Tagi
batman: arkham asylum
2k (1)   2k marin (1)   3dmark vantage (1)   3dmark06 (1)   ageia (1)   amd (1)   apex (1)   apex cloth (1)   apex destruction (1)   apex turbulence (1)   arkham (1)   arkham origins (1)   asus ul50v (1)   ati (1)   avx (1)   batman (1)   batman: arkham (2)   batman: arkham city (3)   batman: arkham origins (1)   beat me if you dare (1)   bioshock (1)   bioshock 2 (1)   bullet physics library (1)   capcom (1)   cenega (2)   codemasters (1)   compatible with windows 7 (1)   core 2 duo su9400 (1)   core 2 solo su3500 (1)   core i5 750 (1)   cryostasis (1)   dark void (1)   dell latitude e4200 (1)   dell v13 (1)   digital extremes (1)   direct compute (1)   dlc (1)   dmm2 (1)   drm (1)   eidos (1)   f1 overclocking competition (1)   f1oc (1)   fermi (1)   fluidmark (1)   games for windows live (2)   games for windows marketplace (1)   geforce (2)   geforce gt 210 geforce gt 310 (1)   geforce gts 250 (1)   gfw (2)   gfwl (2)   google nexus one (1)   gra (2)   grupa onet.pl sa (1)   gry (1)   havok (1)   havok cloth (1)   havok destruction (1)   havok fx (1)   hp elitebook 2530p (1)   hwbot (1)   hwbot competition engine (1)   hybrid physx mod (1)   intel turbo boost (1)   lenovo x200s (1)   mafia 2 (1)   marin (1)   metro 2033 (1)   Microsoft (2)   minerva's den (1)   mirror's edge (1)   msi x340 (1)   msi x400 (1)   msi x600 (1)   nick ross (1)   nvidia (3)   oled (1)   opencl (1)   osram orbeos (1)   pc (1)   pclab.pl (1)   physx (2)   physx sdk (1)   physx sdk 3.0 (1)   physx software suit (1)   ppu (1)   radeon (1)   rapture (1)   rocksteady (1)   rocksteady studios (1)   samsung omnia ii (1)   sandboks (1)   securom (1)   sony equinox (1)   sony kdl-zx (1)   sony vaio vgn-tt21xn (1)   sse (1)   steam (2)   steamworks (2)   take-two (1)   toshiba portege a600-12t (1)   turbo (1)   unreal tournament 3 (1)   warner bros (1)   windows 7 (1)   windows 7 beta (1)   windows 7 rc (1)   windows seven (1)   x87 (1)   xtreme speeder p55 (1)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 21.10.2013 | 11163 odsłony | 18 komentarzy

Zmierzch usługi Games for Windows Live jest już bliski – platformę pożegnały kolejne, po BioShocku 2, gry, czyli dwie odsłony serii Batman: Arkham. Dla osób obeznanych z tematem nie jest to nic niespodziewanego, gdyż już kilka miesięcy temu pojawiły się sygnały sugerujące zmianę systemu DRM.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.10.2013 | 14011 odsłon | 18 komentarzy

Początek końca żywota platformy? Usunięcie Games for Windows Live z BioShocka 2 jest pierwszym krokiem do zniknięcia usługi firmy Microsoft w grach do tej pory zintegrowanych z nią. Na tym dobre nowiny się nie kończą.

więcej »
Dawid Grzyb | 05.12.2011 | 65044 odsłony | 27 komentarzy
Minęły ponad dwa lata od sukcesu gry Batman: Arkham Asylum, nagrodzonej również przez nas. Kilkanaście dni temu otrzymaliśmy przeznaczoną na pecety kontynuację. Została stworzona przez ten sam zespół wyjątkowo utalentowanych ludzi – Rocksteady Studios. Kuszeni obietnicą, że tym razem wszystkiego będzie więcej, nie mogliśmy przejść obojętnie obok najnowszej przygody jednego z najbardziej ludzkich superbohaterów. Zresztą Batmana chyba nigdy nie będziemy mieli dosyć. więcej »
Mieszko Krzykowski | 10.09.2010 | 334267 odsłon | 183 komentarze
Czego wymagamy od gier? To trudne pytanie, na które nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ – co może zabrzmieć trochę banalnie – każdy ma odmienny gust. Niektórzy na pierwszym miejscu wymienią zakręconą fabułę, inni – wartką akcję, ktoś zapewne wspomni o klimacie czy humorze. Nie mniej ważne mogą być grafika i realizm, które potrafią istotnie wpłynąć na część z wcześniej wspomnianych aspektów. Właśnie w realizm celuje PhysX – technika, którą bardzo stara się wypromować NVIDIA i o której od dłuższego czasu nie można było przeczytać na łamach PCLab.pl. Zdecydowaliśmy się załatać w końcu tę poważną lukę i przedstawić obecny stan PhysX-a, a także odkurzyć swoją kryształową kulę. więcej »
Redakcja PCLab.pl | 30.12.2009 | 163377 odsłon | 68 komentarzy
Pod koniec każdego roku zwykle przychodzi czas podsumowań. Dziś przedstawiamy Wam zbiór kilku felietonów naszych najważniejszych autorów, którzy poruszają w nich to, co ich zdaniem zasługuje na szczególną uwagę przy podsumowaniu mijającego, 2009 roku. Przeczytacie m.in. o wyświetlaczach OLED, (nie)dokonaniach NVIDI-i, fenomenie bety Windows 7, manifeście partii wolności internetu, przystępnych cenowo supermobilnych notebookach (nie netbookach!), turniejach F1OC i funkcji turbo w procesorach Intela. Zapraszamy! więcej »
Piotr Gontarczyk | 06.10.2009 | 7890 odsłon | 139 komentarzy
AMD chciało wrobić konkurencję? Niewiele ponad tydzień temu przetoczyła się głośna informacja na temat blokowania funkcji wygładzania krawędzi w grze Batman: Arkham Asylum, na kartach graficznych ATI Radeon. Firma AMD oświadczała, że czuje się przez to poszkodowana. Poszkodowani mają też być posiadacze Radeonów i wspomnianej gry.

Teraz głos zabierają pozostałe strony konfliktu: NVIDIA oraz wydawca gry, firma Eidos Interactive. Serwis PC Perspective uzyskał od wydawcy jasne oświadczenie, którego zawartość opublikował w jednym ze swoich artykułów.

W publikacji możemy przeczytać między innymi, że w przypadku obsługi wygładzania krawędzi w Batmanie, NVIDIA stworzyła silnik AA na potrzeby Eidos – wcześniej AA w tej grze nie istniało. NVIDIA (...) zainwestowała dużo czasu oraz pieniędzy, by zapewnić tą funkcjonalność na swoim sprzęcie. Prośba o współpracę deweloperską nad grą została także skierowana do firmy AMD, by mogły zostać przeprowadzone podobne działania. Została ona odrzucona.

Także NVIDIA wydała oficjalne oświadczenie, w którym stwierdzono, że AMD jest samo sobie winne:

“Jeśli idzie o Batmana, to NVIDIA grała czysto. Zarzuty AMD są bez pokrycia. Mimo, że AMD miało dostęp do kodu Batmana na długo przed jego wydaniem, nie podjęto żadnych prac w celu optymalizacji. Silnik Unreal Engine 3 nie obsługuje AA (wygładzania krawędzi - przyp. red.) więc musieliśmy od podstaw zapewnić tą funkcjonalność własnymi siłami. Wierzymy, iż każdy rozumie, że NVIDIA nie może gwarantować działania swych usprawnień na sprzęcie konkurencji. To, że AMD zapewnia znikome wsparcie deweloperskie podczas tworzenia gier, nie jest winą firmy NVIDIA.“.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Płatne treści w Instant Articles coraz bliżej. 8
Nie jest to jednak rozwiązanie, na które czekają użytkownicy. 18
Sprzętu na pewno nie znajdziemy pod choinką. 4
System można za darmo testować przez 90 dni. 19
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 4
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 4
Szef Valve ma się czym pochwalić. 18
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 68
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 12
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane