Tagi
Publikacji na stronę
1
Maciej Zabłocki | 09.09.2017 | 15723 odsłony | 16 komentarzy

Wiele jest pojęć, którymi posługujemy się w artykułach, a które są trudne do zrozumienia. Jednym z nich jest rasteryzacja, która występuje w kontekście gier w połączeniu z teksturowaniem albo renderowaniem. Postaram się wyjaśnić kilka takich zagadnień, żeby nasi Czytelnicy mogli łatwiej zrozumieć treści, które pojawiają się nie tylko u nas, ale też w innych witrynach. Szczególnie ci, który interesują się grami.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.03.2015 | 20833 odsłony | 44 komentarze

Wiedźmin 3: Dziki Gon może otrzymać w przyszłości obsługę DirectX 12. Taką informację przekazał w rozmowie z The Witcher Hungary główny programista silnika gry, Balázs Török. Firma uzależnia swoją decyzję od popularności nowego API wśród użytkowników. Przy okazji dowiedzieliśmy się też, jak ma wyglądać kwestia antyaliasingu na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. 

więcej »
Mateusz Brzostek | 20.11.2014 | 20552 odsłony | 42 komentarze

Wraz z wprowadzeniem GPU w architekturze Maxwell inżynierowie Nvidii zaproponowali nową metodę wygładzania krawędzi: MFAA – Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing. MFAA pojawiła się w udostępnionym niedawno sterowniku GeForce 344.75. Sprawdziliśmy jej działanie w Far Cry 4.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.11.2014 | 9149 odsłon | 14 komentarzy

Do sieci trafił kolejny materiał wideo z gry Far Cry 4. Tym razem Ubisoft postanowił zaprezentować technologie Nvidii, które zostały wykorzystane w produkcji francuskiego studia. Firma twierdzi, że dzięki nim to właśnie edycja pecetowa będzie wyglądała zdecydowanie najlepiej. Dodatkowo Ubisoft potwierdził ujawnione dwa dni temu przez Nvidię wymagania sprzętowe.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 6043 odsłony | 16 komentarzy

Ubisoft opublikował nowe wideo promujące grę Assassin’s Creed: Unity. Tym razem zaprezentowane zostały technologie Nvidii wykorzystane w produkcji, mające sprawić, że gra na PC będzie prezentowała się zdecydowanie najatrakcyjniej wizualnie. Jakość grafiki przełoży się też oczywiście na wymagania sprzętowe, które według oficjalnych informacji są naprawdę bardzo wysokie.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ogromna moc nowej architektury. 44
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Właściciele GeForce’ów gotowi na nadchodzące premiery. 5
Facebook
Ostatnio komentowane