Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12290 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Dużo tu rowów i dziurek. 9
Bitcoin upada... coraz wyżej. 30
Hybrydowy tablet ze Snapdragonem 835. 4
Szybciej, lepiej, z mniejszą mocą. 26
Drugie wejście do tej samej rzeki. 24
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Model do typowych zastosowań. 15
Facebook
Ostatnio komentowane