Tagi
30fps
1080p (6)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   144 hz (1)   144hz (1)   30 (1)   30 fps (4)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   60 (1)   60 fps (3)   60 hz (1)   60fps (3)   60hz (1)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (3)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cenega (1)   chrome engine 6 (1)   crystal dynamics (2)   data premiery (1)   dying light (1)   ea (2)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   fps (1)   fragmenty rozgrywki (1)   frostbite 3 (1)   full hd (2)   gameplay (2)   ghost games (1)   gra (5)   grafika (6)   gry (6)   input lag (1)   kierownica (1)   klatki (1)   klatki na sekundę (1)   konsole (1)   modyfikacje (1)   need for speed (2)   need for speed rivals (1)   nfs (1)   oceny (1)   ograniczenie (2)   opinie (1)   pc (3)   playstation 4 (3)   polska gra (3)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (4)   ps4 (3)   recenzje (1)   rivals (2)   rozdzielczość (1)   różnice (1)   rpg (2)   sandbox (1)   screeny (1)   skradanka (1)   square enix (3)   survival horror (1)   techland (1)   test (1)   the witcher 3 (2)   thief (1)   tomb raider (2)   tomb raider: definitive edition (2)   tpp (2)   unreal engine 3 (1)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wrażenia (1)   wydajność (5)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   xbox one (2)   xbox one playstation 4 (1)   xo (1)   xone (3)   zapis rozgrywki (2)   zombie (1)   zręcznościowe (2)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 28.05.2015 | 132262 odsłony | 61 komentarzy

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 230510 odsłon | 135 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Bartosz Woldański | 23.02.2015 | 41373 odsłony | 79 komentarzy

Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety? 

więcej »
Bartosz Woldański | 02.02.2015 | 12503 odsłony | 23 komentarze

Jak wypada grafika i wydajność Dying Light na PC, a jak na konsolach? Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął pod lupę najnowszą, sandboksową grę polskiego studia Techland i sprawdził, jak wersje na PlayStation 4 i Xbox One mają się pod względem wizualnym do edycji komputerowej. Trzeba przyznać, że uzyskany efekt na konsolach jest całkiem przyzwoity. Z kolei pierwsze doniesienia dotyczące optymalizacji na PC nie były zbyt pozytywne, ale dużą poprawę w wydajności przyniosła pierwsza łatka, która, co ciekawe, blokuje dostęp do modyfikacji i uniemożliwia zmiany w plikach gry, np. potrzebne do wyłączenia efektu ziarna (stowarzyszenie Entertainment Software Association wysyła "prośby" o usunięcie ze stron internetowych tego typu modów).

więcej »
Bartosz Woldański | 19.02.2014 | 11402 odsłony | 121 komentarzy

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2014 | 6900 odsłon | 67 komentarzy

Zamieszania wokół gry Tomb Raider: Definitive Edition ciąg dalszy. 30 czy 60 klatek na sekundę? Oto jest pytanie, na które odpowiedź okazała się początkowo mylna. Scot Amos, producent ze studia Crystal Dynamics, został źle zrozumiany. Pierwotnie podana wartość to było minimum, jakie sobie twórcy wyznaczyli. Konsola PlayStation 4 poradzi sobie z wyświetleniem odświeżonego Tomb Raidera nawet w 60 klatkach na sekundę. Definitywnie. Płynność animacji w wersji na Xboksa One stoi pod znakiem zapytania, choć - według źródła rzekomo pochodzącego z firmy Square Enix - wydajność będzie stała na niższym poziomie.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.01.2014 | 7770 odsłon | 77 komentarzy

Tomb Raider w wersji na PlayStation 4 i Xbox One będzie działał w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli. Kolejna gra dedykowana konsolom nowej generacji i kolejny zawód? Do niedawna wydawało się, że są – bądź co bądź niewielkie – szanse, żeby odświeżona edycja nowych przygód ponętnej Lary Croft była wyświetlana w jakości 1080p przy zachowaniu płynności animacji nawet na poziomie 60 klatek na sekundę. Niestety, tak się nie stanie.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 12332 odsłony | 42 komentarze

Gra zbiera pochlebne opinie, ale niektórzy gracze nie będą zadowoleni. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, liczba klatek na sekundę nie przekroczy 30 ani na konsolach obecnej generacji, ani na PC. Teraz do tej listy dołączają - bez niespodzianki - PlayStation 4 i Xbox One.

więcej »
Marek Stenzel | 24.08.2013 | 18655 odsłon | 117 komentarzy

Brzydkie praktyki EA Games znane z gry Need For Speed: The Run powracają. Jeśli ostrzyliście sobie zęby na nową część NFS'a, to mamy dla Was bardzo smutną wiadomość - animacja Need For Speed: Rivals na PC będzie podobnie jak na konsolach ograniczona do 30 klatek na sekundę.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Bieda, panie, bieda. Pojawiło się pierwsze zdjęcie Białego Kruka, tzn. 8
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Horror wojny coraz bliżej. 16
Grunt to gonić króliczka. 58
Producenci mają puste półki. 27
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Facebook
Ostatnio komentowane