Tagi
playstation vr
2016 (1)   360-stopniowe filmy (1)   4k (2)   4k na ps4 (1)   5 (2)   60 kl/s (1)   adr1ft (2)   akcesoria do konsol (1)   aktualizacja (1)   amazon (1)   amd (1)   analitycy (1)   analityk (1)   android (1)   apple (1)   ar (1)   batman: arkham vr (1)   battlezone (1)   biznes (1)   capcom (1)   cena (1)   cuh-zvr2 (1)   cykl (1)   demo (1)   driveclub vr (1)   ekran (1)   elektroniczna rozrywka (1)   facebook (2)   farpoint (1)   first person experience (2)   fpp (1)   fpx (1)   gadżety (3)   gdc (1)   geforce (1)   gogle (12)   gogle vr (8)   gogle wirtualnej rzeczywistości (2)   google (1)   google glass (1)   gra (10)   gra vr (1)   gry (10)   hdmi (1)   headset (4)   headset vr (1)   headset wirtualnej rzeczywistości (1)   headsety (1)   hełm (3)   htc (2)   htc vive (6)   ifixit (1)   intel (1)   internet (1)   it (1)   jim ryan (1)   kamera (1)   komputer (2)   konsola (13)   konsole (3)   kontroler (3)   kontrolery (1)   kontrolery sony (1)   kwota (1)   laptop (1)   macbook pro (1)   media player (1)   morpheus (3)   muve (1)   netflix (1)   notebook (1)   nudności (1)   nvidia (1)   oculus (2)   oculus rift (10)   oculus vr (1)   odtwarzanie (1)   oled (1)   oprogramowanie (2)   paris games week (1)   pc (6)   playstation (9)   playstation 4 (11)   playstation 4 pro (1)   playstation 4.5 (1)   plik (1)   podsumowanie (1)   popularność (1)   premiera (1)   problemy (1)   project morpheus (3)   przejęcie (1)   przystawka (1)   ps (5)   ps 4 (1)   ps vr (3)   ps vr aim controller (1)   ps4 (10)   psvr (11)   radeon (1)   rejestracja (1)   resident evil 2 (1)   resident evil 7 (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   rozgrywka (2)   rozwój (1)   rynek (1)   rzeczywistość rozszerzona (1)   rzeczywistość wirtualna (1)   samsung (1)   samsung gear vr (1)   sce (1)   sensor (1)   silnik (2)   sklep (1)   smartfon (1)   softkinetic (1)   sony (21)   sony vr (1)   sprzedaż (1)   sprzęt (4)   statystyka (1)   steam (2)   steamvr (1)   studio (1)   sygnał (1)   technologia (1)   tree one zero (1)   trinus (1)   tryb kinowy (1)   twórcy (1)   uhd (1)   ulepszona wersja (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   urządzenia (1)   urządzenie (1)   vive (1)   vr (17)   wirtualna rzeczywistość (29)   wsj (1)   www (1)   xbox (1)   xbox one (2)   xone (1)   youtube (1)   zapowiedź (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3
Adrian Kotowski | 02.10.2017 | 3359 odsłon | 5 komentarzy

Urządzenie będzie jeszcze wygodniejsze w użyciu. Sony ujawniło na oficjalnym blogu konsoli PlayStation, że już niedługo do sprzedaży trafi nowa wersja gogli PlayStation VR. Nie będzie się jednak zbyt mocno różniła od obecnego modelu, więc osoby oczekujące np. lepszego ekranu, muszą poczekać na kolejną generację urządzenia, do której wprowadzenia jeszcze bardzo daleka droga.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 29.08.2017 | 10219 odsłon | 7 komentarzy

Taniej będzie można kupić dwa zestawy z headsetem. Sony poinformowało właśnie, że obniża cenę swoich gogli wirtualnej rzeczywistości. Zależnie od wybranego wariantu będzie można albo dostać gratisowo sprzęt PlayStation Camera, albo zapłacić o 50 dolarów mniej za pakiet z m.in. kontrolerami Move.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 07.06.2017 | 5493 odsłony | 18 komentarzy

Wielki sukces PlayStation VR. Sony ujawniło właśnie wyniki sprzedaży swojego pierwszego headsetu wirtualnej rzeczywistości. Z przekazanych przez firmę informacji wynika, że urządzenie rozeszło się w przeszło milionie egzemplarzy.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.04.2017 | 5458 odsłon | 8 komentarzy

Koniec wyłączności dla PlayStation VR. Studio Rebelion ogłosiło, że produkcja Battlezone korzystająca z techniki wirtualnej rzeczywistości trafi także na PC. To kolejny w ostatnim czasie tytuł dostępny tylko na platformie Sony, który ląduje na komputerach osobistych. Ostatnio identyczna sytuacja miała miejsce z Batman: Arkham VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.04.2017 | 4551 odsłon | 3 komentarze

Czasowa wyłączność dla PSVR się skończyła. Warner Bros zapowiedział dzisiaj, że Batman: Arkham VR trafi na PC w drugiej połowie kwietnia tego roku. Produkcja ta była do tej pory tytułem na wyłączność dla konsoli PlayStation 4 i gogli PlayStation VR, ale na szczęście dla fanów treści VR, wydawca postanowił rozszerzyć dostępność o kolejną platformę.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.03.2017 | 9667 odsłon | 11 komentarzy

Usprawnienia także dla PlayStation VR. Kilka miesięcy Sony kazało nam czekać na dodanie możliwości odtwarzania własnych materiałów zapisanych w rozdzielczości 4K na konsoli PlayStation 4 Pro. Odpowiednia aktualizacja została właśnie wprowadzona, co powinno ucieszyć osoby chcące oglądać filmy w najwyższej jakości. Z myślą o odtwarzania tego typu materiałów przygotowano też specjalne poprawki dla PSVR. 

więcej »
Kamil Przybysz | 28.03.2017 | 27638 odsłon | 34 komentarze

Rok 2016 miał być prawdziwym wybuchem mody na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość. Owszem, rynek w końcu doczekał się komercyjnych produktów stacjonarnych i w pewnym stopniu okrzepł, ale trudno nie zauważyć, że nie sprawdziły się te najbardziej optymistyczne prognozy, które zakładały olbrzymią sprzedaż już w minionym roku. To dobry moment, żeby się przyjrzeć rozwojowi tego sektora, szczególnie po tym, jak ostatni CES pokazał, że w dziedzinie VR i AR jeszcze nie padły ostatnie słowa.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 20.01.2017 | 5594 odsłony | 3 komentarze

Sony wprowadza usprawnienia w goglach PlayStation VR. Firma na swoim oficjalnym blogu poinformowała o aktualizacji, która dodaje na nich obsługę 360-stopniowych filmów z serwisu YouTube. To rozwiązanie znane już m.in. użytkownikom modeli HTC Vive czy Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.12.2016 | 46287 odsłon | 46 komentarzy

2016 rok w branży komputerów i technik informatycznych przez jednych uważany jest za stosunkowo nudny, a przez innych jednak za ciekawy. W polskiej polityce było gorąco, a momentami wręcz można było stwierdzić, że jest blisko punktu wrzenia. W 2016 roku w naszej branży pojawiło się kilka nowych trendów i nowych generacji produktów. Przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia mijającego roku w branży nowych technologii!

więcej »
Mateusz Brzostek | 16.12.2016 | 93789 odsłon | 53 komentarze

PlayStation VR to najtańszy dostępny dziś wyświetlacz VR, wymagający na dodatek najtańszego sprzętu do generowania obrazu. Sony ma wieloletnie doświadczenie z wirtualną rzeczywistością i jeszcze większe w produkowaniu wygodnego, łatwego w użyciu sprzętu. Sprawdziliśmy, czy przełożyło się ono na jakość i przydatność PlayStation VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5474 odsłony | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 5143 odsłony | 16 komentarzy

Zwykłe gry też działają. Programista kryjący się pod pseudonimem Trinus zdołał opracować programowe rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest uruchamianie pecetowych gier z platformy SteamVR, z goglami wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12272 odsłony | 18 komentarzy

Sony ma powody do zadowolenia. W ubiegły czwartek na rynku zadebiutowały gogle PlayStation VR, z którymi Japończycy wiążą bardzo duże nadzieje. Wirtualna rzeczywistość ma być jednym z motorów napędowych sprzedaży konsoli PS4 i według zapewnień przedstawicieli firmy, wszystko idzie w dobrym kierunku. PSVR ma cieszyć się ogromnym zainteresowaniem klientów.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 16.10.2016 | 6705 odsłon | 6 komentarzy

Przygotowane przez Sony gogle wirtualnej rzeczywistości zostały już sprawdzone przez iFixit. Zajmujący się testowaniem sprzętu pod kątem problemów z ewentualną naprawą serwis ocenił PlayStation VR na 8 na 10 punktów. To dobry wynik, który plasuje urządzenie w tej samej kategorii co HTC Vive i o jeden poziom wyżej niż headset Oculus Rift (7 na 10 punktów).

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2016 | 11712 odsłon | 12 komentarzy

Jest jednak pewien istotny wymóg. Okazuje się, że PlayStation VR może współpracować właściwie z dowolnym urządzeniem przesyłającym sygnał po HDMI. Każdy zainteresowany może skorzystać z trybu kinowego gogli, grając np. na pececie, czy konsolach konkurencji. O ile oczywiście ten ktoś posiada PlayStation 4, bo bez konsoli funkcja nie działa.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.10.2016 | 6984 odsłony | 32 komentarze

O sporych problemach z grą piszą recenzenci. Dzisiaj ma miejsce oficjalna premiera PlayStation VR oraz gier przygotowanych pod ten sprzęt. Jedną z najciekawszych i najgłośniej promowanych jest DriveClub VR. Niestety pierwsze recenzje są raczej średnie, a niektóre redakcje bardzo mocno krytykują produkcję. I nie chodzi tutaj o zawartość, czy funkcje, a o to, że część graczy może mieć w ogóle problem, by wytrwać z produkcją kilka minut.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.06.2016 | 4299 odsłon | 11 komentarzy

Japońska firma ma stać się zdecydowanym liderem rynku sprzętu VR. Tak przynajmniej twierdzą obserwatorzy rynku, według których Sony dostarczy w tym roku 3 razy więcej urządzeń niż Oculus VR i HTC łącznie. Taka wiadomość nie jest zaskoczeniem, patrząc na gigantyczne zamówienia przedpremierowe i wcześniejsze deklaracje firmy Sony.

więcej »
Adam Szymański | 15.06.2016 | 7209 odsłon | 12 komentarzy

Wraz z zaprezentowaniem gry Farpoint, Sony pokazało nowy kontroler dla gogli PlayStation VR. Jest to gadżet powstały z myślą właśnie o tym tytule, jednakże można przypuszczać, że w przyszłości obsługiwać nim będzie można także inne produkcje. PS VR Aim Controller ma znaleźć zastosowanie głównie w strzelankach, ale niewykluczone, że deweloperzy wykorzystają to rozwiązanie także w innych gatunkach gier.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 10776 odsłon | 22 komentarze

Serwis Wall Street Journal twierdzi, że dotarł do informacji, według których tzw. PlayStation 4.5 zadebiutuje na rynku w trzecim kwartale, jeszcze przed premierą PlayStation VR. Co istotne, serwis potwierdza, że sprzęt ma oferować lepszą wydajność niż obecna wersja, dzięki czemu miałby się sprawdzić przede wszystkim w przypadku korzystania z gogli wirtualnej rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.03.2016 | 3407 odsłon | 5 komentarzy

PlayStation VR może być dostępne także dla użytkowników komputerów osobistych. Tak przynajmniej twierdzi Masayasu Ito, wiceprezes Sony Computer Entertainment (SCE), który podzielił się tą informacją w wywiadzie udzielonym serwisowi Nikkei. Niestety nie podano, kiedy ewentualna wersja pecetowa gogli mogłaby się pojawić w sprzedaży.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3
Aktualności
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 3
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 2
Szef Valve ma się czym pochwalić. 13
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Mały komputer z Kaby Lake-U. 6
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Bardziej kolorowy Windows. 15
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 3
Xbox odkryje, że jest pecetem. 31
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane