Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
HextorPL (2017.11.21, 14:15)
Ocena: 9
#1

0%
Jak rozumiem remastery gier na Infinity Engine, tak zupełnie nie rozumiem tego remastera. Oryginał w Diamentowej Edycji działa bezproblemowo i z tego co pamiętam, to nawet z interfejsem na ekranach w formacie 16:9 czy 21:9 nie było problemów. Ale zobaczymy na streamie co takiego wymodzili, bo zwiastun nie zachęca do wysupłania na to pieniędzy.
Avalanc (2017.11.21, 14:59)
Ocena: 0
#2

0%
Embaros wróć! Przystań wróć! :D
myszka91 (2017.11.21, 15:04)
Ocena: 0
#3

0%
HextorPL @ 2017.11.21 14:15  Post: 1109776
Jak rozumiem remastery gier na Infinity Engine, tak zupełnie nie rozumiem tego remastera. Oryginał w Diamentowej Edycji działa bezproblemowo i z tego co pamiętam, to nawet z interfejsem na ekranach w formacie 16:9 czy 21:9 nie było problemów. Ale zobaczymy na streamie co takiego wymodzili, bo zwiastun nie zachęca do wysupłania na to pieniędzy.


Zgadza się, można odpalić ten tytuł w każdej rozdzielczości i bardzo dobrze to wygląda.
Zas (2017.11.21, 15:05)
Ocena: -3
#4

0%
Kupiłbym chleb żytni z jednej lokalnej piekarni przedsprzedaży. W sklepie mało go jakoś dostają, i szybko się sprzedaje, więc nie zawsze zdążę rano kupić...
Amitoza (2017.11.21, 15:09)
Ocena: 4
#5

0%
Ten filmik pokazuje poprawioną grę? W zeszłym roku jak zainstalowałem sobie grę na tablecie, to wyglądała lepiej i działała w fhd bez problemu.
michu_roztocz (2017.11.21, 15:38)
Ocena: 11
#6

0%
Deweloperzy twierdzą, że produkcja otrzyma wiele zauważalnych usprawnień i poprawek, mających przystosować rozgrywkę do dzisiejszych standardów.

Czyli DLC i mikro transakcje :)
Gonzo3211 (2017.11.21, 15:56)
Ocena: 0
#7

0%
Pomysły na nowe gry już się skończyły. Teraz tylko odsmażanie i mikrotransakcje.
A na końcu zawał.
rops (2017.11.21, 16:00)
Ocena: 4
#8

0%
Gonzo3211 @ 2017.11.21 15:56  Post: 1109792
Pomysły na nowe gry już się skończyły. Teraz tylko odsmażanie i mikrotransakcje.
A na końcu zawał.

Pomysły są, nowe gry też, tyle, ze nikt ich nie chce kupować. Decydują klienci COD WW2 - to hit sprzedaży.
Promilus1984 (2017.11.21, 17:16)
Ocena: 2
#9

0%
Amitoza @ 2017.11.21 15:09  Post: 1109787
Ten filmik pokazuje poprawioną grę? W zeszłym roku jak zainstalowałem sobie grę na tablecie, to wyglądała lepiej i działała w fhd bez problemu.

Nie sądzę, nie widzę zupełnie nic co by było warte uwagi. Oryginalnie gra wykorzystywała 1 rdzeń (można było affinity zmienić) oraz truform (ale domyślnie wyłączony bo niektóre bronie dziwnie wyglądały). Teoretycznie oznacza to, że przynajmniej część modeli jest przystosowanych do tesselacji, co za tym idzie błędy truform można usunąć stosując DX11/12 i hull shader. Lepsze oświetlenie i cienie nie powinny nastręczać problemu, w końcu przez pewien czas był dostępny nwshader i nawet fajne rzeczy można było zrobić. Lepszej jakości tektury i poprawiona mechanika (adnd3,5) + lepszy crafting i enhancement jak w np. ToEE to byłby hit. I wtedy bym może kupił. Ale jak tylko nieco podkolorują i odkurzą niektóre rzeczy to z całą pewnością... nope!
vibovit (2017.11.21, 18:06)
Ocena: 0
#10

0%
Gra się brzydko zestarzała technicznie, nawet jak wychodziła to była uważana
za niezbyt urodziwą. Tutaj kolorki i cienie niewiele dadzą niestety, musieli by gruntownie przebudować silnik i dać nowe modele postaci - niewykonalne. Do tego słaba kampania podstawowa, jednak dodatki były wybitne ;)
crush (2017.11.21, 18:07)
Ocena: 0
#11

0%
MEH.
Baldur'y/IWD wydali - praktycznie to samo co od lat dostępne w modach.
Dodatkowa zawartość w postaci nowych towarzyszy i większego dodatku do BG co najwyżej przeciętna.
Nie chcę.
Telvas (2017.11.21, 21:20)
Ocena: 2
#12

0%
vibovit @ 2017.11.21 18:06  Post: 1109813
Gra się brzydko zestarzała technicznie, nawet jak wychodziła to była uważana
za niezbyt urodziwą. Tutaj kolorki i cienie niewiele dadzą niestety, musieli by gruntownie przebudować silnik i dać nowe modele postaci - niewykonalne. Do tego słaba kampania podstawowa, jednak dodatki były wybitne ;)

Bezedury waćpan gadasz.
Gra była ładna, i nadal jest, choć ze względy na podejście do konstrukcji map (tilesety, jest nawet tryb dungeon mastera, gdzie się to na bierząco montuje graczom) dziś wygląda to nico dziwnie.
Co do historii to niech wystarczy stwierdzenie, że motyw Aribeth i Fenthicka do dziś siedzi mi w głowie, zagadki 'Wall at arms length' pamiętam do dziś, tak samo jak wizytę w więzieniu na samym końcu. A z dodatków? Eeee, no były jakieś, chyba jakoś ze dwa, tak? No, przeszedłem, ale nic z nich nie kojarzę. Więcej wrogów, więcej expa, więcej koxania, stąd może fani erpegowania w Excelu się dodatkami jarali (choć taki urok DnD - dlatego wolę Warhammera ;) ).
Edytowane przez autora (2017.11.21, 21:21)
Promilus1984 (2017.11.21, 22:01)
Ocena: 0
#13

0%
Podstawka była dobra, może nie jakaś super, ale przyzwoita. Trochę mało wyborów i w dialogach czasem można sobie było opcjami dialogowymi wielokrotnie powiekszać/pomniejszać wybrane cechy charakteru (praworządność, dobro), ale sam system to była pierwsza 3D implementacja adnd i to od razu w 3 edycji! Było ciekawie, było fajnie (szczególnie z quincunx AA i shiny water), efekty czarów znakomite, animacje walki również (no do czasu gdy mieliśmy np. 6 bazowych ataków + 1 z szybkości - walka 2 broniami, ulepszona walka 2 broniami i oburęczność + buty szybkości i poziom 17+ fightera). Wtedy wyglądało to niedorzecznie. Parę rzeczy było spierdzielonych (np. inicjatywa tak samo nie działała w NWN jak IWD2, dodatkowo szermierka była z reguły bezużyteczna). Myślę, że dodatki przede wszystkim są rozpoznawane za klasy prestiżowe i epickie umiejętności. Z czasem kanciaste mordki już takie fajne być przestały, a kolejne kopie takich samych mało szczegółowych tekstur nie robiły na nikim wrażenia. I tutaj właśnie przydałoby się coś zrobić, a nie wkleić parę shaderów i przeskalować UI do 4k ...
vibovit (2017.11.21, 23:27)
Ocena: 0
#14

0%
Telvas @ 2017.11.21 21:20  Post: 1109845
vibovit @ 2017.11.21 18:06  Post: 1109813
Gra się brzydko zestarzała technicznie, nawet jak wychodziła to była uważana
za niezbyt urodziwą. Tutaj kolorki i cienie niewiele dadzą niestety, musieli by gruntownie przebudować silnik i dać nowe modele postaci - niewykonalne. Do tego słaba kampania podstawowa, jednak dodatki były wybitne ;)

Bezedury waćpan gadasz.
Gra była ładna, i nadal jest, choć ze względy na podejście do konstrukcji map (tilesety, jest nawet tryb dungeon mastera, gdzie się to na bierząco montuje graczom) dziś wygląda to nico dziwnie.
Co do historii to niech wystarczy stwierdzenie, że motyw Aribeth i Fenthicka do dziś siedzi mi w głowie, zagadki 'Wall at arms length' pamiętam do dziś, tak samo jak wizytę w więzieniu na samym końcu. A z dodatków? Eeee, no były jakieś, chyba jakoś ze dwa, tak? No, przeszedłem, ale nic z nich nie kojarzę. Więcej wrogów, więcej expa, więcej koxania, stąd może fani erpegowania w Excelu się dodatkami jarali (choć taki urok DnD - dlatego wolę Warhammera ;) ).


Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości :E sami twórcy w wywiadzie kiedyś powiedzieli że kampania była sklecona na szybko pod koniec i nie byli z niej zadowoleni, przecież to był następca BG a nawet się nie ocierał o to. Grę uratowało multi, mody i cycata elfka Aribeth, bo innej postaci raczej nie idzie sobie przypomnieć. Grafika była kanciasta i brzydka, mapy hermetyczne i zbudowane jak z lego. Pamiętam jakie było moje rozczarowanie jak to pierwszy raz odpaliłem :( na trailerach zapowiadało się to epicko, a wyszedł zwykły hack'n'slash w sumie. Nie to że się źle grało, kilka razy skończyłem, zabawa z systemem DND3 była przednia, tylko oczy wypalało i był niedosyt. Pierwszy dodatek nie każdemu podchodzi, dla mnie miał świetny klimat niskopoziomowej historii, coś jak BG1, a hordes of underdark do dzisiaj uważane jest za jeden z najlepszych elementów serii, chociaż jak pisałem, zestarzało się to strasznie jak wszystkie pierwsze gry 3D, BG/IWD/Torment/NWN2 są dzisiaj bardziej grywalne.
Edytowane przez autora (2017.11.21, 23:31)
tyr83 (2017.11.21, 23:48)
Ocena: 0
#15

0%
Baldursy, Icewindy czy nawet Torment zestarzaly sie z wieksza gracja, jednak malowana grafika moze sie do dzis podobac, natomiast Neverwinter byl juz w 3D przez co niestety dzis wyglada duzo gorzej, watpie czy ta edycja duzo tutaj poprawi.
MAR89TUM (2017.11.22, 00:35)
Ocena: 0
#16

0%
vibovit @ 2017.11.21 18:06  Post: 1109813
Gra się brzydko zestarzała technicznie, nawet jak wychodziła to była uważana
za niezbyt urodziwą. Tutaj kolorki i cienie niewiele dadzą niestety, musieli by gruntownie przebudować silnik i dać nowe modele postaci - niewykonalne. Do tego słaba kampania podstawowa, jednak dodatki były wybitne ;)


Nie prawda. Nawet w tym roku sobie pograłem 20 godzinek i gra ani trochę nie szczypie w oczy. Jest wystarczająco ładna.
myszka91 (2017.11.22, 07:37)
Ocena: 0
#17

0%
vibovit @ 2017.11.21 18:06  Post: 1109813
Gra się brzydko zestarzała technicznie, nawet jak wychodziła to była uważana
za niezbyt urodziwą. Tutaj kolorki i cienie niewiele dadzą niestety, musieli by gruntownie przebudować silnik i dać nowe modele postaci - niewykonalne. Do tego słaba kampania podstawowa, jednak dodatki były wybitne ;)


Słabe bajki opowiadasz, nie przypominam sobie aby ktoś w tamtym okresie narzekał na grafikę w NWN tym bardziej po takich grach jak Baldurs Gate czy Icewind Dale
Promilus1984 (2017.11.22, 07:56)
Ocena: 0
#18

0%
@vibovit - jeśli ktoś narzekał to nie na grafikę, która była ówcześnie na wysokim poziomie (i takie też wymagania miała) czy kampanię (która i tak zajmowała wiele godzin, wątki poboczne można było robić w niemal dowolnej kolejności, a wątek główny był równie liniowy jak w baldurach) a na jeden ważny aspekt... pamiętasz ekrany ładowania Shadows of Amn? Tam był jeden sugerujący, że przygoda się nie kończy, a postacie można będzie przenieść do NWN. Nic z tego. I za to delikatnie oberwali.
BTW jeśli OC była 'sklecona na kolanie' to takich pracowników na kolanach teraz powinni prosić by zechcieli wspomóc 'na kolanie' jakiś tytuł, bo wiele obecnych gier nawet tyle nie potrafi dać graczowi co 'kampania na szybko' w NWN. A jaki masz konkretny zarzut? Niespójna? Bzdura, jest spójna. Za krótka? Cały dzień żeby przejść grę od A do Z to nie jest za krótko. W tyle baldura też można. A w zasadzie dwa. Za łatwa? Absolutnie nie. Można nawet kox wojownikiem zginąć w jakiś lochach od licza czy bodaka... zatem jaki konkretny zarzut?

Niestety... oglądałem twitcha i EE w zasadzie nic ciekawego nie oferuje. Naprawdę... nie chcą ruszać praktycznie nic tylko DoF dodadzą i skalowalne UI, parę innych pierdołek, to co w FAQ który aktualnie już jest dostępny. Mało, powiedziałbym nawet strasznie mało. Są zorientowani raczej na multi i jak usprawnić PW. Z jednej strony to rozumiem, z drugiej wiem że tego nie kupię. To już wolę załadować starego nwshadera i nwncq, będę miał ładniej niż oni i to za darmo, bo diamentowego nwn mam.
sawner (2017.11.22, 10:00)
Ocena: 0
#19

0%
HextorPL @ 2017.11.21 14:15  Post: 1109776
Oryginał w Diamentowej Edycji działa bezproblemowo i z tego co pamiętam, to nawet z interfejsem na ekranach w formacie 16:9 czy 21:9 nie było problemów.

Owszem były - konkretnie z rozmiarem czcionek. W wysokich rozdzielczościach czytanie dialogów to męczarnia.
Miesny (2017.11.22, 10:17)
Ocena: 1
#20

0%
Sila NWNa nigdy nie byla kampania, wiec ocenianie gry z tej perspektywy czy nowej edycji EE jest w zasadzie bezsensowne. Glowna sila tej gry lezy w jej potencjale modowania tworzenia wlasnych przygod i multiplayer.
Wersja ktora Beamdog teraz wydaje nie jest w zaden sposob ukierunkowana na oficjalna kampanie ale na rozwiazywanie problemow ktore istnialy w oryginalnym wydaniu oraz daniu dodatkowych narzedzi dla Developerow ktorzy nadal pracuja na tym tytule.
Wiem to, bo Beamdog 2.5 roku temu skontaktowal sie z najwiekszymi aktywnymi grupami NWN i wspolpracowal scisle z nami w tworzeniu wersji EE. Mowiac scisle mam tu na mysli pelna wspolprace z Devami kazdego wiekszego serwera NWN.

Moze to brzmi smiesznie po tylu latach od wydania tego tytulu.. ale NWN jest nadal aktywny i wykorzystywanay zarowno jako platforma do gier oraz jako platforma do nauki tworzenia gier ze wzgledu na swoja przystepnosc i mozliwosci modyfikacji.

Gram, oraz jestem developerem na aktualnie drugim najwiekszym serverze NWN na swiecie - Arelith i pierwszym najwiekszym pod wzgledem liczby graczy serverze dedykowanym do RP z ponad 20k zarejestrowanymi graczami oraz dziennym oblozeniem okolo 1000 unikatowych graczy (w oryginale gra nie pozwalala na wiecej niz 48 graczy naraz).

Nowa wersja celuje glownie w poprawke kodu, jego otwarcie i danie narzedzi dla Devow ktore byly niedostepne, poprawe kompatybilnosci szczegolnie z MacOS, Linux, Win. Z mojego punktu widzeni ta wersja wnosi naprawde duzo i skupia sie na tym co jest w NWN najwazniejsze - Multiplayer oraz autorskie przygody.

Pozdrawiam.. i zapraszam na Arelith :)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 28
Najdroższy All-in-One na świecie. 76
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 8
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 9
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Szybsze ładowanie gier. 14
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 17
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Najdroższy All-in-One na świecie. 76
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 28
Szybsze ładowanie gier. 14
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 17
Rok sztucznej inteligencji. 10
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. 17
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 9
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 28
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Szybsze ładowanie gier. 14
Stal i maty wygłuszające na bokach. 11
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
To małe, ale bardzo istotne z punktu widzenia użytkowników usprawnienie. Facebook rozpoczął testy tzw. 11
Facebook
Ostatnio komentowane