Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 01.08.2017 | 7397 odsłon | 25 komentarzy

Ciekawa funkcja dla osób grających na notebookach. Nvidia zaprezentowała rozwiązanie o nazwie WhisperMode, przygotowane z myślą o użytkownikach laptopów wyposażonych w układy graficzne GeForce. Dzięki tej funkcji oprogramowanie GeForce Experience tak dostosuje tryb pracy w danym tytule, by znaleźć złoty środek pomiędzy wydajnością i poborem energii, a co za idzie tym ostatnim – także głośnością pracy.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.07.2016 | 4425 odsłon | 15 komentarzy

Twórcy udostępnili w końcu funkcję, o którą prosiło sporo użytkowników. Wraz z najnowszą łatką dla gry Forza Motorsport 6: Apex, w opcjach gry pojawiła się możliwość włączenia licznika wyświetlanych klatek. To oczywiście nie jedyna nowość wprowadzona w patchu. Turn 10 naprawiło kilka pomniejszych błędów oraz przygotowało usprawnienia balansujące rozgrywkę.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 230510 odsłon | 135 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Adrian Kotowski | 05.01.2015 | 15241 odsłon | 29 komentarzy

Nowa aktualizacja beta klienta Steam wprowadza do programu licznik klatek na sekundę dostępny w grach. W końcu nie będziemy musieli instalować dodatkowego oprogramowania w celu monitorowania ich liczby. Valve rozwija także inną, niedawno wprowadzoną funkcję – transmitowanie rozgrywki na żywo. Steam Broadcasting doczekał się kilku ważnych aktualizacji, które usprawniają jego działanie.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.11.2014 | 15684 odsłony | 43 komentarze

Od premiery Assassin’s Creed: Unity minął już ponad tydzień, a Ubisoft nadal szuka rozwiązania problemu niskiej wydajności swojej produkcji. Twórcy podzielili się kilkoma obserwacjami z testów i stwierdzili, że są na dobrej drodze do wyeliminowania błędów. Nie ujawniono niestety, kiedy powinniśmy spodziewać się łatki zwiększającej wydajność. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.11.2014 | 12568 odsłon | 77 komentarzy

W sieci pojawiło się porównanie wersji konsolowych gry Call of Duty: Advanced Warfare, które pokazuje, że nowa produkcja studia Sledgehammer nieco lepiej działa na konsoli Xbox One. Dzięki dynamicznie dostosowywanej rozdzielczości gry, sprzęt Microsoftu utrzymuje dużo stabilniejsze 60 kl./s.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 41935 odsłon | 200 komentarzy

Inżynier pracujący w Ubisofcie potwierdził, że to producenci konsol naciskają na twórców i wydawców, by ci blokowali framerate w edycjach pecetowych ich gier. Stwierdził też, że celem firmy zawsze było 60 kl./s, ale przez ograniczenia sprzętowe nie jest i nie będzie możliwe osiągnięcie tego pułapu w najnowszych grach na konsolach. Wyjaśniła się też sprawa przyciętego graficznie Watch Dogs w wersji na PC.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Bieda, panie, bieda. Pojawiło się pierwsze zdjęcie Białego Kruka, tzn. 8
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Horror wojny coraz bliżej. 16
Grunt to gonić króliczka. 58
Producenci mają puste półki. 27
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Facebook
Ostatnio komentowane