Komentarze
Komentarzy na stronę
1
-=BENY=- (2017.12.01, 22:25)
Ocena: 14
#2

0%
Większość negatywnych ocen to idioci którzy wystawiali oceny po 2min gry i marudzili że nie działa na Oculusie. Oczywiście że nie miało działać od razu i jest to wyraźnie zaznaczone w opisie.

Co jednak nie zmiania faktu że Valve już parę godzin po premierze wydało patch do SteamVR - i teraz Doom VFR działa bez problemowo na Oculusie :) Mam, grałem, potwierdzam.

Gra wygląda świetnie, akcja jest bardzo dynamiczna i brutalna, wymaganie wcale nie są aż tak duże. Ale sterowanie faktycznie jest mocno skopane - temu się zaprzeczyć nie da, i inne gry mają dużo lepsze (Arizona Sunshine, ZomDay). Nie rozumiem po co tak skomplikowali sprawę i nie ma tu systemu lokomocji. Gdyby był, to ta gra byłaby mega-hitem i system-sellerem do VR. Mam nadzieję że poprawią to w jakimś patchu, bo przecież na padzie można w ten sposób grać - więc to jest zaimplementowane.
Edytowane przez autora (2017.12.01, 22:31): Zjadłem jedno słowo
Kris (2017.12.01, 22:28)
Ocena: 10
#3

0%
ext73 @ 2017.12.01 18:42  Post: 1111841
a tak potrafi DOOM [2016] działać pod Linuksem w ustawieniach powyżej Ultra

co to ma do rzeczy?

Tym bardziej video bez sensu biorąc pod uwagę mocny config.
Marucins (2017.12.02, 08:43)
Ocena: 2
#5

0%
Tak dynamiczna gra przeniesiona do VR?
Bethe$da czy ty och....łaś?

Pomijam Skyrim, wystarczy spojrzeć jak to żałośnie wygląda. A oni jeszcze Failouta 4 wypuścili w VR. Tych to dopiero przycisnęło.
ziCk_lodz (2017.12.02, 09:13)
Ocena: 1
#6

0%
Gra jest mega słaba pod wieloma względami. Są lepsze shootery na VR i są mniej bezczelne jeżeli chodzi o kasę którą wołają.
NiemcyMnieBija (2017.12.02, 09:32)
Ocena: -3
#7

0%
-=BENY=- @ 2017.12.01 22:25  Post: 1111873
Większość negatywnych ocen to idioci którzy wystawiali oceny po 2min gry i marudzili że nie działa na Oculusie. Oczywiście że nie miało działać od razu i jest to wyraźnie zaznaczone w opisie.

Co jednak nie zmiania faktu że Valve już parę godzin po premierze wydało patch do SteamVR - i teraz Doom VFR działa bez problemowo na Oculusie :) Mam, grałem, potwierdzam.

Gra wygląda świetnie, akcja jest bardzo dynamiczna i brutalna, wymaganie wcale nie są aż tak duże. Ale sterowanie faktycznie jest mocno skopane - temu się zaprzeczyć nie da, i inne gry mają dużo lepsze (Arizona Sunshine, ZomDay). Nie rozumiem po co tak skomplikowali sprawę i nie ma tu systemu lokomocji. Gdyby był, to ta gra byłaby mega-hitem i system-sellerem do VR. Mam nadzieję że poprawią to w jakimś patchu, bo przecież na padzie można w ten sposób grać - więc to jest zaimplementowane.


To że wybiło się to lekko poza poziom żenady Skyrima nie znaczy że wygląda dobrze.

CryKon (2017.12.02, 11:40)
Ocena: -3
#8

0%
VR to rozglądania sie zwobodnego w grze, z celownikiem na srodku. Pad do poruszania sie. W czym jest problem???
duda007 (2017.12.02, 14:43)
Ocena: 11
#9

0%
ext73 @ 2017.12.01 23:26  Post: 1111883
Kris @ 2017.12.01 22:28  Post: 1111874
(...)

co to ma do rzeczy?

Tym bardziej video bez sensu biorąc pod uwagę mocny config.


Po pierwsze jak widzisz tu działa to pod wine-staging = muszę 'udawać' API Windows, po drugie to AMD FX, po trzecie zobacz parametry.

porównaj sobie to do równoważnej maszyny gdzie gra dziła natywnie !!! pod Windows 10 - nota bene pod wine-staging 2.21 mam ok 20-30 fps więcej niż na filmiki jaki udostępniłem [tam wine-staging-2.4]

https://www.youtube.com/watch?v=nYA_UYZF84c
Ale chwalisz się czy żalisz? Bo nie bardzo rozumiem... kogo w ogóle obchodzi Linux w kontekście gier? :E
HDR'o (2017.12.03, 01:24)
Ocena: 4
#10

0%
Gra oczywiście śmiga na Rifcie. By tak się stało, należy Steam VR uaktualnić do....bety, po czym włączyć jej najnowszy Update. Gra dzięki Rift Resolution Boostowi ma pozbawiony Screen Door Effect i grafika na prawdę daje radę, choć w pierwszych levelecvh nie tak jak potem. Bez problemu (na sposób) można uruchomić chodzenie touchami. Gra projektowana na Vive'a, na na Vivie nie działa poruszanie się. To jest dla mnie dop[iero fenomen :E Oczywiście występuje czasem zacinanie się postaci, czy glitche. podobają mi się za to coś ala mini zagadki środowiskowe ala Hal Life, przy czym samo środowisko VR dodaje poziomu trudności. W 2D raczej nie byułoby problemu z tym, gdzie iść. Co do wad - gra jest bardziej podatna na osoby mniej podatne na VR i tak, jak ktoś taki jak ja bez problemu sobie poradzi z nudnościami (a raczej ich nie odczuje....zbyt mocno), tak osoby mniej odporne mogą mieć z tym problem. Jednak może tak gadam, bo testowałem grę... leżąc w łóżku. Poza tym podobno (nie ukończyłem, to nie wiem) gra starcza na jakieś 3.5-4H,a jej koszt to 129zł. Ogólnie oceniam na mocne 8+/10, bo czuć klimat Dooma i na prawdę widać to VR :) Ogólnie polecam, bo gra się bardzo przyjemnie, ale jeśli rzeczywiście gry starcza na 3,4H tak o ile mi to nie przeszkadza, bo nie mam tak czasu na granie, tak niektórym już może. Ja tam polecam, ale jako VR'owiec możecie wziąć to delikatnie na poprawkę :)
ziCk_lodz (2017.12.03, 09:09)
Ocena: -3
#11

0%
Hydro gra projektowana na Vive? O czym Ty mówisz? Przecież platformą docelową tego bubla jest PSVR... generalnie za tą cenę są lepsze gry VR. Tutaj nawet mechanika ssie. Wygląda to tak jak by Zenimax nie widział ani jednej gry VR która odniosła faktyczny sukces na rynku i wymyślają koło na nowo. Tak jałowego strzelania w VR nawet mega drętwy Dead Effect 2 nie ma, a to już wyczyn sam w sobie.
Edytowane przez autora (2017.12.03, 09:11)
HDR'o (2017.12.03, 15:20)
Ocena: 0
#12

0%
Zicku. Mylisz się. Gra była projektowana z myślą o PSVR i HTC Vive. Nie było mowy tylko o Oculusie, a jak się okazało,to wlasnie na nim gra prezentuje się najlepiej. Na Psvr nie ma poruszania się, bo movy nie mają analogow, co automatycznie daje klape wszystkim fpsom na psvr, z wyjątkiem takich, które obsługują karabin, który możemy kupic z grą Farpoint (jego przechylenie do przodu powoduje, źe możemy się poruszać bez teleportow). Gdyby Doom go obslugiwał,całość wygladalaby zupelnie inaczej.Dodatkowo niska rozdzielczość i brak resolution boosta (to drugie tyczy się także vive'a) powoduje, źe Twoja i inne opinie są takie, a nie inne. Nawet jeśli ktoś ma Oculusa, to malo kto w ogóle wie, jak tą grę na nim odpalić, a jeśli nawet wie, to i tak nie wie, jak ułatwić sobie poruszanie się. Natomiast jak się okazuje, tylko 5% jego posiadaczy wie w ogóle, jak uruchomić Resolution Boost, co dodatkowo wiąże się z tym, źe gtx 1080 to absolutne minimum do VR. Stąd jest jak jest ;) Ja źadnego z tych problemów nie mam, bo mam wiedzę o wszystkim, co wymieniłem i dodatkowo mam stosowny komputer,
ale nie tędy droga do zdobycia klientów na VR. Ocena, która dalem tyczy się spełnienia ww kryteriów i jest to moja subiektywna ocena, którą należy brać na poprawkę.
Edytowane przez autora (2017.12.03, 15:25)
arczi79 (2017.12.04, 00:02)
Ocena: -3
#14

0%
Myślałem że Bethesda jednak nie da się przekonać do udostępnienia tej gry dla posiadaczy Oculus Rifta, ale skoro tak się stało - to nie pozostaje nic innego jak tylko kupić :D Klimat Dooma w VR musi robić wrażenie... juz się nie mogę doczekać :D
HDR'o (2017.12.04, 00:35)
Ocena: -2
#15

0%
arczi79 @ 2017.12.04 00:02  Post: 1111973
Myślałem że Bethesda jednak nie da się przekonać do udostępnienia tej gry dla posiadaczy Oculus Rifta, ale skoro tak się stało - to nie pozostaje nic innego jak tylko kupić :D Klimat Dooma w VR musi robić wrażenie... juz się nie mogę doczekać :D

Nie udostępniła...oficjalnie. Trzeba odpalać grę na sposób, ale za to nie potrzeba żadnych hack filesów.
HDR'o (2017.12.04, 00:42)
Ocena: -2
#16

0%
Marucins @ 2017.12.02 08:43  Post: 1111893
Tak dynamiczna gra przeniesiona do VR?
Bethe$da czy ty och....łaś?

Pomijam Skyrim, wystarczy spojrzeć jak to żałośnie wygląda. A oni jeszcze Failouta 4 wypuścili w VR. Tych to dopiero przycisnęło.

Ja mogę mieć gry dynamiczniejsze niż Q3 i grać w VR na siedząco. Powinni rezygnować całkowicie z teleportów, a na PSVR z grania movami w strzelanki, gdyż one niszczą dobre znaczenie VR.. Miesce movów powinien zastąpić karabin taki, jak sprzedawany z grą Farpoint, czyli umożliwiający fizyczne poruszanie się w VR :)
Edytowane przez autora (2017.12.04, 00:43)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 157
Ciekawy produkt w akceptowalnej cenie. 18
Wbrew przewidywaniom niektórych osób pierwszego miejsca nie zajęło Apple. 7
Bezpieczeństwo i szybkość na pierwszym miejscu. 37
Microsoft chce wrócić do bajkowego świata. 9
Czekaliście na większego Surface Booka 2? No to się doczekaliście. 0
Do sieci wyciekły zdjęcia nowego modelu. 10
"Wygaszanie" Panelu Sterowania trwa. 36
Odświeżone myszki do kupienia. 11
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 114
Sytuacja jednak powoli się stabilizuje. IDC opublikowało właśnie kolejny raport dotyczący rynku PC. 33
W przypadku polskiej dystrybucji trzeba dopłacić kilkaset złotych. 42
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 157
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 25
Świetna wiadomość dla fanów konsol retro. Hyperkin, firma odpowiedzialna za m.in. 8
Chodzi oczywiście o wyczekiwany od dawna model Galaxy X. 10
Aż trudno uwierzyć, że ceny osiągnęły taki poziom. 60
Aż trudno uwierzyć, że ceny osiągnęły taki poziom. 60
Pięć nowych modeli. Targi CES 2018 obfitowały w premiery sprzętu. 1
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 25
Może da się nie oślepnąć. 35
Podczas trwających właśnie w Las Vegas targów CES Mercedes zaprezentował zupełnie nowy kokpit swoich samochodów, kontrolowany przez nowy interfejs MBUX (Mercedes-Benz User Experience). 26
Premiera może nastąpić dużo później, niż zakładaliśmy.  10
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 114
Samsung cały czas rozwija swojego wirtualnego pomocnika. 24
Facebook
Ostatnio komentowane