Tagi
lara croft
1080p (4)   20-lecie (1)   2018 (1)   30 fps (1)   60 fps (1)   aktualizacja (1)   alone in the dark (1)   amd (5)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd tressfx (2)   amd tressfx 2.0 (2)   analiza (2)   apocalypse (1)   archeolog (1)   blood stone (1)   bloodrayne (1)   bonusy (1)   bruce willis (1)   celebracja (1)   cenega (2)   chronicles of riddick: escape from butcher bay (1)   core i7-3770k (1)   crystal dynamic (3)   crystal dynamics (14)   crystal engine (1)   data premiery (1)   date premiery (1)   definitive edition (4)   deus ex: mankind divided (1)   directcompute (1)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   doom (1)   double dragon (1)   dx11 (1)   e.t. (1)   e3 (2)   e3 2014 (1)   e3 2015 (1)   e3 2016 (1)   efekty graficzne (1)   eidos (1)   ekskluzywność (1)   enter the matrix (1)   exclusive (2)   far cry (1)   filmik (4)   foundation engine (3)   fragmenty rozgrywki (1)   fur (2)   futro (2)   gameplay (1)   gamescom (1)   gamescom 2014 (1)   gcn (1)   geforce (2)   goldeneye (1)   gpu (3)   gra (20)   gra akcji (1)   gra komputerowa (3)   grafika (7)   grafika 3d (3)   gry (21)   gry akcji (6)   gry przygodowe (1)   gry zręcznościowe (1)   hitman (1)   house of the dead (1)   intel (1)   karty graficzne (1)   koncert (1)   konsole (1)   kontrowersje (1)   lara (1)   lara croft and the temple of osiris (2)   lion king (1)   max payne (1)   Microsoft (5)   mikropłatności (1)   mikrotransakcje (1)   mod (1)   mortal kombat (1)   możliwości (1)   muzyka (1)   nixxes (1)   nvidia (1)   nvidia fur (1)   pc (8)   playstation 3 (1)   playstation 4 (6)   porównanie (3)   porównanie graficzne (2)   porównanie grafiki (2)   porównanie wydajności (1)   postal (1)   premiera (6)   prince of persia (1)   produkcja (1)   przeglądarka (1)   ps3 (2)   ps4 (5)   psvr (1)   radeon (4)   radeon sdk (1)   render (3)   renderowanie (3)   resident evil (1)   restart (1)   rhianna pratchett (1)   rise of the tomb raider (11)   rise of the tomb raider: 20. rocznica serii (1)   robocop (1)   rogue squadron (1)   roślinność (2)   rottr (1)   screeny (1)   sdk (1)   seria (1)   silent hill (1)   spider-man (1)   spoiler (1)   sprzedaż (2)   square enix (10)   star wars (1)   steam (3)   steam spy (1)   streaming (1)   street fighter (1)   szczegóły (1)   technika (3)   technologie (1)   tekken (1)   terminator 2 (1)   terminator: future shock (1)   test (1)   test kart graficznych (1)   test kart graficznych w grze (1)   the thing (1)   the wizard (1)   thief (1)   tomb raider (24)   tomb raider 2013 (1)   tomb raider: definitive edition (5)   tpp (10)   tress fx (1)   tressfx (6)   tressfx 2.0 (2)   tresspasser (1)   tron 2.0 (1)   tytuł (1)   underworld (1)   united front games (1)   uwe boll (1)   w produkcji (1)   windows 10 (1)   wing commander (1)   włosy (3)   www (1)   wydajność (5)   wydanie (1)   wyłączność (4)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wynik (1)   x-wing (1)   x1 (1)   xbox 360 (2)   xbox one (12)   xo (1)   xone (6)   zapowiedź (1)   zręcznościowe (3)   zręcznościówka (1)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Czechowicz | 08.12.2017 | 4571 odsłon | 14 komentarzy

Dobra wiadomość dla fanów Lary Croft. Square Enix zapowiedziało właśnie, że przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowej części serii Tomb Raider. Dokładna data premiery gry nie jest jeszcze znana, ale firma jasno sugeruje, że możemy ją dostać wcześniej, niż przypuszczaliśmy.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.04.2017 | 22344 odsłony | 40 komentarzy

Rok 1996 dzwonił i pytał czy masz go w zakładkach. Tomb Raider na rynku zadebiutował w 1996 roku i szybko zdobył ogromne rzesze fanów. Gra rozpoczęła serię przygód Lary Croft, a więc dzielnej archeolog, która zawsze ma coś do znalezienia lub odkrycia. Gra była też jednym z pierwszych, dużych tytułów, w którym na pełną skalę zastosowano interfejs programowania Glide firmy 3dfx, zapewniający jakość grafiki oraz płynność animacji, której nie był wtedy w stanie zapewnić żaden akcelerator 3D, oprócz 3dfx Voodoo.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.08.2016 | 2849 odsłon | 10 komentarzy

W październiku bieżącego roku będziemy mieli 20-lecie legendarnej serii gier Tomb Raider. Dziś mało kto wie, że gra po raz pierwszy pojawiła się w wersji dla konsoli Sega Saturn. Ta w Europie była dostępna od 25 października 1996 roku. 14 listopada trafiła na rynek Ameryki Północnej, wraz z wersjami dla MS-DOS i konsol Sony PlayStation. Te dwie ostatnie w Europie pojawiły się 22 listopada. Z okazji okrągłej rocznicy pojawi się np. specjalna edycja gry Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, wzbogacona o szereg nowości, ale też przykładowo modele broni pochodzące z dawnych gier.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.07.2016 | 8462 odsłony | 14 komentarzy

Firma Cenega potwierdziła, że zajmie się wydaniem bogatej wersji ostatnich przygód Lary Croft. Wcześniej wiedzieliśmy jednak tylko o edycji dla konsoli PS4, ale okazuje się, że wydanie Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii pojawi się także na komputerach osobistych. Osoby, które nie miały do tej pory styczności z tą grą powinny zainteresować się zaprezentowaną edycją.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 20.05.2016 | 5049 odsłon | 5 komentarzy

E3 2016 coraz bliżej, a więc i firmy z branży gier komputerowych zaczynają przyciągać uwagę graczy. Firma Square Enix zapowiedziała część swoich planów na zbliżające się targi i zdradziła, że w ich trakcie przedstawi jakieś "emocjonujące wieści na temat Tomb Raidera".

więcej »
SCSI | 09.11.2015 | 38352 odsłony | 26 komentarzy

Minęło dwa i pół roku, odkąd do sklepów trafiła pierwsza część odnowionych przygód panny Lary Croft. Gra, owszem, czerpała pełnymi garściami z dorobku serii Uncharted (która jawnie inspirowała się wcześniejszym cyklem Tomb Raider – wzbogaciła formułę odkrywania tajemnic starożytnych grobowców o przygodę na znacznie większą skalę), ale była bardzo udana, a przede wszystkim pełna niesamowitych emocji i dobrze zaimplementowanych praw rządzących mechaniką rozgrywki. Wtedy chyba mało kto się spodziewał, że zespół Crystal Dynamics stanie na wysokości zadania. Tytuł spotkał się z ciepłym przyjęciem krytyków i graczy, więc było oczywiste, że powstanie ciągu dalszego jest kwestią czasu.

więcej »
Mateusz Brzostek | 03.11.2015 | 5298 odsłon | 14 komentarzy

Transmitujemy godzinę rozgrywki z Rise of the Tomb Raider, najnowszej części przygód Lary Croft, na konsoli Xbox One. Gra będzie dostępna od 13 listopada, ale już dziś możemy Wam pokazać fragmenty jednego z początkowych etapów.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.10.2015 | 6488 odsłon | 24 komentarze

Twórcy gry Rise of the Tomb Raider ujawnili, że w produkcji pojawią się mikrotransakcje. Wyjaśniono też, jak cały system ma działać i co konkretnie zmieniają zakupione elementy. Zaznaczono przy tym, że płatności są całkowicie opcjonalne i można się bez nich obejść, wykorzystując walutę zarobioną podczas gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.07.2015 | 10832 odsłony | 13 komentarzy

Premiera Rise of the Tomb Raider na PC i PlayStation 4 w 2016 roku. Tę informację oficjalnie potwierdziła firma Square Enix, która doszła do porozumienia z koncernem Microsoft, dzięki któremu posiadacze konsol marki Xbox poznają nadchodzące przygody Lary Croft dużo wcześniej niż użytkownicy pozostałych platform sprzętowych. Co ciekawe, Rise of the Tomb Raider może stać się kolejnym, po Gears of War: Ultimate Edition, tytułem wymagającym do uruchomienia systemu operacyjnego Windows 10. 

więcej »
Adrian Kotowski | 09.07.2015 | 7363 odsłony | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider ma wykorzystywać usprawnioną technologię TressFX do symulowania zachowania włosów Lary. O jej możliwościach wypowiedział się Brian Horton w oficjalnym wpisie w serwisie Tumblr. Dzięki nowemu TressFX włosy mają zachowywać się bardziej naturalnie i będą lepiej reagować na różne zmiany środowiska.

więcej »
Bartosz Woldański | 15.06.2015 | 8416 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider był zdecydowanie jednym z najjaśniejszych punktów konferencji Microsoftu na E3 2015. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, ujrzeliśmy pierwsze, bardzo efektowne fragmenty rozgrywki przedstawiające śnieżną scenerię. Oprócz tego pokazano zwiastun, na którym Lara odwiedza inne, z wcale nie gorszymi widokami lokacje. Ujawniono ponadto datę wydania wersji na Xboksa One. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.04.2015 | 3855 odsłon | 14 komentarzy

Tomb Raider, gra z 2013 roku będąca restartem serii, sprzedała się w nakładzie aż 8,5 mln egzemplarzy. Jest to najlepiej sprzedający się tytuł w historii marki, co może być sporym zaskoczeniem patrząc na to, w jakim tempie produkcja rozchodziła się na samym początku swojej obecności na rynku. Co ciekawe, informację o wynikach sprzedaży przekazał nie Square Enix, a twórcy produkcji – studio Crystal Dynamics. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.02.2015 | 15584 odsłony | 37 komentarzy

Lara Croft z Rise of the Tomb Raider pozuje na pierwszych screenach wysokiej jakości. Mimo że od zapowiedzi nowych przygód seksownej pani archeolog minęło już sporo czasu, to wciąż wiemy o niej stosunkowo niewiele i, co więcej, dopiero teraz można zobaczyć, jak gra (wstępnie) prezentuje się od strony wizualnej. O ogromnym skoku jakości względem restartu serii Tomb Raider nie ma raczej mowy… czego zresztą należało się spodziewać, jako że tytuł pojawi się nie tylko na Xboksie One, ale także na Xboksie 360. 

więcej »
Adrian Kotowski | 10.12.2014 | 6836 odsłon | 21 komentarzy

Firma Microsoft potwierdziła, że to ona została wydawcą gry Rise of the Tomb Raider. Właściciel platformy Xbox miałby też wziąć na siebie koszty marketingu i dystrybucji. Możliwe więc, że słowa Phila Spencera o tym, że będzie to tytuł ekskluzywny dla XONE zostaną potwierdzone, a produkcja nawet po dłuższym okresie nie trafi na konsolę Sony.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.11.2014 | 9158 odsłon | 10 komentarzy

Na pełnoprawną kontynuację Tomb Raidera z 2013 roku musimy jeszcze poczekać, ale oczekiwanie ma umilić nam mniejsza produkcja nastawiona na kooperację. Premiera gry Lara Croft and the Temple of Osiris, bo o niej mowa, odbędzie się w drugim tygodniu grudnia i raczej nic nie stanie na jej drodze, gdyż prace w studiu Crystal Dynamics zostały już ukończone, a my dzięki platformie Steam poznaliśmy minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe. 

więcej »
Bartosz Woldański | 12.08.2014 | 10076 odsłon | 115 komentarzy

Gra Rise of the Tomb Raider, która została oficjalnie zapowiedziana podczas konferencji Microsoftu w ramach targów E3 2014, zmierza tylko na konsolę Xbox One. Niestety, nie jest jasne, czy chodzi o czasową wyłączność, czy nie, ponieważ do sieci trafiają sprzeczne doniesienia na ten temat. W związku z tym wersje na pozostałe platformy sprzętowe stoją pod dużym znakiem zapytania i mogą się nigdy nie ukazać.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.06.2014 | 6462 odsłony | 9 komentarzy

Na targach E3 nie mogło obyć się bez zapowiedzi nowych gier. Wśród nowości są Tomb Raidery: Rise of the Tomb Raider, czyli po prostu kolejna odsłona przygód ponętnej Lary Croft, której głos ponownie podłoży Camilla Luddington, oraz Lara Croft and the Temple of Osiris, mała produkcja dla fanów kooperacji. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, pierwsza gra została zapowiedziana na konferencji Microsoftu, na której pokazano pierwszy, filmowy zwiastun.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 14688 odsłon | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12290 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 15377 odsłon | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Dużo tu rowów i dziurek. 6
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 5
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 0
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 4
Moc w najczystszej postaci. 42
Usprawnienie jest wdrażane dla aplikacji Instant Games. 7
Wszystko przez małe zainteresowanie tym rozwiązaniem. 4
Największy plebiscyt technologiczny zakończony. 27
Marka nie umarła. Fani serii Soulcalibur czekali pięć długich lat na zapowiedź nowej części. 18
Nie skorzystacie z „cudownego” mostka za 600 dolarów. 21
Zelda zostawia konkurencję daleko w tyle. 14
Facebook