Aktualność
Adrian Kotowski, Piątek, 14 lipca 2017, 15:46

Techniki zielonych trafiają do nowych silników. Nvidia ujawniła kilka nowości związanych z bibliotekami VRWorks. Osoby posiadające gogle wirtualnej rzeczywistości powinny ucieszyć się z dodania nowego trybu Ultra do gry EVE: Valkyrie, który ma znacząco poprawić jakość oprawy wizualnej. Dodatkowo, VRWorks jest dostępny dla większej liczby twórców, dzięki dodaniu jego obsługi w dwóch popularnych silnikach.

Tryb Ultra w EVE: Valkyrie przygotowany został dla użytkowników nieco mocniejszych komputerów z kartami z rodziny Pascal. Nowy zestaw ustawień wprowadza obsługę techniki Nvidia Volumetric Lighting, służącej do symulowania promieni jasnego światła. Do gry zawitało też rozwiązanie o nazwie Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing, które znacząco usprawnia wygładzanie krawędzi. W nowym trybie dodano ponadto ulepszony system oświetlania kokpitu, zwiększono jakość cieniowania i odbić, a także dodano dynamiczne światła dla wystrzeliwanych pocisków.

Zieloni poinformowali też o nowej wersji bibliotek VRWorks przystosowanej do pracy z silnikiem Unreal Engine w wersji 4.16. Dzięki niej programiści mogą w łatwy sposób używać takich funkcji jak Lens Matched Shading (LMS), Single Pass Stereo (SPS), VR SLI czy Multi-res Shading (MRS). Taki sam zestaw technik dostępny jest też dla osób tworzących materiały w Unity 2017.1. W tym przypadku odpowiednie rozszerzenie należy po prostu pobrać z Unity Asset Store. 

EVE: Valkyrie

Źródło: prasowe
Konkurs Palit Polska
Ocena aktualności:
Ocen: 7
Zaloguj się, by móc oceniać
mefisto777 (2017.07.14, 17:19)
Ocena: 9

0%
Nie ma się czym podniecać, lepiej niech naprawią eve online, bo na razie piszą cały czas legacy code.
mefisto777 (2017.07.14, 18:04)
Ocena: 13

0%
Grubo się mylisz bo pompują dużo ciekawych rzeczy, ale mają problem z wydajnością pracy. No i ewidentnie brakuje im ludzi do aktualizacji kodu gry tak jak wow, stary silnik tylko blizzarda stać by ktoś to cały czas optymalizował.
Gatts19 (2017.07.14, 19:47)
Ocena: -4

33%
WoW ma przejść na VULKANA i bardzo ciekawi Mnie czy aby na pewno będzie to on w nowym dodatku czy jednak DX12.
Grafika w World of Warcraft ma byś lepsza więc ciekawi Mnie jak będą chcieli tego dokonać bo z tego wynika ,że trzeba będzie od nowa grę instalować ,żeby wprowadzić te nowe ulepszenia.
Do tego czasu trzeba czekać i tyle.
vibovit (2017.07.15, 00:30)
Ocena: 5

0%
HoZar @ 2017.07.14 21:53  Post: 1080995
mefisto777 @ 2017.07.14 18:04  Post: 1080952
wow, stary silnik tylko blizzarda stać by ktoś to cały czas optymalizował.

oj bez przesady, ten silnik wow był już ze dwa razy wymieniany.


Gdzie niby był wymieniany, cały czas ulepszany, ale na pewno nie wymieniany.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Dużo tu rowów i dziurek. 0
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 2
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 0
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 0
Moc w najczystszej postaci. 38
Usprawnienie jest wdrażane dla aplikacji Instant Games. 6
Wszystko przez małe zainteresowanie tym rozwiązaniem. 4
Największy plebiscyt technologiczny zakończony. 26
Marka nie umarła. Fani serii Soulcalibur czekali pięć długich lat na zapowiedź nowej części. 18
Nie skorzystacie z „cudownego” mostka za 600 dolarów. 21
Zelda zostawia konkurencję daleko w tyle. 14
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane