Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6
myszka91 (2017.11.10, 10:10)
Ocena: 73
#2

0%
Dokładnie 10 lat temu wyszedł Crysis, wymagania 20 razy mniejsze niż ten najnowszy Wolfenstein, a grafika w tym pierwszym tylko troszeczkę gorsza lub może nawet porównywalna. Śmierdzi mi tu zmową największych korporacji w końcu trzeba cały czas zarabiać na sprzęcie.
Atak_Snajpera (2017.11.10, 10:17)
Ocena: 12
#3

0%
leven @ 2017.11.10 10:08  Post: 1107476
Masakra... 980ti na lieben wypada niżej od 1060 :P

Mogli zrobić przynajmniej dwa środowiska API: Vulcan i DX12 do wyboru.


Tylko po co? Żeby mieć takie cyrki?
https://www.youtube.com/watch?v=tD_NIdGKzB4
Lata lecą a DICE po raz kolejny nie ogarnia tego API!
Edytowane przez autora (2017.11.10, 10:23)
Adramel (2017.11.10, 10:27)
Ocena: 29
#6

0%
myszka91 @ 2017.11.10 10:10  Post: 1107477
Dokładnie 10 lat temu wyszedł Crysis, wymagania 20 razy mniejsze niż ten najnowszy Wolfenstein, a grafika w tym pierwszym tylko troszeczkę gorsza lub może nawet porównywalna. Śmierdzi mi tu zmową największych korporacji w końcu trzeba cały czas zarabiać na sprzęcie.

Crisys miał mody które poprawiały jeszcze jakoś grafiki i tekstur. Subiektywnie można stwierdzić że z modami gra wyglądała przynajmniej tam samo dobrze.
Żywy (2017.11.10, 10:35)
Ocena: 5
#9

0%
'Żeby oglądać w tej rozdzielczości płynny obraz w 60 kl./s, trzeba zmienić ustawienia jakości. ' - no juz bez przesady, te 59,6FPS zadowoli raczej kazdego posiadacza 1080Ti. Poza tym, zamiast obcinac detale zawsze mozna pokusic sie o OC, Pascale maja az 400-500MHz zapasu na rdzeniu, w 1080Ti to przeklada sie na az 3,5-4 dodatkowe TFlopsy, natomiast w Vedze samo podkrecenie pamieci do ~1050MHz podnosi liczbe wyswietlanych klatek o ok. 10%, czyli akurat zeby dobic do 60. Co do samej grafiki gry to coz, taki jest jej design, gra ma z zalozenia byc groteskowa/kreskowkowa, i calkiem dobrze jej to wychodzi, utzrymujac przy tym swietny poziom techniczny. Mysle, ze dopiero kolejny Doom podniesie poprzeczke jesli chodzi a API Vulkan i generowana przez niego grafike.
luki172 (2017.11.10, 10:38)
Ocena: 11
#10

0%
Wolf był robiony pod konsole stąd taka mała różnica pomiędzy ustawieniami.
Dawniej w grach takich jak Doom 3, Far cry, FEAR czy crysis pomiedzy minimum, a medium byla dosc spora roznica, ze o maksymalnych nie wspominajac.
Obecna sytuacja jest dobra dla posiadaczy slabszych kart bo nie traca az tak wiele jesli idzie o jakosc grafiki, ale znowu jak ktos ma karte za 2k to moze byc wkurzony, ze gry wygladaja dosc slabo.

Najładniejsze gry w tym roku to Horizon Zero Dawn i Uncharted LL.
Z pecetowych to chyba tylko Hellblade, Wildlands, RE7 i AC Origins trzymaja jako taki poziom.
Szkoda, ze gry bethesdy mimo, ze bardzo dobre to graficznie rozczarowuja - Prey, TEW2 czy teraz Wolf

mat9v (2017.11.10, 10:49)
Ocena: 29
#12

0%
Tylko po co pakować do każdej rozdzielczości i każdych ustawień TSSAA 8X? Po co testować w 4k w ustawieniach Mein Leben skoro między ustawieniami jest tak mała praktyczna różnica w jakości obrazu - jedyne co się mocniej w oczy rzuca to miękkie cienie vs twarde cienie i trochę zabawy z oświetleniem. W 4k w ogóle zrezygnowałbym z AA gdybym musiał sparować monitor 4k ze słabszą kartą graficzną. To nie chodzi o to że jak kogoś stać to może sobie do 4k używać 1080Ti tylko o to czy 4k jest sensowne na innych, słabszych kartach.
Co do uszeregowania kart wedle mocy obliczeniowej, kiedy komunikacja z kartą nie jest ograniczona przez DX i jego słabą implementację, to dużo trudniej łatać wydajność sterownikami - fps zależy wtedy znacznie bardziej od czystej mocy obliczeniowej.
mat9v (2017.11.10, 10:54)
Ocena: 34
#13

0%
czolgista778 @ 2017.11.10 10:44  Post: 1107496
Vulkan jest martwy, tak samo jak upadło Mantle. Czasami coś tam obije się o uszy że wyszła gra z supportem Vulkana ale tak naprawdę nikt nie zaprząta sobie nim głowy.

Tak, oczywiście jest martwy.... nie. Vulkan staje się podstawowym interfejsem graficznym Androida, obsługę posiadają prawie wszystkie znane bardziej silniki graficzne dla Windows. Jeśli jakiś standard umiera to raczej OpenGL (przynajmniej w grach).
Może poczytaj sobie trochę na ten temat zanim zaczniesz siać dezinformację....
SoulRak3r (2017.11.10, 10:59)
Ocena: 22
#14

0%
Skoro testujecie vulkana to czemu zabrakło testu procesorów? Przecież to głównie procesor jest wtedy odciążany a ten i7 3770 to dość wysoka poprzeczka. Znów trzeba będzie szukać testów na YT ...
iwanme (2017.11.10, 11:01)
Ocena: 20
#16

0%
Sorata @ 2017.11.10 10:26  Post: 1107485
Vulcan, Vulcan...coś mi się obiło kiedyś o uszy... Czy to nie jest czasem ta technologia, która miała zrewolucjonizować rynek gier? Czy to jest ta technologia, która miała wyciągnąć AMD na sam szczyt, jednocześnie całkowicie pogrążając nVidie?
Bo chyba coś im nie pykło ;)


Dlaczego nie pykło? Jedyny problem jest z upowszechnieniem się Vulkana bo technicznie to przecież bardzo fajne API.
A jeśli chodzi o AMD to przecież właśnie działa to tak jak opisałeś - karty AMD wreszcie rozwijają skrzydła.
Taka bidna Vega 56 tutaj pokonuje GTX 1080 Ti.
Szkoda, że więcej silników i gier Vulkana nie używa, a gry DX12 to w większości tak naprawdę zwykle ciągle DX11 z doklejonymi tu i ówdzie jakimiś funkcjami DX12 tylko...

Wymagania minimalne trochę dziwne i7 i bidny FX? Jeszcze bym rozumiał i7 + Ryzen 5, ale ten FX to trochę bez sensu, pewnie na i5tkach gierka też pójdzie.
Edytowane przez autora (2017.11.10, 11:03)
SoulRak3r (2017.11.10, 11:02)
Ocena: 23
#17

0%
mat9v @ 2017.11.10 10:49  Post: 1107497
Tylko po co pakować do każdej rozdzielczości i każdych ustawień TSSAA 8X? Po co testować w 4k w ustawieniach Mein Leben skoro między ustawieniami jest tak mała praktyczna różnica w jakości obrazu...


Czasem mam wrażenie że celem tych wszystkich testów jest pokazanie nam jak to stary i beznadziejny sprzęt mamy i już dawno powinniśmy zmienić (sprawdź ceny KONIECZNIE!).
SNC (2017.11.10, 11:24)
Ocena: 6
#18

0%
myszka91 @ 2017.11.10 10:10  Post: 1107477
Dokładnie 10 lat temu wyszedł Crysis, wymagania 20 razy mniejsze niż ten najnowszy Wolfenstein, a grafika w tym pierwszym tylko troszeczkę gorsza lub może nawet porównywalna. Śmierdzi mi tu zmową największych korporacji w końcu trzeba cały czas zarabiać na sprzęcie.

Bo Crysis to byla rewelacja technologiczna ktora mozna naprawde docenic po 10 latach. Wiadomo ze obecne gry maja lepsze tekstury czy wieksza ilosc polygonow ale realnosc oswietlenia to moze konkurowac spokojnie z dzisiejszymi tytulami a od wiekszosci jest nadal leszpa.
szefons (2017.11.10, 11:33)
Ocena: 1
#19

0%
No z opisami z artykułu to ja się niemal w ogóle nie zgadzam, miałem inne odczucia i niektóre wyniki, nie wiem może w 4k, ale w życiu mi 10gb nie zeżarło ramu w fhd, bo tylko jakieś ~3gb.

I to się zgadza, bo konsole mają 5-6gb, więc gra musi działać na pececie który ma te 8gb nie gorzej niż na konsoli, z tym, że karta najlepiej 3-4gb vram. Tylko na konsolach nie jest raczej ustawiony mein leiben.

Zauważyłem tez znaczy spadek użycia vram, jakieś 2gb schodząc z mein lieben na ultra czy wysokie, wbrew temu co jest też napisane w artykule, różnica w jakości jest znikoma podczas rozgrywki, ale najlepiej samemu wybrać opcje, bo tektur się nie wybiera, zależą od wybranych opcji automatycznie.

Bo na maksa fhd to ponad 5gb vram, gra niesamowicie dokładnie trzyma użycie vram, co do megabajta, przed godzinę i więcej się nie zmienia nawet o 1mb, a podczas ładowania zmienia się tylko użycie ramu.

Wiele osób zgłaszało problemy powyżej fhd, tak wiec z tym akurat gra ma różne problemy.

Kiedyś pytałem, ale chyba obecnie nadal się nie da, jak u was zobaczyć pełny zrzut z porównania, a nie tylko ten mały wycinek w zoomie, to przecież jest absurd.
RedGhost (2017.11.10, 11:49)
Ocena: 1
#20

0%
A 1060 3GB?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 31
Niedroga hybryda z Core M3. 5
Radzi sobie ze 135-watowym CPU. 9
Białe, czarne, przeszklone lub nie. 5
Duży sukces polskiej gry. 11
Maksimum mocy i wszechstronności. 7
Wygodna regulacja głośności. 1
Polska drużyna zwarta i gotowa. 2
W najbliższy piątek, 17 listopada, rozpocznie się Audio Video Show & Smart Home. 8
To była kwestia czasu. 37
Nowy moduł już nagrodzony. 26
Duża metamorfoza znanej przeglądarki. 86
Coś dla pobudzenia nostalgii. 29
Rekord na Reddicie i mocny udział mediów. 57
Będzie wielkie liczenie. 33
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Blizzard, zgodnie z obietnicą, udostępnił jedną ze swoich popularnych gier, StarCraft II, zupełnie za darmo, a więc w formie free-2-play. 17
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
Nowy typ pamięci coraz bliżej. 13
Firma liczy na wyższą ofertę? 13
Będzie wielkie liczenie. 33
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Jedni się cieszą, a inni krytykują. 18
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Zakrzywione 32 cale i FreeSync. 16
Płyta główna w formacie CEB. 8
Facebook