Informacja prasowa
Manta Multimedia, Piątek, 30 listopada 2012, 11:57
Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane
z redakcją PCLab.pl czy Grupą Onet.pl SA. Redakcja PCLab.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższej publikacji.

Firma Manta Multimedia, największy polski dostawca sprzętu RTV i AGD, Oficjalny Partner Reprezentacji Polski, poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu nowej posprzedażowej pomocy technicznej w trybie 24h. W ramach usługi, posiadacze urządzeń Manta, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, otrzymają pomoc ze strony serwisu technicznego. Problemy z działaniem sprzętu będzie można zgłosić na dwa sposoby: telefonicznie, pod numerem (22) 332 34 63, lub wysyłając e-mail pod adres serwis@manta.com.pl. Producent gwarantuje, że każdy klient, który dokona zgłoszenia w ten sposób, otrzyma niezbędną pomoc w ciągu 24 godzin. 

Warto również pamiętać o forum internetowym znajdującym się pod adresem www.manta.info.pl/forum , które jest skarbnicą wiedzy na temat wszystkich produktów firmy Manta Multimedia. Jest ono codziennie wzbogacane o nowe informacje, a jego przejrzystość i intuicyjność obsługi sprawiają, że jest to doskonałe źródło wiedzy o rozwiązywaniu problemów i obsłudze posiadanych urządzeń.

„Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem. To właśnie z tego powodu już od ponad roku dokonujemy wielu zmian w firmie. Wprowadziliśmy do naszej oferty lepsze urządzenia, wsłuchujemy się w opinię klientów na Facebooku, zmieniliśmy stronę internetową. Usprawnienie obsługi posprzedażowej wydaje się kolejnym, naturalnym krokiem tej polityki. Wierzymy, że wprowadzenie nowych zasad pomocy technicznej pozwoli jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy, z którymi zgłaszają się do nas klienci. Chcemy żeby przekonali się, że kupowanie sprzętu Manta oznacza również gwarancję spokoju w przypadku jakichkolwiek kłopotów.” – powiedział Bogdan Wiciński, prezes Manta Multimedia.

Pełen regulamin zasad działania nowej pomocy technicznej oraz dane kontaktowe znajdują się na stronie http://www.manta.com.pl/pomoc/ .

Ocena :
Brak ocen
Zaloguj się, by móc oceniać
karin83 (2015.09.24, 11:01)
Ocena: 0

0%
Fantastyczna sprawa jak dla mnie. Nie od dziś wiadomo, że zgodnie z 'prawami Murphiego' sprzęt zawodzi wtedy, gdy jest najbardziej potrzebny, a wówczas liczy się czas jaki będziemy musieli czekać na naprawę. Taka pomoc w 24h od zgłoszenia z pewnością zostanie doceniona przez klientów.
zuzkag (2015.09.26, 20:16)
Ocena: 0

0%
Dla posiadaczy sprzętu Manta to bardzo dobra wiadomość. Niewiele serwisów, nawet znanych firm działających w branży, może poszczycić się fachową pomocą w tak szybkim czasie. Sama nie spotkałam się z jakąkolwiek awaria sprzętu, ale w razie jakby co, będę korzystała (oby nie :) )
karos (2015.09.28, 17:14)
Ocena: 0

0%
Nie raz miałem taką sytuację, że sprzęt był potrzebny na już, a naprawa trwała dwa tygodnie... każdy producent powinien dysponować takim serwis.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Najnowszy partner biznesowy AMD. 2
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 21
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
To małe, ale bardzo istotne z punktu widzenia użytkowników usprawnienie. Facebook rozpoczął testy tzw. 11
Model do typowych zastosowań. 15
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane