Tagi
60 fps
1080p (25)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   12k (1)   144 hz (1)   1440p (1)   144hz (1)   2160p (1)   30 (1)   30 fps (12)   30 kl./s (2)   30fps (3)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   4a games (1)   4k (7)   4k ultra hd (1)   60 (1)   60 hz (1)   60 kl./s (5)   60 kl/s (2)   60 klatek (2)   60fps (2)   60hz (1)   720p (1)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (4)   ac unity (1)   amd mantle (1)   analiza (1)   apex turbulence (1)   aver (1)   b.j. blazkowicz (2)   battlefield (1)   battlefield hardline (2)   battlefront (1)   beta (5)   beta testy (1)   beta-test (2)   beta-testy (3)   bethesda (6)   bethesda softworks (6)   bf hardline (1)   bijatyka (1)   blokada (6)   cars (2)   cd projekt (3)   cd projekt red (3)   ce511-hn (1)   cena (1)   cenega (4)   cienie (1)   codemasters (1)   creator center (1)   crystal dynamics (2)   dark souls 3 (1)   dark souls iii (1)   data premiery (9)   datapath (1)   deep silver (1)   definitive edition (1)   demo (1)   dice (3)   directx 11 (2)   directx 12 (1)   disrupt (1)   długość rozgrywki (1)   dolby atmos (1)   doom (2)   doom 4 (2)   dsr (1)   dvr (1)   dx 11 (1)   dx11 (1)   dysk twardy (1)   e3 (3)   e3 2014 (2)   ea (2)   ea dice (1)   ego 4.0 (1)   ego engine (1)   electronic arts (2)   esram (1)   evil within (2)   f1 2015 (1)   fcat (1)   film (4)   filmik (1)   filmy (1)   finalna wersja gry (1)   formuła 1 (1)   fpp (2)   fps (10)   fragmenty rozgrywki (1)   framer (1)   framerate (2)   from software (1)   frostbite (1)   frostbite 3 (1)   full hd (10)   funkcja (1)   g-sync (1)   gameplay (4)   gameworks (1)   geforce (1)   gpu (1)   gra (26)   gra komputerowa (2)   grafika (19)   gry (25)   gry akcji (3)   gwiezdne wojny (1)   hbao+ (1)   horror (2)   id software (2)   id tech 5 (4)   id tech 6 (2)   input lag (1)   ivory tower (3)   jakość (1)   karty graficzne (1)   kinowa (1)   kl./s (2)   klatki na sekundę (1)   kody (2)   konferencja (1)   konsola (3)   konsole (3)   konwersja (2)   lara croft (1)   limit (3)   lista lokacji (1)   lista tras (1)   machinegames (2)   mantle (1)   material design (1)   materiał (2)   metro 2033 (1)   metro redux (1)   metro: last light (1)   Microsoft (3)   minimalne (1)   mk 10 (1)   mk x (1)   mmo (2)   mortal kombat 10 (1)   mortal kombat x (1)   nagrywanie (1)   namco bandai (1)   napisy (1)   naughty dog (2)   netherrealm (1)   netherrealm studios (1)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (3)   nvidia gameworks (1)   nvidia hairworks (1)   nvidia physx (1)   oculus rift (1)   odtwarzanie (1)   ósma generacja (1)   pamięć (1)   patch (1)   pc (22)   pclab (1)   physx (1)   playstation (2)   playstation 4 (10)   podzielony ekran (1)   pokaz (1)   polska gra (3)   poprawki (1)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   port (2)   premiera (18)   preorder (1)   prezentacja (1)   problemy (1)   project c.a.r.s. (1)   project cars (4)   project morpheus (1)   przedsprzedaż (1)   ps3 (5)   ps4 (24)   quakecon (1)   quakecon 2014 (1)   ram (1)   respawn entertainment (1)   restart (1)   rozdzielczość (14)   rpg (3)   sandbox (4)   screeny (4)   shooter (2)   sniper elite 3 (1)   sniper elite iii (1)   sniper elite iii: afrika (1)   sony (4)   sony computer entertainment (2)   spekulacje (1)   spin-off (1)   square enix (1)   star wars (1)   star wars battlefront (1)   star wars celebration 2015 (1)   star wars: battlefront (1)   starbreeze (1)   status gold (1)   steamos (1)   strzelanina (4)   strzelanka (3)   subtitles (1)   survival horror (2)   symulacja (1)   symulator (1)   szczegóły (4)   tango gameworks (2)   technologie (2)   telewizja (1)   test (1)   the crew (3)   the evil within (2)   the last of us (2)   the last of us remastered (2)   the witcher 3 (3)   titanfall 2 (1)   tomb raider (2)   tomb raider: definitive edition (2)   tpp (3)   trasy (1)   tressfx (1)   tv (1)   ubisoft (6)   ubisoft montreal (1)   ue 3 (1)   united front games (1)   unreal engine 3 (1)   unreal engine 4 (1)   viceral games (1)   visceral games (1)   visiondvi-dl (1)   warner bros (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (2)   wideo (4)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wii u (2)   windows (1)   wolfenstein (2)   wolfenstein: the new order (2)   wrażenia (2)   wydajność (19)   wymagania (6)   wymagania sprzętowe (8)   wymagania systemowe (7)   wyścigi (5)   x360 (4)   xbox one (9)   xo (3)   xone (16)   youtube (4)   zalecane (1)   zapis rozgrywki (2)   złoty (1)   zmiany (2)   zręcznościowe (2)   zwiastun (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Mateusz Brzostek | 23.11.2016 | 39025 odsłon | 47 komentarzy

Konsole nowej generacji umieją wyświetlać obraz 4K. Duże rozdzielczości i prędkości odświeżania coraz częściej są przedmiotem zainteresowania graczy. Zarazem generowanie tak szczegółowej grafiki w czasie rzeczywistym wciąż jest problematyczne. Żeby móc szczegółowo zanalizować działanie urządzeń, gier i nowatorskich technik wyświetlania, musimy przechwytywać wyświetlany obraz. Przedstawiamy swoją zmodernizowaną platformę do przechwytywania obrazu, gotową na erę 4K.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.10.2016 | 9907 odsłon | 19 komentarzy

W 4K i 60 kl./s. Tym razem swoje wideo z rozgrywką z Titanfall 2 opublikowała Nvidia. Materiał ma niespełna dwie minuty, ale dzieje się na nim naprawdę sporo. Film przedstawia fragment jednej z misji trybu jednoosobowego, który pojawi się po raz pierwszy właśnie w drugiej części serii. 

więcej »
Bartosz Woldański | 22.03.2016 | 9127 odsłon | 11 komentarzy

Poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe Dark Souls III na PC. Producent gry ujawnił je na oficjalnej stronie internetowej. Trochę się zmieniło od czasu opublikowania wstępnych specyfikacji w grudniu ubiegłego roku. Przede wszystkim nadchodząca produkcja studia From Software ma wymagać znacznie mocniejszej karty graficznej. Zalecany jest bowiem GeForce GTX 970. 

więcej »
Bartosz Woldański | 10.03.2016 | 12291 odsłon | 33 komentarze

Firma Bethesda podała wymagania sprzętowe wersji beta gry Doom. Od czasu wydania zamkniętej alfy nieco się zmieniły i wciąż według producenta nie są ostateczne. Można jednak przypuszczać, że do majowej premiery nie ulegną już większym modyfikacjom, a raczej nie powinny wzrosnąć. W końcu deweloperzy gier skupiają się na procesie optymalizacyjnym pod koniec okresu produkcyjnego. 

więcej »
Adrian Kotowski | 07.05.2015 | 7786 odsłon | 26 komentarzy

Xbox One otrzyma możliwość nagrywania materiałów z TV. Nowa funkcja DVR miałaby pojawić się jeszcze w tym rok, choć nie podano żadnych konkretnych terminów. Sprzęt będzie najprawdopodobniej współpracował z europejskimi i amerykańskimi tunerami telewizji. Od kilku dni wybrani użytkownicy konsoli Microsoftu mogą za to nagrywać materiały z gier w 60 kl./s.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.04.2015 | 30897 odsłon | 12 komentarzy

F1 2015 ma wyższe wymagania sprzętowe niż ubiegłoroczna edycja, co wiąże się z przejściem na nowy silnik. Zgodnie ze złożoną obietnicą, nadchodząca odsłona wyścigów ze stajni Codemasters ma oferować doznania wizualne godne obecnej generacji, czego nie dane nam było doświadczyć w F1 2014, która wyszła jedynie na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. „Mistrzowie kodu” wreszcie żegnają się ze starymi konsolami.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.04.2015 | 15828 odsłon | 34 komentarze

Wiedźmin 3: Dziki Gon ma oferować rozbudowane zadania poboczne, a przykładowe możemy obejrzeć w ponad 8-minutowym gameplayu w 60 kl./s. Materiał wideo, który został udostępniony na oficjalnym kanale Xbox, nie pokazuje, jak gra będzie wyglądać na konsoli Microsoftu, gdyż nagranie pochodzi z wersji PC, co dopiero później dookreślił gigant z Redmond. 

więcej »
Adrian Kotowski | 22.04.2015 | 9079 odsłon | 19 komentarzy

Project CARS w końcu osiągnął status złoty, co oznacza, że gra została już ukończona i zmierza do tłoczni. W sieci pojawiło się natomiast ponad 60 nowych grafik pochodzących z finalnej wersji tytułu. Trzeba przyznać, że prezentują się naprawdę dobrze i tylko czekać, by tytuł zawitał na rynku zgodnie z planem. Szykuje się naprawdę udany symulator wyścigów, z masą czekających na gracza atrakcji.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.04.2015 | 10278 odsłon | 23 komentarze

Star Wars Battlefront ma działać w 60 kl./s. na wszystkich platformach sprzętowych. Oprócz tego poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące nowej gry studia EA DICE. Twórcy uchylili rąbka tajemnicy na temat liczby planet i map, a także doprecyzowali wcześniej podane informacje. Star Wars Battlefront ma być czymś więcej niż wysokobudżetową modyfikacją Battlefielda 4. 

więcej »
Adrian Kotowski | 15.04.2015 | 7665 odsłon | 33 komentarze

Twórcy gry Project CARS ujawnili rozdzielczości w których będzie działała gra na konsolach obecnej generacji. Lepiej pod tym względem wygląda PlayStation 4, ale na obu urządzeniach powinniśmy się spodziewać 60 kl./s. Jak nietrudno domyślić się, najlepiej wypadać ma oczywiście PC, gdzie będziemy mogli stworzyć konfigurację złożoną z trzech monitorów 4K. O ile oczywiście gracz będzie miał sprzęt, który temu podoła.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 230666 odsłon | 135 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Adrian Kotowski | 27.03.2015 | 46109 odsłon | 44 komentarze

YouTube testuje odtwarzanie materiałów wideo w 60 kl./s i rozdzielczości 4K. Do tej pory taka opcja była zarezerwowana dla 720p, 1080p i 1440p. W serwisie znajduje się obecnie jedynie sześć filmów, na których można przetestować działanie nowej funkcji. Warto przy tym dodać, że niezbędne będzie bardzo szybkie łącze internetowe oraz wydajny komputer, by oglądanie było w ogóle możliwe.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2015 | 64632 odsłony | 135 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się na wymagającą sprzętowo grę, ale najświeższe doniesienia z serwisu Gamestar nastrajają bardzo pozytywnie do optymalizacji. Okazuje się, że jesteśmy w stanie osiągnąć na Core i7-4790 i GeForce’ie GTX 980 praktycznie stałe 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli oraz ustawieniach „Ultra”, włącznie z aktywowanym Nvidia HairWorks. Jest to znaczna poprawa w stosunku do buildu testowanego przez dziennikarzy w styczniu 2015 roku. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.02.2015 | 41386 odsłon | 79 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety? 

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 27040 odsłon | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 9915 odsłon | 20 komentarzy

Bethesda kolejny raz wyciągnęła rękę do pecetowych graczy, którzy nabyli grę The Evil Within. Po udostępnieniu kodów dla konsoli umożliwiających odblokowanie ukrytych opcji, tym razem firma przygotowała dużą paczkę poprawek, dzięki której tytuł w końcu ma wyglądać i działać na PC tak, jak powinien w dniu swojej premiery. 

więcej »
Adam Szymański | 30.10.2014 | 18242 odsłony | 42 komentarze

Twórcy YouTube'a pochwalili się wprowadzeniem pełnego wsparcia dla filmów nagranych w 60 kl/s. Już wcześniej tego typu treści były dostępne w serwisie, ale mogli je publikować jedynie wybrańcy, a od teraz możliwość udostępniania filmów o wyższej częstotliwości klatek na sekundę otrzymali wszyscy użytkownicy portalu. Ma to być szczególnie przydatne podczas dzielenia się różnego rodzaju filmikami z gier oraz nagraniami w zwolnionym tempie.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 8988 odsłon | 19 komentarzy

Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za to twórcy zapewnili, że przyłożą się do wersji pecetowej. Nie będzie powtórki z blokadą framerate’u na 30 kl./s tak jak w wersji beta.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2014 | 10828 odsłon | 24 komentarze

The Evil Within dzisiaj debiutuje na polskim rynku, a pierwsze oceny zachęcają do zakupu. Przy okazji premiery w sieci zostały udostępnione specjalne kody dla pecetowej wersji, dzięki którym odblokujemy liczbę klatek na sekundę, staniemy się nieśmiertelni czy otrzymamy dostęp do nielimitowanej ilości amunicji. W końcu Bethesda zaczęła słuchać niezadowolonych graczy.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.10.2014 | 16970 odsłon | 106 komentarzy

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Headset odchodzi w zapomnienie. 4
Czy to początek czegoś większego? Microsoft zmienia nazwę Sklepu Windows. 18
Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. 23
Kolejne problemy z Androidem Oreo. 6
Smartfon, wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, trafi do Europy. 11
Promocja potrwa jeszcze tylko jeden dzień. 20
Opera robi duży krok w kierunku wirtualnej rzeczywistości. 15
Facebook
Ostatnio komentowane