Tagi
epic
3d (3)   3d nand (1)   3d vision (1)   4g (2)   aep (1)   agencja (1)   allshare (1)   amd (1)   android (3)   android l (1)   android tv (1)   api (2)   arm (1)   artysta (1)   benoît dereau (1)   biblioteka (1)   black tusk (1)   bluetooth (1)   brutalna (2)   carmageddon (2)   core i7 (1)   cryengine (1)   crytek (1)   demo (6)   demo technologiczne (1)   destructive creations (2)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   dishonored (1)   dx11 (1)   dx12 (1)   dysk (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (1)   efekty specjalne (1)   elemental (2)   elemental demo (1)   engine (2)   epic games (11)   facebook (1)   fbi (1)   flash (1)   gabe newell (1)   galaxy s7 (1)   gears of war (1)   geforce gtx 680 (2)   gogle (1)   google (1)   google i/o (1)   gpu (1)   gra (10)   grafika (8)   greenlight (1)   gry (10)   gsm (2)   gtx 680 (2)   hatred (2)   id (1)   id tech (1)   imagination technologies (1)   infiltrator (3)   intel (1)   iphone (1)   karta graficzna (1)   komputer (2)   komunikacja (2)   Linux (1)   mac (1)   mantle (1)   marka (1)   mediahub (1)   Microsoft (4)   microsoft vancouver (1)   midway (1)   mobile world congress (1)   modele postaci (1)   możliwości (2)   mwc 2016 (1)   nośnik (1)   nvidia (4)   obciążenie (1)   oculus rift (1)   oculus vr (1)   okulary (1)   opengl (1)   opengl es (1)   oprogramowanie (1)   pc (5)   pc vs ps4 (1)   pci express (1)   playstation (1)   playstation 4 (5)   porównanie (2)   port (1)   postal (2)   powervr (1)   prezentacja (2)   programowanie (1)   projekt (1)   przejęcie (1)   ps 4 (3)   ps4 vs pc (1)   qualcomm (1)   razer (1)   rod fergusson (1)   rozszerzenia (1)   rząd (1)   samsung (4)   sata (1)   serial ata (1)   shooter (3)   silnik (5)   silnik 3d (1)   smartfon (2)   sony (1)   source (1)   ssd (1)   steam (1)   strzelanka (3)   tegra (1)   tegra k1 (1)   telefon (1)   tim sweeney (1)   ue 4 (5)   ue3 (1)   ue4 (4)   uengine (1)   unigine (1)   unreal (3)   unreal engine (11)   unreal engine 4 (7)   unreal engnie 4 (1)   unreal paris (1)   unreal tournament (1)   unreal tournament 3 (1)   usa (1)   ut (1)   ut3 (1)   valve (1)   widok izometryczny (2)   wifi (1)   windows (1)   windows 10 (1)   windows rt (1)   wirtualna rzeczywistość (1)   wykres (1)   xbox (1)   xbox 360 (1)   xbox one (1)   zakup (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Piotr Gontarczyk | 22.02.2016 | 13377 odsłon | 41 komentarzy

Na Mobile World Congress firma Epic Games przy współpracy z Samsungiem zaprezentowała działanie najnowszego dema technologicznego, ProtoStar, wykorzystującego interfejs programowania aplikacji (API) Vulkan. Demo uruchomiono na najnowszym Galaxy S7 i zapewne chciano tym samym przedstawić moc obliczeniową CPU i GPU tego urządzenia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 23.10.2015 | 9157 odsłon | 19 komentarzy

Samsung zaprezentował nowy nośnik SSD, PM1725, który po raz pierwszy został zapowiedziany w trakcie FMS (Flash Memory Summit). W nośniku tym zastosowano nowej generacji układy 3D NAND flash.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 20.02.2015 | 5270 odsłon | 14 komentarzy

Tim Sweeney, twórca Epic Games i jeden z najbardziej znanych ekspertów ds. grafiki komputerowej oraz gier wierzy, że wirtualna rzeczywistość mocno wpłynie na rozwój branży gier komputerowych. Jego zdaniem szybki rozwój tej techniki sprawi, że za dziesięć lat niemożliwym będzie odróżnienie jej od rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2015 | 12138 odsłon | 31 komentarzy

Unreal Engine 4 dopiero zdobywa popularność, ale niektórzy twórcy już teraz pokazują, że w silniku drzemie ogromny potencjał. W sieci pojawiło się nowe demo technologiczne Unreal Paris stworzone przez Benoît Dereau, odpowiedzialnego w przeszłości m.in. za przygotowanie poziomów w grze Dishonored. Trzeba przyznać, że projekt prezentuje się fenomenalnie.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.12.2014 | 6315 odsłon | 15 komentarzy

Hatred, gra polskiego studia Destructive Creations, właśnie otrzymała zielone światło w programie Greenlight i dzięki temu na pewno zawita na platformie Steam. Kontrowersyjna produkcja zdecydowanie pobiła swoją konkurencję i uzyskała w sumie aż 123 tysiące głosów, z czego zdecydowaną większość stanowiły głosy na „tak”. O niewątpliwym sukcesie polskiej gry poinformowali sami twórcy na facebookowym profilu studia.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.12.2014 | 44535 odsłon | 48 komentarzy

W sieci pojawiły się wykresy, na których widzimy model obciążenia wątków w API DirectX 12 oraz porównanie do wykorzystywanego obecnie DirectX 11. Jak się okazuje, różnice mogą być naprawdę całkiem duże, choć oczywiście nie powinniśmy spodziewać się wyraźnego wzrostu wydajności w każdej sytuacji. Nowe biblioteki zadebiutować mają wraz z systemem Windows 10.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2014 | 13748 odsłon | 51 komentarzy

Polskie studio Destructive Creations tworzy niesamowicie brutalną izometryczną strzelankę Hatred. Wcielimy się w niej w osobnika pałającego głęboką nienawiścią do innych osób, który daje upust swojej złości zabijając wszystkich napotkanych ludzi na swojej drodze. Tytuł już po pierwszym trailerze wywołał spore kontrowersje, a na jego temat wypowiedzieli się nawet twórcy silnika Unreal Engine 4, na którym Hatred działa.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.07.2014 | 10017 odsłon | 23 komentarze

Majowa zapowiedź darmowego Unreal Tournament w wersji tylko na komputery osobiste była swego rodzaju zaskoczeniem. Wiele osób wskazywało, że model biznesowy wybrany przez producenta może wpłynąć na niższą jakość grafiki niż w sytuacji, gdyby był to tytuł płatny i z bardzo dużym budżetem. Wygląda jednak na to, że może nas czekać prawdziwa wizualna uczta.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.06.2014 | 10961 odsłon | 28 komentarzy

Do tej pory mobilne procesory grafiki nie raz pokazywały, że potrafią sporo więcej niż tylko przetwarzanie prostej grafiki trójwymiarowej i przy wielu okazjach kolejne układy udowadniały, że zapewniają większą moc obliczeniową niż starszej generacji procesory dla konsol do gier czy nawet komputerów osobistych. Zawsze były oczywiście daleko w tyle za aktualnymi generacjami i to raczej się nie zmieni. Porównania te jednak zazwyczaj odnoszą się wyłącznie do czystej mocy obliczeniowej, a nie do faktycznych możliwości mobilnych GPU.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 6329 odsłon | 20 komentarzy

Stała się rzecz nieoczekiwana, gdyż Epic Games pozbyło się dochodowej marki i jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii na konsoli Xbox 360 – Gears of War. Prawa do niej zyskała firma Microsoft, wydawca cyklu, która powierzy prace swojemu wewnętrznemu studiu – Black Tusk (dawniej Microsoft Vancouver).

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2013 | 10239 odsłon | 17 komentarzy

Opublikowano kolejny oficjalny materiał wideo prezentujący od kuchni silnik Unreal Engine 4. Po omówieniu procesu tworzenia modeli postaci przyszedł czas na przedstawienie efektów graficznych, jakie deweloperzy mogą uzyskać przy użyciu nowego engine'u.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.09.2013 | 9326 odsłon | 16 komentarzy

Firma Epic Games zademonstrowała kolejny raz możliwości silnika Unreal Engine 4.0. Tym razem mamy do czynienia z pokazem procesu tworzenia modeli postaci. Wrażenia co najmniej tak samo dobre, jak po obejrzeniu poprzednich materiałów wideo, co jest logiczne, gdyż podstawą do realizacja nowego filmu było demo Infiltrator.

więcej »
Eryk Napierała | 02.04.2013 | 60209 odsłon | 292 komentarze

Złośliwi mówią, że konsole nowej generacji będą sprzętem przestarzałym już w momencie pojawienia się na rynku. Nawet patrząc na sprawę obiektywnie, nie da się ukryć, że PlayStation 4 nie powala na ziemię specyfikacją. Deklarowana moc APU napędzającego tę konsolę jest około 2,5 raza mniejsza od tej, którą zapewnia najszybsza na rynku jednordzeniowa karta graficzna... I to już w tym momencie, ponad pół roku przed rynkowym debiutem sprzętu Sony. Nie nastraja to pozytywnie, jednak stosunkowo mała moc obliczeniowa wcale nie musi przełożyć się na kiepską grafikę w grach. Deweloperzy już niejednokrotnie zadziwili graczy umiejętnością wyciskania z niemłodych już procesorów Xboksa 360 i PlayStation 3 ostatnich soków i umieszczania w grach olśniewających efektów. Może będzie tak i tym razem? Dzięki Epic Games możemy odrzucić gdybanie i skupić się na faktach. To studio zajmujące się tworzeniem silnika Unreal Engine 4 udostępniło kilka dni temu demo Elementes w wersji dla nowej konsoli Sony. Niemal taką samą scenę pokazywano w zeszłym roku uruchamianą na PC-ie z wysokiej półki. Tym samym pojawiła się możliwość dokładnego porównania jakości obrazu na współczesnych komputerach i przyszłych konsolach do gier. Różnice jak najbardziej występują i to wcale nie na korzyść sprzętu następnej generacji.

więcej »
Eryk Napierała | 02.04.2013 | 13424 odsłony | 25 komentarzy

Next-genowa grafika generowana w czasie rzeczywistym na zwykłym PC-cie.

Zdaje się, że minęły już czasy, w których to benchmarki wyznaczały przyszłe standardy w grafice komputerowej generowanej w czasie rzeczywistym. Ostatni 3DMark był pod tym względem dużym zawodem, a Unigine Valley mimo swojego rozmachu ma kilka elementów, które wyglądają zwyczajnie kiepsko. Ostatnio większe ożywienie w temacie wykazują twórcy gier, na przykład Dice, tworzące całkiem efektownego Battlefielda 4, czy Activision, pracujące nad jak najdokładniejszym odwzorowaniem ludzkiej twarzy. Efekty swojej pracy postanowiło przedstawić także Epic Games, studio zajmujące się między innymi rozwojem silnika Unreal Engine. Zaprezentowane na tegorocznej konferencji GDC nowe demo pokazuje możliwości czwartej wersji tego bardzo popularnego w branży narzędzia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.08.2012 | 4224 odsłony | 47 komentarzy

Windows RT wciąż jest przed nami, ale termin jego wprowadzenia na rynek zbliża się nieubłaganie. Do października zostało jednak jeszcze trochę czasu, a więc twórcy oprogramowania mogą spokojnie przygotowywać swoje oferty.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 29.03.2012 | 5455 odsłon | 15 komentarzy

Amerykańskie FBI (Federalne Biuro Śledcze) oraz inne rządowe agencje Stanów Zjednoczonych Ameryki wykupiły licencje na używanie silnika graficznego Unreal Engine firmy Epic Games.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.08.2010 | 3533 odsłony | 14 komentarzy
Poprzez firmę Sprint podano potwierdzenie rychłej premiery nowego modelu smartfona firmy Samsung. Urządzenie o nazwie Epic 4G w sprzedaży pojawi 31 sierpnia. Będzie go można tego dnia nabyć w punktach Sprint oraz sklepach RadioShack, BestBuy oraz Walmart. Cena przy umowie na dwa lata wyniesie 250 dolarów. więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.06.2010 | 11879 odsłon | 31 komentarzy
Epic 4G oficjalnie zapowiedziany. Firma Sprint Nextel oficjalnie zapowiedziała wprowadzenie do swojej oferty nowego modelu smartfona od Samsunga. Nowe urządzenie, o nazwie Epic 4G, pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android 2.1 i ma być przeznaczone przede wszystkim dla miłośników multimediów. więcej »
Piotr Gontarczyk | 11.03.2010 | 7048 odsłon | 33 komentarze
Firmy NVIDIA oraz Epic Games zapowiedziały dziś wprowadzenie obsługi technologii NVIDIA 3D Vision w silniku Unreal Engine 3. 3D Vision wzbogaci także funkcje zestawu programistycznego firmy Epic - Unreal Development Kit (UDK) - czyli bezpłatnej wersji silnika UE3 wykorzystywanej obecnie przez ponad 200.000 użytkowników. więcej »
Agnieszka Serafinowicz | 24.12.2009 | 6183 odsłony | 27 komentarzy

Nie od dziś wiadomo, że telefon Apple dysponuje na tyle szybkim sprzętem odpowiedzialnym za generowanie grafiki na wyświetlaczu iPhone'a, że gry 3D już nikogo nie szokują. Dotychczas mieliśmy jednak do czynienia ze stosunkowo prostymi produkcjami. Dzięki Epic Games jakość mobilnej grafiki w grach ma szansę wejść na zupełnie nowy poziom.

Epic Games to firma, która opracowała silnik graficzny Unreal Engine 3. Znalazł on zastosowanie m.in. w tak uznanych tytułach jak m.in. BioShock, Mirror's Edge czy Gears of War 2. Unreal Engine 3 doczekał się portu na platformę iPhone OS.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
W paczce między innymi Darkest Dungeon, Her Story i The Park. 0
Niedroga hybryda z Core M3. 19
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 52
Radzi sobie ze 135-watowym CPU. 11
Białe, czarne, przeszklone lub nie. 11
Duży sukces polskiej gry. 13
Maksimum mocy i wszechstronności. 7
Wygodna regulacja głośności. 3
Polska drużyna zwarta i gotowa. 2
W najbliższy piątek, 17 listopada, rozpocznie się Audio Video Show & Smart Home. 9
To była kwestia czasu. 37
Duża metamorfoza znanej przeglądarki. 94
Coś dla pobudzenia nostalgii. 29
Rekord na Reddicie i mocny udział mediów. 57
Będzie wielkie liczenie. 33
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 52
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Blizzard, zgodnie z obietnicą, udostępnił jedną ze swoich popularnych gier, StarCraft II, zupełnie za darmo, a więc w formie free-2-play. 17
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
Nowy typ pamięci coraz bliżej. 13
Firma liczy na wyższą ofertę? 13
Będzie wielkie liczenie. 33
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Jedni się cieszą, a inni krytykują. 18
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Zakrzywione 32 cale i FreeSync. 16
Płyta główna w formacie CEB. 8
Facebook
Ostatnio komentowane