Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 20.11.2017 | 4400 odsłon | 7 komentarzy

Zasilacz Surface Dock mu nie wystarcza. Surface Book 2 został przez Microsoft zaprezentowany jako prawdziwy, przenośny zamiennik komputera stacjonarnego. Większość konfiguracji tego modelu zawiera nawet karty graficzne Nvidia GeForce GTX 1060, a w trakcie prezentacji Microsoft chwalił się dobrą wydajnością w Gears of War 4, czy Cuphead, sugerując tym samym, że Surface Book 2 to też dobra maszynka do grania.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 02.11.2017 | 13823 odsłony | 42 komentarze

Słowo przeciwko słowu. W sieci od kilku dni trwają dyskusje o tym, jak mechanizmy DRM zastosowane w grze Assassin's Creed: Origins obciążają CPU do bardzo wysokich poziomów, negatywnie wpływając na płynność animacji. Doniesienia o pochłanianiu zasobów CPU płyną od wielu graczy. Firma Ubisoft oficjalnie zaprzeczyła internetowym przekazom.

więcej »
Adrian Kotowski | 10.05.2017 | 8931 odsłon | 29 komentarzy

Graj bez spadków płynności. Fani gry Forza Horizon 3 mogą mieć powody do zadowolenia, bo nie dość, że właśnie otrzymali nowe rozszerzenie Hot Wheels, to na dodatek twórcy udostępnili nowy patch z kilkoma istotnymi zmianami. Wersja pecetowa gry miała zostać usprawniona od strony wykorzystania procesora, z czym był problem od samej premiery gry.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.12.2014 | 7919 odsłon | 33 komentarze

AMD już niedługo ma udostępnić użytkownikom swoich kart graficznych Radeon nową technologię Dynamic Frame Rate Control. Funkcja będzie służyła do ograniczenia liczby generowanych klatek, więc na pierwszy rzut oka może wyglądać podobnie do Vsync, z którym jednak nie ma zbyt wiele wspólnego. Obie technologie mogą działać niezależnie od siebie.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.12.2014 | 44581 odsłon | 48 komentarzy

W sieci pojawiły się wykresy, na których widzimy model obciążenia wątków w API DirectX 12 oraz porównanie do wykorzystywanego obecnie DirectX 11. Jak się okazuje, różnice mogą być naprawdę całkiem duże, choć oczywiście nie powinniśmy spodziewać się wyraźnego wzrostu wydajności w każdej sytuacji. Nowe biblioteki zadebiutować mają wraz z systemem Windows 10.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 03.04.2013 | 7734 odsłony | 52 komentarze

Ostatnie generacje procesorów Intela oraz AMD mogą dynamicznie zmieniać częstotliwości pracy, w celu zmniejszenia poboru energii lub zwiększenia wydajności. Wciąż jednak wszystkie układy mają swoje częstotliwości bazowe, z którymi według producentów powinny one pracować najczęściej, we wszelkiego rodzaju zastosowaniach i przekraczać je tylko gdy obciążenie będzie wystarczająco duże, a i kilka innych czynników spełnionych.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 17
Najdroższy All-in-One na świecie. 28
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 5
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 4
Stal i maty wygłuszające na bokach. 8
Szybsze ładowanie gier. 13
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 14
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Szybsze ładowanie gier. 13
Moc w najczystszej postaci. 53
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 17
Rok sztucznej inteligencji. 10
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 14
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 9
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 17
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Szybsze ładowanie gier. 13
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 14
Facebook
Ostatnio komentowane