Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 09.12.2016 | 10031 odsłon | 34 komentarze

Nowe API trafi do gry wraz z kolejną łatką. Ubisoft oficjalnie poinformował, że w przyszłym tygodniu udostępniony zostanie patch wprowadzający kilka istotnych zmian do gry The Division. Jedną z nich będzie obsługa DirectX 12, który po raz pierwszy pojawił się w tej produkcji na serwerze testowym miesiąc temu. Najwyraźniej deweloperzy są już odpowiednio przygotowani do implementacji tego rozwiązania w swojej grze.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.11.2016 | 7862 odsłony | 44 komentarze

Po prawie miesiącu od premiery doczekaliśmy się odpowiedniej łatki. Studio Firaxis udostępniło dzisiaj nowy, duży patch wprowadzający masę poprawek i usprawnień dla gry Civilization VI. Jedną z najciekawszych nowości jest dodanie do gry obsługi API DirectX 12, na co czekało z pewnością wielu użytkowników komputerów.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.11.2016 | 9018 odsłon | 20 komentarzy

Nowa opcja pojawiła się w nowym patchu 1.5. Osoby testujące najnowszą łatkę na publicznym serwerze testowym gry The Division informują, że tytuł doczekał się obsługi API DirectX 12. W sieci można znaleźć już kilka informacji na temat wydajności nowszej wersji i trzeba przyznać, że w niektórych sytuacjach różnica względem DX11 jest zauważalna.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6275 odsłon | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.02.2016 | 4121 odsłon | 10 komentarzy

Przedstawiciel studia Codemasters oficjalnie potwierdził, że gra F1 2015 otrzyma aktualizację wprowadzającą obsługę API DirectX 12. Nie wiemy niestety, kiedy moglibyśmy spodziewać się uaktualnienia, bo nie przedstawiono żadnych planów z tym związanych. Potwierdzono jedynie, że DX12 na pewno nie trafi do najbliższego patcha.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.04.2015 | 18461 odsłon | 37 komentarzy

Na oficjalnej stronie MSI pojawiła się informacja mówiąca o tym, że Wiedźmin 3: Dziki Gon i Batman: Arkham Knight mają w przyszłości korzystać z API DirectX 12. Oba tytuły będą debiutować już za kilka tygodni, więc najprawdopodobniej otrzymają stosowny patch, gdy na rynku pojawi się już system operacyjny Windows 10. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 73
Half-Life 3 dla marzycieli. 3
Ciekawa gra do wzięcia. 1
Programujesz, kombinujesz i dobrze główkujesz? 0
Ruszył Black Friday, czyli ogólnoświatowy dzień przecen i wyprzedaży. 0
W tym celu otwierają drugie, duże studio. 6
Z oknem lub bez. Sharkoon ogłosił dodanie do swojej oferty obudów S1000 i S1000W. 3
Niedrogi monitor dla graczy. 4
Ma to usprawnić aktualizowanie modułów systemu. Dzięki użytkownikowi Twittera o nicku Ducky! 8
Dobry czas na zakup elektroniki. 31
Są LED-y, jest i wentylator na VRM. 13
Microsoft tym razem się nie postarał. 9
Pięciu naszych czytelników prosimy o założenie gogli. No dobra, trzech. OK, kogokolwiek? 28
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 30
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 54
Niedroga hybryda z Core M3. 21
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Dobry czas na zakup elektroniki. 31
Czarny Piątek we wtorek. 4
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 73
Pięciu naszych czytelników prosimy o założenie gogli. No dobra, trzech. OK, kogokolwiek? 28
Niebieska komunikacja na nowo. 6
Więcej terabajtów do wykorzystania. 5
Mikrotransakcje są teraz passé? 19
Stal i hartowane szkło. 7
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Zasilacz Surface Dock mu nie wystarcza. 7
Facebook
Ostatnio komentowane