Tagi
deus ex: mankind divided
2016 (2)   amd (3)   artwork (1)   asynchroniczne shadery (1)   batman: the telltale series (1)   benchmark (1)   cenega (2)   crystal dynamics (1)   cyberpunk (7)   data premiery (5)   dawn (1)   dawn engine (1)   deus ex (7)   deus ex breach (1)   deus ex go (1)   deus ex universe (1)   deus ex: bunt ludzkości (1)   deus ex: human revolution (1)   deus ex: humanity divided (1)   deus ex: rozłam ludzkości (3)   deux ex (1)   directx 12 (3)   dx12 (2)   e3 (2)   e3 2015 (1)   e3 2016 (1)   eidos (2)   eidos montreal (12)   ek (2)   engine (1)   f1 2016 (1)   fabuła (1)   fifa 17 (1)   forza horizon 3 (1)   fps (6)   fragmenty rozgrywki (1)   gameplay (1)   geforce (1)   glacier 2 (1)   gra (17)   gra komputerowa (1)   grafika (1)   gry (16)   gry lipca (1)   gry miesiąca (2)   gry sierpnia (2)   gry września (1)   informacje (1)   inside (1)   kozacy 3 (1)   lara croft (1)   linuks (1)   Linux (1)   łatka (1)   marvel (1)   master of orion (1)   najbardziej oczekiwane gry (2)   najbardziej oczekiwane gry 2016 roku (2)   najciekawsze gry miesiąca (2)   najciekawsze premiery (2)   nba 2k17 (1)   necropolis (1)   nixxes (1)   no man's sky (2)   obsługa (1)   oceny (1)   opóźnienie (1)   oprogramowanie (2)   patch (1)   pc (8)   pes 2017 (1)   physx (1)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   premiera (8)   premiery (2)   premiery lipca (1)   premiery sierpnia (2)   premiery września (1)   produkcja (1)   ps4 (4)   recenzje (1)   recore (1)   rise of the tomb raider (1)   rpg (6)   screen (1)   screeny (1)   seria (1)   silnik gry (1)   skradanka (6)   specyfikacja (1)   square enix (13)   sterowanie (1)   strażnicy galaktyki (1)   szczegóły (1)   śledzenie wzroku (1)   techniki (1)   temporal aa (1)   the avengers (1)   tobii (1)   trailer (1)   tressfx (2)   tressfx hair 3.0 (1)   usprawnienia (1)   ustawienia graficzne (1)   wersja (1)   wideo (1)   windows (1)   world of warcraft: legion (1)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   xo (4)   zapis rozgrywki (1)   zapowiedź (1)   zwiastun (5)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 31.01.2017 | 4421 odsłon | 18 komentarzy

Jednym z powodów jest niezadowalająca sprzedaż ostatniej części. Z informacji, do jakich dotarł serwis Eurogamer wynika, że seria Deus Ex została chwilowo zawieszona przez Square Enix. Eidos Montreal ma zajmować się całkowicie innymi projektami, które powinny przynieść dużo większe pieniądze japońskiemu wydawcy. Fani kultowej marki mogą być więc nieco zaniepokojeni jej przyszłością.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2016 | 7085 odsłon | 31 komentarzy

Zagrasz, o ile masz GeForce’a. Od wczoraj posiadacze Linuksów w końcu mogą pograć w Deus Ex: Mankind Divided. Feral Interactive udostępniło wersję tego tytułu dla systemów z pingwinem i ujawniło wymagania sprzętowe nowej edycji. Trzeba zauważyć, że są one wyższe niż w przypadku gry na Windows, choć z samym działaniem gry jest gorzej niż na systemie Microsoftu.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6154 odsłony | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Bartosz Woldański | 01.09.2016 | 45743 odsłony | 23 komentarze

Sierpień i wrzesień nie są miesiącami obfitującymi w dobre gry, ale można chyba śmiało stwierdzić, że sezon ogórkowy już za nami. W ostatnich tygodniach wolny czas wielu graczy pochłaniały lub nadal pochłaniają takie gry, jak No Man's Sky czy Deus Ex: Mankind Divided, a na horyzoncie majaczą kolejne. Tym razem w naszym zestawieniu odniesiemy się również do już wydanych tytułów, sprawdzając, czy udało się spełnić (wygórowane) oczekiwania. Oto lista najlepszych gier sierpnia i września 2016 roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.08.2016 | 9017 odsłon | 29 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided – zawodzi czy spełnia oczekiwania? Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z bardzo dobrą, choć niepozbawioną wad kontynuacją Deus Ex: Human Revolution. Te słowa będzie można zweryfikować jednak w przyszłym tygodniu, kiedy trafi ona oficjalnie na półki sklepowe. Tymczasem możemy rzucić okiem na ustawienia graficzne, które znajdziemy w grze.  

więcej »
Adrian Kotowski | 17.08.2016 | 5279 odsłon | 34 komentarze

Mała zmiana planów. Twórcy gry Deus Ex: Mankind Divided oficjalnie potwierdzili na forum gry na Steam, że DirectX 12 nie będzie dostępny w dniu premiery ich produkcji. Firma zamierza w późniejszym czasie udostępnić łatkę, która wprowadzi obsługę tych bibliotek. Przedstawiciele Eidos Montreal twierdzą, że potrzebują czasu, by zoptymalizować tę wersję gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.08.2016 | 12497 odsłon | 27 komentarzy

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry Deus Ex: Mankind Divided. Firmy Eidos Montreal i Square Enix długo kazały nam czekać na publikację minimalnej i rekomendowanej specyfikacji, które można chyba śmiało uznać za rozsądne. Wydaje się, że kontynuacja docenionego przez graczy i krytyków Deus Ex: Human Revolution największy apetyt będzie miała na pamięć RAM. 

więcej »
Adrian Kotowski | 10.08.2016 | 3876 odsłon | 13 komentarzy

Do sterowania Adamem Jensenem użyjemy także naszych oczu. Square Enix podpisało umowę z firmą Tobii, na mocy której nowa gra studia Eidos Montreal będzie obsługiwała system śledzenia wzroku. Za jego pomocą główny bohater będzie mógł wykonywać kilka podstawowych czynności. Według autorów rozwiązania, użycie systemu polepszy doświadczenia płynące z rozgrywki.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.07.2016 | 7260 odsłon | 18 komentarzy

Sezon ogórkowy w pełni. Długo zwlekaliśmy z opublikowaniem naszego cyklu przedstawiającego najciekawsze gry danego miesiąca. Powód był prosty: na lipiec nie zaplanowano zbyt wiele godnych uwagi tytułów, więc postanowiliśmy zestawić je z sierpniowymi produkcjami. W przyszłym miesiącu zacznie już dziać się więcej w branży gier wideo. Poza targami gamescom przed nami premiera m.in. obiecującego, ale ciągle będącego wielką niewiadomą No Man's Sky oraz Deus Ex: Mankind Divided, czyli kontynuacji bardzo ciepło przyjętego Deus Ex: Human Revolution.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.06.2016 | 4489 odsłon | 15 komentarzy

Pokazano nowe fragmenty rozgrywki z Deus Ex: Mankind Divided (Rozłam Ludzkości). Oprócz tego studio Eidos Montreal i firma Square Enix ujawniły specjalny tryb gry o nazwie Deus Ex Breach z opcjonalnymi mikropłatnościami oraz produkcję mobilną Deus Ex GO. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.04.2016 | 4070 odsłon | 5 komentarzy

W sieci pojawił się nowy trailer z zapowiadającej się na hit gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Materiał wprowadza nas w historię zaprezentowaną w nowej produkcji studia Eidos Montreal, ale też ujawnia kluczowe elementy rozgrywki, jak walka, czy korzystanie z implantów. Zdolności głównego bohatera zostały znacząco rozbudowane, ale przy okazji większe jest też zagrożenie.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.03.2016 | 5185 odsłon | 14 komentarzy

Eidos Montreal ujawnił kilka najważniejsze informacje o technikach wykorzystanych w grze Deus Ex: Mankind Divided. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jakie oprogramowanie zewnętrznych firm wykorzystano w produkcji. Podano też, że gra będzie oferować naprawdę bardzo duże poziomy z dziesiątkami tysięcy obiektów. 

więcej »
Adrian Kotowski | 18.11.2015 | 4138 odsłon | 16 komentarzy

Eidos Montreal ogłosił, że Deus Ex: Mankind Divided nie zadebiutuje w lutym 2016 roku, tak jak wcześniej planowano, a dopiero pół roku później. Twórcy chcą poświęcić grze tyle czasu ile będzie trzeba, by trafiła do graczy w jak najlepszym stanie. Eidos zapowiada, że Mankind Divided będzie prawdziwym następcą Human Revolution i powinniśmy być zadowoleni z efektu końcowego.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.09.2015 | 8934 odsłony | 22 komentarze

Serwis TweakTown potwierdził w rozmowie z Richardem Huddym z AMD, że Deus Ex: Mankind Divided będzie oferował obsługę API DirectX 12 w dniu swojej premiery. Ujawniono też kilka informacji dotyczących wykorzystanych w grze technologii, a także podano, że w produkcji znajdziemy wbudowany benchmark do testowania wydajności. 

więcej »
Bartosz Woldański | 31.08.2015 | 6010 odsłon | 15 komentarzy

Deux Ex: Mankind Divided zadebiutuje w lutym 2016 roku. Studio Eidos Montreal ujawniło nie tylko datę premiery gry, ale także zawartość edycji kolekcjonerskiej. Co więcej, bonusy dodawane do preorderów mają zależeć od liczby złożonych zamówień. Poznaliśmy ponadto szczegóły na temat polskiego wydania, za które będzie odpowiadać firma Cenega. 

więcej »
Adrian Kotowski | 09.07.2015 | 7316 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider ma wykorzystywać usprawnioną technologię TressFX do symulowania zachowania włosów Lary. O jej możliwościach wypowiedział się Brian Horton w oficjalnym wpisie w serwisie Tumblr. Dzięki nowemu TressFX włosy mają zachowywać się bardziej naturalnie i będą lepiej reagować na różne zmiany środowiska.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.06.2015 | 6362 odsłony | 9 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided został pokazany na konferencji Square Enix w ramach E3 2015. Nie było to nic niespodziewanego, gdyż gra studia Eidos Montreal, która będzie fabularną kontynuacją przygód Adama Jensena z 2011 roku, była jedną z głównych atrakcji podczas prezentacji. Choć nie ujawniono daty premiery, to Square Enix zdradziło przybliżony okres, w którym ma zadebiutować Deus Ex: Mankind Divided. 

więcej »
Bartosz Woldański | 08.04.2015 | 10385 odsłon | 12 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided zostało nareszcie oficjalnie zapowiedziane! Kontynuacja bardzo ciepło przyjętej gry Deus Ex: Human Revolution zmierza na PC oraz konsole obecnej generacji. Choć studio Eidos Montreal nie odkryło jeszcze wszystkich kart, to już zdążyliśmy poznać pierwsze szczegóły na temat kolejnej odsłony serii osadzonej w cyberpunkowym świecie. Jeszcze dziś twórcy opublikują pierwszy, filmowy zwiastun, a więcej informacji ujawnia majowy numer czasopisma Game Informer. 

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2014 | 9968 odsłon | 12 komentarzy

Studio Eidos Montreal, dzięki któremu w ostatnich latach powróciły tak znane marki, jak Deus Ex i Thief, opracowało nowy silnik o nazwie Dawn Engine. Do tej pory kanadyjski zespół deweloperski wykorzystywał do swojej pracy Crystal Engine od Crystal Dynamics (seria Legacy of Kain i Tomb Raider) oraz bardzo popularny Unreal Engine 3. Na Dawn Engine powstanie kontynuacja Deus Ex: Human Revolution, a to, co można osiągnąć za jego pomocą, zaprezentowano na pierwszym screenie. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Producenci mają puste półki. 0
Niskoprofilowe systemy chłodzenia dla Ryzena. 0
Produkty z najwyższej półki z długą gwarancją. 12
Podstawowy model droższy od wersji Project Scorpio. 22
Czekamy już tylko na oficjalne potwierdzenie transakcji. 14
Gdy liczy się zarówno wygląd, jak i możliwości. 8
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 10
Nadjeżdża jedna z najważniejszych gier roku. 20
Kompaktowy pecet dla graczy. MSI poinformowało o wprowadzeniu do swojej oferty komputera Vortex G25. 10
Promocja z okazji najnowszej wyprzedaży. 11
Ewolucja w dobrym kierunku. 13
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Może być poważny konkurent dla RX Vega 56. 36
Producenci mają puste półki. 0
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Horror wojny coraz bliżej. 16
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 10
Gdzie podziały się diody? 6
Facebook