Komentarze
Komentarzy na stronę
1
raven18 (2017.09.25, 17:59)
Ocena: 1
#1

0%
TW Warhammer jest świetny, jedynym elementem który naprawdę boli są DLC, praktycznie na wszystko ... choć nawet w podstawkę można dobrze się bawić, aczkolwiek patrząc na to ile czasu mi zabrała jedynka o dwójce nawet nie myślę
Zielony21122 (2017.09.25, 18:00)
Ocena: 4
#2

0%
I znowu krew dopiero w dlc :(
Telvas (2017.09.25, 19:12)
Ocena: 3
#3

0%
raven18 @ 2017.09.25 17:59  Post: 1097202
TW Warhammer jest świetny, jedynym elementem który naprawdę boli są DLC, praktycznie na wszystko ... choć nawet w podstawkę można dobrze się bawić, aczkolwiek patrząc na to ile czasu mi zabrała jedynka o dwójce nawet nie myślę

I właśnie dlatego jest żałosny, a nie świetny :)
Lubię strategie i jeszcze bardziej lubię Warhammera, ale właśnie przez to nie kupię ani TW Warhammer, ani TW Warhammer 2. Nie będę wspierał czegoś takiego.
Jacek1991 (2017.09.25, 20:03)
Ocena: 2
#4

0%
większość tych serwisów to sprzedajne ścierwa a nie serwisy z recenzjami.
nemar (2017.09.25, 20:58)
Ocena: 0
#5

0%
A to jest bardziej nowa gra czy samodzielny dodatek tylko sprzedawany jako nowa gra?
legoras (2017.09.25, 21:15)
Ocena: 4
#6

0%
Hahahaaha znowu IGN – 91/100, TAKA SAMA ocena była przy Rome 2 Total Crap, najbardziej zabugowanej i niedopracowanej gry tamtego roku.
QuadroS (2017.09.25, 21:24)
Ocena: 3
#7

0%
nemar @ 2017.09.25 20:58  Post: 1097248
A to jest bardziej nowa gra czy samodzielny dodatek tylko sprzedawany jako nowa gra?

Dodatek. I to sprzedawany za pełną cenę plus kolejne DLC do niego. CA postąpiło tak samo jak z Napoleonem gdzie był to samodzielny dodatek do Empire. Osobiście chciałbym dodać że albo zachodni recenzenci tejże gry rozpoczęli swą przygodę z serią od Rome II bądź nawet Warhammera I albo poprostu głównym kryterium jest odwzorowanie uniwersum Warhammera Fantasy. Zgodzę się że Warhammer 1 to dobra gra. Lecz to beznadziejny Total War. Wiele osób może się zemną nie zgadzać i szanuję to-ale to co Kreatywni odjaniepawlają z tą serią to porażka. Absurdalna polityka DLC, uproszczenia na każdym kroku względem poprzednich części(przypuszczam przez chęć poszerzenia grona odbiorców) i ta nieszczęsna AI. Moim zdaniem jako (mam nadzieję że tutaj nie przesadzę) weterana serii ta gra tfu dodatek nie zasługuje na takie oceny ale zaznaczam iż to jedynie osobista opinia.
nemar (2017.09.25, 21:32)
Ocena: 4
#8

0%
Ja się zagrywałem w starego Rome TW, potem Medieval z Third Age. Ale od Rome 2 coś jest tam nie tak - właśnie uproszczenia, pusta efektowność czy tragiczna polityka DLC mnie zniechęciły. Warhammera TW nawet więc nie spróbowałem. Jak widać chyba słusznie
Edytowane przez autora (2017.09.25, 21:46)
wingedhusar (2017.09.26, 01:21)
Ocena: -1
#9

33%
QuadroS @ 2017.09.25 21:24  Post: 1097258
nemar @ 2017.09.25 20:58  Post: 1097248
A to jest bardziej nowa gra czy samodzielny dodatek tylko sprzedawany jako nowa gra?

Dodatek. I to sprzedawany za pełną cenę plus kolejne DLC do niego. CA postąpiło tak samo jak z Napoleonem gdzie był to samodzielny dodatek do Empire. Osobiście chciałbym dodać że albo zachodni recenzenci tejże gry rozpoczęli swą przygodę z serią od Rome II bądź nawet Warhammera I albo poprostu głównym kryterium jest odwzorowanie uniwersum Warhammera Fantasy. Zgodzę się że Warhammer 1 to dobra gra. Lecz to beznadziejny Total War. Wiele osób może się zemną nie zgadzać i szanuję to-ale to co Kreatywni odjaniepawlają z tą serią to porażka. Absurdalna polityka DLC, uproszczenia na każdym kroku względem poprzednich części(przypuszczam przez chęć poszerzenia grona odbiorców) i ta nieszczęsna AI. Moim zdaniem jako (mam nadzieję że tutaj nie przesadzę) weterana serii ta gra tfu dodatek nie zasługuje na takie oceny ale zaznaczam iż to jedynie osobista opinia.


Jak mozna twierdzic ze cos nie zasluguje na jakas ocene , skoro sie w to nie grało? Al zawsze byla slaba, ale od czego sa mody? Poza tym o jakich uproszczeniach mowa?
myszka91 (2017.09.26, 07:23)
Ocena: 0
#10

0%
Uważam, że te wszystkie Total War: Warhammer łącznie z trzecią częścią która się dopiero ukaże powinny być jedną grą, a nie trzy różne z setką dodatków DLC.
wingedhusar (2017.09.26, 08:41)
Ocena: 0
#11

33%
No i do tego to zmierza, jedynka i dwojka beda polaczone, mapa bedzie wspólna, tego jeszcze w total war nie było
nemar (2017.09.26, 10:33)
Ocena: 0
#12

0%
No właśnie dlatego wygląda to na dość brzydki skok na kasę. Ja o uproszczeniach pisałem w kontekście Rome2. .
QuadroS (2017.09.26, 15:05)
Ocena: 0
#13

0%
wingedhusar @ 2017.09.26 01:21  Post: 1097286
QuadroS @ 2017.09.25 21:24  Post: 1097258
(...)

Dodatek. I to sprzedawany za pełną cenę plus kolejne DLC do niego. CA postąpiło tak samo jak z Napoleonem gdzie był to samodzielny dodatek do Empire. Osobiście chciałbym dodać że albo zachodni recenzenci tejże gry rozpoczęli swą przygodę z serią od Rome II bądź nawet Warhammera I albo poprostu głównym kryterium jest odwzorowanie uniwersum Warhammera Fantasy. Zgodzę się że Warhammer 1 to dobra gra. Lecz to beznadziejny Total War. Wiele osób może się zemną nie zgadzać i szanuję to-ale to co Kreatywni odjaniepawlają z tą serią to porażka. Absurdalna polityka DLC, uproszczenia na każdym kroku względem poprzednich części(przypuszczam przez chęć poszerzenia grona odbiorców) i ta nieszczęsna AI. Moim zdaniem jako (mam nadzieję że tutaj nie przesadzę) weterana serii ta gra tfu dodatek nie zasługuje na takie oceny ale zaznaczam iż to jedynie osobista opinia.


Jak mozna twierdzic ze cos nie zasluguje na jakas ocene , skoro sie w to nie grało? Al zawsze byla slaba, ale od czego sa mody? Poza tym o jakich uproszczeniach mowa?

Po pierwsze-Total War Warhammer II to samodzielny dodatek do części pierwszej. Różni się jedynie nieco interfejs i mechanika kampanii. Wiem to od zaufanej osoby która dostała wersję recenzencką przedpremierowo, z jej filmów i z filmów udostępnianych przez samych Kreatywnych. Widzę że kolego, zrobiłeś dosyć mały research gdyż do Warhammera I możliwe jest tworzenie modów jedynie na drobnostki typu mapy bitew czy oteksturowanie jednostek więc nie chcę wierzyć że nagle CA zmieniło silnik w taki sposób by był bardziej otwarty na mody. Już w Rome II zablokowano możliwość modyfikacji mapy. Z tego można łatwo wywnioskować że ulepszenia AI modami jest niewykonalne. I owszem Warhammera pierwszego mam na swoim koncie. Jeśli chodzi o uproszczenia-są następujące:
-Dyplomacja uległa bardzo dużej zmianie;usunięto możliwość wymiany dzielnic tj. osad a także płacenia swego rodzaju trybutu,
-Zubożono system formacji na polu bitwy(Warhammer I)
-Konnica jest teraz za przeproszeniem do tylnej części ciała. Nawet szarża najlepszej takoeej jednostki w grze na stosunkowo słabe oddziały nie ma takiego efektu jak w poprzednich częściach(nie liczę Rome II)przez co kawaleria jest lekko mówiąc słaba.
Wykasowano system rodów, polityki i usunięto eventy polityczne.
-Wprowadzono bezsensowny podział na prowincje.
-Usunięto możliwość zarządzania podatkami(zostawiono jedynie opcję opodatkowania prowincji)
-Usunięto system namiestników prowincji i osad.
Można by wymienić jeszcze parę większych i mniejszych rzeczy o któtych w tej chwili nie pamiętam. Mam jednak nadzieję że rozwiałem Twoje wątpliwości do mojej poprzedniej wypowiedzi.
QuadroS (2017.09.26, 15:07)
Ocena: 0
#14

0%
wingedhusar @ 2017.09.26 08:41  Post: 1097319
No i do tego to zmierza, jedynka i dwojka beda polaczone, mapa bedzie wspólna, tego jeszcze w total war nie było

Czemu według Ciebie lepsze jest powiększenie mapy przez DLC zamiast stworzenia olbrzymiej mapy tak jak w Attili czy Rome II? Twoje myślenie mnie przeraża.
wingedhusar (2017.09.26, 17:07)
Ocena: 0
#15

33%
QuadroS @ 2017.09.26 15:05  Post: 1097433
wingedhusar @ 2017.09.26 01:21  Post: 1097286
(...)


Jak mozna twierdzic ze cos nie zasluguje na jakas ocene , skoro sie w to nie grało? Al zawsze byla slaba, ale od czego sa mody? Poza tym o jakich uproszczeniach mowa?

Po pierwsze-Total War Warhammer II to samodzielny dodatek do części pierwszej. Różni się jedynie nieco interfejs i mechanika kampanii. Wiem to od zaufanej osoby która dostała wersję recenzencką przedpremierowo, z jej filmów i z filmów udostępnianych przez samych Kreatywnych. Widzę że kolego, zrobiłeś dosyć mały research gdyż do Warhammera I możliwe jest tworzenie modów jedynie na drobnostki typu mapy bitew czy oteksturowanie jednostek więc nie chcę wierzyć że nagle CA zmieniło silnik w taki sposób by był bardziej otwarty na mody. Już w Rome II zablokowano możliwość modyfikacji mapy. Z tego można łatwo wywnioskować że ulepszenia AI modami jest niewykonalne. I owszem Warhammera pierwszego mam na swoim koncie. Jeśli chodzi o uproszczenia-są następujące:
-Dyplomacja uległa bardzo dużej zmianie;usunięto możliwość wymiany dzielnic tj. osad a także płacenia swego rodzaju trybutu,
-Zubożono system formacji na polu bitwy(Warhammer I)
-Konnica jest teraz za przeproszeniem do tylnej części ciała. Nawet szarża najlepszej takoeej jednostki w grze na stosunkowo słabe oddziały nie ma takiego efektu jak w poprzednich częściach(nie liczę Rome II)przez co kawaleria jest lekko mówiąc słaba.
Wykasowano system rodów, polityki i usunięto eventy polityczne.
-Wprowadzono bezsensowny podział na prowincje.
-Usunięto możliwość zarządzania podatkami(zostawiono jedynie opcję opodatkowania prowincji)
-Usunięto system namiestników prowincji i osad.
Można by wymienić jeszcze parę większych i mniejszych rzeczy o któtych w tej chwili nie pamiętam. Mam jednak nadzieję że rozwiałem Twoje wątpliwości do mojej poprzedniej wypowiedzi.


To nie sa uproszczenia tylko po prostu modyfikacje gry które Ci sie nie podobają ;) a mody na AI sa dostepne na steam, z kolei zmiany ktore Ci sie nie podobaja mi przypadly do gustu( z wyjatkiem wywalenia formacji w bitwach) takze jednym sie podoba innym nie , z kolei rody i wydarzenia polityczne do warhammera nie pasuja po prostu, przypuszczam że musimy poczekać na kolejny historyczny total war, notabene ja warhammera jako takiego nie lubie, ale w sosie z Total War przypadl mi do gustu :)
wingedhusar (2017.09.26, 17:10)
Ocena: 0
#16

33%
QuadroS @ 2017.09.26 15:07  Post: 1097434
wingedhusar @ 2017.09.26 08:41  Post: 1097319
No i do tego to zmierza, jedynka i dwojka beda polaczone, mapa bedzie wspólna, tego jeszcze w total war nie było

Czemu według Ciebie lepsze jest powiększenie mapy przez DLC zamiast stworzenia olbrzymiej mapy tak jak w Attili czy Rome II? Twoje myślenie mnie przeraża.


Nie chodzi mi o sama mapę jako taką, ale powiazanie ze soba kolejnych tytułow w calosc, poza tym ta mapa to jest 2-3 razy taka jesli chodzi o rozmiar jak w rome czy attili
sevae (2017.09.26, 18:46)
Ocena: 0
#17

0%
Cywilizacja, Total War, gry Paradoxu... DLC dla strategii są straszne.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Po trzy modele dla urządzeń mobilnych i desktopów. 10
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 9
Dobra wiadomość dla posiadaczy konsol Microsoftu. 4
Firma ujawnia swoje plany na przyszłość. 9
Największa inwestycja w historii firmy. 26
Microsoft zachęca do zakupów przed świętami. 16
Dużo tu rowów i dziurek. 9
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 18
Facebook
Ostatnio komentowane