Tagi
30 fps
1080p (27)   120 (1)   120 fps (1)   120 hz (1)   120fps (1)   120hz (1)   144 hz (1)   144hz (1)   30 (1)   30 kl./s (3)   30fps (4)   45 (1)   45 fps (1)   45fps (1)   4k (5)   60 (1)   60 fps (14)   60 hz (1)   60 kl./s (2)   60fps (2)   60hz (1)   720p (3)   792p (2)   85 (1)   85 fps (1)   85fps (1)   900p (7)   ac unity (1)   action-rpg (1)   amd (2)   amd mantle (1)   analiza (1)   animacja (1)   anvil (1)   apex (1)   api (1)   apu (2)   assassin’s creed: syndicate (1)   beta (2)   beta-test (2)   beta-testy (2)   bethesda (4)   bethesda softworks (4)   bioware (1)   blokada (7)   bloodborne (1)   capcom (1)   cd projekt (2)   cd projekt red (2)   cena (1)   cenega (4)   chrome engine 6 (1)   ci games (2)   cienie (1)   city interactive (2)   crpg (5)   crystal dynamics (3)   dark souls 3 (1)   dark souls iii (1)   data premiery (11)   ddr3 (1)   deck13 (2)   definitive edition (1)   directx (1)   directx 11 (1)   disrupt (2)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   driveclub (1)   dsr (1)   dx11 (1)   dying light (2)   dziki gon (1)   ea (1)   edytor widoe (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   esram (1)   evil within (3)   evolution studios (1)   fallout 4 (1)   filmik (1)   final fantasy xiii (1)   fizyka (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fpp (1)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (4)   framerate (1)   from software (2)   frostbite 3 (1)   full hd (12)   g-sync (1)   gameplay (7)   gameworks (1)   gcn (2)   gears of war 4 (2)   geforce (1)   gpu (1)   gra (30)   gra komputerowa (3)   gra v (1)   grafika (24)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (2)   gry (30)   gry akcji (8)   gta (3)   gta 5 (2)   gta online (2)   gta v (3)   hdr (2)   horror (4)   id tech 5 (3)   input lag (1)   ivory tower (4)   jaguar (2)   karty graficzne (1)   kinowa (1)   kl./s (2)   klatki na sekundę (1)   kody (2)   konfiguracja (1)   konsola (4)   konsole (3)   konwersja (2)   lara croft (1)   limit (4)   lords of the fallen (2)   mantle (1)   Microsoft (1)   mmo (3)   mody (1)   namco bandai (1)   naughty dog (2)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nowe technologie (1)   nvidia (1)   nvidia apex (1)   nvidia gameworks (1)   nvidia physx (1)   oceny (3)   opcje graficzne (1)   opinie (2)   patch (1)   pc (19)   perspektywa (1)   physx (1)   pix (1)   playstation (2)   playstation 4 (14)   plotki (1)   podsystem pamięci (1)   pogłoski (1)   polska gra (2)   poprawki (1)   porównanie (3)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (2)   port (3)   premiera (25)   project scorpio (2)   ps3 (9)   ps4 (26)   quantum break (1)   rad 4.0 (1)   rad 4.0 engine (2)   ready at dawn (2)   recenzje (3)   red engine (1)   red engine 3 (1)   remake (1)   remastered (1)   remedy (1)   resident evil (1)   resident evil hd (1)   rockstar (2)   rockstar games (2)   rozdzielczość (19)   różnice (1)   rpg (2)   rpg akcji (2)   sandbox (12)   scorpio (2)   screeny (5)   sdk (1)   silnik (1)   skradanka (1)   slasher (2)   sony (2)   sony computer entertainment (5)   sony santa monica (2)   spekulacje (1)   sprzedaż (1)   square enix (4)   steam (1)   steampunk (2)   strzelanina (2)   supersampling (2)   survival horror (5)   szczegóły (4)   tango gameworks (3)   techland (1)   technologie (1)   test (1)   the crew (4)   the evil within (3)   the last of us (2)   the last of us remastered (2)   the order 1886 (2)   the witcher 3 (1)   the witcher 3: wild hunt (1)   thief (1)   tomb raider (3)   tomb raider: definitive edition (3)   tpp (7)   tps (2)   tressfx (1)   tryb (1)   ubisoft (8)   ubisoft montreal (2)   uhd (2)   united front games (1)   unreal engine 3 (1)   valkyria chronicles (1)   warner bros. (1)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   wb games (1)   widok (1)   wiedźmin 3 (2)   wiedźmin 3: dziki gon (2)   wydajność (27)   wymagania (4)   wymagania sprzętowe (4)   wymagania systemowe (4)   wyścigi (5)   x360 (8)   xbox (3)   xbox one (9)   xbox one playstation 4 (1)   xbox one x (2)   xbx (2)   xo (7)   xone (19)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (2)   zmiany (2)   zombie (1)   zręcznościowe (3)   zwiastun (9)  
Publikacji na stronę
1 2
Mateusz Ozimek | 08.11.2017 | 106897 odsłon | 49 komentarzy

Po miesiącach oczekiwań i wielu prezentacjach w końcu nadeszła „najmocniejsza konsola na świecie”. Xbox One X jest już trzecim urządzeniem z rodziny Xbox One, które według Microsoftu ma zapewnić bezkompromisową konsolową wydajność.

więcej »
Mateusz Brzostek | 03.11.2017 | 36425 odsłon | 53 komentarze

Od wtorku będzie można kupić najnowszą konsolę do gier. Xbox One X, efekt współpracy Microsoftu i AMD, ma być zaledwie drobnym krokiem naprzód w funkcjonalności, ale ogromnym w jakości obrazu. Gry i filmy w rozdzielczości 4K i o zwiększonej głębi kolorów i jasności mają być główną zaletą tej konsoli.

więcej »
Bartosz Woldański | 22.03.2016 | 9502 odsłony | 11 komentarzy

Poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe Dark Souls III na PC. Producent gry ujawnił je na oficjalnej stronie internetowej. Trochę się zmieniło od czasu opublikowania wstępnych specyfikacji w grudniu ubiegłego roku. Przede wszystkim nadchodząca produkcja studia From Software ma wymagać znacznie mocniejszej karty graficznej. Zalecany jest bowiem GeForce GTX 970. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.03.2016 | 6013 odsłon | 69 komentarzy

Quantum Break dla konsoli Xbox One jest tak samo ważnym tytułem, jak chociażby Uncharted 4 dla PlayStation 4. Nowy tytuł firma Microsoft od długiego czasu stara się promować jako nową jakość w branży gier. Quantum Break, opracowane przez Remedy, łączyć ma w sobie kinową akcję w widoku trzeciej osoby z segmentami akcji na żywo. Gra jest efektem zamiarów Microsoftu w wydaniu gry, która niejako połączyć rozrywkę telewizyjną z formułą gry komputerowej.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2015 | 31261 odsłon | 24 komentarze

Ubisoft ujawnił wymagania sprzętowe Assassin's Creed: Syndicate na PC. Wygląda na to, że wydawca wziął sobie do serca uwagi graczy i do płynnej rozgrywki potrzebny jest – przynajmniej w teorii – słabszy sprzęt niż w przypadku niedopracowanego i mocno krytykowanego Assassin's Creed: Unity. Chociaż niepokojące mogą być wcześniejsze doniesienia producenta, według którego rekomendowana konfiguracja sprzętowa ma zapewnić wydajność na poziomie tylko 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.10.2015 | 10321 odsłon | 41 komentarzy

Pete Hines zdradził, że Fallout 4 ma działać w stałych 30 klatkach na sekundę i w rozdzielczości 1080p. Mimo że po konsolach obecnej generacji i przy grafice, która ma według samego producenta postapokaliptycznego RPG-a nie zachwycić, można było oczekiwać więcej, to i tak obietnica płynności animacji bez odczuwalnych spadków wydajności jest z pewnością jakimś pocieszeniem. W końcu PlayStation 4 i Xbox One nie radzą sobie z tym w każdej grze.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 239546 odsłon | 138 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Bartosz Woldański | 24.03.2015 | 6544 odsłony | 14 komentarzy

Bloodborne trafiło dzisiaj do sprzedaży i zbiera świetne opinie. Według pierwszych recenzji mamy do czynienia z pierwszym tak wysoko ocenionym dużym tytułem na wyłączność konsoli PlayStation 4. Fani serii Souls powinni być zadowoleni z końcowego produktu: wyśrubowany poziom trudności, który sprawi, że w grze będziemy ginąć częściej niż zwykle, klimat rodem z epoki wiktoriańskiej oraz nieco zmieniony względem poprzednich tytułów studia From Software, ale wciąż satysfakcjonujący system walki.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.02.2015 | 7638 odsłon | 31 komentarzy

The Order 1886, kolejna gra na wyłączność PlayStation 4, debiutuje na rynku. W sieci pojawiły się pierwsze recenzje oraz opinie graczy i wygląda na to, że mamy do czynienia z rozczarowaniem. Jeszcze przed premierą burzę w sieci wywołały informacje o bardzo krótkiej, nawet pięciogodzinnej kampanii fabularnej, która jest jedynym trybem w tej strzelaninie TPP. Okazuje się, że gra zawodzi nie tylko pod tym względem. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.12.2014 | 10771 odsłon | 33 komentarze

Microsoft pracuje nad zwiększeniem wydajności konsoli Xbox One aktualizując zestaw narzędzi deweloperskich, dzięki czemu programiści mają mieć lepszy dostęp do pamięci ESRAM. Informacje o widocznej poprawie przekazał Maciej Binkowski z firmy Techland, która już niedługo wprowadzi na rynek grę Dying Light. Narzędzia mają być dalej rozwijane, by w przyszłości nie było większych różnic pomiędzy wersjami gier na PS4 i konsolę firmy z Redmond.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.12.2014 | 8826 odsłon | 35 komentarzy

Niedawno poznaliśmy ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dying Light, a teraz przedstawiciel firmy Techland ujawnił szczegóły na temat planowanej rozdzielczości i wydajności na konsolach. A przynajmniej na jednej z nich – PlayStation 4, gdyż 1080p oraz 30 klatek na sekundę nie zostało jeszcze potwierdzone w przypadku Xboksa One. Twórcy podkreślili  jednak, że do czasu wydania gry może jeszcze się (nie)wiele zmienić. 

więcej »
Adrian Kotowski | 12.11.2014 | 8096 odsłon | 10 komentarzy

Gra Final Fantasy XIII w końcu będzie oferowała wybór opcji graficznych w wersji pecetowej. Konwersja konsolowego jRPG-a zadebiutowała na Steam na początku października tego roku i od razu w sieci pojawiła się masa nieprzychylnych komentarzy dotyczących problemów z tytułem. Wielu pecetowych graczy nie było w stanie zrozumieć, jak gra wydana na komputery osobiste może nie oferować nawet wyboru rozdzielczości.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 21310 odsłon | 50 komentarzy

Firma Rockstar oficjalnie potwierdziła obecność trybu FPP w GTA V na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Na potrzeby nowego widoku (z oczu postaci) dodano aż trzy tysiące animacji broni... robi wrażenie, prawda? To, czy próba zrobienia z Grand Theft Auto V FPS-a się udała, można wstępnie ocenić, zaglądając do opublikowanego dzisiaj kilkuminutowego zwiastuna. A przypomnijmy, że to jedna z wielu zmian, jakie zostaną wprowadzone w odświeżonej wersji jednej z najlepszych gier ubiegłego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 27883 odsłony | 15 komentarzy

The Crew niedawno wpadło w poślizg, ale na szczęście wpłynęło to nieznacznie na datę premiery. Tym samym nowa gra wyścigowa studia Ivory Tower wyjdzie już na początku grudnia bieżącego roku i z okazji zbliżającego się debiutu firma Ubisoft ujawniła ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej edycji. Te akurat nie zmieniły się w ogóle względem wersji beta, ale zostały uzupełnione o optymalną konfigurację sprzętową komputera, która pozwoli cieszyć się płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 10141 odsłon | 20 komentarzy

Bethesda kolejny raz wyciągnęła rękę do pecetowych graczy, którzy nabyli grę The Evil Within. Po udostępnieniu kodów dla konsoli umożliwiających odblokowanie ukrytych opcji, tym razem firma przygotowała dużą paczkę poprawek, dzięki której tytuł w końcu ma wyglądać i działać na PC tak, jak powinien w dniu swojej premiery. 

więcej »
Bartosz Woldański | 27.10.2014 | 16733 odsłony | 53 komentarze

Informację o tym, że GTA V będzie wyświetlane w natywnej rozdzielczości 1080p na konsoli Sony, przekazało czasopismo Official PlayStation Magazine (OPM). Jak łatwo się domyślić, patrząc na nazwę magazynu, nie wiadomo, czy tą samą drogą pójdzie wersja na Xboksa One. Firma Rockstar jeszcze nie ustosunkowała się do tych wieści, ale ich źródło wydaje się wiarygodne. Niebawem kwestia rozdzielczości i wydajności na PlayStation 4 i Xboksie One zostanie wyjaśniona - do premiery wszak pozostały raptem trzy tygodnie. 

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 9064 odsłony | 19 komentarzy

Ubisoft kolejny raz opóźnił premierę gry The Crew, będącej produkcją wyścigową z otwartym światem. Tytuł ukaże się na rynku dopiero w grudniu, ale za to twórcy zapewnili, że przyłożą się do wersji pecetowej. Nie będzie powtórki z blokadą framerate’u na 30 kl./s tak jak w wersji beta.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.10.2014 | 10984 odsłony | 24 komentarze

The Evil Within dzisiaj debiutuje na polskim rynku, a pierwsze oceny zachęcają do zakupu. Przy okazji premiery w sieci zostały udostępnione specjalne kody dla pecetowej wersji, dzięki którym odblokujemy liczbę klatek na sekundę, staniemy się nieśmiertelni czy otrzymamy dostęp do nielimitowanej ilości amunicji. W końcu Bethesda zaczęła słuchać niezadowolonych graczy.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 24158 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.10.2014 | 17023 odsłony | 106 komentarzy

Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 25
Najdroższy All-in-One na świecie. 60
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 7
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 8
Stal i maty wygłuszające na bokach. 10
Szybsze ładowanie gier. 13
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 15
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 25
Najdroższy All-in-One na świecie. 60
Szybsze ładowanie gier. 13
Moc w najczystszej postaci. 53
Rok sztucznej inteligencji. 10
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 15
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. 17
Stal i maty wygłuszające na bokach. 10
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 25
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Szybsze ładowanie gier. 13
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Facebook
Ostatnio komentowane