Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 18.02.2016 | 13307 odsłon | 39 komentarzy

Obecna generacja konsol do gier oparta jest na architekturze x86, ale konkurencyjna ARM po latach pozostawania daleko w tyle, systematycznie zmniejsza dystans. Rynek gier dla urządzeń przenośnych od lat stale się powiększa. W 2014 roku jego wartość szacowano na około 24,5 miliarda dolarów, a pod koniec roku ubiegłego wartość wzrosła do ponad 30 miliardów dolarów. Wielu analityków jednak wciąż szuka odpowiedzi na pytanie o to jak rynek gier mobilnych będzie rozwijać się i ewoluować w następnych latach. W trakcie konferencji Causal Connect Europe w Amsterdamie, Nizar Romdan z firmy ARM przedstawił swoje spojrzenie na przyszłość rynku gier mobilnych i stwierdził że urządzenia przenośne już przed 2018 rokiem będą w stanie zapewniać grafikę na poziomie tej, którą obecnie oferują konsole do gier Sony PlayStation 4 i Microsoft Xbox One.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 03.04.2013 | 13096 odsłon | 28 komentarzy

Firma Futuremark udostępniła, po kilkumiesięcznym opóźnieniu, nową wersję programu testującego 3DMark, przeznaczonego dla wszystkich urządzeń pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android 3.1 lub nowszego. To kolejny krok Futuremarka w kierunku umożliwienia dokonywania porównań wydajności najnowszych urządzeń przenośnych, takich jak smartfony i tablety. Warto mieć na uwadze to, że niebawem pojawić ma się wydanie przeznaczone dla systemu operacyjnego Apple iOS.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 24.01.2011 | 9720 odsłon | 55 komentarzy
Wydajność CPU i GPU mocno w górę. Układy NVIDIA Tegra 2 pojawiły się pod koniec ubiegłego roku, a wysyp urządzeń w nie wyposażonych dopiero jest przed nami. NVIDIA jednak nie zamierza stać w miejscu i już teraz przygotowuje nową wersję Tegry 2. Ponadto firma już zapowiada trzecię generację. więcej »
Maciej Zabłocki | 01.01.1970 | Brak odsłon | Brak komentarzy

Często siadamy przed komputerem i gramy w przeróżne produkcje, które nas mniej lub bardziej zachwycają. Z pewnością wielokrotnie zastanawialiście się, w jaki sposób w ogóle zaprojektować grę komputerową. O co należy zadbać, albo na co zwrócić uwagę? W tym felietonie postaramy się wyjaśnić najważniejsze kroki przy budowie takiej gry, zaczynając od samych szkiców koncepcyjnych, po produkcję i kodowanie, aż po wydanie i transport do punktów sprzedaży.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Moc w najczystszej postaci. 53
Nie skorzystacie z „cudownego” mostka za 600 dolarów. 21
Rok sztucznej inteligencji. 10
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 9
Po trzy modele dla urządzeń mobilnych i desktopów. 13
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 6
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Najnowszy partner biznesowy AMD. 15
Szybsze ładowanie gier. 2
Facebook
Ostatnio komentowane