Informacja prasowa
Manta Multimedia, Piątek, 30 listopada 2012, 11:57
Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane
z redakcją PCLab.pl czy Grupą Onet.pl SA. Redakcja PCLab.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższej publikacji.

Firma Manta Multimedia, największy polski dostawca sprzętu RTV i AGD, Oficjalny Partner Reprezentacji Polski, poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu nowej posprzedażowej pomocy technicznej w trybie 24h. W ramach usługi, posiadacze urządzeń Manta, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, otrzymają pomoc ze strony serwisu technicznego. Problemy z działaniem sprzętu będzie można zgłosić na dwa sposoby: telefonicznie, pod numerem (22) 332 34 63, lub wysyłając e-mail pod adres serwis@manta.com.pl. Producent gwarantuje, że każdy klient, który dokona zgłoszenia w ten sposób, otrzyma niezbędną pomoc w ciągu 24 godzin. 

Warto również pamiętać o forum internetowym znajdującym się pod adresem www.manta.info.pl/forum , które jest skarbnicą wiedzy na temat wszystkich produktów firmy Manta Multimedia. Jest ono codziennie wzbogacane o nowe informacje, a jego przejrzystość i intuicyjność obsługi sprawiają, że jest to doskonałe źródło wiedzy o rozwiązywaniu problemów i obsłudze posiadanych urządzeń.

„Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. To właśnie z tego powodu już od ponad roku dokonujemy wielu zmian w firmie. Wprowadziliśmy do naszej oferty lepsze urządzenia, wsłuchujemy się w opinię klientów na Facebooku, zmieniliśmy stronę internetową. Usprawnienie obsługi posprzedażowej wydaje się kolejnym, naturalnym krokiem tej polityki. Wierzymy, że wprowadzenie nowych zasad pomocy technicznej pozwoli jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy, z którymi zgłaszają się do nas klienci. Chcemy żeby przekonali się, że kupowanie sprzętu Manta oznacza również gwarancję spokoju w przypadku jakichkolwiek kłopotów.” – powiedział Bogdan Wiciński, prezes Manta Multimedia.

Pełen regulamin zasad działania nowej pomocy technicznej oraz dane kontaktowe znajdują się na stronie http://www.manta.com.pl/pomoc/ .

Ocena :
Brak ocen
Zaloguj się, by móc oceniać
karin83 (2015.09.24, 11:01)
Ocena: 0

0%
Fantastyczna sprawa jak dla mnie. Nie od dziś wiadomo, że zgodnie z 'prawami Murphiego' sprzęt zawodzi wtedy, gdy jest najbardziej potrzebny, a wówczas liczy się czas jaki będziemy musieli czekać na naprawę. Taka pomoc w 24h od zgłoszenia z pewnością zostanie doceniona przez klientów.
zuzkag (2015.09.26, 20:16)
Ocena: 0

0%
Dla posiadaczy sprzętu Manta to bardzo dobra wiadomość. Niewiele serwisów, nawet znanych firm działających w branży, może poszczycić się fachową pomocą w tak szybkim czasie. Sama nie spotkałam się z jakąkolwiek awaria sprzętu, ale w razie jakby co, będę korzystała (oby nie :) )
karos (2015.09.28, 17:14)
Ocena: 0

0%
Nie raz miałem taką sytuację, że sprzęt był potrzebny na już, a naprawa trwała dwa tygodnie... każdy producent powinien dysponować takim serwis.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Sapphire na targi Computex 2017 przygotowało parę nowości. 2
Mechanik i grajek dla gracza. 0
Nowy mikrokod z lepszą obsługą pamięci RAM. 16
Sporo informacji o nowej grze Ubisoftu. 24
Sprzęt ma własny wyświetlacz, ale do pracy wciąż wymaga smartfona. 4
Firma zaktualizowała swój program certyfikacji PC. 9
Inteligentnie zmieniający parametry obrazu. 5
Dobra okazja do nabycia nowej konsoli. 20
Dobry wybór, gdy potrzebujemy wysokiej wydajności. 9
Monitory dla wymagających. 25
Produkcja idzie pełną parą. 59
Aż 98% zainfekowanych komputerów pracuje pod kontrolą siódemki. 36
Duży postęp w rozwoju emulatora PlayStation 3. 40
Kolejne duże usprawnienie dla użytkowników Androida. 31
Czy można wykorzystać grę komputerową do rozwoju dziedziny nauki? 22
Kilka interfejsów może przejść do historii. 33
Mała czarna, czy duża jasna? 38
Pierwsze filmiki na zachętę. 28
Fałszywki to zmora internetu i niestety trudno z nimi walczyć. 28
Czyżby Nvidia miała zaskoczyć szybką premierą nowych kart? 20
Inteligentnie zmieniający parametry obrazu. 5
Mała czarna, czy duża jasna? 38
Produkcja idzie pełną parą. 59
Hybryda z lepszą specyfikacją. 3
Monitory dla wymagających. 25
Jeszcze więcej informacji. 12
Kolejna płyta główna z AM4. 11
Telemetria w sprzęcie sieciowym. 28
Sapphire na targi Computex 2017 przygotowało parę nowości. 2
Pierwsze filmiki na zachętę. 28
Dla fanów jednoslotowych kart graficznych. 7
Artykuły spokrewnione
Facebook