Tagi
30 fps
1080p (27)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   144 hz (1)   144hz (1)   30 (1)   30 kl./s (3)   30fps (4)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   4k (3)   60 (1)   60 fps (12)   60 hz (1)   60 kl./s (2)   60fps (2)   60hz (1)   720p (3)   792p (2)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (7)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   analiza (1)   animacja (1)   anvil (1)   apex (1)   api (1)   assassin’s creed: syndicate (1)   beta (2)   beta-test (2)   beta-testy (2)   bethesda (4)   bethesda softworks (4)   bioware (1)   blokada (7)   bloodborne (1)   capcom (1)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cena (1)   cenega (4)   chrome engine 6 (1)   ci games (2)   cienie (1)   city interactive (2)   crpg (5)   crystal dynamics (3)   dark souls 3 (1)   dark souls iii (1)   data premiery (11)   ddr3 (1)   deck13 (2)   definitive edition (1)   directx (1)   directx 11 (1)   disrupt (2)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   driveclub (1)   dsr (1)   dx11 (1)   dying light (2)   dziki gon (1)   ea (1)   edytor widoe (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   esram (1)   evil within (3)   evolution studios (1)   fallout 4 (1)   filmik (1)   final fantasy xiii (1)   fizyka (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fpp (1)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (4)   framerate (1)   from software (2)   frostbite 3 (1)   full hd (12)   g-sync (1)   gameplay (7)   gameworks (1)   geforce (1)   gpu (1)   gra (30)   gra komputerowa (3)   gra v (1)   grafika (24)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (30)   gry akcji (8)   gta (3)   gta 5 (2)   gta online (2)   gta v (3)   horror (4)   id tech 5 (3)   input lag (1)   ivory tower (4)   karty graficzne (1)   kinowa (1)   kl./s (2)   klatki na sekundę (1)   kody (2)   konfiguracja (1)   konsola (4)   konsole (3)   konwersja (2)   lara croft (1)   limit (4)   lords of the fallen (2)   mantle (1)   Microsoft (1)   mmo (3)   mody (1)   namco bandai (1)   naughty dog (2)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (1)   nvidia apex (1)   nvidia gameworks (1)   nvidia physx (1)   oceny (3)   opcje graficzne (1)   opinie (2)   patch (1)   pc (19)   perspektywa (1)   physx (1)   pix (1)   playstation (2)   playstation 4 (14)   plotki (1)   podsystem pamięci (1)   pogłoski (1)   polska gra (2)   poprawki (1)   porównanie (3)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (2)   port (3)   premiera (25)   ps3 (9)   ps4 (26)   quantum break (1)   rad 4.0 (1)   rad 4.0 engine (2)   ready at dawn (2)   recenzje (3)   red engine (1)   red engine 3 (1)   remake (1)   remastered (1)   remedy (1)   resident evil (1)   resident evil hd (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (19)   różnice (1)   rpg (2)   rpg akcji (2)   sandbox (12)   screeny (5)   sdk (1)   silnik (1)   skradanka (1)   slasher (2)   sony (2)   sony computer entertainment (5)   sony santa monica (2)   spekulacje (1)   sprzedaż (1)   square enix (4)   steam (1)   steampunk (2)   strzelanina (2)   survival horror (5)   szczegóły (4)   tango gameworks (3)   techland (1)   technologie (1)   test (1)   the crew (4)   the evil within (3)   the last of us (2)   the last of us remastered (2)   the order 1886 (2)   the witcher 3 (1)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tomb raider (3)   tomb raider: definitive edition (3)   tpp (7)   tps (2)   tressfx (1)   tryb (1)   ubisoft (8)   ubisoft montreal (2)   united front games (1)   unreal engine 3 (1)   valkyria chronicles (1)   warner bros. (1)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wb games (1)   widok (1)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wydajność (27)   wymagania (4)   wymagania sprzętowe (4)   wymagania systemowe (4)   wyścigi (5)   x360 (8)   xbox (1)   xbox one (9)   xbox one playstation 4 (1)   xo (7)   xone (19)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (2)   zmiany (2)   zombie (1)   zręcznościowe (3)   zwiastun (9)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 22.03.2016 | 9113 odsłon | 11 komentarzy

Poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe Dark Souls III na PC. Producent gry ujawnił je na oficjalnej stronie internetowej. Trochę się zmieniło od czasu opublikowania wstępnych specyfikacji w grudniu ubiegłego roku. Przede wszystkim nadchodząca produkcja studia From Software ma wymagać znacznie mocniejszej karty graficznej. Zalecany jest bowiem GeForce GTX 970. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.03.2016 | 5889 odsłon | 69 komentarzy

Quantum Break dla konsoli Xbox One jest tak samo ważnym tytułem, jak chociażby Uncharted 4 dla PlayStation 4. Nowy tytuł firma Microsoft od długiego czasu stara się promować jako nową jakość w branży gier. Quantum Break, opracowane przez Remedy, łączyć ma w sobie kinową akcję w widoku trzeciej osoby z segmentami akcji na żywo. Gra jest efektem zamiarów Microsoftu w wydaniu gry, która niejako połączyć rozrywkę telewizyjną z formułą gry komputerowej.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2015 | 29006 odsłon | 24 komentarze

Ubisoft ujawnił wymagania sprzętowe Assassin's Creed: Syndicate na PC. Wygląda na to, że wydawca wziął sobie do serca uwagi graczy i do płynnej rozgrywki potrzebny jest – przynajmniej w teorii – słabszy sprzęt niż w przypadku niedopracowanego i mocno krytykowanego Assassin's Creed: Unity. Chociaż niepokojące mogą być wcześniejsze doniesienia producenta, według którego rekomendowana konfiguracja sprzętowa ma zapewnić wydajność na poziomie tylko 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.10.2015 | 10227 odsłon | 41 komentarzy

Pete Hines zdradził, że Fallout 4 ma działać w stałych 30 klatkach na sekundę i w rozdzielczości 1080p. Mimo że po konsolach obecnej generacji i przy grafice, która ma według samego producenta postapokaliptycznego RPG-a nie zachwycić, można było oczekiwać więcej, to i tak obietnica płynności animacji bez odczuwalnych spadków wydajności jest z pewnością jakimś pocieszeniem. W końcu PlayStation 4 i Xbox One nie radzą sobie z tym w każdej grze.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 230510 odsłon | 135 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Bartosz Woldański | 24.03.2015 | 6484 odsłony | 14 komentarzy

Bloodborne trafiło dzisiaj do sprzedaży i zbiera świetne opinie. Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z pierwszym tak wysoko ocenionym dużym tytułem na wyłączność konsoli PlayStation 4. Fani serii Souls powinni być zadowoleni z końcowego produktu: wyśrubowany poziom trudności, który sprawi, że w grze będziemy ginąć częściej niż zwykle, klimat rodem z epoki wiktoriańskiej oraz nieco zmieniony względem poprzednich tytułów studia From Software, ale wciąż satysfakcjonujący system walki.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.02.2015 | 7578 odsłon | 31 komentarzy

The Order 1886, kolejna gra na wyłączność PlayStation 4, debiutuje na rynku. W sieci pojawiły się pierwsze recenzje oraz opinie graczy i wygląda na to, że mamy do czynienia z rozczarowaniem. Jeszcze przed premierą burzę w sieci wywołały informacje o bardzo krótkiej, nawet pięciogodzinnej kampanii fabularnej, która jest jedynym trybem w tej strzelaninie TPP. Okazuje się, że gra zawodzi nie tylko pod tym względem. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.12.2014 | 10698 odsłon | 33 komentarze

Microsoft pracuje nad zwiększeniem wydajności konsoli Xbox One aktualizując zestaw narzędzi deweloperskich, dzięki czemu programiści mają mieć lepszy dostęp do pamięci ESRAM. Informacje o widocznej poprawie przekazał Maciej Binkowski z firmy Techland, która już niedługo wprowadzi na rynek grę Dying Light. Narzędzia mają być dalej rozwijane, by w przyszłości nie było większych różnic pomiędzy wersjami gier na PS4 i konsolę firmy z Redmond.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.12.2014 | 8780 odsłon | 35 komentarzy

Niedawno poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dying Light, a teraz przedstawiciel firmy Techland ujawnił szczegóły na temat planowanej rozdzielczości i wydajności na konsolach. A przynajmniej na jednej z nich – PlayStation 4, gdyż 1080p oraz 30 klatek na sekundę nie zostało jeszcze potwierdzone w przypadku Xboksa One. Twórcy podkreślili  jednak, że do czasu wydania gry może jeszcze się (nie)wiele zmienić. 

więcej »
Adrian Kotowski | 12.11.2014 | 8031 odsłon | 10 komentarzy

Gra Final Fantasy XIII w końcu będzie oferowała wybór opcji graficznych w wersji pecetowej. Konwersja konsolowego jRPG-a zadebiutowała na Steam na początku października tego roku i od razu w sieci pojawiła się masa nieprzychylnych komentarzy dotyczących problemów z tytułem. Wielu pecetowych graczy nie było w stanie zrozumieć, jak gra wydana na komputery osobiste może nie oferować nawet wyboru rozdzielczości.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 21135 odsłon | 50 komentarzy

Firma Rockstar oficjalnie potwierdziła obecność trybu FPP w GTA V na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Na potrzeby nowego widoku (z oczu postaci) dodano aż trzy tysiące animacji broni... robi wrażenie, prawda? To, czy próba zrobienia z Grand Theft Auto V FPS-a się udała, można wstępnie ocenić, zaglądając do opublikowanego dzisiaj kilkuminutowego zwiastuna. A przypomnijmy, że to jedna z wielu zmian, jakie zostaną wprowadzone w odświeżonej wersji jednej z najlepszych gier ubiegłego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 27013 odsłon | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 9915 odsłon | 20 komentarzy

Bethesda kolejny raz wyciągnęła rękę do pecetowych graczy, którzy nabyli grę The Evil Within. Po udostępnieniu kodów dla konsoli umożliwiających odblokowanie ukrytych opcji, tym razem firma przygotowała dużą paczkę poprawek, dzięki której tytuł w końcu ma wyglądać i działać na PC tak, jak powinien w dniu swojej premiery. 

więcej »
Bartosz Woldański | 27.10.2014 | 16377 odsłon | 53 komentarze

Informację o tym, że GTA V będzie wyświetlane w natywnej rozdzielczości 1080p na konsoli Sony, przekazało czasopismo Official PlayStation Magazine (OPM). Jak łatwo się domyślić, patrząc na nazwę magazynu, nie wiadomo, czy tą samą drogą pójdzie wersja na Xboksa One. Firma Rockstar jeszcze nie ustosunkowała się do tych wieści, ale ich źródło wydaje się wiarygodne. Niebawem kwestia rozdzielczości i wydajności na PlayStation 4 i Xboksie One zostanie wyjaśniona - do premiery wszak pozostały raptem trzy tygodnie. 

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 8987 odsłon | 19 komentarzy

Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za to twórcy zapewnili, że przyłożą się do wersji pecetowej. Nie będzie powtórki z blokadą framerate’u na 30 kl./s tak jak w wersji beta.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2014 | 10828 odsłon | 24 komentarze

The Evil Within dzisiaj debiutuje na polskim rynku, a pierwsze oceny zachęcają do zakupu. Przy okazji premiery w sieci zostały udostępnione specjalne kody dla pecetowej wersji, dzięki którym odblokujemy liczbę klatek na sekundę, staniemy się nieśmiertelni czy otrzymamy dostęp do nielimitowanej ilości amunicji. W końcu Bethesda zaczęła słuchać niezadowolonych graczy.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 23728 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.10.2014 | 16969 odsłon | 106 komentarzy

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.10.2014 | 6859 odsłon | 23 komentarze

Na razie limit 30 klatek na sekundę dotyczy konsolowych wersji The Evil Within. Ale na forach dyskusyjnych już rozgorzały spekulacje na temat możliwej blokady także w edycji PC, które podsyciła wypowiedź CBOAT-a, użytkownika NeoGaf, który słynie z ujawniania podobnych przecieków. Przedstawiciele studia Tango Gameworks lub firmy Bethesda na razie ani nie zaprzeczyli, ani nie potwierdzili oficjalnie tych rewelacji dotyczących komputerowego wydania The Evil Within. 

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2014 | 4879 odsłon | 21 komentarzy

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Bieda, panie, bieda. Pojawiło się pierwsze zdjęcie Białego Kruka, tzn. 8
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Horror wojny coraz bliżej. 16
Grunt to gonić króliczka. 58
Producenci mają puste półki. 27
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 36
Facebook
Ostatnio komentowane