Tagi
cryengine
2017 (1)   4k (4)   action rpg (1)   akcja (1)   alfa (4)   alfa-testy (1)   alpha (2)   amazon (4)   amazon web services (1)   amd (6)   amd gaming evolved (1)   amd mantle (3)   api (1)   arcane studios (1)   arkane studios (2)   avni yerli (1)   aws (2)   basemark (1)   benchmark (1)   beta (3)   beta testy (2)   beta-testy (1)   bethesda (1)   better reality (1)   biblioteka (2)   biznes (2)   cenega (1)   ci games (4)   city interactive (3)   crafting (1)   crpg (3)   cry engine (10)   cryengine 2 (1)   cryengine 3 (17)   cryengine 3.5 (3)   crysis (7)   crysis 2 (1)   crysis 3 (5)   crytek (23)   crytek shanghai (1)   czechy (1)   czeska (1)   dambuster studios (1)   data premiery (13)   deep silver (5)   demo technologczne (1)   demo technologiczne (1)   deweloper (2)   directx 11 (2)   directx 12 (1)   dishonored 2 (2)   dopracowana (1)   dx11 (1)   dx12 (1)   działanie (1)   ea (2)   electronic arts (2)   enemy front (4)   engine (2)   epic (1)   evolve (5)   filmik (3)   filmiki (1)   finansowanie (1)   fotorealizm (1)   fpp (9)   fps (8)   fragmenty rozgrywki (5)   frankfurt (1)   gamelift (1)   gameplay (9)   gcn (1)   gdc 2016 (1)   geforce (2)   get even (1)   github (1)   gogle vr (1)   gpu (1)   gra (32)   gra akcji (1)   gra komputerowa (12)   gra sieciowa (5)   grafika (8)   graphics (1)   greenlight (1)   gry (31)   h'n's (1)   hack and slash (1)   hawaii (1)   high-res (1)   homefront 2 (2)   homefront the revolution (2)   homefront: the revolution (2)   id tech (1)   ii wojna Światowa (3)   intel (1)   kepler (1)   kickstarter (4)   kingdom come (4)   kingdom come: deliverance (7)   kod źródłowy (1)   konsola (1)   konsole (1)   kooperacja (5)   kotaku (1)   kulisy (1)   kulisy produkcji (1)   left 4 dead (2)   licencja (1)   lichdom (1)   Linux (5)   lumberyard (3)   mac (4)   mantle (4)   megascans (1)   Microsoft (1)   niemcy (1)   noty (1)   nvidia (3)   obciążenie (1)   obsuwa (1)   ocena (1)   oceny (1)   oddział (1)   ogłoszenie (1)   open source (1)   opóźnienie (2)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   otwarty świat (1)   pc (22)   pecetowa (1)   pensja (1)   pensje (2)   playstation 4 (8)   pliki (1)   płaca (1)   podmiot (1)   polska gra (4)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   powstanie warszawskie (1)   praca (1)   pracownicy (1)   premiera (21)   prey (2)   problemy (1)   produkcja (1)   przesunięta (1)   ps3 (3)   ps4 (8)   quixel (1)   quixel megascans (1)   radeon (2)   recenzja (2)   redukcja (1)   rpg (1)   ryse (4)   ryse son of rome (1)   ryse: son of rome (4)   sandbox (7)   science-fiction (3)   screeny (7)   shooter (3)   sieciowe (5)   silnik (11)   silnik graficzny (1)   skanowanie (1)   skradanka (1)   snajper (1)   squadron 42 (1)   star citizen (1)   steam (1)   strzelanina (3)   strzelanka (3)   studenci (1)   studia (1)   studio (2)   svogi (3)   svoti (1)   szanghaj (1)   szczegóły (4)   średniowiecze (5)   tahiti (1)   tech day (1)   technologie (1)   tekstury (2)   test (3)   test cpu (1)   test gpu (1)   test grafik (1)   test kart graficznych (2)   testy (3)   the vanishing of ethan carter (1)   titan (1)   trailer (1)   turtle rock (5)   turtle rock studios (5)   tworzenie (1)   umbra (1)   umowa (1)   unreal engine (1)   usa (2)   ustawienia graficzne (2)   void engine (1)   vr (2)   vr first (1)   vrscore (1)   warface (1)   warhorse (4)   warhorse studios (4)   wersja (2)   widok izometryczny (1)   wiedźmin 3 (3)   wii u (1)   windows (2)   windows 10 (1)   wirtualna rzeczywistość (2)   wojenna (3)   wydajność (2)   wydajność graficzna (1)   wydajność w grze (1)   wykres (1)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (6)   wymagania systemowe (6)   wynagrodzenie (1)   wypłaty (1)   wysoka rozdzielczość (1)   x360 (3)   xbox (1)   xbox one (12)   xone (6)   youtube (1)   zaległości (1)   zamknięcie (1)   zapewniania (1)   zapis rozgrywki (5)   zapowiedź (3)   zbiórka (1)   zestawienie (1)   zlecenie (1)   zwiastun (7)   zwolnienia (1)   źródła (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3
Adrian Kotowski | 02.05.2017 | 7903 odsłony | 29 komentarzy

Twórcy uspokajają fanów. Według Raphaela Colantonio, przedstawiciela studia Arkane, w przypadku gry Prey nie powtórzą się błędy popełnione przy Dishonored 2, przez co pecetowa wersja ma trzymać naprawdę wysoki poziom. Deweloper postanowił podzielić się taką informacją ze społecznością graczy, którzy są zaniepokojeni możliwym stanem produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.04.2017 | 15059 odsłon | 29 komentarzy

Niemiecki właściciel zbyt długo ignorował swoich podwładnych. Kilka miesięcy po zamknięciu oddziału Crytek Shanghai w sieci pojawiły się ciekawe informacje na temat funkcjonowania studia przez kilka miesięcy przed likwidacją. Okazuje się, że sytuacja w chińskim podmiocie była naprawdę bardzo zła, a pracownicy nadal nie otrzymali należnych im pieniędzy. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.02.2017 | 4850 odsłon | 25 komentarzy

Problemów u niemieckiego dewelopera ciąg dalszy. Crytek redukuje liczbę etatów w swoim głównym oddziale we Frankfurcie. Wcześniej podmiot zamknął aż pięć z siedmiu swoich studiów i przez ogromne problemy finansowe został zmuszony do sprzedaży całej marki Warface. Przedstawiciele Cryteka twierdzą jednak, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.01.2017 | 4964 odsłony | 8 komentarzy

W produkcję Arcane Studios zagramy już w maju. Bethesda udostępniła w sieci nowy zwiastun gry Prey, w którym ujawniono datę premiery tytułu. Mamy przy okazji możliwość zapoznania się z polską wersją językową, która prezentuje się raczej średnio. Z drugiej strony, nie powinno to być wielką przeszkodą w zanurzeniu się w zaprezentowany w tytule świat i czerpaniu radości ze strzelania do obcych.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.01.2017 | 3590 odsłon | 12 komentarzy

Sytuacja, jaka miała miejsce z Dishonored 2 ma się nie powtórzyć. Przedstawiciel studia Arkane w rozmowie z GameInformerem zapowiedział, że pecetowa wersja gry Prey ma być bardzo dopracowana w dniu wprowadzenia jej do sprzedaży. Deweloperzy chcą przyłożyć się do odpowiedniego przygotowania tytułu, wyciągając wnioski ze swoich błędów popełnionych przy tworzeniu Dishonored 2.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2016 | 5798 odsłon | 14 komentarzy

Dużo się jednak nie zmieni. Cloud Imperium Games ogłosiło wykorzystanie nowego silnika w swoich grach Star Citizen i Squadron 42. Firma zrezygnowała z CryEngine i zdecydowała się na Lumberyard, który jednak bazuje na rozwiązaniu Cryteka. Z tego też powodu oprawa graficzna jest w zasadzie taka sama jak wcześniej, a najważniejsze nowości powiązane są z integracją z platformą Amazona. 

więcej »
Adrian Kotowski | 20.12.2016 | 9877 odsłon | 36 komentarzy

Firma chce się skupić na rozwoju swoich najważniejszych produktów. Plotki o problemach finansowych niemieckiego studia okazały się prawdziwe i Crytek musiał podjąć trudną decyzję dotyczącą restrukturyzacji. Firma postanowiła zamknąć aż pięć rozsianych po całym świecie oddziałów. Z sieci płyną ponadto informacje o całkiem solidnym zastrzyku finansowym dla przedsiębiorstwa, choć na ten moment nikt nie potwierdził jej prawdziwości.

więcej »
Adrian Kotowski | 26.05.2016 | 6262 odsłony | 12 komentarzy

Firma Crytek opublikowała kod źródłowy silnika CryEngine, który dostępny jest w serwisie GitHub. Ma to związek z planami firmy ogłoszonymi na GDC 2016. Wtedy przedsiębiorstwo ujawniło nowy system sprzedaży swojego oprogramowania, który jest zdecydowanie bardziej przystępny dla małych studiów deweloperskich i osób, które zajmują się tworzeniem gier amatorsko. 

więcej »
Adrian Kotowski | 23.05.2016 | 2618 odsłon | 5 komentarzy

W sieci pojawiła się informacja mówiąca o tym, że premiera gry Kingdom Come: Deliverance została przesunięta na przyszły rok. Byłoby to już kolejne opóźnienie, z którego z pewnością nie będą zadowolone osoby, które wsparły projekt na Kickstarterze. Ogłoszenie oficjalnej daty premiery ma nastąpić na zbliżających się targach E3.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.05.2016 | 4108 odsłon | 12 komentarzy

W sieci pojawiły się pierwsze oceny gry Homefront: The Revolution, które niestety jasno wskazują, że raczej nie mamy do czynienia z żadnych hitem. Gra miała potencjał, ale nie został on wykorzystany przez twórców. Produkcja ma mieć ogromne problemy z optymalizacją, dodatkowo gracze mogą spodziewać się masy mniejszych lub większych błędów.

więcej »
Adam Szymański | 11.04.2016 | 4154 odsłony | 8 komentarzy

Wersja beta silnika Amazon Lumberyard została udostępniona jeszcze w lutym i od tamtej pory wszyscy chętni deweloperzy mogą z niej bezpłatnie korzystać. Żeby ich jeszcze dodatkowo do tego zachęcić, niedawno twórcy udostępnili demo technologiczne pokazujące możliwości swojego rozwiązania. Dzięki temu zainteresowani mogą po raz pierwszy przekonać się, jakie możliwości oferuje silnik, gdyż na pierwsze gry powstałe z jego użyciem będzie trzeba jeszcze poczekać.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 16.03.2016 | 2306 odsłon | Brak komentarzy

Na GDC 2016 firmy Basemark i Crytek oficjalnie zapowiedziały pojawienie się nowego programu testującego (benchmarka) o nazwie VRScore. Nowe oprogramowanie w opracowaniu jest od sierpnia ubiegłego roku, a założeniem projektu było stworzenie rzetelnego i wiarygodnego narzędzia pomiarowego dla sprzętu różnych producentów. Technika wirtualnej rzeczywistości w tym roku przechodzi swoje nowe narodziny i wciąż otwartym pozostaje pytanie o to, czy na rynku zakorzeni się na dłużej, czy może cechować się będzie krótkotrwałym wzrostem zainteresowania.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.03.2016 | 3828 odsłon | 12 komentarzy

Wygląda na to, że pecetowa wersja ciekawie zapowiadającej się gry Kingdom Come: Deliverance nie zadebiutuje na rynku latem. Premiera miałaby zostać przesunięta, a tytuł trafiłby od razu także na konsole. Okazuje się, że opóźnienie ma być powiązane właśnie ze sprzętem Microsoftu i Sony, a na równoczesny debiut w dużym stopniu naciska wydawca.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.02.2016 | 6881 odsłon | 9 komentarzy

Amazon udostępnił w pełni darmowy silnik Lumberyard, dzięki którym twórcy gier będą mogli tworzyć swoje produkcje na najważniejsze platformy sprzętowe. Rozwiązanie bazuje na innym, bardzo popularnym silniku CryEngine, ale zawiera wiele usprawnień i nowych funkcji. Co istotne, produkt firmy jest w pełni kompatybilny z pakietem usług Amazon Web Services (AWS) i właśnie na ich sprzedaży zarabiać ma przedsiębiorstwo Bezosa.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.01.2016 | 3085 odsłon | 7 komentarzy

Crytek ogłosił nową inicjatywę VR First kierowaną do uczelni i przede wszystkim studentów, którzy są zainteresowani tworzeniem treści dla gogli wirtualnej rzeczywistości. Na razie jest to program pilotażowy i od zainteresowania będzie zależało, czy władze firmy zdecydują się zaproponować swoje rozwiązanie także innym placówkom akademickim. 

więcej »
Adrian Kotowski | 29.12.2015 | 5788 odsłon | 15 komentarzy

W sieci udostępniono materiał wideo prezentujący różnice przy wykorzystaniu techniki SVOGI zaimplementowanej w grze Kingdom Come: Deliverance. Funkcja wyraźnie poprawia jakość oświetlenia i dzięki temu nadaje obiektom bardziej naturalny wygląd. Co istotne, ma niewielki wpływ na wydajność, co przy osiąganych efektach jest naprawdę dobrą wiadomością.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.05.2015 | 15574 odsłony | 21 komentarzy

W serwisie Kickstarter właśnie wystartowała zbiórka na grę Umbra – bardzo ładnie wyglądający h’n’s stworzony na silniku CryEngine. Twórcy zapewniają wiele atrakcji, w tym ciekawy system tworzenia broni, interesującą, dojrzałą fabułę, emocjonującą walkę i bardzo dużą destrukcję otoczenia. Aby projekt został wydany, niezbędne jest zebranie 225 tysięcy dolarów. Na Umbrę można też już głosować w programie Steam Greenlight.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.04.2015 | 6222 odsłony | 8 komentarzy

Według informacji serwisu Kotaku, Amazon i Crytek podpisały gigantyczną umowę licencyjną opiewającą na kwotę od 50 mln do 70 mln dolarów. Pieniądze miały pozwolić na uchronienie niemieckiego studia przed zamknięciem i prowadzenie dalszej działalności. Zagadką jest jednak to, czego konkretnie dotyczy umowa i co Crytek miałby robić dla Amazona. Niewykluczone, że studio może tworzyć nową grę, która zostanie wydana przez amerykańskie przedsiębiorstwo. 

więcej »
Bartosz Woldański | 03.04.2015 | 13210 odsłon | 6 komentarzy

Kingdom Come: Deliverance wyjdzie później niż planowano. Pierwsza część RPG-a autorstwa czeskiego studia Warhorse miała wstępnie zadebiutować pod koniec 2015 roku. Tytuł zaliczy jednak co najmniej półroczny poślizg. Co najmniej, ponieważ twórcy nie są wcale pewni także nowego terminu, ale za to graczy czeka obszerniejsza przygoda osadzona w średniowiecznej Europie.   

więcej »
Adrian Kotowski | 13.03.2015 | 4978 odsłon | 6 komentarzy

Homefront: The Revolution ukaże się na rynku dopiero w 2016 roku. Deep Silver, wydawca produkcji, poinformował, że studio Dumbuster, które odpowiada za przygotowanie tytułu potrzebuje dodatkowych kilku miesięcy na dopracowanie gry. Najważniejsze jednak, że gra powstaje, co jeszcze nie tak dawno nie było takie pewne. 

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3
Aktualności
Kolejny monitor dla graczy. 3
Dla tych, którzy uważają DualShocka 4 za zbyt duży kontroler. 7
Najlepsze gogle Windows Mixed Reality nie dla mieszkańców Starego Kontynentu. 1
AMD chce zachęcić do zakupu swojego sprzętu. 21
Sprzęt uzyskał kilka nowych możliwości. 5
Najmniejszy na świecie GTX 1080 Ti chłodzony cieczą. 7
NEC zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu monitora MultiSync EA295WMi, przeznaczonego do zastosowań profesjonalnych. 9
Xbox odkryje, że jest pecetem. 28
Nowy zestaw z certyfikatem Hi-Res Audio. 10
Coś dla prawdziwych wyjadaczy. 17
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
Microsoft reanimuje trupa. Firma wprowadziła właśnie swoją najnowszą przeglądarkę Edge do sklepu Play. 35
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Snapdragon 835 pod pokładem. 19
Ktoś chyba się właśnie obudził. 35
Bardziej kolorowy Windows. 15
Było źle i wciąż jest źle. 31
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Nowa paczka z nowościami. 14
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Facebook
Ostatnio komentowane