Tagi
marketing
3.5 gb (1)   3dfx (1)   afera (2)   akcja (1)   amd (8)   amd r9 290x (1)   android (1)   api (2)   aplikacja (1)   app store (1)   apple (4)   apu (1)   architektura (1)   asus (3)   ati (3)   badanie (1)   bank (1)   battlefield (1)   battlefield 4 (1)   bezpieczeństwo (1)   bf4 (1)   bing (1)   bing it on (1)   biznes (2)   blade (1)   boogie2988. wydawcy (1)   bulldozer (1)   bundle (1)   burger (1)   call of duty advanced warfare (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (1)   cena (1)   challenge (1)   chiny (1)   cpu (2)   czerwiec (1)   dane (1)   data premiery (1)   dip (1)   directx 12 (1)   division (1)   e3 2013 (1)   e3 2014 (1)   ea (3)   ea dice (1)   electronic arts (3)   exclusive (1)   f-secure (1)   filmiki (3)   finanse (1)   finansowanie (2)   finlandia (1)   fizyka (1)   fps (1)   fusion (1)   gainward (2)   galaxy note 5 (1)   galaxy s6 edge (1)   galaxy s6 edge+ (1)   gameplay (1)   geforce (2)   geforce gtx 970 (1)   gigabyte (1)   głosy (1)   google (3)   google play store (1)   gpu (2)   gra (7)   gracze (1)   grafika (2)   greenlight (1)   gry (8)   gry komputerowe (1)   hamburger (1)   hd 4850 (1)   hd 4870 (1)   hd 7000 (1)   hmd (1)   iab polska (1)   informacje (2)   intel (2)   internet (3)   inwestycja (1)   iphone (2)   jon peddie research (1)   kafejka (1)   kampania (2)   kampania marketingowa (3)   karta (1)   karta graficzna (3)   karta kredytowa (1)   karty graficzne (1)   klucze (1)   kolor (1)   konkurencja (1)   konkurs (1)   konsola (5)   konsole (1)   konstrukcja (1)   koszty produkcji (1)   kupon rabatowy (1)   machinima (3)   mantle (1)   meizu (1)   meizu pro 5 (1)   menu start (1)   Microsoft (14)   możliwości finansowe (1)   nokia (1)   notebook (1)   nowa generacja (1)   npd (1)   nvidia (5)   obniżka (1)   oneplus 2 (1)   online (1)   opinie (3)   os (1)   oszustwo (1)   ósma generacja (1)   palit (1)   pamięć (1)   patent (1)   pc (2)   pdc (1)   physx (1)   pieniądze (1)   piosenka (1)   plany (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (1)   plotka (1)   płyta główna (2)   polacy (1)   polska (1)   polska gra (1)   porozumienie (1)   porównanie (1)   port (1)   pozew (2)   pr (1)   praca (1)   prawo (1)   premiera (1)   problem (1)   proces (1)   procesor (2)   producenci (1)   producent (1)   produkcja (3)   produkt (1)   program (2)   programowanie (1)   promocja (3)   ps4 (1)   quixey (1)   r7 (1)   r9 (1)   r9 290x (1)   rabat (1)   radeon (3)   raport (2)   razer (1)   rdzeń (1)   reklama (11)   reklamodawca (1)   reklamy (1)   riva (1)   ronku (1)   rory read (1)   rpg (1)   rynek (5)   samolot (1)   samsung (1)   sandy bridge (1)   sąd (3)   smartfon (3)   snowden (1)   sony (1)   sprzedaż (2)   sprzedaż gier (1)   stany zjednoczone (1)   steam (1)   system (2)   system operacyjny (1)   szczegóły (1)   tablet (1)   tajwan (1)   technologia (1)   technologie (1)   telefon (1)   the division (1)   the witcher 3 (1)   triple-o's (1)   trueaudio (1)   ubisoft (1)   usa (1)   usb (1)   użytkownicy (3)   valve (1)   vista (2)   vista capable (1)   walentynki (1)   watch dogs (1)   wideo (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   windows (2)   windows 10 (1)   windows 7 (3)   windows 8.1 (1)   windows phone (1)   windows phone store (1)   wrażenia (1)   www (1)   wydajność (1)   wyłączność (1)   wymiana (1)   wyrok (1)   wyszukiwarka (2)   xbox (1)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   xo (1)   xone (1)   youtube (3)   zamiennik (1)   zestaw (1)   zielony (1)   zniżka (1)   zwrot (1)   zwycięstwo (1)   życzenia (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 12.12.2016 | 3661 odsłon | 5 komentarzy

Najmniej oporów przed dzieleniem się informacjami mają osoby młode. F-Secure przygotowało całkiem ciekawy raport dotyczący tego, jak podchodzimy do tematu prywatności w sieci. Sprawdzono, w jakich sytuacjach Polacy są najczęściej gotowi udostępnić swoje dane w internecie i jak ta kwestia wygląda w różnych grupach wiekowych. Zapytano też o to, co mieszkańcy naszego kraju sądzą o słynnej sprawie Snowdena.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.05.2016 | 14232 odsłony | 28 komentarzy

Nokia poinformowała o strategicznym porozumieniu z nowo powstałą firmą HMD, dzięki któremu na rynku pojawią się nowe smartfony i tablety sygnowane słynną fińską marką. Nie jest jasne, kiedy zobaczymy pierwsze urządzenia, ale oba podmioty mają zainwestować sporo pieniędzy w ich przygotowanie oraz przede wszystkim marketing. 

więcej »
Adrian Kotowski | 03.03.2016 | 10615 odsłon | 43 komentarze

Microsoft udostępnił w sieci nowy materiał wideo prezentujący zalety API DirectX 12. Firma chwali się, że dzięki jej rozwiązaniu polepszy się jakość grafiki, a także wydajność, zarówno w przypadku karty graficznej, jak i procesora. W materiale przedstawiono też kilka gier, które korzystają lub będą w przyszłości używać tych bibliotek.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.11.2015 | 9280 odsłon | 52 komentarze

Firma AMD została pozwana za domniemane oszukiwanie konsumentów w kwestii liczby rdzeni procesorach opartych na architekturze Bulldozer. Producenci z wielu branż reklamując swoje produkty często uciekają się do przeróżnych metod zmylania potencjalnych nabywców. Zazwyczaj stosowane sztuczki mieszczą się w ramach prawa, ale mimo to po ujawnieniu bywają problematyczne dla właścicieli marek.

więcej »
Adam Szymański | 21.10.2015 | 5491 odsłon | 3 komentarze

Meizu postanowiło pójść w ślady firmy OnePlus i właśnie poinformowało o nowej akcji pozwalającej wymienić telefon OnePlus 2 na niedawno zaprezentowany smartfon Meizu Pro 5. Wydaje się to być bezpośrednim ciosem w konkurenta, ponieważ niedawno ogłosił on możliwość wymiany jednego z najnowszych urządzeń Samsunga na swojego najnowszego flagowca. Dodatkowo przekazany telefon oddawano fundacji Hope Phones pomagającej krajom Trzeciego Świata.

więcej »
Adam Szymański | 23.08.2015 | 9556 odsłon | 28 komentarzy

Samsung już nie raz przywoływał urządzenia firmy Apple w swoich materiałach marketingowych i promował własne telefony wyśmiewając wady konkurencji. W najnowszej kampanii reklamowej Koreańczycy jednak nie drwią bezpośrednio z iPhone'ów, a próbują przekonać ich użytkowników do tego, że ich sprzęt jest lepszy. W tym celu oferują wypożyczenie jednego z flagowców na 30 dni. Należy jednak na wstępie dodać, że akcja ta póki co dotyczy jedynie Stanów Zjednoczonych.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.07.2015 | 6074 odsłony | 26 komentarzy

Firma Apple opatentowała rozwiązanie, które umożliwia dostosowywanie wyświetlanych ofert do ilości pieniędzy użytkownika. Tym samym, osoba będzie widziała tylko reklamy produktów, na które ją stać. System ma wymieniać dane z reklamodawcami, ale nie wiadomo jeszcze, czy i kiedy zostanie wprowadzony w urządzeniach firmy z Cupertino.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.07.2015 | 10462 odsłony | 27 komentarzy

Firma Microsoft uruchomiła kampanię „10 Reasons to Upgrade to Windows 10”, która promuje jej najnowszy system operacyjny. Przedsiębiorstwo z Redmond chce zaprezentować najważniejsze cechy swojego oprogramowania, które zadebiutuje na rynku pod koniec tego miesiąca. Co ciekawe, w sieci pojawiła się też pierwsza reklama nowego systemu, której głównymi bohaterami są dzieci.

więcej »
Bartosz Woldański | 22.03.2015 | 28346 odsłon | 52 komentarze

Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się nieprzyzwoicie dobrze. Redaktor niemieckiego wydania czasopisma Gamestar spędził z najnowszym buildem gry ponad 10 godzin i przygotował materiał na wyłączność, z którego sporo dowiedzieliśmy się na temat bardzo obiecującego RPG-a autorstwa polskiego studia CD Projekt RED. Poznaliśmy konkretne informacje na temat świata, w którym przyjdzie nam spędzić nawet ponad 100 godzin, szeroko pojętej rozgrywki oraz strony technicznej Wiedźmina 3. 

więcej »
Adam Szymański | 26.02.2015 | 5995 odsłon | 31 komentarzy

Jedną z metod marketingu jest sponsorowanie jakiegoś obiektu czy przedsięwzięcia w zamian za reklamowanie firmy, która zdecydowała się zapłacić najwyższą kwotę. Szczególnie widoczne jest to w piłkarskim świecie, gdyż wiele stadionów czy lig nosi nazwę głównego sponsora, ale zdarza się też, że ta metoda reklamy jest wykorzystywana również w innych dziedzinach. Tak właśnie stało się w przypadku sieci fast foodów i Xboksa One.

więcej »
Adrian Kotowski | 10.02.2015 | 7555 odsłon | 12 komentarzy

Valve zajęło w końcu stanowisko względem deweloperów, którzy oferują użytkownikom darmowe klucze do gier, w zamian za oddawanie głosów na ich tytuł w usłudze Greenlight. Według właściciela platformy Steam jest to próba oszukania systemu, który miał pozwalać na wprowadzenie do sklepu naprawdę ciekawych tytułów. Zebrane w taki sposób głosy nie odzwierciedlają prawdziwego zainteresowania grą. 

więcej »
Adrian Kotowski | 06.02.2015 | 9983 odsłony | 60 komentarzy

Wszystko wskazuje na to, że sprawa błędnej specyfikacji GeForce’a GTX 970 raczej nie stanie się zbyt dużym problemem dla Nvidii i jej partnerów. Pomimo dużego szumu w mediach i na forach internetowych, stopa zwrotu towaru jest bardzo niska. Użytkownicy najwidoczniej nie chcą oddawać kart zielonych, które nawet pomimo całej zaistniałej sytuacji nadal są układami bardzo dobrymi.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.01.2015 | 5571 odsłon | 26 komentarzy

Call of Duty: Advanced Warfare jest według danych firmy NPD najlepiej sprzedającą się grą ubiegłego roku w Stanach Zjednoczonych. Produkt nie miał sobie równych także w ostatnim miesiącu 2014 roku. Activision może być zadowolone, bo aż dwie produkcję tego wydawcy znalazły się w pierwszej trójce, a trzy w całym zestawieniu.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.10.2014 | 6855 odsłon | 10 komentarzy

Asus planuje wprowadzenie na rynek zestawów złożonych z płyt głównych i kart graficznych. W ten sposób firma chce zwiększyć sprzedaż swoich konstrukcji w ostatnim kwartale tego roku. Dodatkowo przewidywana jest obniżka cen dostępnych na rynku produktów oraz zakrojona na szeroką skalę kampania marketingowa, na którą Asus ma przeznaczyć do 66 mln dolarów. Tajwański gigant ma dzięki temu lepiej stawić czoła swojemu największemu obecnie konkurentowi – firmie Gigabyte.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.06.2014 | 17777 odsłon | 84 komentarze

Ubisoft może sobie bardzo utrudnić życie wydawcy, jeśli informacja, która pojawiła się w sieci jest prawdziwa. Wygląda na to, że Watch Dogs nie będzie ostatnią grą francuskiej firmy, która będzie prezentować się gorzej niż na zwiastunach. Podobnie ma być niestety także z The Division.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.03.2014 | 9057 odsłon | 13 komentarzy

Niecałe dwa tygodnie temu szef firmy Razer, Min Liang, narobił sporego szumu twierdząc, że na zielone porty USB w nowych komputerach przenośnych Razer Blade wydano bagatela 380 tysięcy dolarów. Zachwytów nad zielonymi "dziurkami" było co nie miara. Liang mówił, że wydatek był naprawdę konieczny, gdyż chciano aby port był "idealny, stworzony od zera", aby był produktem samym w sobie. Ile jednak w rzeczywistości ten zielony cud techniki mógłby kosztować?

więcej »
Bartosz Woldański | 31.01.2014 | 15166 odsłon | 103 komentarze

Firma Microsoft rozpoczęła dość niecodzienną akcję, w której zachęca do oddawania używanych konsol… Sony PlayStation 3. Jej zwrot uprawnia do otrzymania kuponu zniżkowego na okrągłe sto dolarów, które użytkownicy wykorzystają do zakupu Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.01.2014 | 4958 odsłon | 17 komentarzy

Wygląda na to, że ostatnie doniesienia o tym, że najpopularniejsi użytkownicy serwisu YouTube są zachęcani pieniędzmi do publikowania materiałów wideo, w których pokazuje się tylko dobre strony wybranych gier, nie ujawniają niczego odkrywczego. Jak zauważa Boogie2988, jeden ze znanych YouTuberów, to chleb powszedni.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2014 | 4668 odsłon | 23 komentarze

Zaledwie wczoraj poruszyliśmy na łamach PCLab.pl temat rzekomego płacenia przez Microsoft użytkownikom serwisu YouTube za tworzenie filmików stawiających Xboksa One i gry dostępne na tę konsolę w dobrym świetle. Okazuje się, że koncern Electronic Arts nie jest lepszy i również wspiera finansowo tych graczy, którzy pozytywnie wypowiadają się o grach na konsole nowej generacji z katalogu firmy…

więcej »
Bartosz Woldański | 22.01.2014 | 6201 odsłon | 24 komentarze

Tak sugerowały niedawne doniesienia o tym, jakoby koncern Microsoft płacił użytkownikom kilka dolarów za konkretną liczbę wyświetleń udostępnianych w serwisie YouTube filmów, w których pozytywnie oceniono konsolę Xbox One i gry na nią. Sytuację skomentowały strony, które brały udział w tym przedsięwzięciu – czyli sam gigant z Redmond oraz Machinima.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 2
Dobra wiadomość dla posiadaczy konsol Microsoftu. 1
Firma ujawnia swoje plany na przyszłość. 5
Największa inwestycja w historii firmy. 21
Microsoft zachęca do zakupów przed świętami. 14
Dużo tu rowów i dziurek. 7
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 18
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 13
Facebook
Ostatnio komentowane