Tagi
gameworks
20 nm (1)   30 fps (1)   4k (1)   60 fps (1)   amd (2)   android (1)   androidworks (1)   ansel (1)   antyaliasing (2)   api (1)   assassin'c creed: unity (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: unity (2)   batman: arkham knight (2)   bethesda (1)   biblioteki (4)   borderlands: the pre-sequel (1)   cd projekt red (1)   ci games (1)   city interactive (1)   clothing (1)   crytek (1)   dark souls (1)   deck13 (1)   destruction (1)   directx 11 (1)   directx 12 (2)   dsr (2)   dx12 (1)   efekty graficzne (2)   enhanced rain (1)   eve: valkyrie (1)   faceworks (1)   fallout 4 (1)   far cry 4 (3)   film (1)   final fantasy xv (1)   final fantasy xv windows edition (1)   flameworks (1)   fps (1)   full hd (1)   g-sync (1)   game24 (1)   gdc 2017 (1)   geforce (12)   geforce gtx 1080 ti (1)   god rays (1)   gpu (6)   gra (13)   gra akcji (1)   grafika (2)   gry (13)   gry akcji (1)   gtx (2)   gtx 680 (1)   gtx 800 (1)   hairworks (3)   hajime tabata (1)   hbao+ (3)   hboa+ (4)   high end (1)   interaktywny dym (1)   ivory tower (1)   jeff fisher (1)   jen-hsun huang (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (4)   klient (1)   krytyka (1)   lords of the fallen (1)   maxwell (2)   negatywnie (1)   nowe technologie (2)   nvidia (21)   nvidia gameworks (4)   nvidia physx (1)   nvidia shield (1)   nvidia turf effects (1)   nvidia vs amd (1)   okluzja otoczenia (1)   opengl (1)   oprogramowanie (2)   optymalizacja (1)   pascal (1)   pc (5)   pcss (3)   physx (6)   physx clothing (1)   physx destruction (1)   pokaz (1)   polska gra (1)   porozumienie (1)   premiera (1)   project cars (1)   ps4 (2)   radeon (2)   reklama (1)   richard huddy (1)   rise of the tomb raider (1)   rocksteady (1)   rozdzielczość (1)   rozgrywka (1)   rpg (2)   rpg akcji (1)   rynek (1)   shadowplay highlights (1)   silnik (1)   slasher (1)   square enix (2)   sterownik (1)   sterowniki (4)   symulacja (1)   techniki (1)   technologia (2)   technologie (6)   tegra (1)   tegra android developer pack (1)   teselacja (1)   the crew (3)   the division (2)   the witcher 3 (1)   tom clancy's the division (1)   tpp (1)   trawa (1)   tressfx 3.0 (1)   tv (1)   txaa (3)   ubisoft (3)   unity (1)   unreal engine (1)   uvm (1)   vr (1)   vrworks (1)   vxao (1)   war thunder (1)   warface (2)   waveworks (1)   wccftech (1)   wideo (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wirtualna rzeczywistość (1)   witcher 3 (1)   współpraca (1)   wydajność (3)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   xone (2)   zarzuty (1)   zieloni (1)   zunifikowana pamięć wirtualna (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 21.08.2017 | 4726 odsłon | 30 komentarzy

Pecetowa edycja z technikami zielonych. Podczas konferencji prasowej Nvidii na targach gamescom 2017 Square Enix oficjalnie zapowiedziało grę Final Fantasy XV Windows Edition. Wersja przygotowana z myślą o komputerach osobistych oferować będzie wiele usprawnień i rozwiązań, które nie są dostępne w edycjach konsolowych. Wygląda na to, że warto było czekać.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.07.2017 | 7380 odsłon | 6 komentarzy

Techniki zielonych trafiają do nowych silników. Nvidia ujawniła kilka nowości związanych z bibliotekami VRWorks. Osoby posiadające gogle wirtualnej rzeczywistości powinny ucieszyć się z dodania nowego trybu Ultra do gry EVE: Valkyrie, który ma znacząco poprawić jakość oprawy wizualnej. Dodatkowo, VRWorks jest dostępny dla większej liczby twórców, dzięki dodaniu jego obsługi w dwóch popularnych silnikach.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.03.2017 | 5923 odsłony | 11 komentarzy

Wygląda na to, że zapowiedź wersji pecetowej zbliża się wielkimi krokami. Dość nieoczekiwanie na jednym z paneli na GDC 2017 zaprezentowany zostało demo gry Final Fantasy XV uruchomione na karcie graficznej GeForce GTX 1080 Ti. Hajime Tabata, producent tej gry, pochwalił się jej specjalną wersją oferującą wybrane techniki wchodzące w skład bibliotek Nvidia GameWorks. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.03.2017 | 5383 odsłony | 17 komentarzy

Pojawi się też zestaw narzędzi powiązany z techniką Ansel. Konferencja Nvidii obfitowała w wiele ciekawych wiadomości. Najważniejszą było oczywiście zaprezentowanie GeForce’a GTX 1080 Ti, ale firma ujawniła ponadto informacje na temat swojego oprogramowania. Zieloni ogłosili pełną kompatybilność swoich bibliotek GameWorks z API DirectX 12.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.03.2016 | 4566 odsłon | 12 komentarzy

Firmy Ubisoft i Nvidia opublikowały w sieci nowy zwiastun gry Tom Clancy’s The Division, przedstawiający techniki zielonych wykorzystane w tytule. Materiał jest krótki, bo sama lista wykorzystanych funkcji firmy z Santa Clara nie jest długa. Twórcy oczywiście zapewniają, że edycja pecetowa będzie prezentowała się najlepiej pod względem wizualnym, a gracze korzystający z PC powinni być usatysfakcjonowani. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.01.2016 | 7429 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider będzie pierwszą grą na rynku, która wykorzysta technikę VXAO. Informacja została ujawniona przez Microsoft na Xbox Wire, przy okazji ogłoszenia wprowadzenia produktu do Windows Store. Wiemy więc, że nie tylko AMD, ale też i zieloni dołożyli swoją cegiełkę do przygotowania gry studia Crystal Dynamics.

więcej »
Adrian Kotowski | 26.10.2015 | 6510 odsłon | 31 komentarzy

Serwis WCCFTech twierdzi, że w Fallout 4 znajdzie się kilka technologii dostępnych w bibliotekach GameWorks firmy Nvidia. Jest to o tyle ciekawe, że ani Bethesda, ani też zieloni do tej pory w ogóle nie informowali o współpracy, a na oficjalnej stronie firmy Santa Clara nie znajdziemy żadnej informacji na ten temat. 

więcej »
Adrian Kotowski | 09.09.2015 | 9012 odsłon | 23 komentarze

Jeff Fisher z firmy Nvidia udzielił ciekawego wywiadu japońskiemu serwisowi 4Gamer, w którym poruszył kilka kwestii dotyczących rynku kart graficznych. Przedstawiciel zielonych zauważył m.in., że nastąpił wyraźny wzrost zainteresowania kartami graficznymi z najwyższej półki, a inwestowanie w tzw. low-end jest obecnie nieopłacalne.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.08.2015 | 7930 odsłon | 108 komentarzy

Richard Huddy udzielił interesującego wywiadu serwisowi PCR, w którym ponownie skrytykował Nvidię za ich biblioteki GameWorks. Zarzucił firmie z Santa Clara, że ich technologia nie tylko obniża wydajność na kartach AMD, ale też coraz częściej problemy mają użytkownicy GeForce’ów, którzy mają być zmuszani w ten sposób do przesiadki na lepszy sprzęt.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.06.2015 | 8665 odsłon | 23 komentarze

Nvidia i studio Rocksteady udostępniły w sieci nowy materiał wideo prezentujący technologie zielonych w grze Batman: Arkham Knight. Do produkcji trafi kilka technik poprawiających jakość grafiki i fizyki, z których skorzystać będą mogli pecetowi gracze posiadających karty Nvidii.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.06.2015 | 8645 odsłon | 6 komentarzy

Nvidia zaprezentowała biblioteki AndroidWorks – odpowiednik GameWorks dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Google’a. Nowe narzędzia mają pozwolić na  prostsze przygotowywanie gier na urządzenia mobilne, przy czym ich wykorzystanie nie będzie ograniczone do aplikacji tworzonych pod konstrukcje z Tegrą. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 23974 odsłony | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Adrian Kotowski | 24.04.2015 | 24027 odsłon | 16 komentarzy

Kampania marketingowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon trwa w najlepsze, a w sieci pojawiły się dwa kolejne materiały wideo dotyczące gry. Pierwszy z nich opublikowała Nvidia i dotyczył kilku technologii użytych w produkcji studia CD Projekt RED. Twórcy tytułu udostępnili w sieci także reklamę telewizyjną trzeciej części przygód Geralta. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.11.2014 | 9198 odsłon | 14 komentarzy

Do sieci trafił kolejny materiał wideo z gry Far Cry 4. Tym razem Ubisoft postanowił zaprezentować technologie Nvidii, które zostały wykorzystane w produkcji francuskiego studia. Firma twierdzi, że dzięki nim to właśnie edycja pecetowa będzie wyglądała zdecydowanie najlepiej. Dodatkowo Ubisoft potwierdził ujawnione dwa dni temu przez Nvidię wymagania sprzętowe.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 28123 odsłony | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 6108 odsłon | 16 komentarzy

Ubisoft opublikował nowe wideo promujące grę Assassin’s Creed: Unity. Tym razem zaprezentowane zostały technologie Nvidii wykorzystane w produkcji, mające sprawić, że gra na PC będzie prezentowała się zdecydowanie najatrakcyjniej wizualnie. Jakość grafiki przełoży się też oczywiście na wymagania sprzętowe, które według oficjalnych informacji są naprawdę bardzo wysokie.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2014 | 8974 odsłony | 12 komentarzy

Firma Nvidia opublikowała materiał wideo prezentujący korzyści wynikające z obsługi Nvidia GameWorks w polsko-niemieckiej grze Lords of the Fallen. Wykorzystuje ona dobrodziejstwa PhysX, a konkretnie PhysX Cloth odpowiedzialne za symulację ruchu ubrań oraz PhysX Particles i PhysX Turbulence za efekty cząsteczkowe i ich zachowanie. Te dwie ostatnie technologie zostały również użyte w sieciowej grze free-to-play Warface od studia Crytek, a zmiany wprowadzone w halloweenowej aktualizacji zaprezentowano na filmiku promującym.  

więcej »
Adrian Kotowski | 28.10.2014 | 10568 odsłon | 36 komentarzy

Nvidia zaprezentowała technologię Turf Effects mającą odpowiadać za symulację trawy w grach. Producent zapewnia, że wszelkiego rodzaju oddziaływania fizyczne mają być jak najbardziej zgodne z rzeczywistością, a każde źdźbło może składać się nawet z kilkuset trójkątów. Poziom szczegółowości zależy tylko i wyłącznie od twórcy i może być przez niego dostosowany.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.09.2014 | 27816 odsłon | 62 komentarze

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.07.2014 | 7569 odsłon | 44 komentarze

Wygląda na to, że Nvidii nie spodobały się słowa Richarda Huddy’ego z AMD dotyczące bibliotek GameWorks i tym, jaki mają wpływ na optymalizację gier dla kart konkurencji. Zieloni postanowili wyjaśnić sprawę i zarzucają czerwonym kłamstwo.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 92
Aż trudno uwierzyć, że ceny osiągnęły taki poziom. 10
Ciekawy produkt dla wymagających. be quiet! 1
Premiera może nastąpić dużo później, niż zakładaliśmy.  4
Niedroga płyta dla Skylake i Kaby Lake. 1
Pięć nowych modeli. Targi CES 2018 obfitowały w premiery sprzętu. 1
To zmiana na lepsze, czy zwiastująca coś przeciwnego? 10
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 112
Sytuacja jednak powoli się stabilizuje. IDC opublikowało właśnie kolejny raport dotyczący rynku PC. 31
W przypadku polskiej dystrybucji trzeba dopłacić kilkaset złotych. 42
Informacji na temat urządzeń udzielił DJ Koh, szef działu urządzeń przenośnych. 8
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 24
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 92
Producent obudów mógł zrobić tylko jedno. 27
Świetna wiadomość dla fanów konsol retro. Hyperkin, firma odpowiedzialna za m.in. 8
Premiera może nastąpić dużo później, niż zakładaliśmy.  4
Pięć nowych modeli. Targi CES 2018 obfitowały w premiery sprzętu. 1
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 24
Może da się nie oślepnąć. 35
Producent obudów mógł zrobić tylko jedno. 27
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 92
Podczas trwających właśnie w Las Vegas targów CES Mercedes zaprezentował zupełnie nowy kokpit swoich samochodów, kontrolowany przez nowy interfejs MBUX (Mercedes-Benz User Experience). 26
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 112
Facebook
Ostatnio komentowane