Tagi
lara croft
1080p (4)   20-lecie (1)   2018 (1)   30 fps (1)   60 fps (1)   aktualizacja (1)   alone in the dark (1)   amd (5)   amd developer summit (1)   amd developer summit 2013 (1)   amd tressfx (2)   amd tressfx 2.0 (2)   analiza (2)   apocalypse (1)   archeolog (1)   blood stone (1)   bloodrayne (1)   bonusy (1)   bruce willis (1)   celebracja (1)   cenega (2)   chronicles of riddick: escape from butcher bay (1)   core i7-3770k (1)   crystal dynamic (3)   crystal dynamics (14)   crystal engine (1)   data premiery (1)   date premiery (1)   definitive edition (4)   deus ex: mankind divided (1)   directcompute (1)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   doom (1)   double dragon (1)   dx11 (1)   e.t. (1)   e3 (2)   e3 2014 (1)   e3 2015 (1)   e3 2016 (1)   efekty graficzne (1)   eidos (1)   ekskluzywność (1)   enter the matrix (1)   exclusive (2)   far cry (1)   filmik (4)   foundation engine (3)   fragmenty rozgrywki (1)   fur (2)   futro (2)   gameplay (1)   gamescom (1)   gamescom 2014 (1)   gcn (1)   geforce (2)   goldeneye (1)   gpu (3)   gra (20)   gra akcji (1)   gra komputerowa (3)   grafika (7)   grafika 3d (3)   gry (21)   gry akcji (6)   gry przygodowe (1)   gry zręcznościowe (1)   hitman (1)   house of the dead (1)   intel (1)   karty graficzne (1)   koncert (1)   konsole (1)   kontrowersje (1)   lara (1)   lara croft and the temple of osiris (2)   lion king (1)   max payne (1)   Microsoft (5)   mikropłatności (1)   mikrotransakcje (1)   mod (1)   mortal kombat (1)   możliwości (1)   muzyka (1)   nixxes (1)   nvidia (1)   nvidia fur (1)   pc (8)   playstation 3 (1)   playstation 4 (6)   porównanie (3)   porównanie graficzne (2)   porównanie grafiki (2)   porównanie wydajności (1)   postal (1)   premiera (6)   prince of persia (1)   produkcja (1)   przeglądarka (1)   ps3 (2)   ps4 (5)   psvr (1)   radeon (4)   radeon sdk (1)   render (3)   renderowanie (3)   resident evil (1)   restart (1)   rhianna pratchett (1)   rise of the tomb raider (11)   rise of the tomb raider: 20. rocznica serii (1)   robocop (1)   rogue squadron (1)   roślinność (2)   rottr (1)   screeny (1)   sdk (1)   seria (1)   silent hill (1)   spider-man (1)   spoiler (1)   sprzedaż (2)   square enix (10)   star wars (1)   steam (3)   steam spy (1)   streaming (1)   street fighter (1)   szczegóły (1)   technika (3)   technologie (1)   tekken (1)   terminator 2 (1)   terminator: future shock (1)   test (1)   test kart graficznych (1)   test kart graficznych w grze (1)   the thing (1)   the wizard (1)   thief (1)   tomb raider (24)   tomb raider 2013 (1)   tomb raider: definitive edition (5)   tpp (10)   tress fx (1)   tressfx (6)   tressfx 2.0 (2)   tresspasser (1)   tron 2.0 (1)   tytuł (1)   underworld (1)   united front games (1)   uwe boll (1)   w produkcji (1)   windows 10 (1)   wing commander (1)   włosy (3)   www (1)   wydajność (5)   wydanie (1)   wyłączność (4)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wynik (1)   x-wing (1)   x1 (1)   xbox 360 (2)   xbox one (12)   xo (1)   xone (6)   zapowiedź (1)   zręcznościowe (3)   zręcznościówka (1)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1 2
Tomasz Niechaj | 06.03.2013 | 156872 odsłony | 162 komentarze

O nowym „szamponie” mogliście przeczytać już kilka dni temu, gdy oficjalne zapowiedziano technikę TressFX w grze „Tomb Raider” (2013). Pierwsze zrzuty ekranu zapowiadały się smakowicie – Lara wygląda, jakby dopiero co wyszła od fryzjera ;) Postanowiliśmy sprawdzić, jak TressFX spisuje się w praktyce. Porównaliśmy kilka kart graficznych AMD i Nvidii z włączoną i wyłączoną funkcją TressFX w kilku miejscach testowych. Czy efektownie rozwiewany kucyk zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy Radeonów?

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.02.2013 | 42677 odsłon | 118 komentarzy

Firma AMD przedstawiła nową technikę, tressFX, o zapowiedzi której pisaliśmy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umożliwienie renderowania bardziej realistycznych włosów postaci w grach komputerowych, a także bardziej wiarygodnie oddawać działania fizyki.

więcej »
Bartosz Woldański | 12.08.2014 | 10076 odsłon | 115 komentarzy

Gra Rise of the Tomb Raider, która została oficjalnie zapowiedziana podczas konferencji Microsoftu w ramach targów E3 2014, zmierza tylko na konsolę Xbox One. Niestety, nie jest jasne, czy chodzi o czasową wyłączność, czy nie, ponieważ do sieci trafiają sprzeczne doniesienia na ten temat. W związku z tym wersje na pozostałe platformy sprzętowe stoją pod dużym znakiem zapytania i mogą się nigdy nie ukazać.

więcej »
Dawid Grzyb | 07.03.2013 | 60940 odsłon | 86 komentarzy

Z „restartami” gier należących do popularnych serii bywa różnie. Jednak te odświeżone tytuły najczęściej nie cieszą się takim uznaniem jak pierwowzory. Można by niejedną książkę napisać o tym, dlaczego tak się dzieje, w każdym razie większość z nas do remake'ów podchodzi z dużym dystansem, często wręcz nieufnością. Tymczasem nowego wcielenia doczekała się jedna z najbardziej kultowych postaci w świecie gier komputerowych: Lara Croft, bohaterka serii Tomb Raider. Czy tym razem nowe jest lepsze od starego?

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12290 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 14689 odsłon | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Kamil .qam Przybysz | 27.11.2010 | 99033 odsłony | 43 komentarze
Zastanawialiście się kiedyś, czy nie byłoby wspaniale móc po obejrzeniu dobrego filmu „kontynuować” historię na monitorach komputerów lub ekranach telewizorów? Wystarczyłoby zainstalować program albo podpiąć konsolę. Perspektywa wcielenia się w wielkiego wojownika, który w kinach zabijał tysiące wrogów, jest niesamowicie kusząca. Albo na odwrót! Po przejściu wybitnej gry aż chciałoby się pobiec do multipleksu i zobaczyć dalsze, już filmowe przygody ulubionych bohaterów. Jeśli dalej trapią Was takie rozterki, muszę z przykrością stwierdzić: to jest możliwe i… bardzo bolesne. więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.04.2017 | 22351 odsłon | 40 komentarzy

Rok 1996 dzwonił i pytał czy masz go w zakładkach. Tomb Raider na rynku zadebiutował w 1996 roku i szybko zdobył ogromne rzesze fanów. Gra rozpoczęła serię przygód Lary Croft, a więc dzielnej archeolog, która zawsze ma coś do znalezienia lub odkrycia. Gra była też jednym z pierwszych, dużych tytułów, w którym na pełną skalę zastosowano interfejs programowania Glide firmy 3dfx, zapewniający jakość grafiki oraz płynność animacji, której nie był wtedy w stanie zapewnić żaden akcelerator 3D, oprócz 3dfx Voodoo.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 15378 odsłon | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Bartosz Woldański | 08.01.2014 | 7981 odsłon | 38 komentarzy

Przynajmniej na razie. Firma Square Enix, wydawca gier z serii poświęconej przygodom seksownej Lary Croft, ujawniła, że Tomb Raider: Definitive Edition, czyli wydanie przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One, nie trafi w formie łatki na PC. Warto przypomnieć, że edycja ta nie tylko będzie zawierać wszystkie wydane dodatki, ale także zaoferuje dość mocno poprawioną oprawę wizualną.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.02.2015 | 15585 odsłon | 37 komentarzy

Lara Croft z Rise of the Tomb Raider pozuje na pierwszych screenach wysokiej jakości. Mimo że od zapowiedzi nowych przygód seksownej pani archeolog minęło już sporo czasu, to wciąż wiemy o niej stosunkowo niewiele i, co więcej, dopiero teraz można zobaczyć, jak gra (wstępnie) prezentuje się od strony wizualnej. O ogromnym skoku jakości względem restartu serii Tomb Raider nie ma raczej mowy… czego zresztą należało się spodziewać, jako że tytuł pojawi się nie tylko na Xboksie One, ale także na Xboksie 360. 

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11405 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
SCSI | 09.11.2015 | 38376 odsłon | 26 komentarzy

Minęło dwa i pół roku, odkąd do sklepów trafiła pierwsza część odnowionych przygód panny Lary Croft. Gra, owszem, czerpała pełnymi garściami z dorobku serii Uncharted (która jawnie inspirowała się wcześniejszym cyklem Tomb Raider – wzbogaciła formułę odkrywania tajemnic starożytnych grobowców o przygodę na znacznie większą skalę), ale była bardzo udana, a przede wszystkim pełna niesamowitych emocji i dobrze zaimplementowanych praw rządzących mechaniką rozgrywki. Wtedy chyba mało kto się spodziewał, że zespół Crystal Dynamics stanie na wysokości zadania. Tytuł spotkał się z ciepłym przyjęciem krytyków i graczy, więc było oczywiste, że powstanie ciągu dalszego jest kwestią czasu.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11483 odsłony | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Adrian Kotowski | 09.10.2015 | 6488 odsłon | 24 komentarze

Twórcy gry Rise of the Tomb Raider ujawnili, że w produkcji pojawią się mikrotransakcje. Wyjaśniono też, jak cały system ma działać i co konkretnie zmieniają zakupione elementy. Zaznaczono przy tym, że płatności są całkowicie opcjonalne i można się bez nich obejść, wykorzystując walutę zarobioną podczas gry.

więcej »
Adrian Kotowski | 10.12.2014 | 6837 odsłon | 21 komentarzy

Firma Microsoft potwierdziła, że to ona została wydawcą gry Rise of the Tomb Raider. Właściciel platformy Xbox miałby też wziąć na siebie koszty marketingu i dystrybucji. Możliwe więc, że słowa Phila Spencera o tym, że będzie to tytuł ekskluzywny dla XONE zostaną potwierdzone, a produkcja nawet po dłuższym okresie nie trafi na konsolę Sony.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.07.2015 | 7365 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider ma wykorzystywać usprawnioną technologię TressFX do symulowania zachowania włosów Lary. O jej możliwościach wypowiedział się Brian Horton w oficjalnym wpisie w serwisie Tumblr. Dzięki nowemu TressFX włosy mają zachowywać się bardziej naturalnie i będą lepiej reagować na różne zmiany środowiska.

więcej »
Bartosz Woldański | 15.06.2015 | 8417 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider był zdecydowanie jednym z najjaśniejszych punktów konferencji Microsoftu na E3 2015. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, ujrzeliśmy pierwsze, bardzo efektowne fragmenty rozgrywki przedstawiające śnieżną scenerię. Oprócz tego pokazano zwiastun, na którym Lara odwiedza inne, z wcale nie gorszymi widokami lokacje. Ujawniono ponadto datę wydania wersji na Xboksa One. 

więcej »
Krzysztof Marcinkiewicz | 07.07.2008 | 6697 odsłon | 17 komentarzy

Lara Croft to dziewczyna po wielu przejściach. Zarówno na ekranach monitorów, telewizorów, jak i na srebrnym ekranie szło jej różnie. Raz lepiej, raz gorzej. Każdy ma jakąś opinię na temat serii gier Tomb Raider i jej głównej bohaterki. Kilka lat temu kiedy na rynek trafiła bardzo nieudana część gry Angel of Darkness koncern Eidos podjął decyzję o zabraniu licencji studio Core Design, które jak dotąd produkowało wszystkie przygody Lary Croft. Projekt oddano w ręce Crystal Dynamics - innego studia wchodzącego w struktury Eidos. Zmiana wyszła serii na dobre.

Po bardzo dobrej Tomb Raider: Legends, przyszło kolej na melancholijną podróż wstecz dzięki Tomb Raider: Anniversary. Teraz trwają prace nad Tomb Raider: Underworld. Nowej części, która ma otworzyć przed Larą... głębiny morskie i oceaniczne. Na temat samej gry będziemy niedługo pisać więcej, a tymczasem zapraszamy Was do zapoznania się z galerią 17 najnowszych zdjęć z tej produkcji - zobaczcie podwodne przygody Lary Croft!

więcej »
Bartosz Czechowicz | 08.12.2017 | 4754 odsłony | 14 komentarzy

Dobra wiadomość dla fanów Lary Croft. Square Enix zapowiedziało właśnie, że przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowej części serii Tomb Raider. Dokładna data premiery gry nie jest jeszcze znana, ale firma jasno sugeruje, że możemy ją dostać wcześniej, niż przypuszczaliśmy.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Bitcoin upada... coraz wyżej. 30
Hybrydowy tablet ze Snapdragonem 835. 4
Szybciej, lepiej, z mniejszą mocą. 26
Drugie wejście do tej samej rzeki. 24
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Model do typowych zastosowań. 15
Facebook
Ostatnio komentowane