Aktualność
Adrian Kotowski, Poniedziałek, 1 lutego 2016, 12:01

Pecetowa wersja beta The Division ujawniła spore problemy produkcji związane z możliwością oszukiwania w grze. Okazuje się, że Ubisoft raczej nie przemyślał systemu przechowywania informacji przez swoje oprogramowanie, bo bez problemu możemy modyfikować w zasadzie wszystkie dane dotyczące naszej postaci i jej ekwipunku. Francuski wydawca jest świadomy problemu, który według niego powinien zostać wyeliminowany w pełnej wersji.

Od kilku dni gracze mają możliwość wzięcia udziału w beta testach The Division. Jak to zwykle w takim przypadku bywa, oczywiście pojawiły się osoby, które interesują się nie tylko samą rozgrywką, ale i znajdowaniem glitchy, czy wykorzystaniem popularnych „cheatów”, dzięki którym zdobywają przewagę. Niestety tytuł Ubisoftu jest niezwykle podatny na te ostatnie, przynajmniej w obecnie dostępnej wersji.

Okazuje się, że wszystkie najważniejsze informacje, w tym poziom naszej postaci, umiejętności, informacje o broni i ilości amunicji przechowywane są lokalnie, w kliencie gry na komputerze gracza. Serwer z którym się łączymy akceptuje je bez dodatkowej weryfikacji. Z tego też powodu właściwie każda modyfikacja wartości jest możliwa, dzięki czemu możemy mieć nieograniczoną ilość amunicji, brak odrzutu, zwiększoną szybkość poruszania, czy być całkowicie niewidzialni. Nietrudno się domyślić, że w przypadku braku reakcji Ubisoftu i wypuszczenia gry w podobnym stanie co beta, pecetową wersję nawiedzi prawdziwa plaga oszustów.

Sam Ubisoft wie o problemie i twierdzi, że większość oszustw wynika ze zwykłych glitchy, które zostaną naprawione. Gracze są jednak innego zdania. Osoby, które odkryły możliwość korzystania z „cheatów” uważają, że obecna sytuacja nie jest związana jedynie z brakiem zabezpieczeń, które pojawią się w dniu premiery, ale ze źle napisanym kodem sieciowym. Wątpią też, by wszystkie dziury zostały załatane. Miejmy nadzieję, że będzie inaczej i tym razem Ubisoft wywiąże się ze swoich obietnic.

Źródło: Eurogamer
Ocena aktualności:
Ocen: 6
Zaloguj się, by móc oceniać
waszu (2016.02.01, 12:12)
Ocena: 36

0%
eee.. do premiery zostało jakieś 4-5tygodni, nie? Fizyka dziurawa, kod sieciowy dziurawy, architektura multi dziurawa..
Brzmi jak ubisoft w sumie, ciekawe ile będa to patchować
Edytowane przez autora (2016.02.01, 12:12)
motiff (2016.02.01, 12:20)
Ocena: 2

0%
Od nich takie wałki się zdarzają.
McMenel (2016.02.01, 12:21)
Ocena: 15

0%
maniag @ 2016.02.01 12:16  Post: 946288
glitchy, cheatów. typowo polskie nazewnictwo...

Tia wszyscy pamiętamy schładzacz... O co tam jeszcze redakcja się pluła iż nie po polskiemu.
Kameleonn (2016.02.01, 12:27)
Ocena: 11

0%
Ubi poszlo na latwizne i wiekszosc obliczen dzieje sie na komputerach graczy, zamiast byc kontrolowane przez serwer. Niestety ale coraz wiecej deweloperow sobie na to pozwala. (GTA V, Diablo 3 czy nawet w MMO Skyforge bylo to samo)

Sprytna zagrywka pozwala zminimalizowac ilosc serwerow do utrzymania, ale daje furtke oszustom.
Edytowane przez autora (2016.02.01, 12:27)
~Ave~ (2016.02.01, 13:08)
Ocena: 8

0%
Miałem zamawiać, ale widzę, że poczekam z 2-3 miesiące po premierze i zobaczę ile prawdy w całym bełkocie Ubi.
KamiKAzeDBC (2016.02.01, 13:19)
Ocena: 11

0%
Pierwsze. Na czym oni grają! Na kalkulatorach Casio? Kurde pierwsze dwa filmy to chyba z integry w i7 6700... Dwa. Gra jeszcze nie wyszła, a już są działające wallhacki i aimboty... Nie dzięki za taką grę :P
palel47 (2016.02.01, 13:38)
Ocena: 2

67%
A kto gra w takie gry online
Master Husky (2016.02.01, 13:44)
Ocena: 13

0%
waszu @ 2016.02.01 12:12  Post: 946287
eee.. do premiery zostało jakieś 4-5tygodni, nie? Fizyka dziurawa, kod sieciowy dziurawy, architektura multi dziurawa..
Brzmi jak ubisoft w sumie, ciekawe ile będa to patchować


I wygląda jak DLC do watch dogs
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Dimension of the Past na 20-lecie. 15
Nowy flagowiec LeEco z dobrym wynikiem. 0
SoC wciąż pozostaje nieznany. 1
Nowa platforma AMD coraz bliżej. 5
Google przygotowuje użyteczną aplikację dla posiadaczy Nexusów. 4
Oculus wycofał się z kontrowersyjnej decyzji dotyczącej dostępności promowanych przez niego gier VR. 9
Huawei nie zrezygnuje z Androida, jeśli nie zmusi go do tego Google. 5
Blizzard nie chce dalej zadzierać z graczami. 20
Prawdopodobnie otrzymamy rozwiązanie podobne jak w Star Wars: Battlefront. 20
System chłodzenia dla wymagających użytkowników. 13
W internecie pojawiły się kolejne doniesienia na temat Samsunga Galaxy S8. 11
Rynkowy debiut kart Radeon RX 480 oraz Radeon RX 470 i RX 460 zbliża się coraz większymi krokami. 30
O problemach mówią źródła z branży. 37
Tysiące gier w obniżonych cenach czeka na zakup. 34
Pascal w laptopie zbliża się coraz większymi krokami. 11
Nowy wydajny chip może być zasilany przez jedną baterię AA. 31
To, być może, ostatnia próba obalenia orzeczenia KE. 55
Statystyka to bardzo ciekawa nauka, która pozwala znaleźć powiązania między pozornie niezależnymi danymi. 46
Żadna karta z tego segmentu nie sprzedawała się tak dobrze. 81
Dimension of the Past na 20-lecie. 15
Prawdopodobnie poznaliśmy cenę konsoli PS4K Neo. 67
Test jest oczywiście odpowiedzią na niedawny pomiar Microsoftu. 18
Radeon RX 400, czy może już Radeon RX 500? 31
Czy uda się szybko przejść na 7 nm? 34
Sprawdź czy Twój laptop jest bezpieczny. 16
Oficjalny debiut nowych kart graficznych AMD coraz bliżej, a sieci pojawiają się kolejne wieści oraz zdjęcia nowej generacji Radeonów. 53
Rynkowy debiut kart Radeon RX 480 oraz Radeon RX 470 i RX 460 zbliża się coraz większymi krokami. 30
To, być może, ostatnia próba obalenia orzeczenia KE. 55
Pascal w laptopie zbliża się coraz większymi krokami. 11
Blizzard nie chce dalej zadzierać z graczami. 20
PlayStation 4, czy PrayStation 4? 32
O problemach mówią źródła z branży. 37
Dimension of the Past na 20-lecie. 15
Aktualności spokrewnione
Facebook