Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
rayfe (2017.09.22, 15:00)
Ocena: 3
#1

0%
Płyty ładne ale te plastikowe osłony portów z panelu tylnego mogły by być mniejsze i to znacznie... A nie zasłaniają radiatory z sekcji zasilania i wyglądają buracko...
Pontoneiros (2017.09.22, 15:06)
Ocena: 2
#2

0%
pot
rayfe @ 2017.09.22 15:00  Post: 1096586
Płyty ładne ale te plastikowe osłony portów z panelu tylnego mogły by być mniejsze i to znacznie... A nie zasłaniają radiatory z sekcji zasilania i wyglądają buracko...


Potwierdzam, dziadowsko to wygląda.
.PaVLo. (2017.09.22, 15:10)
Ocena: 2
#3

0%
Bez miliona leduff ... w końcu jakaś opcja (Hero X).
mocu1987 (2017.09.22, 15:22)
Ocena: 9
#4

0%
'Nowość i progress' taki jak między Z170 vs Z270
frenchkiss4u (2017.09.22, 15:53)
Ocena: 8
#5

0%
Pewnie znów + 100 zł jak to miało miejsce z przesiadki z z170 na z270...
1minuser (2017.09.22, 16:18)
Ocena: 5
#6

0%
Chcę z powrotem płyty jak z97-ws.
zimek123456 (2017.09.22, 17:09)
Ocena: -3
#7

0%
Hero X wychodzi ze to nedzie fapex na modach
Fonzie (2017.09.22, 17:36)
Ocena: 6
#8

0%
Czy już nawet TUF musi być PRO GEJMING żeby się sprzedawać ???
mfuker (2017.09.22, 17:43)
Ocena: 8
#9

0%
'Gdzie się podziały tamte prywatki...'

bajf (2017.09.22, 19:12)
Ocena: 4
#10

0%
Czyli różnią się tylko tym, że obsługują nowe procesory, ale nie wspierają starych?
.:Proxy:. (2017.09.22, 19:26)
Ocena: 1
#11

0%
Prezesik Asusa powinien odwiedzić jedną z tych plam śmieci o powierzchni Polski - najwidoczniej człowiek nie rozumie gdzie trafia te śmieci, które produkuje.

Żeby trzeba było kupować płyty serwerowe, bo nic nie można sensownego wybrać od innych producentów, to tylko pokazuje jak jest źle.
Duchu (2017.09.22, 19:52)
Ocena: 3
#12

0%
A ITX-y gdzie? :[

Pozdr.
SunTzu (2017.09.22, 23:58)
Ocena: 4
#13

33%
bajf @ 2017.09.22 19:12  Post: 1096653
Czyli różnią się tylko tym, że obsługują nowe procesory, ale nie wspierają starych?

Na pierwszy rzut oka kotlety :P
Tak dokładnie tym. Z tego co pamiętam był news, że z370 nie obsłuży starych procków, a stary chipset nie obsłuży nowych procesorów.

.:Proxy:. @ 2017.09.22 19:26  Post: 1096656
Prezesik Asusa powinien odwiedzić jedną z tych plam śmieci o powierzchni Polski - najwidoczniej człowiek nie rozumie gdzie trafia te śmieci, które produkuje.

Żeby trzeba było kupować płyty serwerowe, bo nic nie można sensownego wybrać od innych producentów, to tylko pokazuje jak jest źle.


Taa płyta serwerowa dużo droższa może nie mieć nawet radiatorów na sekcji :)
Nie mam tu na myśli nawet dedykowanych mobo do 1u.
W dodatku większość mobo (przynajmniej te z broadwella), ma sekcję około 6 fazową

Innymi słowy nie chciałbyś widzieć mobo za 800zł z taką sekcją: https://d3fa68hw0m2vcc.cloudfront.net/a3a/172153033.jpeg (płyta super tania)


Nie chodzi o to, że sekcja nie da rady (nie ma OC)... ale głupi kawałek aluminium może obniżyć istotnie temperatury i w gorących warunkach zwiększyć żywotność platformy.
Edytowane przez autora (2017.09.23, 00:08)
BOLOYOO (2017.09.23, 05:31)
Ocena: 3
#14

0%
Płyty Asusa podobają mi się najbardziej. W porównaniu do MSI czy innych Biostarów, te są piękne ;)
.:Proxy:. (2017.09.23, 07:23)
Ocena: 3
#15

0%
SunTzu @ 2017.09.22 23:58  Post: 1096711

.:Proxy:. @ 2017.09.22 19:26  Post: 1096656
Prezesik Asusa powinien odwiedzić jedną z tych plam śmieci o powierzchni Polski - najwidoczniej człowiek nie rozumie gdzie trafia te śmieci, które produkuje.

Żeby trzeba było kupować płyty serwerowe, bo nic nie można sensownego wybrać od innych producentów, to tylko pokazuje jak jest źle.


Taa płyta serwerowa dużo droższa może nie mieć nawet radiatorów na sekcji :)
Nie mam tu na myśli nawet dedykowanych mobo do 1u.
W dodatku większość mobo (przynajmniej te z broadwella), ma sekcję około 6 fazową

Innymi słowy nie chciałbyś widzieć mobo za 800zł z taką sekcją: https://d3fa68hw0m2vcc.cloudfront.net/a3a/172153033.jpeg (płyta super tania)

Nie chodzi o to, że sekcja nie da rady (nie ma OC)... ale głupi kawałek aluminium może obniżyć istotnie temperatury i w gorących warunkach zwiększyć żywotność platformy.


Nikt nie powiedział, że będą tanie, że będzie można kręcić (dziś nieopłacalna zabawa), że będzie pierdyliard różnych profili i wszystko zadziała. Chodzi tylko o to, że tam nie dotarła moda na plastik, ledy i inne gówna.

Ty akurat wybrałeś model bez radiatora i z dwoma gniazdami, bo tak pasowało do Twojej tezy. Ja znalazłem model z radiatorami, i jest wiele innych również nowszych modeli z radiatorami (o czym doskonale wiesz).



Edytowane przez autora (2017.09.23, 07:24)
g.maj (2017.09.23, 12:54)
Ocena: -2
#16

0%
mfuker @ 2017.09.22 17:43  Post: 1096625
'Gdzie się podziały tamte prywatki...'



Tak, zapewne wolisz płytę z tak przeciętnym układem zasilania bez żadnego radiatora. BRAWO. Na pewno lepsza haha. Takie głupoty tutaj wypisujesz że się to w głowie nie mieści. Ale żeby nie było, odpowiem Ci gdzie się podziały tamte Epoxy - są na śmietniku historii
Edytowane przez autora (2017.09.23, 12:55)
.:Proxy:. (2017.09.23, 13:12)
Ocena: 2
#17

0%
[quote name='g.maj' date='2017.09.23 12:54' post='1096759']
mfuker @ 2017.09.22 17:43  Post: 1096625
'Gdzie się podziały tamte prywatki...'



Tak, zapewne wolisz płytę z tak przeciętnym układem zasilania bez żadnego radiatora. BRAWO. Na pewno lepsza haha. Takie głupoty tutaj wypisujesz że się to w głowie nie mieści. Ale żeby nie było, odpowiem Ci gdzie się podziały tamte Epoxy - są na śmietniku historii


Do takich procesorów jak wtedy nic więcej nie było potrzebne. Nim się sekcja zasilania spali wcześniej padną kondensatory ;) To był też czas, gdzie kupowało się niewielkie radiatorki i przyklejało tam gdzie było trzeba.
Mimo, że Epoxy nie uchodziły za jakieś super solidne płyty, to i tak się lepiej prezentuje od dzisiejszego kiczu migających ledów, tony plastiku i często pseudo radiatorów.
Edytowane przez autora (2017.09.23, 13:12)
McMenel (2017.09.23, 13:54)
Ocena: 2
#18

0%
g.maj @ 2017.09.23 12:54  Post: 1096759
mfuker @ 2017.09.22 17:43  Post: 1096625
'Gdzie się podziały tamte prywatki...'



Tak, zapewne wolisz płytę z tak przeciętnym układem zasilania bez żadnego radiatora. BRAWO. Na pewno lepsza haha. Takie głupoty tutaj wypisujesz że się to w głowie nie mieści. Ale żeby nie było, odpowiem Ci gdzie się podziały tamte Epoxy - są na śmietniku historii


Wolałbym płytę gdzie nie ma ton plastiku i ledów. Nawet na zielonym PCB z dobrą sekcją zasilania do której mogę dokleić radiatory. Chcę płyty dla użytkownika a nie dla kogoś kto ma małego penisa i musi LED-ami i plastikami udowodnić swoją wyższość.
pwil (2017.09.23, 14:54)
Ocena: 1
#19

0%
Nudy... nudy.. nudy...
Dobrze, że przynajmniej (po tylu latach) nie 4c8t...
SunTzu (2017.09.23, 19:58)
Ocena: -3
#20

33%
.:Proxy:. @ 2017.09.23 07:23  Post: 1096726
SunTzu @ 2017.09.22 23:58  Post: 1096711

(...)


Taa płyta serwerowa dużo droższa może nie mieć nawet radiatorów na sekcji :)
Nie mam tu na myśli nawet dedykowanych mobo do 1u.
W dodatku większość mobo (przynajmniej te z broadwella), ma sekcję około 6 fazową

Innymi słowy nie chciałbyś widzieć mobo za 800zł z taką sekcją: https://d3fa68hw0m2vcc.cloudfront.net/a3a/172153033.jpeg (płyta super tania)

Nie chodzi o to, że sekcja nie da rady (nie ma OC)... ale głupi kawałek aluminium może obniżyć istotnie temperatury i w gorących warunkach zwiększyć żywotność platformy.


Nikt nie powiedział, że będą tanie, że będzie można kręcić (dziś nieopłacalna zabawa), że będzie pierdyliard różnych profili i wszystko zadziała. Chodzi tylko o to, że tam nie dotarła moda na plastik, ledy i inne gówna.

Ty akurat wybrałeś model bez radiatora i z dwoma gniazdami, bo tak pasowało do Twojej tezy. Ja znalazłem model z radiatorami, i jest wiele innych również nowszych modeli z radiatorami (o czym doskonale wiesz).




Kwestie desingu zgadzam się. Co do jakości płyt serwerowych czasem mam wątpliwości. Napisałeś dość dla mnie ogólnie.

Wybrałem taką płytę, bo nie miałem czasu na szukanie.

asus, asrock i gigabyte ogólnie są ciekawostkami
Supermicro jest stricte pod serwery popatrz
https://www.supermicro.nl/products/motherb...00/X10DRD-i.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...X10DRD-iNTP.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb.../X10DRD-iTP.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...00/X10DRD-L.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...0/X10DRD-LT.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb.../X10DRD-LTP.cfm
LGA3xxx
(tylko jeden CPU ma)
https://www.supermicro.nl/products/motherb...20/X11DPH-T.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...20/X11DPi-N.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...0/X10DRD-iT.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...20/X11DPT-B.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...0/X11DPT-PS.cfm
Tu dwóch
https://www.supermicro.nl/products/motherb...0/X10DRD-iT.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb.../X10DRD-iTP.cfm
https://www.supermicro.nl/products/motherb...0/X11DDW-NT.cfm
Nie wiem po co siejesz hejt na mnie, że specjalnie dobieram płyty. Czyli twoim zdaniem nie może, być płyty bez radiatorów i specjalnie dobieram tak mobo...
Czy wsadziłem tyle mobasów, że może jednak płyty serwerową mogą nie mieć radiatorów na sekcje? Czy wciąż twierdzisz, że nie mogą- specjalnie przeszukuję cały net i z forów jakiś wybieram płyty, które nie mają radiatorów.
Może zgodzisz się ze mną tak dla czystej odmiany, że jednak sekcje niechłodzone mogą być, a płyty jednak nie dobrałem perfinie złosliwie tylko, by coś pokazać.

Nigdzie nie pisałem przecież , że płyt z radiatorami nie ma, czy też, że ultra ciężko je kupić...
Edytowane przez autora (2017.09.23, 20:19)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 19
Najdroższy All-in-One na świecie. 48
Z Kaby Lake Refresh i opcjonalnym GPU Nvidii. 7
Zapowiada się całkiem solidny sprzęt. 6
Stal i maty wygłuszające na bokach. 8
Szybsze ładowanie gier. 13
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 15
Kolejna usługa strumieniowania na naszym rynku. 23
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 19
Szybsze ładowanie gier. 13
Moc w najczystszej postaci. 53
Rok sztucznej inteligencji. 10
Najdroższy All-in-One na świecie. 48
Kolejna świetna gra dla pecetowych graczy. 15
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 28
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 15
To jedno z ważniejszych usprawnień nowego systemu Google. Android 8.1. 9
Stal i maty wygłuszające na bokach. 8
Mówi Ci coś nazwa GeForce4? Firma EVGA ma ciekawą gratkę dla prawdziwych fanów staroci. 19
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 23
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Szybsze ładowanie gier. 13
Najnowszy partner biznesowy AMD. 16
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Facebook
Ostatnio komentowane