Tagi
porównanie grafiki
1080p (4)   30 fps (1)   30fps (1)   4a games (1)   4k (2)   60 fps (1)   792p (1)   900p (1)   action-rpg (1)   activision (2)   aktualizacja (2)   amd (3)   analiza (1)   anvil (2)   anvilnext (2)   assassin’s creed v (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (2)   assassin's creed: rogue (1)   battlefield (1)   battlefield 4 (1)   beta (1)   beta-testy (1)   bf 4 (1)   bf4 (1)   bioware (1)   black flag (1)   błędy (2)   call of duty (2)   call of duty: ghosts (2)   castlevania (1)   castlevania: lords of shadow (1)   castlevania: lords of shadow 2 (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   cena (1)   cenega (3)   cenega poland (1)   chrome engine 6 (1)   crack (1)   cry engine (1)   cryengine (1)   crystal dynamics (2)   crytek (1)   cyberpunk (1)   data premiery (5)   deep silver (2)   definitive edition (2)   denuvo (1)   deus ex (1)   deus ex: mankind divided (1)   disrupt (3)   dostępność (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age inquisition (1)   dragon age keep (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   drm (1)   drm denuvo (1)   dying light (1)   dźwięk (1)   ea (2)   ea dice (1)   efekty graficzne (1)   eidos (1)   eidos montreal (3)   electronic arts (3)   filmik (6)   filmiki (2)   forza motorsport 4 (1)   fpp (1)   fps (5)   frostbite 3 (2)   gameplay (6)   ghosts (2)   gpu (2)   gra (21)   gra komputerowa (6)   grafika (23)   gran turismo (1)   gran turismo 6 (1)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (21)   gry akcji (2)   gta (1)   gta 5 (1)   gta v (3)   hairworks (1)   infinity ward (2)   kadzait24 (1)   karta graficzna (2)   konami (1)   koszty produkcji (1)   lara croft (2)   mantle (1)   mechy (1)   mercury steam entertainment (1)   metro 2033 (1)   metro redux (1)   metro: last light (1)   mod (1)   modyfikacja (1)   modyfikacje (1)   nvidia (4)   nvidia hairworks (1)   oceny (8)   opinie (5)   optymalizacja (1)   origin (1)   patch (2)   pc (19)   piractwo (1)   playstation (3)   playstation 3 (6)   playstation 4 (9)   polska gra (2)   polyphony digital (1)   poprawka (2)   porównanie (20)   porównanie graficzne (20)   porównanie wydajności (10)   premiera (13)   problemy (1)   project cars (1)   ps3 (10)   ps4 (14)   recenzje (8)   rekord (1)   rekordy (1)   respawn entertainment (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (3)   różnice (1)   rpg (3)   rróżnice (1)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (7)   screeny (6)   screeny porównawcze (1)   shooter (1)   sieciowe (2)   silnik (2)   skradanka (3)   slasher (1)   slightly mad studios (1)   source (1)   sprzedaż (3)   square enix (3)   steam (1)   strzelanka (2)   survival horror (1)   take-two (1)   techland (1)   test (4)   the witcher 3 (1)   theworse (1)   thief (2)   titanfall (1)   tomb raider (2)   tomb raider: definitive edition (2)   tpp (4)   tryb wieloosobowy (1)   ubisoft (6)   ubisoft montreal (3)   ustawienia (3)   ustawienia graficzne (3)   walka (1)   wampiry (1)   watch dogs (3)   watch_dogs (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wrażenia (1)   wydajność (18)   wyścigi (1)   x360 (7)   xbox 360 (4)   xbox one (9)   xo (6)   xone (10)   zabezpieczenie (1)   zapis rozgrywki (3)   zapisy (1)   zombie (1)   zręcznościowe (1)   zwiastun (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 19.08.2016 | 9026 odsłon | 29 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided – zawodzi czy spełnia oczekiwania? Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z bardzo dobrą, choć niepozbawioną wad kontynuacją Deus Ex: Human Revolution. Te słowa będzie można zweryfikować jednak w przyszłym tygodniu, kiedy trafi ona oficjalnie na półki sklepowe. Tymczasem możemy rzucić okiem na ustawienia graficzne, które znajdziemy w grze.  

więcej »
Bartosz Woldański | 16.05.2015 | 60435 odsłon | 142 komentarze

Rzut oka na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji PC. Redakcja niemieckiego portalu PC Games Hardware opublikowała artykuł, w ramach którego pojawiło się sporo ciekawych materiałów, przedstawiających nowy tytuł studia CD Projekt RED w maksymalnych ustawieniach (włącznie z Nvidia HairWorks) oraz rozdzielczości 4K. Ponadto udostępniono wideoporównanie oprawy wizualnej Wiedźmina 3 na PC i PlayStation 4 oraz zademonstrowano różnice między najniższymi oraz najwyższymi ustawieniami graficznymi. 

więcej »
Bartosz Woldański | 02.02.2015 | 12512 odsłon | 23 komentarze

Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę najnowszą, sandboksową grę polskiego studia Techland i sprawdził, jak wersje na PlayStation 4 i Xbox One mają się pod względem wizualnym do edycji komputerowej. Trzeba przyznać, że uzyskany efekt na konsolach jest całkiem przyzwoity. Z kolei pierwsze doniesienia dotyczące optymalizacji na PC nie były zbyt pozytywne, ale dużą poprawę w wydajności przyniosła pierwsza łatka, która, co ciekawe, blokuje dostęp do modyfikacji i uniemożliwia zmiany w plikach gry, np. potrzebne do wyłączenia efektu ziarna (stowarzyszenie Entertainment Software Association wysyła "prośby" o usunięcie ze stron internetowych tego typu modów).

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 15583 odsłony | 35 komentarzy

Czy wersje na konsole obecnej generacji radzą sobie z utrzymaniem 30 klatek na sekundę? Dzisiaj, czternaście miesięcy po wydaniu GTA V na PlayStation 3 i Xboksa 360, zadebiutowała odświeżona wersja hitu Rockstara, a więc jest to okazja nie tylko do podziwiania poczynionych zmian, ale też do sprawdzenia wydajności. Stare-nowe GTA V to jeszcze bardziej imponująca grafika (1080p przy 30 klatkach na sekundę), stworzony od podstaw widok FPP, więcej graczy w GTA Online (maksymalnie trzydziestu) i cała zawartość, która sprawiła, że gracze wręcz ubóstwiają tę grę. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 20850 odsłon | 34 komentarze

W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć porównanie grafiki Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 i Xboksa One, a teraz dodatkowo uwzględniono zdecydowanie najładniejszą wersję gry – komputerową. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego portalu Eurogamer przyjrzał się też jeszcze raz edycjom konsolowym i rozgrywce sieciowej. Niestety, Assassin’s Creed: Unity jest (bardzo) daleki od wzorcowego przykładu optymalizacji – niezależnie od platformy sprzętowej. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.11.2014 | 24201 odsłon | 56 komentarzy

Dragon Age: Inquisition jest kolejną grą, która będzie zabezpieczona do tej pory niezłamanym DRM-em firmy Denuvo. Rozwiązanie to wywołuje co prawda mieszane odczucia wśród użytkowników, ale jest skuteczne, ponieważ uniemożliwia zabawę piratom. Zapewne do czasu. Choć premiera gry dopiero przed nami, to nowy Dragon Age został już oceniony przez głównie zagraniczne media. Jeden z serwisów, brytyjski IGN, zdążył nawet już opublikować materiał wideo porównujący grafikę na PC oraz konsolach obecnej generacji. 

więcej »
Bartosz Woldański | 12.11.2014 | 25763 odsłony | 87 komentarzy

Assassin’s Creed: Unity zadebiutowało wczoraj w USA i jeszcze tego samego dnia otrzymało dużą aktualizację i na jednej się nie skończy, gdyż opinie graczy i recenzje są dość zgodne: gra jest daleka od doskonałości. Strona techniczna nowego produktu Ubisoftu pozostawia wiele do życzenia – zarzuca mu się nie tylko błędy, ale także marną optymalizację, która jest nieadekwatna do jakości oprawy wizualnej, co możecie ocenić na udostępnionych materiałach wideo i screenach porównujących wersje konsolowe oraz poszczególne ustawienia graficzne na PC. Okazuje się, że również rozgrywka i część merytoryczna nie stoją na tak wysokim poziomie, jak tego oczekiwano. 

więcej »
Adrian Kotowski | 06.11.2014 | 23533 odsłony | 46 komentarzy

Firma Rockstar opublikowała w sieci nowe wideo z gry GTA V prezentujące różnice pomiędzy wersjami na konsole PlayStation 4 i PlayStation 3. Trzeba przyznać, że studio się postarało i nowa edycja wygląda naprawdę bardzo dobrze. GTA V na konsole nowej generacji i komputery osobiste będzie oferować nie tylko lepszą jakość tekstur, ale też m.in. większy ruch uliczny, czy nowe efekty pogodowe.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.09.2014 | 12706 odsłon | 101 komentarzy

Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął na warsztat produkcję firmy Crytek i porównał edycję komputerową z xboksową pod kątem oprawy graficznej. Jaki rezultat? Czy Ryse: Son of Rome na PC zostawia daleko w tyle pierwotną wersję, wydaną w listopadzie ubiegłego roku na konsolę Xbox One? 

więcej »
Bartosz Woldański | 29.08.2014 | 37473 odsłony | 44 komentarze

Dzisiaj do polskich sklepów zawitało Metro Redux – czy posiadacze wcześniejszych wersji Metro 2033 i Metro: Last Light mają czego tu szukać? Jest to nie tylko najbogatsze wydanie obu gier, ale też odpowiednio usprawnione pod kątem oprawy wizualnej, interfejsu, sztucznej inteligencji czy animacji. Jednakże, co warto mieć na uwadze, więcej zmian zaszło w Metro 2033, które zostało przeniesione na nowy silnik. O tym, czy różnice są wystarczająco duże, możecie przekonać się, oglądając filmiki porównawcze.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.06.2014 | 13899 odsłon | 25 komentarzy

Długo oczekiwana gra Ubisoftu, Watch Dogs, niedawno weszła na rynek i od tamtej pory miliony graczy gra w nią na różnych platformach, aczkolwiek z pewnością posiadacze konsol do gier mogą tylko pozazdrościć "rasie pecetowych graczy", którzy z jednej strony dostali wersję okrojoną na potrzeby właśnie konsol, ale z drugiej mogą cieszyć się możliwością stosowania niezależnych modyfikacji. To właśnie ta ostatnia grupa ma do dyspozycji nowego "moda", który ma za zadanie znacząco poprawić efektowność grafiki w grze Watch Dogs, próbując przywrócić jej blask z dawnych zwiastunów. Kadzait24 udostępnił w sieci nową wersję beta swojej modyfikacji, o nazwie E3 Mod 5.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.05.2014 | 34020 odsłon | 172 komentarze

Wydana trzy dni temu, przez Ubisoft, gra Watch Dogs przez wiele tygodni była jednym z najgorętszych tematów w mediach, a także serwisach społecznościowych i forach dyskusyjnych. Wielka produkcja, bardzo wysokie oczekiwania tytułu, który według wielu próbuje rywalizować ze znaną serią GTA i do niej właśnie jest porównywany (być może niesłusznie), teraz jest już w rękach graczy i wśród nich są oczywiście tacy, którzy natrafiają na różnego rodzaju błędy. Wpadek w skomplikowanym oprogramowaniu całkowicie uniknąć raczej się nie da, ale najważniejsze jest to, jak twórcy reagują na ich odnajdywanie. Sebastien Viard, kierownik techniczny ds. grafiki w firmie Ubisoft dał borykającym się z problemami graczom nadzieję, informując o tym, że trwają już prace nad poprawkami.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11027 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 04.03.2014 | 5597 odsłon | 13 komentarzy

Premiera nowego Thiefa za nami. Mieliśmy już okazję zobaczyć porównanie oprawy wizualnej, a wielu graczy zapewne skrada się już we własnym komputerowym/konsolowym (niepotrzebne skreślić) zaciszu jako Garrett, mistrz złodziejskiego fachu. Niemniej jednak do tematu powracamy za sprawą zespołu Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer, który zgłębił sprawę i udostępnił materiały wideo porównujące nie tylko grafikę, ale też wydajność wybranych wersji gry. Sprawdźmy, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi platformami sprzętowymi.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 7708 odsłon | 22 komentarze

Dzisiaj do polskich sklepów zakradł się nowy Thief. Gra trafiła do sprzedaży na następujące platformy sprzętowe: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. W wersji z polskimi napisami opracowanymi przez firmę QLOC S.A – z wyjątkiem ostatniej edycji, która doczeka się spolszczenia po premierze konsoli w naszym kraju (w październiku 2014 roku?). Ponadto serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący grafikę wszystkich wydań gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.02.2014 | 8603 odsłony | 24 komentarze

Castlevania: Lords of Shadow 2 miała być największą, obok Thiefa, premierą lutego tego roku – czy jest tak faktycznie? Recenzje i pierwsze opinie graczy są raczej dość chłodne, a na pewno skrajne – oceny wahają się od 4/10 do 9/10 (61% w przypadku PS3 i 69% w przypadku X360). Czyżby niewykorzystany potencjał? Ponadto serwis Eurogamer już tradycyjnie przygotował rzetelne porównanie grafiki oraz wydajności.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2014 | 13050 odsłon | 52 komentarze

Dzisiaj rozpoczynają się zamknięte beta-testy gry Titanfall. Jakie wrażenie pozostawia wczesna wersja debiutanckiej produkcji studia Respawn Entertainment, w którym pracują weterani odpowiedzialni za serie Call of Duty i Medal of Honor? Nasi znajomi z serwisu gry.onet mieli przyjemność przetestować betę i wygląda na to, że jest na co zacierać ręce. Prócz tego w sieci pojawiły się materiały wideo porównujące wersją komputerową i xboksową (niekoniecznie pod względem graficznym, bo są dość podobne).

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 14608 odsłon | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 15256 odsłon | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Bartosz Woldański | 11.12.2013 | 19586 odsłon | 47 komentarzy

Gran Turismo 6 nareszcie nadjechało – po trzech latach od premiery „piątki”. Gra zadebiutowała tylko na PlayStation 3, czyli przedstawiciela starej generacji konsol, i wzbudza dość mieszane odczucia. Ale czy coś lepszego czai się za horyzontem? Między innymi Project CARS, które pierwotnie zostało zapowiedziane na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360, ale plany uległy zmianie. W oczekiwaniu na tę produkcję pokuszono się o małe porównanie graficzne i nie tylko.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Czas zacząć się bać. 31
Zoptymalizowane, podświetlone. 4
Gratka dla miłośników starych komputerów. 9
Użytkownicy Nintendo Network będą bezpieczniejsi. 7
Headset odchodzi w zapomnienie. 11
Czy to początek czegoś większego? Microsoft zmienia nazwę Sklepu Windows. 20
Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. 34
Kolejne problemy z Androidem Oreo. 9
Smartfon, wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, trafi do Europy. 14
Promocja potrwa jeszcze tylko jeden dzień. 20
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Czy to początek czegoś większego? Microsoft zmienia nazwę Sklepu Windows. 20
Kolejne problemy z Androidem Oreo. 9
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Smartfon, wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, trafi do Europy. 14
Właściciele GeForce’ów gotowi na nadchodzące premiery. 5
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Horror wojny coraz bliżej. 16
Grunt to gonić króliczka. 58
Producenci mają puste półki. 27
Czas zacząć się bać. 31
Promocja potrwa jeszcze tylko jeden dzień. 20
Opera robi duży krok w kierunku wirtualnej rzeczywistości. 15
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 11
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Facebook
Ostatnio komentowane