Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 09.07.2015 | 7333 odsłony | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider ma wykorzystywać usprawnioną technologię TressFX do symulowania zachowania włosów Lary. O jej możliwościach wypowiedział się Brian Horton w oficjalnym wpisie w serwisie Tumblr. Dzięki nowemu TressFX włosy mają zachowywać się bardziej naturalnie i będą lepiej reagować na różne zmiany środowiska.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12235 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11368 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11450 odsłon | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Tomasz Niechaj | 06.03.2013 | 156502 odsłony | 162 komentarze

O nowym „szamponie” mogliście przeczytać już kilka dni temu, gdy oficjalne zapowiedziano technikę TressFX w grze „Tomb Raider” (2013). Pierwsze zrzuty ekranu zapowiadały się smakowicie – Lara wygląda, jakby dopiero co wyszła od fryzjera ;) Postanowiliśmy sprawdzić, jak TressFX spisuje się w praktyce. Porównaliśmy kilka kart graficznych AMD i Nvidii z włączoną i wyłączoną funkcją TressFX w kilku miejscach testowych. Czy efektownie rozwiewany kucyk zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy Radeonów?

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.02.2013 | 42620 odsłon | 118 komentarzy

Firma AMD przedstawiła nową technikę, tressFX, o zapowiedzi której pisaliśmy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umożliwienie renderowania bardziej realistycznych włosów postaci w grach komputerowych, a także bardziej wiarygodnie oddawać działania fizyki.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 9
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 43
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 8
Mały komputer z Kaby Lake-U. 4
Wskazuje na to zarezerwowany przez firmę znak towarowy. 3
System można już testować w ramach dystrybucji Release Preview. 6
Kolejny monitor dla graczy. 8
Dla tych, którzy uważają DualShocka 4 za zbyt duży kontroler. 11
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 43
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 8
Bardziej kolorowy Windows. 15
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 43
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 8
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane