Tagi
gameworks
20 nm (1)   30 fps (1)   4k (1)   60 fps (1)   amd (2)   android (1)   androidworks (1)   ansel (1)   antyaliasing (2)   api (1)   assassin'c creed: unity (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: unity (2)   batman: arkham knight (2)   bethesda (1)   biblioteki (4)   borderlands: the pre-sequel (1)   cd projekt red (1)   ci games (1)   city interactive (1)   clothing (1)   crytek (1)   dark souls (1)   deck13 (1)   destruction (1)   directx 11 (1)   directx 12 (2)   dsr (2)   dx12 (1)   efekty graficzne (2)   enhanced rain (1)   eve: valkyrie (1)   faceworks (1)   fallout 4 (1)   far cry 4 (3)   film (1)   final fantasy xv (1)   final fantasy xv windows edition (1)   flameworks (1)   fps (1)   full hd (1)   g-sync (1)   game24 (1)   gdc 2017 (1)   geforce (12)   geforce gtx 1080 ti (1)   god rays (1)   gpu (6)   gra (13)   gra akcji (1)   grafika (2)   gry (13)   gry akcji (1)   gtx (2)   gtx 680 (1)   gtx 800 (1)   hairworks (3)   hajime tabata (1)   hbao+ (3)   hboa+ (4)   high end (1)   interaktywny dym (1)   ivory tower (1)   jeff fisher (1)   jen-hsun huang (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (4)   klient (1)   krytyka (1)   lords of the fallen (1)   maxwell (2)   negatywnie (1)   nowe technologie (2)   nvidia (21)   nvidia gameworks (4)   nvidia physx (1)   nvidia shield (1)   nvidia turf effects (1)   nvidia vs amd (1)   okluzja otoczenia (1)   opengl (1)   oprogramowanie (2)   optymalizacja (1)   pascal (1)   pc (5)   pcss (3)   physx (6)   physx clothing (1)   physx destruction (1)   pokaz (1)   polska gra (1)   porozumienie (1)   premiera (1)   project cars (1)   ps4 (2)   radeon (2)   reklama (1)   richard huddy (1)   rise of the tomb raider (1)   rocksteady (1)   rozdzielczość (1)   rozgrywka (1)   rpg (2)   rpg akcji (1)   rynek (1)   shadowplay highlights (1)   silnik (1)   slasher (1)   square enix (2)   sterownik (1)   sterowniki (4)   symulacja (1)   techniki (1)   technologia (2)   technologie (6)   tegra (1)   tegra android developer pack (1)   teselacja (1)   the crew (3)   the division (2)   the witcher 3 (1)   tom clancy's the division (1)   tpp (1)   trawa (1)   tressfx 3.0 (1)   tv (1)   txaa (3)   ubisoft (3)   unity (1)   unreal engine (1)   uvm (1)   vr (1)   vrworks (1)   vxao (1)   war thunder (1)   warface (2)   waveworks (1)   wccftech (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wirtualna rzeczywistość (1)   witcher 3 (1)   współpraca (1)   wydajność (3)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   xone (2)   zarzuty (1)   zieloni (1)   zunifikowana pamięć wirtualna (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 21.08.2017 | 4172 odsłony | 30 komentarzy

Pecetowa edycja z technikami zielonych. Podczas konferencji prasowej Nvidii na targach gamescom 2017 Square Enix oficjalnie zapowiedziało grę Final Fantasy XV Windows Edition. Wersja przygotowana z myślą o komputerach osobistych oferować będzie wiele usprawnień i rozwiązań, które nie są dostępne w edycjach konsolowych. Wygląda na to, że warto było czekać.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.07.2017 | 7017 odsłon | 6 komentarzy

Techniki zielonych trafiają do nowych silników. Nvidia ujawniła kilka nowości związanych z bibliotekami VRWorks. Osoby posiadające gogle wirtualnej rzeczywistości powinny ucieszyć się z dodania nowego trybu Ultra do gry EVE: Valkyrie, który ma znacząco poprawić jakość oprawy wizualnej. Dodatkowo, VRWorks jest dostępny dla większej liczby twórców, dzięki dodaniu jego obsługi w dwóch popularnych silnikach.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.03.2017 | 5870 odsłon | 11 komentarzy

Wygląda na to, że zapowiedź wersji pecetowej zbliża się wielkimi krokami. Dość nieoczekiwanie na jednym z paneli na GDC 2017 zaprezentowany zostało demo gry Final Fantasy XV uruchomione na karcie graficznej GeForce GTX 1080 Ti. Hajime Tabata, producent tej gry, pochwalił się jej specjalną wersją oferującą wybrane techniki wchodzące w skład bibliotek Nvidia GameWorks. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.03.2017 | 5297 odsłon | 17 komentarzy

Pojawi się też zestaw narzędzi powiązany z techniką Ansel. Konferencja Nvidii obfitowała w wiele ciekawych wiadomości. Najważniejszą było oczywiście zaprezentowanie GeForce’a GTX 1080 Ti, ale firma ujawniła ponadto informacje na temat swojego oprogramowania. Zieloni ogłosili pełną kompatybilność swoich bibliotek GameWorks z API DirectX 12.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.03.2016 | 4537 odsłon | 12 komentarzy

Firmy Ubisoft i Nvidia opublikowały w sieci nowy zwiastun gry Tom Clancy’s The Division, przedstawiający techniki zielonych wykorzystane w tytule. Materiał jest krótki, bo sama lista wykorzystanych funkcji firmy z Santa Clara nie jest długa. Twórcy oczywiście zapewniają, że edycja pecetowa będzie prezentowała się najlepiej pod względem wizualnym, a gracze korzystający z PC powinni być usatysfakcjonowani. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.01.2016 | 7288 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider będzie pierwszą grą na rynku, która wykorzysta technikę VXAO. Informacja została ujawniona przez Microsoft na Xbox Wire, przy okazji ogłoszenia wprowadzenia produktu do Windows Store. Wiemy więc, że nie tylko AMD, ale też i zieloni dołożyli swoją cegiełkę do przygotowania gry studia Crystal Dynamics.

więcej »
Adrian Kotowski | 26.10.2015 | 6478 odsłon | 31 komentarzy

Serwis WCCFTech twierdzi, że w Fallout 4 znajdzie się kilka technologii dostępnych w bibliotekach GameWorks firmy Nvidia. Jest to o tyle ciekawe, że ani Bethesda, ani też zieloni do tej pory w ogóle nie informowali o współpracy, a na oficjalnej stronie firmy Santa Clara nie znajdziemy żadnej informacji na ten temat. 

więcej »
Adrian Kotowski | 09.09.2015 | 8962 odsłony | 23 komentarze

Jeff Fisher z firmy Nvidia udzielił ciekawego wywiadu japońskiemu serwisowi 4Gamer, w którym poruszył kilka kwestii dotyczących rynku kart graficznych. Przedstawiciel zielonych zauważył m.in., że nastąpił wyraźny wzrost zainteresowania kartami graficznymi z najwyższej półki, a inwestowanie w tzw. low-end jest obecnie nieopłacalne.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.08.2015 | 7896 odsłon | 108 komentarzy

Richard Huddy udzielił interesującego wywiadu serwisowi PCR, w którym ponownie skrytykował Nvidię za ich biblioteki GameWorks. Zarzucił firmie z Santa Clara, że ich technologia nie tylko obniża wydajność na kartach AMD, ale też coraz częściej problemy mają użytkownicy GeForce’ów, którzy mają być zmuszani w ten sposób do przesiadki na lepszy sprzęt.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.06.2015 | 8592 odsłony | 23 komentarze

Nvidia i studio Rocksteady udostępniły w sieci nowy materiał wideo prezentujący technologie zielonych w grze Batman: Arkham Knight. Do produkcji trafi kilka technik poprawiających jakość grafiki i fizyki, z których skorzystać będą mogli pecetowi gracze posiadających karty Nvidii.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.06.2015 | 8609 odsłon | 6 komentarzy

Nvidia zaprezentowała biblioteki AndroidWorks – odpowiednik GameWorks dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Google’a. Nowe narzędzia mają pozwolić na  prostsze przygotowywanie gier na urządzenia mobilne, przy czym ich wykorzystanie nie będzie ograniczone do aplikacji tworzonych pod konstrukcje z Tegrą. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 23427 odsłon | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Adrian Kotowski | 24.04.2015 | 23952 odsłony | 16 komentarzy

Kampania marketingowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon trwa w najlepsze, a w sieci pojawiły się dwa kolejne materiały wideo dotyczące gry. Pierwszy z nich opublikowała Nvidia i dotyczył kilku technologii użytych w produkcji studia CD Projekt RED. Twórcy tytułu udostępnili w sieci także reklamę telewizyjną trzeciej części przygód Geralta. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.11.2014 | 9161 odsłon | 14 komentarzy

Do sieci trafił kolejny materiał wideo z gry Far Cry 4. Tym razem Ubisoft postanowił zaprezentować technologie Nvidii, które zostały wykorzystane w produkcji francuskiego studia. Firma twierdzi, że dzięki nim to właśnie edycja pecetowa będzie wyglądała zdecydowanie najlepiej. Dodatkowo Ubisoft potwierdził ujawnione dwa dni temu przez Nvidię wymagania sprzętowe.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 27297 odsłon | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 6057 odsłon | 16 komentarzy

Ubisoft opublikował nowe wideo promujące grę Assassin’s Creed: Unity. Tym razem zaprezentowane zostały technologie Nvidii wykorzystane w produkcji, mające sprawić, że gra na PC będzie prezentowała się zdecydowanie najatrakcyjniej wizualnie. Jakość grafiki przełoży się też oczywiście na wymagania sprzętowe, które według oficjalnych informacji są naprawdę bardzo wysokie.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2014 | 8838 odsłon | 12 komentarzy

Firma Nvidia opublikowała materiał wideo prezentujący korzyści wynikające z obsługi Nvidia GameWorks w polsko-niemieckiej grze Lords of the Fallen. Wykorzystuje ona dobrodziejstwa PhysX, a konkretnie PhysX Cloth odpowiedzialne za symulację ruchu ubrań oraz PhysX Particles i PhysX Turbulence za efekty cząsteczkowe i ich zachowanie. Te dwie ostatnie technologie zostały również użyte w sieciowej grze free-to-play Warface od studia Crytek, a zmiany wprowadzone w halloweenowej aktualizacji zaprezentowano na filmiku promującym.  

więcej »
Adrian Kotowski | 28.10.2014 | 10518 odsłon | 36 komentarzy

Nvidia zaprezentowała technologię Turf Effects mającą odpowiadać za symulację trawy w grach. Producent zapewnia, że wszelkiego rodzaju oddziaływania fizyczne mają być jak najbardziej zgodne z rzeczywistością, a każde źdźbło może składać się nawet z kilkuset trójkątów. Poziom szczegółowości zależy tylko i wyłącznie od twórcy i może być przez niego dostosowany.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.09.2014 | 27702 odsłony | 62 komentarze

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.07.2014 | 7532 odsłony | 44 komentarze

Wygląda na to, że Nvidii nie spodobały się słowa Richarda Huddy’ego z AMD dotyczące bibliotek GameWorks i tym, jaki mają wpływ na optymalizację gier dla kart konkurencji. Zieloni postanowili wyjaśnić sprawę i zarzucają czerwonym kłamstwo.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 2
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 2
Szef Valve ma się czym pochwalić. 13
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Mały komputer z Kaby Lake-U. 6
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Bardziej kolorowy Windows. 15
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Xbox odkryje, że jest pecetem. 31
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane