Tagi
crytek
3d (1)   4k (5)   8 gb (1)   aaa (1)   afryka (1)   akcja (1)   amazon (3)   amazon web services (1)   amd (5)   amd mantle (3)   api (2)   ark: survival evolved (1)   assassin's creed (1)   atak (1)   avni yerli (1)   aws (1)   back to dinosaur island (1)   back to dinosaur island part 2 (1)   basemark (1)   benchmark (2)   beta (1)   beta-testy (1)   bezpieczeństwo (1)   biblioteka (1)   biznes (4)   borderlands (1)   capcom (1)   cenega (1)   cevat yerli (2)   chmura (1)   ci games (1)   city interactive (1)   crescend bay (1)   cry engine (4)   cryengine (23)   cryengine 2 (2)   cryengine 3 (6)   cryengine 5.3 (1)   crysis (33)   crysis 2 (5)   crysis 3 (11)   crysis 3 recenzja (1)   crysis warhead (1)   crytek shanghai (1)   crytek uk (1)   czechy (1)   dane (1)   dark souls (1)   data premiery (4)   deck13 (1)   deep silver (4)   demo (4)   demo technologiczne (1)   deweloper (3)   dinozaur (1)   directx 11 (2)   directx 12 (2)   directx directx 9 (1)   dsr (1)   dx11 (1)   dx12 (2)   ea (4)   ea games (1)   early access (1)   electronic arts (6)   electronics art (1)   enemy territory (1)   engine (3)   epic (1)   far cry (7)   far cry 2 (3)   farcry (1)   filmik (1)   finanse (1)   finansowanie (1)   fps (3)   fragmenty rozgrywki (1)   frankfurt (1)   free to play (1)   gameplay (2)   gameworks (1)   gcn (1)   gdc 2015 (3)   gdc 2017 (1)   geforce (4)   generacja (1)   gogle (1)   gogle vr (2)   gpu (4)   gra (24)   gra f2p (1)   grafika (7)   graphics (1)   gry (22)   gry akcji (1)   hasło (1)   havoc (1)   hawaii (1)   hdr 3d (1)   hełm (1)   high-res (1)   homefront (1)   homefront 2 (2)   homefront revolution (1)   homefront the revolution (2)   homefront: the revolution (1)   intel (1)   internet (1)   jakość (1)   jen-hsun huang (1)   kampania (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kepler (1)   kingdom come: deliverance (1)   konami (1)   konsola (3)   konto (1)   kotaku (1)   Linux (4)   listopad (1)   lords of the fallen (1)   lumberyard (1)   mac (3)   mantle (4)   mapy (1)   Microsoft (2)   montreal (1)   multi gpu (1)   multiplayer (2)   nextgen (1)   niemcy (2)   nvidia (6)   nvidia gameworks (1)   obciążenie (1)   oculus (2)   oculus rift (4)   oddział (1)   ograniczenia (1)   ograniczenie (1)   okulary (1)   onz (1)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   pamięć (1)   pamięć ram (2)   pc (13)   pensja (1)   pensje (2)   physx (1)   platige image (1)   playstation (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (2)   płaca (2)   podmiot (1)   polska gra (1)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   praca (1)   pracownicy (2)   premiera (8)   prezentacja (2)   problemy (1)   produkcja (1)   project morpheus (1)   project scorpio (1)   ps4 (5)   ps4 pro (1)   radeon (2)   ram (1)   recenzja (1)   redukcja (1)   rift (1)   robinson: the journey (1)   rpg (1)   rpg akcji (1)   rynek (1)   ryse (7)   ryse son of rome (2)   ryse: son of rome (6)   screeny (1)   shooter (2)   silnik (3)   silnik graficzny (1)   slasher (1)   sony (2)   source 2 (1)   specyfikacja (1)   spot (1)   sprzęt (2)   squadron 42 (1)   star citizen (1)   steam (2)   steam park jurajski (1)   streaming (1)   strzelanka (3)   studenci (1)   studia (1)   studio (6)   survival (1)   svogi (1)   svoti (1)   system operacyjny (1)   szanghaj (1)   szczegóły (1)   tahiti (1)   technologia (1)   technologie (1)   tegra (1)   tegra x1 (1)   tekstury (1)   test (3)   test cpu (1)   test gpu (1)   test grafik (1)   test kart graficznych (2)   testy (1)   the climb (3)   titan (1)   trailer (2)   tryby gry (1)   tryby rozgrywki (1)   tworzenie (1)   ubisoft (3)   umowa (1)   unity 5 (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (2)   usa (2)   uwe boll (1)   użytkownik (1)   vr (7)   vr first (1)   vrscore (1)   vulkan (1)   w produkcji (2)   warface (4)   wargaming (1)   warhead (2)   wersja testowa (1)   wii u (1)   wildcard (1)   windows (3)   windows 10 (1)   wirtualna rzeczywistość (5)   world of tanks (1)   www (1)   wyciek (1)   wydajność (3)   wydajność graficzna (1)   wydajność w grze (1)   wykres (1)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wynagrodzenie (1)   wypłaty (1)   wysoka rozdzielczość (1)   xbox (2)   xbox 360 (2)   xbox one (7)   xone (2)   yeri (1)   zabezpieczenia (1)   zaległości (1)   zamknięcie (1)   zapis rozgrywki (1)   zapowiedź (1)   zatrudnienie (1)   zlecenie (1)   zwiastun (3)   zwolnienia (1)   źródła (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4
Adrian Kotowski | 24.04.2017 | 15055 odsłon | 29 komentarzy

Niemiecki właściciel zbyt długo ignorował swoich podwładnych. Kilka miesięcy po zamknięciu oddziału Crytek Shanghai w sieci pojawiły się ciekawe informacje na temat funkcjonowania studia przez kilka miesięcy przed likwidacją. Okazuje się, że sytuacja w chińskim podmiocie była naprawdę bardzo zła, a pracownicy nadal nie otrzymali należnych im pieniędzy. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.02.2017 | 4850 odsłon | 25 komentarzy

Problemów u niemieckiego dewelopera ciąg dalszy. Crytek redukuje liczbę etatów w swoim głównym oddziale we Frankfurcie. Wcześniej podmiot zamknął aż pięć z siedmiu swoich studiów i przez ogromne problemy finansowe został zmuszony do sprzedaży całej marki Warface. Przedstawiciele Cryteka twierdzą jednak, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2016 | 5798 odsłon | 14 komentarzy

Dużo się jednak nie zmieni. Cloud Imperium Games ogłosiło wykorzystanie nowego silnika w swoich grach Star Citizen i Squadron 42. Firma zrezygnowała z CryEngine i zdecydowała się na Lumberyard, który jednak bazuje na rozwiązaniu Cryteka. Z tego też powodu oprawa graficzna jest w zasadzie taka sama jak wcześniej, a najważniejsze nowości powiązane są z integracją z platformą Amazona. 

więcej »
Adrian Kotowski | 20.12.2016 | 9877 odsłon | 36 komentarzy

Firma chce się skupić na rozwoju swoich najważniejszych produktów. Plotki o problemach finansowych niemieckiego studia okazały się prawdziwe i Crytek musiał podjąć trudną decyzję dotyczącą restrukturyzacji. Firma postanowiła zamknąć aż pięć rozsianych po całym świecie oddziałów. Z sieci płyną ponadto informacje o całkiem solidnym zastrzyku finansowym dla przedsiębiorstwa, choć na ten moment nikt nie potwierdził jej prawdziwości.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.12.2016 | 9975 odsłon | 28 komentarzy

Według źródeł sytuacja jest zła. Nasilają się doniesienia o tym, że firma Crytek ma poważne problemy finansowe. Parę dni temu w sieci pojawił się anonimowy wpis osoby, która twierdziła, że pracuje dla Cryteka, który ponoć już od sześciu miesięcy nieregularnie płaci swoim pracownikom. Po pojawieniu się tego doniesienia, jeden z pracowników oddziału Cryteka we Frankfurcie skontaktował się z mediami, aby lepiej wyjaśnić co takiego dzieje się za kulisami firmy. Z relacji kolejnej osoby wynika, że mało co wygląda w niej dobrze. Ekipa KitGuru zdołała potwierdzić tożsamość swojego źródła, ale jednocześnie nie chce jej ujawniać, aby nie przysporzyć tej osobie dodatkowych problemów.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.09.2016 | 6393 odsłony | 18 komentarzy

Nadciągają naprawdę ważne nowości. Crytek ujawnił, że już w listopadzie udostępniony ma zostać silnik CryEngine w wersji 5.3. Najważniejszą zmianą, jaka zostanie w nim wprowadzona jest dodanie obsługi API Vulkan. Trzeba mieć tylko nadzieję, że znajdą się producenci, którzy będą chcieli w ogóle skorzystać z silnika, bo w ostatnim czasie ten jest praktycznie nieobecny w dużych tytułach.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.09.2016 | 11974 odsłony | 27 komentarzy

Mocniejsze konsole oznaczają rozwój całej branży. Niklas Walenski ze studia Crytek postanowił wypowiedzieć się na temat nowego sprzętu w postaci nadchodzącego PS4 Pro i majaczącego na horyzoncie Project Scorpio. Według projektanta gier, szybsze wprowadzenie na rynek mocniejszego sprzętu jest krokiem w dobrą stronę. Taka wypowiedź nie dziwi, bo Crytek był jednym z podmiotów, które najgłośniej krytykowały zbyt długi czas trwania poprzedniej generacji.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.04.2016 | 11162 odsłony | 38 komentarzy

Pierwsza pełnowartościowa gra VR od Cryteka. Firma Crytek po długim oczekiwaniu udostępniła nową grę, The Climb, stworzoną w technice wirtualnej rzeczywistości, przeznaczonej wyłącznie dla platformy Oculus Rift CV1. Zadaniem gracza w The Climb, jak nazwa wskazuje, jest wspinaczka, która odbywa się w różnych regionach świata.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 16.03.2016 | 2305 odsłon | Brak komentarzy

Na GDC 2016 firmy Basemark i Crytek oficjalnie zapowiedziały pojawienie się nowego programu testującego (benchmarka) o nazwie VRScore. Nowe oprogramowanie w opracowaniu jest od sierpnia ubiegłego roku, a założeniem projektu było stworzenie rzetelnego i wiarygodnego narzędzia pomiarowego dla sprzętu różnych producentów. Technika wirtualnej rzeczywistości w tym roku przechodzi swoje nowe narodziny i wciąż otwartym pozostaje pytanie o to, czy na rynku zakorzeni się na dłużej, czy może cechować się będzie krótkotrwałym wzrostem zainteresowania.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.03.2016 | 4871 odsłon | 2 komentarze

Crytek udostępnił na platformie Steam kolejne demo technologiczne Back to Dinosaur Island Part 2, dzięki któremu możemy przetestować swoje gogle Oculus Rift. W porównaniu do pierwszego materiału, który firma udostępniła w listopadzie ubiegłego roku, nowe demo jest nieco bardziej rozbudowane. Oczywiście produkt jest w pełni darmowy, więc może go zainstalować każdy chętny.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.01.2016 | 3085 odsłon | 7 komentarzy

Crytek ogłosił nową inicjatywę VR First kierowaną do uczelni i przede wszystkim studentów, którzy są zainteresowani tworzeniem treści dla gogli wirtualnej rzeczywistości. Na razie jest to program pilotażowy i od zainteresowania będzie zależało, czy władze firmy zdecydują się zaproponować swoje rozwiązanie także innym placówkom akademickim. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.12.2015 | 5787 odsłon | 15 komentarzy

W sieci udostępniono materiał wideo prezentujący różnice przy wykorzystaniu techniki SVOGI zaimplementowanej w grze Kingdom Come: Deliverance. Funkcja wyraźnie poprawia jakość oświetlenia i dzięki temu nadaje obiektom bardziej naturalny wygląd. Co istotne, ma niewielki wpływ na wydajność, co przy osiąganych efektach jest naprawdę dobrą wiadomością.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.12.2015 | 3977 odsłon | 7 komentarzy

Firma Crytek niespodziewanie zapowiedziała grę The Climb przygotowaną z myślą o goglach Oculus Rift. Jak sama nazwa wskazuje, w produkcji chodzić będzie o wspinaczkę, gdzie sterować będziemy wykorzystując zarówno pad XONE, jak i przygotowane przez Oculus VR specjalne kontrolery ruchowe. Twórcy zapowiadają, że otrzymamy naprawdę świetną oprawę graficzną. Firma ogłosiła też od razu wymagania produkcji, które odpowiadają zalecanym przez samych twórców Oculus Rift.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.11.2015 | 3744 odsłony | 4 komentarze

Firma Crytek poinformowała o tym, że w sklepie Steam dostępne za darmo jest demo techniczne Back to Dinosaur Island, które stanowi podstawę dla mającej się w przyszłości pojawić wykorzystującej technikę wirtualnej rzeczywistości, Robinson: The Journey, przeznaczonej dla PlayStation VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.08.2015 | 16040 odsłon | 29 komentarzy

Portal GamingBolt przeprowadził wywiad z producentem wykonawczym studia Crytek, w którym poruszono kwestię technologii wirtualnej rzeczywistości. Elijah Freeman stwierdził, że DirectX 12 może być bardzo pomocny w tworzeniu produkcji dla gogli VR, a w przyszłości do pomocy przy generowaniu grafiki może zostać włączone także rozwiązania bazujące na chmurze.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.05.2015 | 22509 odsłon | 12 komentarzy

Już niedługo w programie Steam Early Access zawita gra ARK: Survival Evolved, która powinna spodobać się wszystkim fanom przetrwania, otwartego świata i przede wszystkim dinozaurów. Gra będzie obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości i po testach na PC trafi też na konsole PlayStation4 i Xbox One. Pierwsze materiały wskazują, że zapowiada się naprawdę ciekawy tytuł.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.04.2015 | 7563 odsłony | 16 komentarzy

Firma Crytek zaprezentowała nowe demo technologiczne przygotowane specjalnie z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift w wersji Crescent Bay. Niemcy kolejny raz pokazują, że potrafią tworzyć piękny i w tym przypadku także nieco przerażający świat. W CryEngine nadal tkwi moc i trochę szkoda, że silnik nie jest zbyt często wykorzystywany. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.04.2015 | 6222 odsłony | 8 komentarzy

Według informacji serwisu Kotaku, Amazon i Crytek podpisały gigantyczną umowę licencyjną opiewającą na kwotę od 50 mln do 70 mln dolarów. Pieniądze miały pozwolić na uchronienie niemieckiego studia przed zamknięciem i prowadzenie dalszej działalności. Zagadką jest jednak to, czego konkretnie dotyczy umowa i co Crytek miałby robić dla Amazona. Niewykluczone, że studio może tworzyć nową grę, która zostanie wydana przez amerykańskie przedsiębiorstwo. 

więcej »
Adrian Kotowski | 13.03.2015 | 4977 odsłon | 6 komentarzy

Homefront: The Revolution ukaże się na rynku dopiero w 2016 roku. Deep Silver, wydawca produkcji, poinformował, że studio Dumbuster, które odpowiada za przygotowanie tytułu potrzebuje dodatkowych kilku miesięcy na dopracowanie gry. Najważniejsze jednak, że gra powstaje, co jeszcze nie tak dawno nie było takie pewne. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.03.2015 | 12089 odsłon | 43 komentarze

Crytek nie mógł odpuścić możliwości prezentacji swojego silnika CryEngine na GDC 2015 i udostępnił filmy i grafiki przedstawiające wykorzystane technologie i wydane oraz przyszłe produkcje korzystającego z oprogramowania niemieckiego studia. Przedsiębiorstwo planuje walkę o klientów na rynku, na którym jest coraz bardziej tłoczno za sprawą Unity 5, Unreal Engine 4 i Source 2.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4
Aktualności
Wydajnie i drogo. Microsoft ogłosił dzisiaj wprowadzenie do sprzedaży urządzenia 2 w 1 Surface Book 2. 13
Firma postawiła też na mocną specyfikację techniczną. ZTE zapowiedziało smartfona z... dwoma ekranami. 2
Gigabyte stawia na sprawdzone rozwiązania. 7
Kolejne problemy ze sprzętem Google. 9
Obudowa dla wymagających. 5
Obudowa z lakierowanym frontem. 6
Firma obiecuje duży wzrost mocy CPU. 8
Niewielka płyta główna dla chipów Intel Core X. 34
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Analitycy prognozują przełom na rynku pamięci masowej. 17
Microsoft reanimuje trupa. Firma wprowadziła właśnie swoją najnowszą przeglądarkę Edge do sklepu Play. 35
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Snapdragon 835 pod pokładem. 19
Ktoś chyba się właśnie obudził. 35
Bardziej kolorowy Windows. 15
Było źle i wciąż jest źle. 31
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Gigabyte stawia na sprawdzone rozwiązania. 7
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Facebook nie jest jedyną platformą rozpowszechniającą fałszywe informacje. 15
Nowa paczka z nowościami. 14
Współtwórcą przeglądarki Opera i współzałożycielem firmy Opera Software. 17
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook