Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek | 23.10.2015 | 123995 odsłon | 82 komentarze

Asus ROG Swift PG279Q to najlepszy monitor do gier i możemy to powiedzieć już we wstępie. W segmencie monitorów dla najbardziej wymagających graczy Asus przez długi czas prowadził za sprawą pierwszego modelu z serii ROG Swift, PG278Q, lecz w ciągu ostatnich kilku miesięcy musiał to prowadzenie oddać Acerowi, który zaproponował model XB270HU. Dzisiaj Asus kontratakuje i znów podnosi poprzeczkę. Oto test modelu ROG Swift PG279Q, czyli 27-calowego monitora z matrycą IPS o rozdzielczości 2560 × 1440, obsługującego technikę Nvidia G-Sync i zdolnego odświeżać obraz aż 165 razy na sekundę.

więcej »
Łukasz Marek | 26.03.2015 | 183420 odsłon | 182 komentarze

AMD FreeSync to technika konkurencyjna wobec G-Sync, opracowanej przez Nvidię. Obydwa rozwiązania mają eliminować rozrywanie obrazu (tearing) i zacięcia (stuttering), a także zmniejszać do minimum opóźnienie sygnału (input lag). Technikę Nvidia G-Sync mieliśmy okazję już kilkukrotnie sprawdzić w działaniu i możemy potwierdzić, że obietnice producenta zostały spełnione. Teraz nadszedł czas na rywala: AMD FreeSync. Czy nowość ma szansę odnieść sukces, mimo że na rynku pojawiła się później? Oto nasz test.

więcej »
Łukasz Marek | 11.01.2015 | 55447 odsłon | 61 komentarzy

Acer XB280HK to pierwszy monitor o rozdzielczości 4K obsługujący technikę Nvidia G-Sync, czyli nową metodę synchronizacji karty graficznej z monitorem. Przetestowaliśmy ją w sierpniu ubiegłego roku i stwierdziliśmy, że to najlepsze, co w ostatnich (wielu) latach trafiło do komputerowych wyświetlaczy. Wyeliminowała rozrywanie ekranu (tearing) i zacięcia (stuttering) przy zmniejszeniu do minimum opóźnienia sygnału (input lag). Dotychczas jednak większość konstrukcji z G-Sync zapewniała rozdzielczość Full HD (ew. WQHD, czyli 2560 × 1440) i odświeżanie z częstotliwością 144 Hz. Czas na 4K + G-Sync!

więcej »
Łukasz Marek | 19.08.2014 | 144026 odsłon | 109 komentarzy

Nvidia G-Sync to technika eliminująca rozrywanie ekranu (tearing) i zacięcia (stuttering) oraz zmniejszająca do minimum opóźnienie sygnału (input lag). To trzy największe zmory graczy pecetowych i konsolowych. Podłączenie odpowiednio skonfigurowanego peceta do monitora wyposażonego w specjalny układ usuwa te problemy i jeśli tylko wydajność podzespołów jest wystarczająco duża, zapewnia niezwykle płynną animację.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 6
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 12
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 3
Mały komputer z Kaby Lake-U. 2
Wskazuje na to zarezerwowany przez firmę znak towarowy. 1
System można już testować w ramach dystrybucji Release Preview. 3
Kolejny monitor dla graczy. 7
Dla tych, którzy uważają DualShocka 4 za zbyt duży kontroler. 8
Najlepsze gogle Windows Mixed Reality nie dla mieszkańców Starego Kontynentu. 3
AMD chce zachęcić do zakupu swojego sprzętu. 25
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
Microsoft reanimuje trupa. Firma wprowadziła właśnie swoją najnowszą przeglądarkę Edge do sklepu Play. 35
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Bardziej kolorowy Windows. 15
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Xbox odkryje, że jest pecetem. 29
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 12
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook