Aktualność
Adrian Kotowski, Poniedziałek, 1 lutego 2016, 12:01

Pecetowa wersja beta The Division ujawniła spore problemy produkcji związane z możliwością oszukiwania w grze. Okazuje się, że Ubisoft raczej nie przemyślał systemu przechowywania informacji przez swoje oprogramowanie, bo bez problemu możemy modyfikować w zasadzie wszystkie dane dotyczące naszej postaci i jej ekwipunku. Francuski wydawca jest świadomy problemu, który według niego powinien zostać wyeliminowany w pełnej wersji.

Od kilku dni gracze mają możliwość wzięcia udziału w beta testach The Division. Jak to zwykle w takim przypadku bywa, oczywiście pojawiły się osoby, które interesują się nie tylko samą rozgrywką, ale i znajdowaniem glitchy, czy wykorzystaniem popularnych „cheatów”, dzięki którym zdobywają przewagę. Niestety tytuł Ubisoftu jest niezwykle podatny na te ostatnie, przynajmniej w obecnie dostępnej wersji.

Okazuje się, że wszystkie najważniejsze informacje, w tym poziom naszej postaci, umiejętności, informacje o broni i ilości amunicji przechowywane są lokalnie, w kliencie gry na komputerze gracza. Serwer z którym się łączymy akceptuje je bez dodatkowej weryfikacji. Z tego też powodu właściwie każda modyfikacja wartości jest możliwa, dzięki czemu możemy mieć nieograniczoną ilość amunicji, brak odrzutu, zwiększoną szybkość poruszania, czy być całkowicie niewidzialni. Nietrudno się domyślić, że w przypadku braku reakcji Ubisoftu i wypuszczenia gry w podobnym stanie co beta, pecetową wersję nawiedzi prawdziwa plaga oszustów.

Sam Ubisoft wie o problemie i twierdzi, że większość oszustw wynika ze zwykłych glitchy, które zostaną naprawione. Gracze są jednak innego zdania. Osoby, które odkryły możliwość korzystania z „cheatów” uważają, że obecna sytuacja nie jest związana jedynie z brakiem zabezpieczeń, które pojawią się w dniu premiery, ale ze źle napisanym kodem sieciowym. Wątpią też, by wszystkie dziury zostały załatane. Miejmy nadzieję, że będzie inaczej i tym razem Ubisoft wywiąże się ze swoich obietnic.

Źródło: Eurogamer
Ocena aktualności:
Ocen: 6
Zaloguj się, by móc oceniać
waszu (2016.02.01, 12:12)
Ocena: 36

0%
eee.. do premiery zostało jakieś 4-5tygodni, nie? Fizyka dziurawa, kod sieciowy dziurawy, architektura multi dziurawa..
Brzmi jak ubisoft w sumie, ciekawe ile będa to patchować
Edytowane przez autora (2016.02.01, 12:12)
motiff (2016.02.01, 12:20)
Ocena: 2

0%
Od nich takie wałki się zdarzają.
McMenel (2016.02.01, 12:21)
Ocena: 15

0%
maniag @ 2016.02.01 12:16  Post: 946288
glitchy, cheatów. typowo polskie nazewnictwo...

Tia wszyscy pamiętamy schładzacz... O co tam jeszcze redakcja się pluła iż nie po polskiemu.
Kameleonn (2016.02.01, 12:27)
Ocena: 11

0%
Ubi poszlo na latwizne i wiekszosc obliczen dzieje sie na komputerach graczy, zamiast byc kontrolowane przez serwer. Niestety ale coraz wiecej deweloperow sobie na to pozwala. (GTA V, Diablo 3 czy nawet w MMO Skyforge bylo to samo)

Sprytna zagrywka pozwala zminimalizowac ilosc serwerow do utrzymania, ale daje furtke oszustom.
Edytowane przez autora (2016.02.01, 12:27)
~Ave~ (2016.02.01, 13:08)
Ocena: 8

0%
Miałem zamawiać, ale widzę, że poczekam z 2-3 miesiące po premierze i zobaczę ile prawdy w całym bełkocie Ubi.
KamiKAzeDBC (2016.02.01, 13:19)
Ocena: 11

0%
Pierwsze. Na czym oni grają! Na kalkulatorach Casio? Kurde pierwsze dwa filmy to chyba z integry w i7 6700... Dwa. Gra jeszcze nie wyszła, a już są działające wallhacki i aimboty... Nie dzięki za taką grę :P
palel47 (2016.02.01, 13:38)
Ocena: 2

0%
A kto gra w takie gry online
Master Husky (2016.02.01, 13:44)
Ocena: 13

0%
waszu @ 2016.02.01 12:12  Post: 946287
eee.. do premiery zostało jakieś 4-5tygodni, nie? Fizyka dziurawa, kod sieciowy dziurawy, architektura multi dziurawa..
Brzmi jak ubisoft w sumie, ciekawe ile będa to patchować


I wygląda jak DLC do watch dogs
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
I to na wszystkich ośmiu rdzeniach. 102
Raczej bez niespodzianki. Electronic Arts ujawniło wymagania sprzętowe gry Mass Effect: Andromeda. 6
Karty przeznaczone do zastosowania w niewielkich pecetach. 9
Nośniki dla najbardziej wymagających graczy. 11
Lekki, cienki i całkiem wydajny. 10
Superhot VR z jedną statuetką. 6
Valve chce mieć dźwięk pod kontrolą. 12
AMD rezygnuje z rozwijania driverów dla tego OS-u. 25
Cztery modele dostosowane do różnych wymagań użytkowników. 43
Trzy modele procesorów AMD Ryzen w sklepach od 2 marca.  155
Wyniki trzech modeli procesorów Ryzen. 75
I to na wszystkich ośmiu rdzeniach. 102
Procesor przetestowany w trzech benchmarkach. 138
Serwis ma być bardziej przyjazny dla użytkowników i reklamodawców. 21
Budynek pomieści 12 tysięcy pracowników. Nowa siedziba Apple otrzymała nazwę Apple Park. 13
Vega zbliża się coraz większymi krokami. 24
Nowa karta graficzna za kilka dni. 64
Nowa generacja jest już testowana. 26
Producent płyt głównych opublikował listę kompatybilności. 61
Budynek pomieści 12 tysięcy pracowników. Nowa siedziba Apple otrzymała nazwę Apple Park. 13
Producent płyt głównych opublikował listę kompatybilności. 61
Następny model z podstawką AM4. 10
Valve chce mieć dźwięk pod kontrolą. 12
Wyniki trzech modeli procesorów Ryzen. 75
Vega zbliża się coraz większymi krokami. 24
Trzy modele procesorów AMD Ryzen w sklepach od 2 marca.  155
I to na wszystkich ośmiu rdzeniach. 102
Cztery modele dostosowane do różnych wymagań użytkowników. 43
Nowe układy autorskie chińskiej firmy. 3
Aktualności spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane