Tagi
oxide games
64-bit (2)   aktualizacja (2)   amd (6)   amd catalyst 14.1 beta (1)   amd catalyst 14.2 beta (1)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd mantle (4)   amd radeon (1)   api (4)   aplikacja (1)   arts (1)   ashes of singularity (1)   ashes of the singularity (3)   async compute (2)   asynchronous compute (1)   battlefield 4 (2)   benchmark (2)   bitwy (1)   call of duty gta v (1)   catalyst 14.1 beta (1)   catalyst 14.2 beta (1)   ces (1)   ces 2014 (1)   cloud imperium games (1)   cpu (1)   cryengine 3 (1)   demo (1)   demo technologiczne (2)   dice (1)   directx (1)   directx 12 (3)   dx 12 (1)   dx12 (1)   ea dice (2)   eidos montreal (1)   electronic (1)   electronic arts (1)   filmik (2)   firaxis games (1)   fps (1)   frostbite (1)   frostbite 3 (1)   gcn (2)   gpu (4)   gra (5)   gra komputerowa (2)   grafika (3)   grand theft auto v (1)   graphics core next (2)   gry (5)   haalee (1)   hd 7000 (1)   interfejs (1)   jednostki (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (2)   konferencja (1)   konsole (1)   ludzie (1)   mantle (5)   maxwell (1)   możliwości (1)   nitrous (3)   nitrous engine (4)   nvidia (2)   obliczenia asynchroniczne (1)   obsuwa (1)   ogromne bitwy (1)   opóźnienie (1)   oprogramowanie (1)   oxide (2)   pc (1)   pokaz możliwości (1)   prezentacja (1)   r7 (1)   r9 (1)   radeon (1)   radeon hd 7000 (1)   rts (2)   silnik (2)   skalowanie (1)   sleeping dogs (1)   star citizen (1)   star swarm (2)   star wars (1)   stardock (3)   sterowniki (1)   strategia (2)   technologia (1)   technologie (2)   test (2)   thief (1)   unreal engine 3 (1)   walka (1)   wydajność (4)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)  
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 11.03.2016 | 3815 odsłon | 13 komentarzy

Firma Stardock ujawniła, że zapowiadana od długiego czasu gra Ashes of the Singularity oficjalnie zostanie wydana 31 marca bieżącego roku. Nową grę strategiczną czasu rzeczywistego (RTS) przygotowała ekipa Oxide Games.

więcej »
Ł. Marek, R. Stanisławski, M. Brzostek | 24.02.2016 | 184821 odsłon | 232 komentarze

Ashes of the Singularity to najgłośniejsza pod względem technologicznym z nadchodzących gier. Zastosowano w niej dwie metody wyświetlania obrazu, z których jedna wykorzystuje DirectX 12, a druga – DirectX 11. Gra studia Oxide Games jest jeszcze w fazie beta i dostępna wyłącznie dla tych, którzy dołożyli się do kampanii finansowania na Kickstarterze. Tymczasem udostępniono nam benchmark, który podobno wiernie reprezentuje prawdziwą rozgrywkę. Sprawdziliśmy, jak różni się wydajność w trybach DirectX 11 i DirectX 12.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 07.09.2015 | 10444 odsłony | 63 komentarze

Niedawno przez sieć przetoczyła się wieść o tym, że najnowsze karty graficzne GeForce, wykorzystujące procesory oparte na architekturze Maxwell drugiej generacji nie obsługują tzw. obliczeń asynchronicznych, które mają być warunkiem zgodności z interfejsem programowania DirectX 12. Źródłem zamieszania była firma Oxide Games, której ekipa pracuje nad grą Ashes of Singularity. Do sprawy włączyła się firma AMD, która ustami Roberta Hallocka potwierdzała wieści od Oxide Games.

więcej »
Adrian Kotowski | 06.03.2015 | 9370 odsłon | 21 komentarzy

Studio Stardock zapowiedziało grę strategiczną Ashes of the Singularity, której cechą charakterystyczną mają być gigantyczne bitwy. Twórcy twierdzą, że walki o takiej skali nie były do tej pory dostępne w żadnej innej grze. Będzie to pierwszy tytuł wykorzystujący silnik Nitrous stworzony przez studio Oxide Games, który powstał właśnie z myślą o wyświetlaniu dużej liczby jednostek na ekranie monitora.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 10.07.2014 | 12846 odsłon | 86 komentarzy

Interfejs programowania AMD Mantle powoli, ale systematycznie nabiera rozpędu. Lista korzystających z niego gier konsekwentnie jest powiększana o kolejne pozycje. Z najnowszych informacji VideoCardz wynika, że lista ta względem tej sprzed paru miesięcy powiększyła się o kilka bardzo interesujących gier.

więcej »
Bartosz Woldański | 31.01.2014 | 10701 odsłon | 43 komentarze

Zgodnie z obietnicą, opublikowano w sklepie cyfrowej dystrybucji Steam benchmark Star Swarm, który pokazuje potencjał drzemiący w technologii AMD Mantle. Battlefield 4 również obsługuje niskopoziomowe API, ale niestety wciąż czekamy na sterowniki AMD Catalyst 14.1 Beta, które zostaną prawdopodobnie udostępnione jako 14.2 Beta.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 9750 odsłon | 46 komentarzy

Firma Oxide Games opublikowała kolejny materiał wideo ukazujący ogromną bitwę kosmiczną z udziałem nawet przeszło 10 tysięcy jednostek. Jest to demo technologiczne Star Swarm, czyli próbka demonstrująca autorski silnik studia wykorzystujący niskopoziomowe API amerykańskiego koncernu – AMD Mantle.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.01.2014 | 9283 odsłony | 64 komentarze

Na targach CES 2014 odbyła się prezentacja technologii AMD Mantle, która ma zapewnić wydajność w grach nawet o 45% wyższą niż w trybie DirectX. To o wiele więcej niż przewidywaliśmy – na potwierdzenie tego będziemy musieli jednak poczekać do wydania stosownej aktualizacji do Battlefielda 4, która ma pojawić się, z małym opóźnieniem, jeszcze w tym miesiącu.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 9581 odsłon | 46 komentarzy

Koncern AMD ogłosił, że zapowiedzianą podczas konferencji GPU’14 Tech Day technologię Mantle wykorzystają kolejne, po Battlefieldzie 4, gry. Współpracę z amerykańską firmą podjęły następujące firmy: Cloud Imperium Games, Eidos Montreal oraz Oxide Games.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 27
Najdroższy All-in-One na świecie. 75
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 8
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 9
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Szybsze ładowanie gier. 14
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 17
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Najdroższy All-in-One na świecie. 75
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 27
Szybsze ładowanie gier. 14
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 17
Rok sztucznej inteligencji. 10
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. 17
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 27
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Szybsze ładowanie gier. 14
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Facebook
Ostatnio komentowane