Tagi
playstation vr
2016 (1)   360-stopniowe filmy (1)   4k (2)   4k na ps4 (1)   5 (2)   60 kl/s (1)   adr1ft (2)   akcesoria do konsol (1)   aktualizacja (1)   amazon (1)   amd (1)   analitycy (1)   analityk (1)   android (1)   apple (1)   ar (1)   batman: arkham vr (1)   battlezone (1)   biznes (1)   capcom (1)   cena (1)   cykl (1)   demo (1)   driveclub vr (1)   ekran (1)   elektroniczna rozrywka (1)   facebook (2)   farpoint (1)   first person experience (2)   fpp (1)   fpx (1)   gadżety (3)   gdc (1)   geforce (1)   gogle (11)   gogle vr (7)   gogle wirtualnej rzeczywistości (2)   google (1)   google glass (1)   gra (10)   gra vr (1)   gry (10)   hdmi (1)   headset (3)   headset vr (1)   headset wirtualnej rzeczywistości (1)   headsety (1)   hełm (3)   htc (2)   htc vive (6)   ifixit (1)   intel (1)   internet (1)   it (1)   jim ryan (1)   kamera (1)   komputer (2)   konsola (12)   konsole (3)   kontroler (3)   kontrolery (1)   kontrolery sony (1)   kwota (1)   laptop (1)   macbook pro (1)   media player (1)   morpheus (3)   muve (1)   netflix (1)   notebook (1)   nudności (1)   nvidia (1)   oculus (2)   oculus rift (10)   oculus vr (1)   odtwarzanie (1)   oled (1)   oprogramowanie (2)   paris games week (1)   pc (6)   playstation (9)   playstation 4 (11)   playstation 4 pro (1)   playstation 4.5 (1)   plik (1)   podsumowanie (1)   popularność (1)   premiera (1)   problemy (1)   project morpheus (3)   przejęcie (1)   przystawka (1)   ps (5)   ps 4 (1)   ps vr (3)   ps vr aim controller (1)   ps4 (9)   psvr (9)   radeon (1)   rejestracja (1)   resident evil 2 (1)   resident evil 7 (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   rozgrywka (2)   rozwój (1)   rynek (1)   rzeczywistość rozszerzona (1)   rzeczywistość wirtualna (1)   samsung (1)   samsung gear vr (1)   sce (1)   sensor (1)   silnik (2)   sklep (1)   smartfon (1)   softkinetic (1)   sony (19)   sony vr (1)   sprzedaż (1)   sprzęt (4)   statystyka (1)   steam (2)   steamvr (1)   studio (1)   sygnał (1)   technologia (1)   tree one zero (1)   trinus (1)   tryb kinowy (1)   twórcy (1)   uhd (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   urządzenia (1)   urządzenie (1)   vive (1)   vr (16)   wirtualna rzeczywistość (27)   wsj (1)   www (1)   xbox (1)   xbox one (2)   xone (1)   youtube (1)   zapowiedź (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Czechowicz | 07.06.2017 | 4855 odsłon | 18 komentarzy

Wielki sukces PlayStation VR. Sony ujawniło właśnie wyniki sprzedaży swojego pierwszego headsetu wirtualnej rzeczywistości. Z przekazanych przez firmę informacji wynika, że urządzenie rozeszło się w przeszło milionie egzemplarzy.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.04.2017 | 5001 odsłon | 8 komentarzy

Koniec wyłączności dla PlayStation VR. Studio Rebelion ogłosiło, że produkcja Battlezone korzystająca z techniki wirtualnej rzeczywistości trafi także na PC. To kolejny w ostatnim czasie tytuł dostępny tylko na platformie Sony, który ląduje na komputerach osobistych. Ostatnio identyczna sytuacja miała miejsce z Batman: Arkham VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2017 | 4136 odsłon | 3 komentarze

Czasowa wyłączność dla PSVR się skończyła. Warner Bros zapowiedział dzisiaj, że Batman: Arkham VR trafi na PC w drugiej połowie kwietnia tego roku. Produkcja ta była do tej pory tytułem na wyłączność dla konsoli PlayStation 4 i gogli PlayStation VR, ale na szczęście dla fanów treści VR, wydawca postanowił rozszerzyć dostępność o kolejną platformę.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.03.2017 | 8856 odsłon | 11 komentarzy

Usprawnienia także dla PlayStation VR. Kilka miesięcy Sony kazało nam czekać na dodanie możliwości odtwarzania własnych materiałów zapisanych w rozdzielczości 4K na konsoli PlayStation 4 Pro. Odpowiednia aktualizacja została właśnie wprowadzona, co powinno ucieszyć osoby chcące oglądać filmy w najwyższej jakości. Z myślą o odtwarzania tego typu materiałów przygotowano też specjalne poprawki dla PSVR. 

więcej »
Kamil Przybysz | 28.03.2017 | 26176 odsłon | 34 komentarze

Rok 2016 miał być prawdziwym wybuchem mody na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość. Owszem, rynek w końcu doczekał się komercyjnych produktów stacjonarnych i w pewnym stopniu okrzepł, ale trudno nie zauważyć, że nie sprawdziły się te najbardziej optymistyczne prognozy, które zakładały olbrzymią sprzedaż już w minionym roku. To dobry moment, żeby się przyjrzeć rozwojowi tego sektora, szczególnie po tym, jak ostatni CES pokazał, że w dziedzinie VR i AR jeszcze nie padły ostatnie słowa.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.01.2017 | 5440 odsłon | 3 komentarze

Sony wprowadza usprawnienia w goglach PlayStation VR. Firma na swoim oficjalnym blogu poinformowała o aktualizacji, która dodaje na nich obsługę 360-stopniowych filmów z serwisu YouTube. To rozwiązanie znane już m.in. użytkownikom modeli HTC Vive czy Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.12.2016 | 45150 odsłon | 46 komentarzy

2016 rok w branży komputerów i technik informatycznych przez jednych uważany jest za stosunkowo nudny, a przez innych jednak za ciekawy. W polskiej polityce było gorąco, a momentami wręcz można było stwierdzić, że jest blisko punktu wrzenia. W 2016 roku w naszej branży pojawiło się kilka nowych trendów i nowych generacji produktów. Przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia mijającego roku w branży nowych technologii!

więcej »
Mateusz Brzostek | 16.12.2016 | 92283 odsłony | 53 komentarze

PlayStation VR to najtańszy dostępny dziś wyświetlacz VR, wymagający na dodatek najtańszego sprzętu do generowania obrazu. Sony ma wieloletnie doświadczenie z wirtualną rzeczywistością i jeszcze większe w produkowaniu wygodnego, łatwego w użyciu sprzętu. Sprawdziliśmy, czy przełożyło się ono na jakość i przydatność PlayStation VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5432 odsłony | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 4959 odsłon | 16 komentarzy

Zwykłe gry też działają. Programista kryjący się pod pseudonimem Trinus zdołał opracować programowe rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest uruchamianie pecetowych gier z platformy SteamVR, z goglami wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12192 odsłony | 18 komentarzy

Sony ma powody do zadowolenia. W ubiegły czwartek na rynku zadebiutowały gogle PlayStation VR, z którymi Japończycy wiążą bardzo duże nadzieje. Wirtualna rzeczywistość ma być jednym z motorów napędowych sprzedaży konsoli PS4 i według zapewnień przedstawicieli firmy, wszystko idzie w dobrym kierunku. PSVR ma cieszyć się ogromnym zainteresowaniem klientów.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 16.10.2016 | 6639 odsłon | 6 komentarzy

Przygotowane przez Sony gogle wirtualnej rzeczywistości zostały już sprawdzone przez iFixit. Zajmujący się testowaniem sprzętu pod kątem problemów z ewentualną naprawą serwis ocenił PlayStation VR na 8 na 10 punktów. To dobry wynik, który plasuje urządzenie w tej samej kategorii co HTC Vive i o jeden poziom wyżej niż headset Oculus Rift (7 na 10 punktów).

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2016 | 10983 odsłony | 12 komentarzy

Jest jednak pewien istotny wymóg. Okazuje się, że PlayStation VR może współpracować właściwie z dowolnym urządzeniem przesyłającym sygnał po HDMI. Każdy zainteresowany może skorzystać z trybu kinowego gogli, grając np. na pececie, czy konsolach konkurencji. O ile oczywiście ten ktoś posiada PlayStation 4, bo bez konsoli funkcja nie działa.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.10.2016 | 6868 odsłon | 32 komentarze

O sporych problemach z grą piszą recenzenci. Dzisiaj ma miejsce oficjalna premiera PlayStation VR oraz gier przygotowanych pod ten sprzęt. Jedną z najciekawszych i najgłośniej promowanych jest DriveClub VR. Niestety pierwsze recenzje są raczej średnie, a niektóre redakcje bardzo mocno krytykują produkcję. I nie chodzi tutaj o zawartość, czy funkcje, a o to, że część graczy może mieć w ogóle problem, by wytrwać z produkcją kilka minut.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.06.2016 | 4265 odsłon | 11 komentarzy

Japońska firma ma stać się zdecydowanym liderem rynku sprzętu VR. Tak przynajmniej twierdzą obserwatorzy rynku, według których Sony dostarczy w tym roku 3 razy więcej urządzeń niż Oculus VR i HTC łącznie. Taka wiadomość nie jest zaskoczeniem, patrząc na gigantyczne zamówienia przedpremierowe i wcześniejsze deklaracje firmy Sony.

więcej »
Adam Szymański | 15.06.2016 | 6940 odsłon | 12 komentarzy

Wraz z zaprezentowaniem gry Farpoint, Sony pokazało nowy kontroler dla gogli PlayStation VR. Jest to gadżet powstały z myślą właśnie o tym tytule, jednakże można przypuszczać, że w przyszłości obsługiwać nim będzie można także inne produkcje. PS VR Aim Controller ma znaleźć zastosowanie głównie w strzelankach, ale niewykluczone, że deweloperzy wykorzystają to rozwiązanie także w innych gatunkach gier.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 10705 odsłon | 22 komentarze

Serwis Wall Street Journal twierdzi, że dotarł do informacji, według których tzw. PlayStation 4.5 zadebiutuje na rynku w trzecim kwartale, jeszcze przed premierą PlayStation VR. Co istotne, serwis potwierdza, że sprzęt ma oferować lepszą wydajność niż obecna wersja, dzięki czemu miałby się sprawdzić przede wszystkim w przypadku korzystania z gogli wirtualnej rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 3355 odsłon | 5 komentarzy

PlayStation VR może być dostępne także dla użytkowników komputerów osobistych. Tak przynajmniej twierdzi Masayasu Ito, wiceprezes Sony Computer Entertainment (SCE), który podzielił się tą informacją w wywiadzie udzielonym serwisowi Nikkei. Niestety nie podano, kiedy ewentualna wersja pecetowa gogli mogłaby się pojawić w sprzedaży.

więcej »
Adam Szymański | 22.03.2016 | 6971 odsłon | 44 komentarze

Biorąc pod uwagę wymagania sprzętowe stawiane przez gogle Oculus Rift czy HTC Vive, wiele osób podejrzewało, że konsola PlayStation 4 nie jest w stanie podołać wirtualnej rzeczywistości. Rozwiązanie tego problemu upatrywano w dodatkowej przystawce dołączanej do zestawu, ale okazało się, że nie ma ona znaczenia dla wydajności. Mimo to Sony jest pewne jakości swojego sprzętu i zapowiedziało, że odrzuci gry dla PlayStation VR, które będą schodzić poniżej 60 kl/s.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 19.03.2016 | 16726 odsłon | 51 komentarzy

Sony przygotowuje się do wprowadzenia na rynek wydajniejszej wersji konsoli PlayStation 4 - donosi portal Kotaku. Z udostępnionych przez redakcję serwisu materiałów wynika, że Japończycy nie tylko rozpoczęli już pracę nad urządzeniem, ale także powiadomili o swoich planach deweloperów gier oraz oprogramowania. Sam sprzęt, jak nietrudno się domyślić, ma zaoferować m.in. wyczekiwaną przez wiele osób możliwość zabawy przy najnowszych produkcjach w rozdzielczości 4K.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Duże usprawnienie dla wyszukiwarki Google. 0
Nowy system operacyjny Google coraz bliżej. 14
Niektórzy deweloperzy mają nadużywać takiej opcji. 18
Dobra wiadomość dla posiadaczy starszych urządzeń z systemem Android. 16
Chipy dla serwerów, urządzeń sieciowych i Internetu Rzeczy. 10
Monitor do e-sportu. 1
Do "górników", w zawyżaniu cen kart, dołączyli producenci VRAM. 52
Drivery z optymalizacjami dla najnowszej gry studia Volition. 7
Jaki GPU to ogarnie? 19
Legenda w nowej odsłonie. 25
Zła wiadomość dla użytkowników Windowsa 10. 30
Coffee Lake, Cannon Lake, Ice Lake i Tiger Lake? 30
Nvidia już ma, więc czas na ruch AMD. 22
Nowa gra Bungie pojawi się w październiku. 1
Coffee Lake, Cannon Lake, Ice Lake i Tiger Lake? 30
Wersja ekshibicjonistyczna. 6
Czekacie na oficjalne testy? 15
Bez wentylatorów waży ponad kilogram. 12
Monitor do e-sportu. 1
Do "górników", w zawyżaniu cen kart, dołączyli producenci VRAM. 52
Jaki GPU to ogarnie? 19
Nvidia już ma, więc czas na ruch AMD. 22
Wyższa wydajność także na Windows 7 i 8. 21
Facebook
Ostatnio komentowane