Tagi
playstation vr
2016 (1)   360-stopniowe filmy (1)   4k (2)   4k na ps4 (1)   5 (2)   60 kl/s (1)   adr1ft (2)   akcesoria do konsol (1)   aktualizacja (1)   amazon (1)   amd (1)   analitycy (1)   analityk (1)   android (1)   apple (1)   ar (1)   batman: arkham vr (1)   battlezone (1)   biznes (1)   capcom (1)   cena (1)   cykl (1)   demo (1)   driveclub vr (1)   ekran (1)   elektroniczna rozrywka (1)   facebook (2)   farpoint (1)   first person experience (2)   fpp (1)   fpx (1)   gadżety (3)   gdc (1)   geforce (1)   gogle (11)   gogle vr (7)   gogle wirtualnej rzeczywistości (2)   google (1)   google glass (1)   gra (10)   gra vr (1)   gry (10)   hdmi (1)   headset (3)   headset vr (1)   headset wirtualnej rzeczywistości (1)   headsety (1)   hełm (3)   htc (2)   htc vive (6)   ifixit (1)   intel (1)   internet (1)   it (1)   jim ryan (1)   kamera (1)   komputer (2)   konsola (12)   konsole (3)   kontroler (3)   kontrolery (1)   kontrolery sony (1)   kwota (1)   laptop (1)   macbook pro (1)   media player (1)   morpheus (3)   muve (1)   netflix (1)   notebook (1)   nudności (1)   nvidia (1)   oculus (2)   oculus rift (10)   oculus vr (1)   odtwarzanie (1)   oled (1)   oprogramowanie (2)   paris games week (1)   pc (6)   playstation (9)   playstation 4 (11)   playstation 4 pro (1)   playstation 4.5 (1)   plik (1)   podsumowanie (1)   popularność (1)   premiera (1)   problemy (1)   project morpheus (3)   przejęcie (1)   przystawka (1)   ps (5)   ps 4 (1)   ps vr (3)   ps vr aim controller (1)   ps4 (9)   psvr (9)   radeon (1)   rejestracja (1)   resident evil 2 (1)   resident evil 7 (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   rozgrywka (2)   rozwój (1)   rynek (1)   rzeczywistość rozszerzona (1)   rzeczywistość wirtualna (1)   samsung (1)   samsung gear vr (1)   sce (1)   sensor (1)   silnik (2)   sklep (1)   smartfon (1)   softkinetic (1)   sony (19)   sony vr (1)   sprzedaż (1)   sprzęt (4)   statystyka (1)   steam (2)   steamvr (1)   studio (1)   sygnał (1)   technologia (1)   tree one zero (1)   trinus (1)   tryb kinowy (1)   twórcy (1)   uhd (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   urządzenia (1)   urządzenie (1)   vive (1)   vr (16)   wirtualna rzeczywistość (27)   wsj (1)   www (1)   xbox (1)   xbox one (2)   xone (1)   youtube (1)   zapowiedź (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Czechowicz | 07.06.2017 | 4185 odsłon | 18 komentarzy

Wielki sukces PlayStation VR. Sony ujawniło właśnie wyniki sprzedaży swojego pierwszego headsetu wirtualnej rzeczywistości. Z przekazanych przez firmę informacji wynika, że urządzenie rozeszło się w przeszło milionie egzemplarzy.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.04.2017 | 4676 odsłon | 8 komentarzy

Koniec wyłączności dla PlayStation VR. Studio Rebelion ogłosiło, że produkcja Battlezone korzystająca z techniki wirtualnej rzeczywistości trafi także na PC. To kolejny w ostatnim czasie tytuł dostępny tylko na platformie Sony, który ląduje na komputerach osobistych. Ostatnio identyczna sytuacja miała miejsce z Batman: Arkham VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2017 | 3953 odsłony | 3 komentarze

Czasowa wyłączność dla PSVR się skończyła. Warner Bros zapowiedział dzisiaj, że Batman: Arkham VR trafi na PC w drugiej połowie kwietnia tego roku. Produkcja ta była do tej pory tytułem na wyłączność dla konsoli PlayStation 4 i gogli PlayStation VR, ale na szczęście dla fanów treści VR, wydawca postanowił rozszerzyć dostępność o kolejną platformę.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.03.2017 | 8278 odsłon | 11 komentarzy

Usprawnienia także dla PlayStation VR. Kilka miesięcy Sony kazało nam czekać na dodanie możliwości odtwarzania własnych materiałów zapisanych w rozdzielczości 4K na konsoli PlayStation 4 Pro. Odpowiednia aktualizacja została właśnie wprowadzona, co powinno ucieszyć osoby chcące oglądać filmy w najwyższej jakości. Z myślą o odtwarzania tego typu materiałów przygotowano też specjalne poprawki dla PSVR. 

więcej »
Kamil Przybysz | 28.03.2017 | 24562 odsłony | 34 komentarze

Rok 2016 miał być prawdziwym wybuchem mody na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość. Owszem, rynek w końcu doczekał się komercyjnych produktów stacjonarnych i w pewnym stopniu okrzepł, ale trudno nie zauważyć, że nie sprawdziły się te najbardziej optymistyczne prognozy, które zakładały olbrzymią sprzedaż już w minionym roku. To dobry moment, żeby się przyjrzeć rozwojowi tego sektora, szczególnie po tym, jak ostatni CES pokazał, że w dziedzinie VR i AR jeszcze nie padły ostatnie słowa.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.01.2017 | 5114 odsłon | 3 komentarze

Sony wprowadza usprawnienia w goglach PlayStation VR. Firma na swoim oficjalnym blogu poinformowała o aktualizacji, która dodaje na nich obsługę 360-stopniowych filmów z serwisu YouTube. To rozwiązanie znane już m.in. użytkownikom modeli HTC Vive czy Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.12.2016 | 44040 odsłon | 46 komentarzy

2016 rok w branży komputerów i technik informatycznych przez jednych uważany jest za stosunkowo nudny, a przez innych jednak za ciekawy. W polskiej polityce było gorąco, a momentami wręcz można było stwierdzić, że jest blisko punktu wrzenia. W 2016 roku w naszej branży pojawiło się kilka nowych trendów i nowych generacji produktów. Przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia mijającego roku w branży nowych technologii!

więcej »
Mateusz Brzostek | 16.12.2016 | 90857 odsłon | 53 komentarze

PlayStation VR to najtańszy dostępny dziś wyświetlacz VR, wymagający na dodatek najtańszego sprzętu do generowania obrazu. Sony ma wieloletnie doświadczenie z wirtualną rzeczywistością i jeszcze większe w produkowaniu wygodnego, łatwego w użyciu sprzętu. Sprawdziliśmy, czy przełożyło się ono na jakość i przydatność PlayStation VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5369 odsłon | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 4806 odsłon | 16 komentarzy

Zwykłe gry też działają. Programista kryjący się pod pseudonimem Trinus zdołał opracować programowe rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest uruchamianie pecetowych gier z platformy SteamVR, z goglami wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12102 odsłony | 18 komentarzy

Sony ma powody do zadowolenia. W ubiegły czwartek na rynku zadebiutowały gogle PlayStation VR, z którymi Japończycy wiążą bardzo duże nadzieje. Wirtualna rzeczywistość ma być jednym z motorów napędowych sprzedaży konsoli PS4 i według zapewnień przedstawicieli firmy, wszystko idzie w dobrym kierunku. PSVR ma cieszyć się ogromnym zainteresowaniem klientów.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 16.10.2016 | 6568 odsłon | 6 komentarzy

Przygotowane przez Sony gogle wirtualnej rzeczywistości zostały już sprawdzone przez iFixit. Zajmujący się testowaniem sprzętu pod kątem problemów z ewentualną naprawą serwis ocenił PlayStation VR na 8 na 10 punktów. To dobry wynik, który plasuje urządzenie w tej samej kategorii co HTC Vive i o jeden poziom wyżej niż headset Oculus Rift (7 na 10 punktów).

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2016 | 10385 odsłon | 12 komentarzy

Jest jednak pewien istotny wymóg. Okazuje się, że PlayStation VR może współpracować właściwie z dowolnym urządzeniem przesyłającym sygnał po HDMI. Każdy zainteresowany może skorzystać z trybu kinowego gogli, grając np. na pececie, czy konsolach konkurencji. O ile oczywiście ten ktoś posiada PlayStation 4, bo bez konsoli funkcja nie działa.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.10.2016 | 6783 odsłony | 32 komentarze

O sporych problemach z grą piszą recenzenci. Dzisiaj ma miejsce oficjalna premiera PlayStation VR oraz gier przygotowanych pod ten sprzęt. Jedną z najciekawszych i najgłośniej promowanych jest DriveClub VR. Niestety pierwsze recenzje są raczej średnie, a niektóre redakcje bardzo mocno krytykują produkcję. I nie chodzi tutaj o zawartość, czy funkcje, a o to, że część graczy może mieć w ogóle problem, by wytrwać z produkcją kilka minut.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.06.2016 | 4206 odsłon | 11 komentarzy

Japońska firma ma stać się zdecydowanym liderem rynku sprzętu VR. Tak przynajmniej twierdzą obserwatorzy rynku, według których Sony dostarczy w tym roku 3 razy więcej urządzeń niż Oculus VR i HTC łącznie. Taka wiadomość nie jest zaskoczeniem, patrząc na gigantyczne zamówienia przedpremierowe i wcześniejsze deklaracje firmy Sony.

więcej »
Adam Szymański | 15.06.2016 | 6728 odsłon | 12 komentarzy

Wraz z zaprezentowaniem gry Farpoint, Sony pokazało nowy kontroler dla gogli PlayStation VR. Jest to gadżet powstały z myślą właśnie o tym tytule, jednakże można przypuszczać, że w przyszłości obsługiwać nim będzie można także inne produkcje. PS VR Aim Controller ma znaleźć zastosowanie głównie w strzelankach, ale niewykluczone, że deweloperzy wykorzystają to rozwiązanie także w innych gatunkach gier.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 10645 odsłon | 22 komentarze

Serwis Wall Street Journal twierdzi, że dotarł do informacji, według których tzw. PlayStation 4.5 zadebiutuje na rynku w trzecim kwartale, jeszcze przed premierą PlayStation VR. Co istotne, serwis potwierdza, że sprzęt ma oferować lepszą wydajność niż obecna wersja, dzięki czemu miałby się sprawdzić przede wszystkim w przypadku korzystania z gogli wirtualnej rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 3288 odsłon | 5 komentarzy

PlayStation VR może być dostępne także dla użytkowników komputerów osobistych. Tak przynajmniej twierdzi Masayasu Ito, wiceprezes Sony Computer Entertainment (SCE), który podzielił się tą informacją w wywiadzie udzielonym serwisowi Nikkei. Niestety nie podano, kiedy ewentualna wersja pecetowa gogli mogłaby się pojawić w sprzedaży.

więcej »
Adam Szymański | 22.03.2016 | 6915 odsłon | 44 komentarze

Biorąc pod uwagę wymagania sprzętowe stawiane przez gogle Oculus Rift czy HTC Vive, wiele osób podejrzewało, że konsola PlayStation 4 nie jest w stanie podołać wirtualnej rzeczywistości. Rozwiązanie tego problemu upatrywano w dodatkowej przystawce dołączanej do zestawu, ale okazało się, że nie ma ona znaczenia dla wydajności. Mimo to Sony jest pewne jakości swojego sprzętu i zapowiedziało, że odrzuci gry dla PlayStation VR, które będą schodzić poniżej 60 kl/s.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 19.03.2016 | 16666 odsłon | 51 komentarzy

Sony przygotowuje się do wprowadzenia na rynek wydajniejszej wersji konsoli PlayStation 4 - donosi portal Kotaku. Z udostępnionych przez redakcję serwisu materiałów wynika, że Japończycy nie tylko rozpoczęli już pracę nad urządzeniem, ale także powiadomili o swoich planach deweloperów gier oraz oprogramowania. Sam sprzęt, jak nietrudno się domyślić, ma zaoferować m.in. wyczekiwaną przez wiele osób możliwość zabawy przy najnowszych produkcjach w rozdzielczości 4K.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Dla osób pracujących w terenie. 0
Nowy chip dla elektroniki ubieralnej. 0
Możemy już kupić złotą i srebrną wersję PlayStation 4. 5
Platforma do podkręcania, na której lepiej nie podkręcać. 41
Firma skupi się na innych, lepiej rokujących segmentach swojej działalności. 12
Firma chce nagradzać zdolnych deweloperów. 10
Google stawia na usługę Hangouts. 11
Japończycy domagają się sporego odszkodowania. 5
Wszystko przez utratę dużego zlecenia od Qualcomma. 4
Gdy liczy się moc. Zalman zapowiedział wprowadzenie na polski rynek zasilacza ZM850-ARX. 5
Specjalna wersja dla górników. 51
Konsumenckie SSD mocno zaskakują. 53
Funkcja już dostępna w kompilacji testowej. 60
Górnicy tym razem (może) nic nie popsują. 29
Chipy tańsze nawet o ponad 50%. 39
Smartfony zaraziły inne platformy. 20
Dobra wiadomość dla użytkowników smartfonów i tabletów. 17
Facebook przygotowuje nowe zabezpieczenia dla swoich użytkowników. 15
Miniaturka z WiFi dla Ryzena trafia na rynek. 7
Smartfony zaraziły inne platformy. 20
Górnicy tym razem (może) nic nie popsują. 29
Konsumenckie SSD mocno zaskakują. 53
Funkcja już dostępna w kompilacji testowej. 60
Nowe coolery wchodzą do sprzedaży. 11
Nowe układy TLC pod maską. 27
Platforma do podkręcania, na której lepiej nie podkręcać. 41
Wszystko przez utratę dużego zlecenia od Qualcomma. 4
Facebook