Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 01.08.2017 | 8087 odsłon | 25 komentarzy

Ciekawa funkcja dla osób grających na notebookach. Nvidia zaprezentowała rozwiązanie o nazwie WhisperMode, przygotowane z myślą o użytkownikach laptopów wyposażonych w układy graficzne GeForce. Dzięki tej funkcji oprogramowanie GeForce Experience tak dostosuje tryb pracy w danym tytule, by znaleźć złoty środek pomiędzy wydajnością i poborem energii, a co za idzie tym ostatnim – także głośnością pracy.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.07.2016 | 4476 odsłon | 15 komentarzy

Twórcy udostępnili w końcu funkcję, o którą prosiło sporo użytkowników. Wraz z najnowszą łatką dla gry Forza Motorsport 6: Apex, w opcjach gry pojawiła się możliwość włączenia licznika wyświetlanych klatek. To oczywiście nie jedyna nowość wprowadzona w patchu. Turn 10 naprawiło kilka pomniejszych błędów oraz przygotowało usprawnienia balansujące rozgrywkę.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 237251 odsłon | 138 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Adrian Kotowski | 05.01.2015 | 15631 odsłon | 29 komentarzy

Nowa aktualizacja beta klienta Steam wprowadza do programu licznik klatek na sekundę dostępny w grach. W końcu nie będziemy musieli instalować dodatkowego oprogramowania w celu monitorowania ich liczby. Valve rozwija także inną, niedawno wprowadzoną funkcję – transmitowanie rozgrywki na żywo. Steam Broadcasting doczekał się kilku ważnych aktualizacji, które usprawniają jego działanie.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.11.2014 | 15755 odsłon | 43 komentarze

Od premiery Assassin’s Creed: Unity minął już ponad tydzień, a Ubisoft nadal szuka rozwiązania problemu niskiej wydajności swojej produkcji. Twórcy podzielili się kilkoma obserwacjami z testów i stwierdzili, że są na dobrej drodze do wyeliminowania błędów. Nie ujawniono niestety, kiedy powinniśmy spodziewać się łatki zwiększającej wydajność. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.11.2014 | 12627 odsłon | 77 komentarzy

W sieci pojawiło się porównanie wersji konsolowych gry Call of Duty: Advanced Warfare, które pokazuje, że nowa produkcja studia Sledgehammer nieco lepiej działa na konsoli Xbox One. Dzięki dynamicznie dostosowywanej rozdzielczości gry, sprzęt Microsoftu utrzymuje dużo stabilniejsze 60 kl./s.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 42501 odsłon | 200 komentarzy

Inżynier pracujący w Ubisofcie potwierdził, że to producenci konsol naciskają na twórców i wydawców, by ci blokowali framerate w edycjach pecetowych ich gier. Stwierdził też, że celem firmy zawsze było 60 kl./s, ale przez ograniczenia sprzętowe nie jest i nie będzie możliwe osiągnięcie tego pułapu w najnowszych grach na konsolach. Wyjaśniła się też sprawa przyciętego graficznie Watch Dogs w wersji na PC.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Szukamy najciekawszych ofert przez cały dzień! 61
Jest też sporo desktopowych chipów. 7
Half-Life 3 dla marzycieli. 10
Ciekawa gra do wzięcia. 5
Programujesz, kombinujesz i dobrze główkujesz? 3
Ruszył Black Friday, czyli ogólnoświatowy dzień przecen i wyprzedaży. 10
W tym celu otwierają drugie, duże studio. 9
Z oknem lub bez. Sharkoon ogłosił dodanie do swojej oferty obudów S1000 i S1000W. 3
Niedrogi monitor dla graczy. 7
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 30
Szukamy najciekawszych ofert przez cały dzień! 61
Dobry czas na zakup elektroniki. 38
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 74
Czarny Piątek we wtorek. 4
Grażyna nie leci, bo to nie torebka Wittchen z Lidla. 27
W Humble Bundle jest niemała gratka dla graczy i fanów heavy-metalu, w postaci gry Brutal Legend, która jeszcze przez kilkadziesiąt godzin będzie dostępna całkowicie za darmo. 9
Half-Life 3 dla marzycieli. 10
Pięciu naszych czytelników prosimy o założenie gogli. No dobra, trzech. OK, kogokolwiek? 28
Niebieska komunikacja na nowo. 6
Więcej terabajtów do wykorzystania. 5
Mikrotransakcje są teraz passé? 19
Stal i hartowane szkło. 7
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Zasilacz Surface Dock mu nie wystarcza. 7
Facebook
Ostatnio komentowane