Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6
BluFox (2017.10.10, 04:17)
Ocena: 53
#1

0%
I kto chciał kupić procki to został na lodzie. A to problem z płytami i krótką żywotnością niekompatybilnych Z270. Ech ręce opadają. Do tego 'supr' ceny RAM i dopełnia się wizja słabej sprzedażny komputerów dla graczy kosztem ...konsol.


Muslę że AMD gra w szachy, będzie Ryzen+
;-)
Pentium D (2017.10.10, 05:37)
Ocena: 35
#2

0%
A niebiescy fanboje jadą po AMD, że zostało zdeptane a intel dobry wujek bo dał 6 rdzeni ot tak, pytanie gdzie. Procków jest jak na lekarstwo, płyt na średnim i niskim chipsecie w ogóle nie ma bo premiera odbyła się naprędce aby odpowiedzieć na ten marny produkt AMD jakim jest Ryzen ;)

Śmieszne jest też to, że gdy Kawa i wszystkie płyty osiągną zadowalającą dostepność za rogiem będzie następna generacja - Cannon Lake :)
Edytowane przez autora (2017.10.10, 06:23)
lukevipno1 (2017.10.10, 07:04)
Ocena: 34
#3

0%
Ta generacja iNTELA powinna się nazywać unicorn like, nikt ich nie widział a każdy o nich gada. iNTEL sam na siebie bata kręci, ja już nie kupię nic od tych machlojkarzy przynajmniej do 2020 (czyt. następnej podstawki od AMD) wtedy będzie pewnie cock like z 10+ rdzeniami i bazowym clokiem 5Ghz.
Edytowane przez autora (2017.10.10, 07:12)
Trepcia (2017.10.10, 07:09)
Ocena: 28
#4

0%
Trzeba czekac™
Skymad (2017.10.10, 07:17)
Ocena: 26
#5

0%
A wy myślicie, że Intel to zrobił przez przypadek? :E Osoba/team, który na to wpadł dostał na bank podwyżkę :E

Wypuścili bardzo dobre procesory w znośnych cenach, cały świat IT huczy o kawie. Osoby, które mały brać Ryzena teraz czekają na 8600k/8700k (w tym ja sam miałem brać Ryzena 1700 a teraz czekam na nowe i7 :D ). No bo w sumie nie lepiej poczekać miesiąc na lepszą wydajność? Mam płytę na B150 więc i tak bym zmienił do K.

Papierowa premiera była świetnym posuniecięm Intela. W dużych korpo NIC nie dzieje się przez przypadek.
axjomat (2017.10.10, 08:04)
Ocena: 13
#6

0%
Ciekawa taktyka Intela. Pokazać a potem... Czekajcie sobie... No trzeba przyznać, że chyba skuteczny wybieg taktyczny? Przymierzałem się do przesiadki na Ryzen 5 1600, ale...? Teraz sam już nie wiem, czy nie lepiej poczekać? Intel chyba skutecznie namieszał mi w głowie? ;) Chociaż z drugiej strony to trochę takie nie fajne ze strony Intela. Takie pogrywanie sobie z konsumentem. Pokazanie cukierka przez szybę... Jeśli po miesiącu będą dostępne procesory, płyty szczególnie te tańsze to jeszcze ok. Ale jeśli to się przedłuży do nowego roku, to niech Intel spada ;)
szmon (2017.10.10, 08:11)
Ocena: 13
#7

0%
Skymad @ 2017.10.10 07:17  Post: 1100500
A wy myślicie, że Intel to zrobił przez przypadek? :E Osoba/team, który na to wpadł dostał na bank podwyżkę :E

Wypuścili bardzo dobre procesory w znośnych cenach, cały świat IT huczy o kawie. Osoby, które mały brać Ryzena teraz czekają na 8600k/8700k (w tym ja sam miałem brać Ryzena 1700 a teraz czekam na nowe i7 :D ). No bo w sumie nie lepiej poczekać miesiąc na lepszą wydajność? Mam płytę na B150 więc i tak bym zmienił do K.

Papierowa premiera była świetnym posuniecięm Intela. W dużych korpo NIC nie dzieje się przez przypadek.


Lepszy wróbel w garści... Żeby potem się nie okazało, że te wyniki benchmarków to też były papierowe :E
Emler (2017.10.10, 08:15)
Ocena: 9
#8

0%
Skymad @ 2017.10.10 07:17  Post: 1100500
A wy myślicie, że Intel to zrobił przez przypadek? :E Osoba/team, który na to wpadł dostał na bank podwyżkę :E

Wypuścili bardzo dobre procesory w znośnych cenach, cały świat IT huczy o kawie. Osoby, które mały brać Ryzena teraz czekają na 8600k/8700k (w tym ja sam miałem brać Ryzena 1700 a teraz czekam na nowe i7 :D ). No bo w sumie nie lepiej poczekać miesiąc na lepszą wydajność? Mam płytę na B150 więc i tak bym zmienił do K.

Papierowa premiera była świetnym posuniecięm Intela. W dużych korpo NIC nie dzieje się przez przypadek.


Z jednek strony masz rację że była to bardzo dobra zagrywka marketingowa intela aby powstrzymać caly czas rosnąca ekspansję Ryzenow na rynku.

Z drugiej strony nie masz racji twierdząc ze tak jak i ty miliony ludzi na calym świecie będzie cierpliwie czekać aż intel łaskawie wyprodukuje te grzałki z glutem pod IHSem ( gwarantowane wysokie temperatury pod obciążeniem).
Dziś ludzie nie chcą już czekać, brakuje im cierpliwości. Dziś idą do sklepu czy marketu i biorą to co jest na półkach. A zaznaczam że zbliżają się święta Bożego Narodzenia, co przełoży się bezpośrednio na skukces lub porażkę Kawy od Intela. Ja wróżę Kawie sromotną porażkę, tak jak to ma miejsce z Vega od AMD. Brak dostępności ma rynku, powoduje radykalne podniesienie cen tych układów. Juz w PL w wielu sklepach (npmProLine) taki 8700K wyceniony jest na 2 tys zl. Do tego dolicz droga płytę główną (ceny zaczynaja sie od 600zl w górę), z sekcją zasilania która może Cię oparzyć, i masz ponad naprawdę niezłą sumkę do zaplacenia tylko za 2 podzespoły. Tylko po to aby mieć te 30 FPSow więcej w porowaniu do tańszych Ryzenow.

Tańsze płyty główne do parzenia tej Kaey pojawią sie w pierwszym kwartale przyszlego roku, co już będzie po ptokach, bo raz że sporo ludzi przed świętami zaopatrzy sie w Ryzeny lub Kaby Laky, a dwa w lutym AMD wyda Ryzeny Reflesh produkowane w 12nm litografii. A strzelam że tum razem AMD postawie nie na energooszczędność (jak to miało miejsce w przypadku Ryzenow pierwszej eberacji) a na spore możliwości OC. I wcale się nie zdziwie jeżeli Ryzeny Reflesh będzie można wykręcić w okolice 4,5 GHz, co drastycznie obniżyłoby opłacalność zakupu Coffee Lakow od intela.
ext73 (2017.10.10, 08:33)
Ocena: 10
#9

0%
Tylko po co przepłacać skoro można mieć threadripperq ?!?!? Do tego AMD nie szpieguje ;)
B0BS0N (2017.10.10, 08:41)
Ocena: 10
#10

0%
Czas pokaże czy to był dobry ruch Intela. Póki co znaczną część z potencjalnych nabywców przekonali tym dużym skokiem wydajności i zapewne większość z nich poczeka jakiś czas - kwestia tego jak długo. Bo jeśli nie będą nadążać z produkcją i do końca roku ceny i dostępność nie ulegną poprawie, to cały zamysł Intela pójdzie w niepamięć i więcej będzie negatywnych skutków niż korzyści dla niebieskich, bo konsumenci są pamiętliwi.
Kabor (2017.10.10, 08:48)
Ocena: 19
#11

0%
'Pamiętajmy, że nawet jeśli nowych Core nie można kupić, to konsumenci dostali od Intela sygnał, że być może warto czekać, a nie kupować Ryzeny.'


'Wyraźnego polepszenia dostępności nowych procesorów nie spodziewajcie się zbyt szybko z jednego powodu - Intel musi się jeszcze szybko pozbyć zapasów procesorów Kaby Lake, takich jak chociażby Core i7-7700K i Core i5-7600K.'

Czy tylko dla mnie te zdania są w sprzeczności.

Nie kupujcie Ryzenów bo za rogiem są 8xxx ale kupujcie 7xxx bo musimy się pozbyć ich z magazynów (i nie przejmujcie się tym, że zostaną wam wspaniałe płyty serii 2xx)
Trepcia (2017.10.10, 08:49)
Ocena: 17
#12

0%
B0BS0N @ 2017.10.10 08:41  Post: 1100518
Czas pokaże czy to był dobry ruch Intela. Póki co znaczną część z potencjalnych nabywców przekonali tym dużym skokiem wydajności i zapewne większość z nich poczeka jakiś czas - kwestia tego jak długo. Bo jeśli nie będą nadążać z produkcją i do końca roku ceny i dostępność nie ulegną poprawie, to cały zamysł Intela pójdzie w niepamięć i więcej będzie negatywnych skutków niż korzyści dla niebieskich, bo konsumenci są pamiętliwi.


Obecnie sytuacja wyglada tak, ze w top 20 best seller cpu na Amazonie 11 procesorow jest od amd a 9 od intela, gdzie jeszcze kilka dni temu byly 14 procki intela i 6 amd.
liko (2017.10.10, 09:01)
Ocena: 9
#14

0%
Intel gra w kulki.
sigmund (2017.10.10, 09:20)
Ocena: 3
#16

0%
8400 jest powszechnie dostępny (za ok. 820 zł) i patrząc na testy jest bardzo opłacalny. Oczywiście niezaprzeczalnym minusem jest obecność jedynie płyt Z, bo budżetowo on lepiej by grał z B/H, jednak Z pozwala na szybszy RAM. W testach u konkurencji widać zysk z niego.
Oczywiście, że CF powinien być bardziej dostępny i Intel wolał zrobić szybszą premierę, żeby ludzie widzieli, że warto czekać i nie kupować Ryzenów. Jednakże zapomina się, że 8400 jest, podobnie jak i i3.
B0BS0N (2017.10.10, 09:24)
Ocena: 5
#17

0%
Kabor @ 2017.10.10 08:48  Post: 1100520
'Pamiętajmy, że nawet jeśli nowych Core nie można kupić, to konsumenci dostali od Intela sygnał, że być może warto czekać, a nie kupować Ryzeny.'


'Wyraźnego polepszenia dostępności nowych procesorów nie spodziewajcie się zbyt szybko z jednego powodu - Intel musi się jeszcze szybko pozbyć zapasów procesorów Kaby Lake, takich jak chociażby Core i7-7700K i Core i5-7600K.'

Czy tylko dla mnie te zdania są w sprzeczności.

Nie kupujcie Ryzenów bo za rogiem są 8xxx ale kupujcie 7xxx bo musimy się pozbyć ich z magazynów (i nie przejmujcie się tym, że zostaną wam wspaniałe płyty serii 2xx)

Redaktor Gontarczyk nie pisze 'czekajcie', tylko 'może niektórzy zaczekają' i to jest różnica. Druga sprawa - jak ktoś ma nową platformę na Z270 to na 90% nie będzie wymieniał CPU, chyba, że musi, albo nie ma co robić z pieniędzmi.
B0BS0N (2017.10.10, 09:27)
Ocena: 5
#18

0%
sigmund @ 2017.10.10 09:20  Post: 1100531
8400 jest powszechnie dostępny (za ok. 820 zł) i patrząc na testy jest bardzo opłacalny. Oczywiście niezaprzeczalnym minusem jest obecność jedynie płyt Z, bo budżetowo on lepiej by grał z B/H, jednak Z pozwala na szybszy RAM. W testach u konkurencji widać zysk z niego.
Oczywiście, że CF powinien być bardziej dostępny i Intel wolał zrobić szybszą premierę, żeby ludzie widzieli, że warto czekać i nie kupować Ryzenów. Jednakże zapomina się, że 8400 jest, podobnie jak i i3.

Z testów i5-8400 na PPC wynika, że chyba nawet lepiej kupić droższy, bardzo szybki ram, niż dopłacać 1000zł do i7-8700K. A płyta Z370, pomimo, że stosunkowo droga, to oferuje wiele korzyści, między innymi wspomniana przez Ciebie obsługa szybkiego RAMu, jak i wiele złącz USB, porty M2 i przede wszystkim lepsze audio (przynajmniej w większości płyt).
Przykład z BF1 (średni FPS):
i7-8700K + RAM 2133MHz CL14 - 177 kl/s
i5-8400 + RAM 3200 CL14 - 188,7 kl/s

A zestaw z 8gb RAM tańszy o dobre 800-1000zł (przy obecnych cenach)
Edytowane przez autora (2017.10.10, 09:36)
VuziX (2017.10.10, 09:42)
Ocena: 5
#19

0%
Nie chcę być złośliwy, ale Intel chyba teraz praktykuje zbiórki jak na kickstarterze co by mieć kasę, aby je wyprodukować :D
Kaszak696 (2017.10.10, 09:44)
Ocena: 11
#20

0%
Widać dodanie dwóch rdzeni bardzo negatywnie wpłynęło na uzysk. Nic dziwnego, w końcu tyle lat klepali 4 rdzenie.
Edytowane przez autora (2017.10.10, 09:45)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 31
Niedroga hybryda z Core M3. 5
Radzi sobie ze 135-watowym CPU. 9
Białe, czarne, przeszklone lub nie. 5
Duży sukces polskiej gry. 11
Maksimum mocy i wszechstronności. 7
Wygodna regulacja głośności. 1
Polska drużyna zwarta i gotowa. 2
W najbliższy piątek, 17 listopada, rozpocznie się Audio Video Show & Smart Home. 8
To była kwestia czasu. 37
Nowy moduł już nagrodzony. 26
Duża metamorfoza znanej przeglądarki. 86
Coś dla pobudzenia nostalgii. 29
Rekord na Reddicie i mocny udział mediów. 57
Będzie wielkie liczenie. 33
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Blizzard, zgodnie z obietnicą, udostępnił jedną ze swoich popularnych gier, StarCraft II, zupełnie za darmo, a więc w formie free-2-play. 17
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
Nowy typ pamięci coraz bliżej. 13
Firma liczy na wyższą ofertę? 13
Będzie wielkie liczenie. 33
Wielka, ciężka i głodna mocy! 44
Jedni się cieszą, a inni krytykują. 18
O zagrożeniach związanych z Intel ME mówiło się od długiego czasu. 28
Zakrzywione 32 cale i FreeSync. 16
Płyta główna w formacie CEB. 8
Facebook