Tagi
porównanie graficzne
1080p (4)   30 fps (1)   30fps (1)   4a games (1)   4k (2)   60 fps (1)   792p (1)   900p (1)   activision (2)   analiza (1)   anvil (2)   anvilnext (2)   assassin’s creed v (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   assassin's creed unity (2)   assassin's creed: rogue (1)   batman (1)   batman: arkham origins (1)   battlefield 4 (1)   beta (1)   beta-testy (1)   bf 4 (1)   bf4 (1)   black flag (1)   call of duty (2)   call of duty: ghosts (2)   castlevania (1)   castlevania: lords of shadow (1)   castlevania: lords of shadow 2 (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   cena (1)   cenega (3)   cenega poland (1)   chrome engine 6 (1)   cienie (1)   cry engine (1)   cryengine (1)   crystal dynamics (2)   crytek (1)   cyberpunk (1)   data premiery (4)   deep silver (2)   definitive edition (2)   deus ex (1)   deus ex: mankind divided (1)   directx 11 (1)   disrupt (1)   dostępność (1)   dx11 (1)   dying light (1)   dźwięk (1)   ea (2)   ea polska (1)   efekty graficzne (1)   eidos (1)   eidos montreal (3)   electronic arts (2)   filmik (6)   filmiki (2)   forza motorsport 4 (1)   fpp (1)   fps (5)   game (1)   gameplay (5)   games (1)   ghosts (2)   gra (19)   gra komputerowa (6)   grafika (20)   gran turismo (1)   gran turismo 6 (1)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (19)   gry akcji (2)   gta (1)   gta 5 (1)   gta v (2)   hairworks (1)   infinity ward (2)   konami (1)   koszty produkcji (1)   lara croft (2)   mechy (1)   mercury steam entertainment (1)   metro 2033 (1)   metro redux (1)   metro: last light (1)   modyfikacje (1)   nvidia (3)   nvidia hairworks (1)   nvidia physx (1)   oceny (7)   opinie (6)   optymalizacja (2)   origin (1)   pc (17)   physx (1)   playstation (1)   playstation 3 (5)   playstation 4 (7)   polska gra (2)   polski dubbing (1)   polyphony digital (1)   porównanie (18)   porównanie grafiki (20)   porównanie wydajności (11)   premiera (14)   problemy (1)   project cars (1)   ps3 (7)   ps4 (10)   recenzje (8)   rekord (1)   rekordy (1)   respawn entertainment (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (1)   różnice (1)   rpg (2)   rróżnice (1)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (6)   screeny (7)   screeny porównawcze (1)   shooter (1)   sieciowe (1)   skradanka (3)   slasher (1)   slightly mad studios (1)   source (1)   splash damage (1)   sprzedaż (3)   square enix (3)   steam (1)   strzelanka (2)   survival horror (1)   take-two (1)   techland (1)   technologie (1)   teselacja (1)   test (2)   the witcher 3 (1)   thief (2)   titanfall (1)   tomb raider (2)   tomb raider: definitive edition (2)   tpp (4)   ubisoft (4)   ubisoft montreal (1)   unreal engine 3 (1)   ustawienia (1)   ustawienia graficzne (2)   walka (1)   wampiry (1)   warner bros (1)   warner bros games montreal (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   wideo (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wii u (1)   wrażenia (1)   wydajność (16)   wymagania sprzętowe (1)   wyścigi (1)   x360 (5)   xbox 360 (3)   xbox one (8)   xo (4)   xone (7)   zapis rozgrywki (5)   zapisy (1)   zombie (1)   zręcznościowe (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 19.08.2016 | 9224 odsłony | 29 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided – zawodzi czy spełnia oczekiwania? Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z bardzo dobrą, choć niepozbawioną wad kontynuacją Deus Ex: Human Revolution. Te słowa będzie można zweryfikować jednak w przyszłym tygodniu, kiedy trafi ona oficjalnie na półki sklepowe. Tymczasem możemy rzucić okiem na ustawienia graficzne, które znajdziemy w grze.  

więcej »
Bartosz Woldański | 16.05.2015 | 61109 odsłon | 142 komentarze

Rzut oka na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji PC. Redakcja niemieckiego portalu PC Games Hardware opublikowała artykuł, w ramach którego pojawiło się sporo ciekawych materiałów, przedstawiających nowy tytuł studia CD Projekt RED w maksymalnych ustawieniach (włącznie z Nvidia HairWorks) oraz rozdzielczości 4K. Ponadto udostępniono wideoporównanie oprawy wizualnej Wiedźmina 3 na PC i PlayStation 4 oraz zademonstrowano różnice między najniższymi oraz najwyższymi ustawieniami graficznymi. 

więcej »
Bartosz Woldański | 02.02.2015 | 12775 odsłon | 23 komentarze

Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę najnowszą, sandboksową grę polskiego studia Techland i sprawdził, jak wersje na PlayStation 4 i Xbox One mają się pod względem wizualnym do edycji komputerowej. Trzeba przyznać, że uzyskany efekt na konsolach jest całkiem przyzwoity. Z kolei pierwsze doniesienia dotyczące optymalizacji na PC nie były zbyt pozytywne, ale dużą poprawę w wydajności przyniosła pierwsza łatka, która, co ciekawe, blokuje dostęp do modyfikacji i uniemożliwia zmiany w plikach gry, np. potrzebne do wyłączenia efektu ziarna (stowarzyszenie Entertainment Software Association wysyła "prośby" o usunięcie ze stron internetowych tego typu modów).

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 15655 odsłon | 35 komentarzy

Czy wersje na konsole obecnej generacji radzą sobie z utrzymaniem 30 klatek na sekundę? Dzisiaj, czternaście miesięcy po wydaniu GTA V na PlayStation 3 i Xboksa 360, zadebiutowała odświeżona wersja hitu Rockstara, a więc jest to okazja nie tylko do podziwiania poczynionych zmian, ale też do sprawdzenia wydajności. Stare-nowe GTA V to jeszcze bardziej imponująca grafika (1080p przy 30 klatkach na sekundę), stworzony od podstaw widok FPP, więcej graczy w GTA Online (maksymalnie trzydziestu) i cała zawartość, która sprawiła, że gracze wręcz ubóstwiają tę grę. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.11.2014 | 21067 odsłon | 34 komentarze

W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć porównanie grafiki Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4 i Xboksa One, a teraz dodatkowo uwzględniono zdecydowanie najładniejszą wersję gry – komputerową. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego portalu Eurogamer przyjrzał się też jeszcze raz edycjom konsolowym i rozgrywce sieciowej. Niestety, Assassin’s Creed: Unity jest (bardzo) daleki od wzorcowego przykładu optymalizacji – niezależnie od platformy sprzętowej. 

więcej »
Bartosz Woldański | 12.11.2014 | 26004 odsłony | 87 komentarzy

Assassin’s Creed: Unity zadebiutowało wczoraj w USA i jeszcze tego samego dnia otrzymało dużą aktualizację i na jednej się nie skończy, gdyż opinie graczy i recenzje są dość zgodne: gra jest daleka od doskonałości. Strona techniczna nowego produktu Ubisoftu pozostawia wiele do życzenia – zarzuca mu się nie tylko błędy, ale także marną optymalizację, która jest nieadekwatna do jakości oprawy wizualnej, co możecie ocenić na udostępnionych materiałach wideo i screenach porównujących wersje konsolowe oraz poszczególne ustawienia graficzne na PC. Okazuje się, że również rozgrywka i część merytoryczna nie stoją na tak wysokim poziomie, jak tego oczekiwano. 

więcej »
Bartosz Woldański | 29.09.2014 | 12813 odsłon | 101 komentarzy

Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął na warsztat produkcję firmy Crytek i porównał edycję komputerową z xboksową pod kątem oprawy graficznej. Jaki rezultat? Czy Ryse: Son of Rome na PC zostawia daleko w tyle pierwotną wersję, wydaną w listopadzie ubiegłego roku na konsolę Xbox One? 

więcej »
Bartosz Woldański | 29.08.2014 | 38265 odsłon | 44 komentarze

Dzisiaj do polskich sklepów zawitało Metro Redux – czy posiadacze wcześniejszych wersji Metro 2033 i Metro: Last Light mają czego tu szukać? Jest to nie tylko najbogatsze wydanie obu gier, ale też odpowiednio usprawnione pod kątem oprawy wizualnej, interfejsu, sztucznej inteligencji czy animacji. Jednakże, co warto mieć na uwadze, więcej zmian zaszło w Metro 2033, które zostało przeniesione na nowy silnik. O tym, czy różnice są wystarczająco duże, możecie przekonać się, oglądając filmiki porównawcze.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11157 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 04.03.2014 | 5650 odsłon | 13 komentarzy

Premiera nowego Thiefa za nami. Mieliśmy już okazję zobaczyć porównanie oprawy wizualnej, a wielu graczy zapewne skrada się już we własnym komputerowym/konsolowym (niepotrzebne skreślić) zaciszu jako Garrett, mistrz złodziejskiego fachu. Niemniej jednak do tematu powracamy za sprawą zespołu Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer, który zgłębił sprawę i udostępnił materiały wideo porównujące nie tylko grafikę, ale też wydajność wybranych wersji gry. Sprawdźmy, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi platformami sprzętowymi.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 7752 odsłony | 22 komentarze

Dzisiaj do polskich sklepów zakradł się nowy Thief. Gra trafiła do sprzedaży na następujące platformy sprzętowe: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. W wersji z polskimi napisami opracowanymi przez firmę QLOC S.A – z wyjątkiem ostatniej edycji, która doczeka się spolszczenia po premierze konsoli w naszym kraju (w październiku 2014 roku?). Ponadto serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący grafikę wszystkich wydań gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.02.2014 | 8657 odsłon | 24 komentarze

Castlevania: Lords of Shadow 2 miała być największą, obok Thiefa, premierą lutego tego roku – czy jest tak faktycznie? Recenzje i pierwsze opinie graczy są raczej dość chłodne, a na pewno skrajne – oceny wahają się od 4/10 do 9/10 (61% w przypadku PS3 i 69% w przypadku X360). Czyżby niewykorzystany potencjał? Ponadto serwis Eurogamer już tradycyjnie przygotował rzetelne porównanie grafiki oraz wydajności.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2014 | 13112 odsłon | 52 komentarze

Dzisiaj rozpoczynają się zamknięte beta-testy gry Titanfall. Jakie wrażenie pozostawia wczesna wersja debiutanckiej produkcji studia Respawn Entertainment, w którym pracują weterani odpowiedzialni za serie Call of Duty i Medal of Honor? Nasi znajomi z serwisu gry.onet mieli przyjemność przetestować betę i wygląda na to, że jest na co zacierać ręce. Prócz tego w sieci pojawiły się materiały wideo porównujące wersją komputerową i xboksową (niekoniecznie pod względem graficznym, bo są dość podobne).

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 14692 odsłony | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 15388 odsłon | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Bartosz Woldański | 11.12.2013 | 19770 odsłon | 47 komentarzy

Gran Turismo 6 nareszcie nadjechało – po trzech latach od premiery „piątki”. Gra zadebiutowała tylko na PlayStation 3, czyli przedstawiciela starej generacji konsol, i wzbudza dość mieszane odczucia. Ale czy coś lepszego czai się za horyzontem? Między innymi Project CARS, które pierwotnie zostało zapowiedziane na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360, ale plany uległy zmianie. W oczekiwaniu na tę produkcję pokuszono się o małe porównanie graficzne i nie tylko.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.11.2013 | 13424 odsłony | 29 komentarzy

O ile w przypadku Battlefielda 4 doczekaliśmy się już solidnego porównania grafiki i wydajności, o tyle w przypadku największego konkurenta, Call of Duty: Ghosts, musieliśmy uzbroić się w cierpliwość. Materiały wideo obejmujące różnice w grafice pomiędzy wersjami na konsole obecnej i nowej generacji możecie zobaczyć tutaj, ale - zgodnie z naszymi oczekiwaniami - tematowi jeszcze raz przyjrzał się zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 27061 odsłon | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 19055 odsłon | 55 komentarzy

Podobnie jak po premierze Battlefielda 4, tak i w przypadku Call of Duty: Ghosts doczekaliśmy się materiału wideo porównującego oprawę wizualną gry na różnych platformach sprzętowych. Redaktorzy serwisu IGN pokazali różnice pomiędzy np. PlayStation 3 a PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 38119 odsłon | 94 komentarze

Mamy hit? Koncern Electronic Arts dołożył wszelkich starań, by zaoferować świetny tryb wieloosobowy oraz dorównać pod względem kampanii fabularnej największej konkurencji w postaci serii Call of Duty: czy udało się osiągnąć cel? Dzień premiery przyniósł również materiały wideo porównujące najatrakcyjniejsze pod względem szaty graficznej wersje Battlefielda 4.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 26
Najdroższy All-in-One na świecie. 68
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 8
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 8
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Szybsze ładowanie gier. 13
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 16
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Najdroższy All-in-One na świecie. 68
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 26
Szybsze ładowanie gier. 13
Moc w najczystszej postaci. 53
Rok sztucznej inteligencji. 10
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 16
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. 17
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 26
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Szybsze ładowanie gier. 13
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Facebook
Ostatnio komentowane