Aktualność
Adrian Kotowski, Czwartek, 17 sierpnia 2017, 11:59

Potrzebny jest czas na doszlifowanie produkcji. Microsoft oficjalnie ogłosił, że gra Crackdown 3 zaliczy opóźnienie i zamiast w listopadzie tego roku zadebiutuje na rynku wiosną 2018. Decyzja wydaje się być dobra, bo zaprezentowane niedawno fragmenty rozgrywki raczej nie wskazywały, byśmy mieli otrzymać hit. Kilka dodatkowych miesięcy pracy może ten stan rzeczy nieco zmienić.

Crackdown 3 został zapowiedziany na E3 2014 jako produkcja na wyłączność dla konsoli Xbox One. Początkowo planowano wprowadzić ją do sprzedaży w drugiej połowie 2016 roku, ale twórcom nie udało się dotrzymać tego terminu. Firma z Redmond zapowiedziała nieco później, że premiera gry odbędzie się 7 listopada tego roku, a w międzyczasie ogłoszono edycję pecetową gry.

Crackdown 3

Jak już wiadomo, tak się jednak nie stanie i w Crackdown 3 zagramy dopiero wiosną przyszłego roku. O ile oczywiście Microsoft znowu nie opóźni wprowadzenia produkcji do sprzedaży. Shannon Loftis, dyrektor generalna Microsoft Studios Publishing stwierdziła, że decyzja o przesunięciu premiery była trudna, ale konieczna, bo firma chce, by tytuł oferował bardzo wysoką jakość wykonania. Trzy zespoły deweloperskie pracujące nad Crackdown 3 mają zajmować się przygotowaniem poprawek błędów, tworzeniem nowych elementów, a także nad balansem rozgrywki w trzech głównych trybach.

Co ciekawe, gra miała być też jednym z tytułów „startowych” dla Xbox One X, który miał pokazać możliwości sprzętu i oferować rozgrywkę w rozdzielczości 4K. Loftis nie widzi jednak problemu w tym, że produkcja wypadła z listy, bo według niej nowy Xbox i tak otrzyma sporo mocnych gier. Najważniejszą z nich będzie oczywiście Forza Motorsport 7, a wymienia się też Cuphead, Super Lucky’s Tale, czy PlayerUnknown’s Battlegrounds. Nie można ponadto zapominać o największych tytułach multiplaformowych, jak promowane przez Microsoft Śródziemie: Cień Wojny oraz Assassin’s Creed: Origins.

Źródło: Polygon
Konkurs Palit Polska
Ocena aktualności:
Ocen: 2
Zaloguj się, by móc oceniać
TheMr. (2017.08.17, 13:04)
Ocena: -4

0%
Mocne gry - Cuphead, Super Lucky :E Czy to 1 kwietnia?
A Crackdown, 4 lata produkcji, nono.
HextorPL (2017.08.17, 13:17)
Ocena: 5

0%
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?
bajf (2017.08.17, 13:34)
Ocena: 2

0%
HextorPL @ 2017.08.17 13:17  Post: 1089035
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?

Przecież to wszystko miało działać w oparciu o chmurę Microsoftu.
krystiankrz (2017.08.17, 13:58)
Ocena: 7

0%
Onet wprowadził jakieś minimalne limitu artykułów na głowę? Ostatnimi czasy pojawia się tyle informacji o grach, o których nikt nie słyszał, że to jakiś skandal jest.
xeks (2017.08.17, 14:08)
Ocena: 3

0%
TheMr. @ 2017.08.17 13:04  Post: 1089034
Mocne gry - Cuphead, Super Lucky :E Czy to 1 kwietnia?
A Crackdown, 4 lata produkcji, nono.


no skoro tylko przesuwają a nie anulują, to znaczy że i tak im idzie lepiej niż pewna gra spod studia twórców nier'a
Duchu (2017.08.17, 14:16)
Ocena: 2

0%
krystiankrz @ 2017.08.17 13:58  Post: 1089043
Onet wprowadził jakieś minimalne limitu artykułów na głowę? Ostatnimi czasy pojawia się tyle informacji o grach, o których nikt nie słyszał, że to jakiś skandal jest.

Słowo klucz... CLICKBAIT!

Piszą byle co, ważne że dużo ludzi kliknie i reklamodawcy zobaczą ile oglądnięć dziennie ma PCL. CZasami jak widze w newsach tytuł rodem z onetu to nawet nie wchodzę.

Pozdr.

HextorPL (2017.08.17, 14:20)
Ocena: -1

0%
bajf @ 2017.08.17 13:34  Post: 1089037
HextorPL @ 2017.08.17 13:17  Post: 1089035
Jak tak dalej będą przeciągać to ten Crackdown co najwyżej do serii 'Zagrajmy w crapa' takiego jednego youtubera trafi. Mało kto pamięta, ale przy pierwszej zapowiedzi gry i pokazach dużo mówiono o modelu zniszczeń gdzie mielibyśmy możliwość wyburzania całych wieżowców. Z każdym kolejnym pokazem mówiono o tym coraz mniej, aż przy ostatnim E3 w ogóle (?). Czyżby the great power of Xbox One family nie wyrabiała z tymi zniszczeniami i teraz przerabiają kompletnie koncept gry?

Przecież to wszystko miało działać w oparciu o chmurę Microsoftu.


I serio w to wierzysz? Wyliczenia fizyki i kolizji przez chmurę na niestabilnym łączu 1/1 Mbps w jakiejś zapadłej dziurze? Albo lokalnie liczone na konsoli albo stwierdzili, że nie ma co i zmieniają podejście do gry. Wyjdzie z tego pewnie jakiś wyrób Saintsrowopodobny.
Marmi (2017.08.17, 17:47)
Ocena: 2

0%
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...
lolek01 (2017.08.17, 22:55)
Ocena: 1

0%
Marmi @ 2017.08.17 17:47  Post: 1089100
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...


Dobrze piszesz. Niby chcą dopiescic grę, a potem i tak będzie trzeba ciągnąć 40giga patchy. Dawno temu jak gry wychodziły na płytach CD a wszelakie steamy były dopiero w powijakach, producenci bardziej się starali, aby wydać dopracowana grę. Teraz leci beta za beta, przestań się mazac i ciagnij patcha i jeszcze jacy dumni z siebie producenci że szybko patcha wydali ohoh oklaskow oczekują. Mam wrażenie, że niekotrzy już nie zatrudniają betatesterow bo po co, gracze kupią, zgłoszą listę błędów i się naprawi w patchu.
vibovit (2017.08.17, 23:10)
Ocena: 2

0%
lolek01 @ 2017.08.17 22:55  Post: 1089164
Marmi @ 2017.08.17 17:47  Post: 1089100
Te wszystkie opóźnienia w wydaniu gier takich czy innych tak naprawdę nie są z tych powodów co piszą, czyli chęci 'dopracowania' czy 'zapewnienia najwyższej jakości' itd. bo to znaczy, że gra jest gotowa tylko ma jakieś tam problemy. Prawda jest z reguły taka, że gra nie nadaje się kompletnie do wydania, bo po prostu nie daje się ukończyć ze względu na bugi lub nie jest w ogóle ukończona. Ile już widzieliśmy takich tytułów, które miały opóźnienie aby je 'doszlifować' a na premierę i tak wypuszczali betę w najlepszym razie...


Dobrze piszesz. Niby chcą dopiescic grę, a potem i tak będzie trzeba ciągnąć 40giga patchy. Dawno temu jak gry wychodziły na płytach CD a wszelakie steamy były dopiero w powijakach, producenci bardziej się starali, aby wydać dopracowana grę


Nieprawda, zawsze było tak samo, już w latach 80 wychodziły gry tak zbugowane, że nie dało się ich ukończyć.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Czas zacząć się bać. 31
Zoptymalizowane, podświetlone. 4
Gratka dla miłośników starych komputerów. 9
Użytkownicy Nintendo Network będą bezpieczniejsi. 7
Headset odchodzi w zapomnienie. 11
Czy to początek czegoś większego? Microsoft zmienia nazwę Sklepu Windows. 20
Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. 34
Kolejne problemy z Androidem Oreo. 9
Smartfon, wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, trafi do Europy. 14
Promocja potrwa jeszcze tylko jeden dzień. 20
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Czy to początek czegoś większego? Microsoft zmienia nazwę Sklepu Windows. 20
Kolejne problemy z Androidem Oreo. 9
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Smartfon, wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, trafi do Europy. 14
Właściciele GeForce’ów gotowi na nadchodzące premiery. 5
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Horror wojny coraz bliżej. 16
Grunt to gonić króliczka. 58
Producenci mają puste półki. 27
Czas zacząć się bać. 31
Promocja potrwa jeszcze tylko jeden dzień. 20
Opera robi duży krok w kierunku wirtualnej rzeczywistości. 15
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 11
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane