Tagi
eidos montreal
1080p (1)   30 fps (1)   30fps (1)   3d vision (1)   4k (1)   900p (1)   absolution (1)   agent 47 gra (1)   amd (7)   amd catalyst (1)   amd catalyst 14.3 beta 1 (1)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd mantle (5)   amd tressfx 2.0 (1)   amd trueaudio (1)   analiza (1)   android (1)   api (3)   artwork (1)   battlefield 4 (1)   catalyst (1)   cena (1)   cenega (9)   cloud imperium games (1)   crpg (1)   cryengine 3 (1)   crystal dynamics (1)   cyberpunk (7)   data premiery (9)   dawn (1)   dawn engine (2)   deus ex (9)   deus ex breach (1)   deus ex go (1)   deus ex human revolution (1)   deus ex universe (2)   deus ex: bunt ludzkości (1)   deus ex: human revolution (3)   deus ex: humanity divided (1)   deus ex: mankind divided (12)   deus ex: rozłam ludzkości (1)   deux ex (1)   deux ex: human revolution director's cut (1)   directx 12 (1)   dostępność (1)   dx12 (1)   e3 (2)   e3 2015 (1)   e3 2016 (1)   ea dice (1)   edycja rozszerzona (1)   eidos (4)   ek (2)   electronic arts (1)   engine (1)   fabuła (1)   filmik (1)   filmiki (1)   firaxis games (1)   fpp (2)   fps (7)   fragmenty rozgrywki (2)   frostbite 3 (1)   game developers conference (1)   gameplay (3)   garrett (3)   gcn (4)   gdc (1)   gdc 2015 (1)   glacier 2 (1)   gpu (4)   gra (23)   gra komputerowa (4)   grafika (8)   graphics core next (1)   gry (23)   gry akcji (1)   hitman (1)   hitman: absolution (1)   hitman: rozgrzeszenie (1)   hulk (1)   informacje (1)   io (1)   io interactive (1)   ios (1)   iron man (1)   kapitan ameryka (1)   karty graficzne (4)   komiks (1)   konferencja (1)   mantle (4)   marvel (2)   mechanika (1)   next-gen (1)   nitrous engine (1)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nowy thief (1)   oceny (2)   opcje (1)   opinie (1)   oprogramowanie (2)   oxide games (1)   pc (13)   physx (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (2)   plotki (1)   pogłoski (1)   porównanie (3)   porównanie graficzne (3)   porównanie grafiki (3)   porównanie wydajności (1)   premiera (12)   prezentacja (1)   ps3 (2)   ps4 (9)   radeon (3)   recenzje (2)   rozdzielczość (1)   różnice (2)   rpg (6)   screen (1)   screeny (2)   seria (1)   silnik gry (1)   skradanka (15)   skradanki (1)   spekulacje (1)   sprzedaż (1)   square enix (20)   square enix montreal (1)   square-enix (2)   star citizen (1)   sterowanie (1)   sterowniki (1)   strażnicy galaktyki (1)   szczegóły (2)   śledzenie wzroku (1)   techniki (1)   technologia (1)   technologie (4)   temporal aa (1)   test (1)   the avengers (2)   thief (11)   tobii (1)   trailer (1)   tressfx (2)   tressfx 3.0 (1)   trueaudio (3)   unreal 3 (1)   unreal engine 3 (6)   urządzenia mobilne (1)   ustawienia graficzne (1)   vgx (1)   vgx 2013 (1)   wideo (1)   wii u (1)   wydajność (3)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   x360 (2)   xbox 360 (1)   xbox one (2)   xbox one playstation 4 (1)   xo (4)   xone (5)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (3)   zmiany (1)   zwiastun (8)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 31.01.2017 | 4468 odsłon | 18 komentarzy

Jednym z powodów jest niezadowalająca sprzedaż ostatniej części. Z informacji, do jakich dotarł serwis Eurogamer wynika, że seria Deus Ex została chwilowo zawieszona przez Square Enix. Eidos Montreal ma zajmować się całkowicie innymi projektami, które powinny przynieść dużo większe pieniądze japońskiemu wydawcy. Fani kultowej marki mogą być więc nieco zaniepokojeni jej przyszłością.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.01.2017 | 5273 odsłony | 7 komentarzy

W planach przygotowanie kilku kolejnych tytułów. Tej informacji raczej nikt się nie spodziewał. Firmy Square Enix i Marvel podpisały wieloletnią umowę, w ramach której japoński wydawca będzie odpowiadał za produkcję gier osadzonych w jednym z najsłynniejszych komiksowych uniwersów o superbohaterach. Mamy też zwiastun pierwszego tytułu, który niestety nie zawiera zbyt wielu informacji, czym konkretnie będzie sama produkcja. 

więcej »
Bartosz Woldański | 19.08.2016 | 9169 odsłon | 29 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided – zawodzi czy spełnia oczekiwania? Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z bardzo dobrą, choć niepozbawioną wad kontynuacją Deus Ex: Human Revolution. Te słowa będzie można zweryfikować jednak w przyszłym tygodniu, kiedy trafi ona oficjalnie na półki sklepowe. Tymczasem możemy rzucić okiem na ustawienia graficzne, które znajdziemy w grze.  

więcej »
Adrian Kotowski | 17.08.2016 | 5312 odsłon | 34 komentarze

Mała zmiana planów. Twórcy gry Deus Ex: Mankind Divided oficjalnie potwierdzili na forum gry na Steam, że DirectX 12 nie będzie dostępny w dniu premiery ich produkcji. Firma zamierza w późniejszym czasie udostępnić łatkę, która wprowadzi obsługę tych bibliotek. Przedstawiciele Eidos Montreal twierdzą, że potrzebują czasu, by zoptymalizować tę wersję gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.08.2016 | 12837 odsłon | 27 komentarzy

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry Deus Ex: Mankind Divided. Firmy Eidos Montreal i Square Enix długo kazały nam czekać na publikację minimalnej i rekomendowanej specyfikacji, które można chyba śmiało uznać za rozsądne. Wydaje się, że kontynuacja docenionego przez graczy i krytyków Deus Ex: Human Revolution największy apetyt będzie miała na pamięć RAM. 

więcej »
Adrian Kotowski | 10.08.2016 | 3906 odsłon | 13 komentarzy

Do sterowania Adamem Jensenem użyjemy także naszych oczu. Square Enix podpisało umowę z firmą Tobii, na mocy której nowa gra studia Eidos Montreal będzie obsługiwała system śledzenia wzroku. Za jego pomocą główny bohater będzie mógł wykonywać kilka podstawowych czynności. Według autorów rozwiązania, użycie systemu polepszy doświadczenia płynące z rozgrywki.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.06.2016 | 4528 odsłon | 15 komentarzy

Pokazano nowe fragmenty rozgrywki z Deus Ex: Mankind Divided (Rozłam Ludzkości). Oprócz tego studio Eidos Montreal i firma Square Enix ujawniły specjalny tryb gry o nazwie Deus Ex Breach z opcjonalnymi mikropłatnościami oraz produkcję mobilną Deus Ex GO. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.04.2016 | 4092 odsłony | 5 komentarzy

W sieci pojawił się nowy trailer z zapowiadającej się na hit gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Materiał wprowadza nas w historię zaprezentowaną w nowej produkcji studia Eidos Montreal, ale też ujawnia kluczowe elementy rozgrywki, jak walka, czy korzystanie z implantów. Zdolności głównego bohatera zostały znacząco rozbudowane, ale przy okazji większe jest też zagrożenie.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.03.2016 | 5224 odsłony | 14 komentarzy

Eidos Montreal ujawnił kilka najważniejsze informacje o technikach wykorzystanych w grze Deus Ex: Mankind Divided. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakie oprogramowanie zewnętrznych firm wykorzystano w produkcji. Podano też, że gra będzie oferować naprawdę bardzo duże poziomy z dziesiątkami tysięcy obiektów. 

więcej »
Bartosz Woldański | 31.08.2015 | 6062 odsłony | 15 komentarzy

Deux Ex: Mankind Divided zadebiutuje w lutym 2016 roku. Studio Eidos Montreal ujawniło nie tylko datę premiery gry, ale także zawartość edycji kolekcjonerskiej. Co więcej, bonusy dodawane do preorderów mają zależeć od liczby złożonych zamówień. Poznaliśmy ponadto szczegóły na temat polskiego wydania, za które będzie odpowiadać firma Cenega. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.06.2015 | 6428 odsłon | 9 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided został pokazany na konferencji Square Enix w ramach E3 2015. Nie było to nic niespodziewanego, gdyż gra studia Eidos Montreal, która będzie fabularną kontynuacją przygód Adama Jensena z 2011 roku, była jedną z głównych atrakcji podczas prezentacji. Choć nie ujawniono daty premiery, to Square Enix zdradziło przybliżony okres, w którym ma zadebiutować Deus Ex: Mankind Divided. 

więcej »
Bartosz Woldański | 08.04.2015 | 10458 odsłon | 12 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided zostało nareszcie oficjalnie zapowiedziane! Kontynuacja bardzo ciepło przyjętej gry Deus Ex: Human Revolution zmierza na PC oraz konsole obecnej generacji. Choć studio Eidos Montreal nie odkryło jeszcze wszystkich kart, to już zdążyliśmy poznać pierwsze szczegóły na temat kolejnej odsłony serii osadzonej w cyberpunkowym świecie. Jeszcze dziś twórcy opublikują pierwszy, filmowy zwiastun, a więcej informacji ujawnia majowy numer czasopisma Game Informer. 

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2015 | 9586 odsłon | 45 komentarzy

Możliwości AMD TressFX 3.0 zostaną zaprezentowane na GDC 2015. „Czerwoni” poinformowali, że kolejna wersja technologii odpowiedzialnej za m.in. wygląd i animację włosów w grach będzie częścią silnika Dawn Engine, który ma napędzać projekty w ramach Deus Ex Universe. Życzymy sobie i Wam, żebyśmy wraz z „szamponem” nowej generacji od AMD ujrzeli pierwsze fragmenty z upragnionej, ale wciąż niezapowiedzianej kontynuacji Deus Ex: Human Revolution. 

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2014 | 10026 odsłon | 12 komentarzy

Studio Eidos Montreal, dzięki któremu w ostatnich latach powróciły tak znane marki, jak Deus Ex i Thief, opracowało nowy silnik o nazwie Dawn Engine. Do tej pory kanadyjski zespół deweloperski wykorzystywał do swojej pracy Crystal Engine od Crystal Dynamics (seria Legacy of Kain i Tomb Raider) oraz bardzo popularny Unreal Engine 3. Na Dawn Engine powstanie kontynuacja Deus Ex: Human Revolution, a to, co można osiągnąć za jego pomocą, zaprezentowano na pierwszym screenie. 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.03.2014 | 8112 odsłon | 8 komentarzy

Zgodnie z wczorajszymi doniesieniami, doczekaliśmy się aktualizacji do gry Thief wprowadzającej obsługę technologii Mantle i TrueAudio, a także kolejnej wersji sterowników, AMD Catalyst 14.3 Beta 1, które umożliwiają przetestowanie nowych rozwiązań w skradance studia Eidos Montreal.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.03.2014 | 4577 odsłon | 10 komentarzy

Firma Square Enix, wydawca najnowszego Thiefa, potwierdziła, że technologie AMD Mantle i AMD TrueAudio zostaną zaimplementowane w czwartej części przygód Garretta już jutro. Dotychczas mieliśmy okazję sprawdzić wpływ niskopoziomowego API na wydajność jedynie w Battlefieldzie 4, ale wreszcie przyszła pora na kolejny tytuł.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.03.2014 | 5634 odsłony | 13 komentarzy

Premiera nowego Thiefa za nami. Mieliśmy już okazję zobaczyć porównanie oprawy wizualnej, a wielu graczy zapewne skrada się już we własnym komputerowym/konsolowym (niepotrzebne skreślić) zaciszu jako Garrett, mistrz złodziejskiego fachu. Niemniej jednak do tematu powracamy za sprawą zespołu Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer, który zgłębił sprawę i udostępnił materiały wideo porównujące nie tylko grafikę, ale też wydajność wybranych wersji gry. Sprawdźmy, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi platformami sprzętowymi.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.02.2014 | 7735 odsłon | 22 komentarze

Dzisiaj do polskich sklepów zakradł się nowy Thief. Gra trafiła do sprzedaży na następujące platformy sprzętowe: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. W wersji z polskimi napisami opracowanymi przez firmę QLOC S.A – z wyjątkiem ostatniej edycji, która doczeka się spolszczenia po premierze konsoli w naszym kraju (w październiku 2014 roku?). Ponadto serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący grafikę wszystkich wydań gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.02.2014 | 6632 odsłony | 56 komentarzy

Jak dobrze wiemy, najnowszy Thief, którego premiera odbędzie się w tym tygodniu, ma być drugą grą wykorzystującą technologię AMD Mantle. Do tej pory spodziewaliśmy się, że obsługa niskopoziomowego interfejsu programowania pojawi się w dniu wydania skradanki, ale nasze przypuszczenia okazały się mylne. Twórcy nie zdążą na czas.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.02.2014 | 11415 odsłon | 121 komentarzy

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 47
Niedroga hybryda z Core M3. 12
Radzi sobie ze 135-watowym CPU. 9
Białe, czarne, przeszklone lub nie. 8
Duży sukces polskiej gry. 12
Maksimum mocy i wszechstronności. 7
Wygodna regulacja głośności. 3
Polska drużyna zwarta i gotowa. 2
W najbliższy piątek, 17 listopada, rozpocznie się Audio Video Show & Smart Home. 9
To była kwestia czasu. 37
Duża metamorfoza znanej przeglądarki. 88
Coś dla pobudzenia nostalgii. 29
Rekord na Reddicie i mocny udział mediów. 57
Będzie wielkie liczenie. 33
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 47
Blizzard, zgodnie z obietnicą, udostępnił jedną ze swoich popularnych gier, StarCraft II, zupełnie za darmo, a więc w formie free-2-play. 17
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
Nowy typ pamięci coraz bliżej. 13
Firma liczy na wyższą ofertę? 13
Będzie wielkie liczenie. 33
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Jedni się cieszą, a inni krytykują. 18
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Zakrzywione 32 cale i FreeSync. 16
Płyta główna w formacie CEB. 8
Facebook
Ostatnio komentowane