Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Fonzie (2017.08.30, 13:03)
Ocena: 4
#1

0%
Ładny piecyk :-)
iwanme (2017.08.30, 13:19)
Ocena: 21
#2

0%
4xVega? Połowa tego kompa to zasilacz? :E
Masketta Man (2017.08.30, 13:32)
Ocena: 19
#3

0%
To już chyba niezbędna będzie instalacja trójfazowa w mieszkaniu :E Albo złota karta klienta elektrowni
AmpliDude (2017.08.30, 13:36)
Ocena: 17
#4

0%
Ciekawe, gdzie oni tyle Veg znajdą ;)
Szwarcu (2017.08.30, 13:56)
Ocena: 5
#5

0%
AmpliDude @ 2017.08.30 13:36  Post: 1091699
Ciekawe, gdzie oni tyle Veg znajdą ;)

Jak myślisz czemu OD RAZU po premierze Vegi tego nie pokazali :E? Na stanie nie było aż 4 sztuk :D
Edytowane przez autora (2017.08.30, 13:56)
MowMiMiszczu (2017.08.30, 13:58)
Ocena: 7
#6

0%
Komputer dla samobojcy. x299+vega
Gr0T (2017.08.30, 14:01)
Ocena: 7
#8

0%
Ciekaw jestem co stopi się pierwsze, procek czy karty :E
iwanme (2017.08.30, 14:09)
Ocena: 10
#9

0%
Przy nazwie zapomnieli W.
Powinno być Orion 9000W i wszystko się zgadza :E

A tak na poważnie to ciekaw jestem czy w ogóle jest rynek na takie komputery, przecież do gier to żaden szał, jako workstation lepiej kupić coś nie gaymingowego lub złożyć samemu...
Jeszcze jakieś ludzkie zestawy z jedną kartą (no niech będzie dwoma) kartami w budzie plastik fantastik to ok, ale tutaj 4 i to Vegi...
yendrek (2017.08.30, 14:25)
Ocena: 3
#10

0%
Nie jestem fanem podświetleń, ale ta buda wygląda mega kozacko (ostatnia fotka).
.:Proxy:. (2017.08.30, 15:00)
Ocena: -2
#11

0%
Jest Alienware, jest Predator, jest Transformer... Czekam na Terminatora i Robocopa :E
nietopyrz (2017.08.30, 15:32)
Ocena: 6
#12

0%
iwanme @ 2017.08.30 14:09  Post: 1091706
...
A tak na poważnie to ciekaw jestem czy w ogóle jest rynek na takie komputery, przecież do gier to żaden szał, jako workstation lepiej kupić coś nie gaymingowego lub złożyć samemu...
Jeszcze jakieś ludzkie zestawy z jedną kartą (no niech będzie dwoma) kartami w budzie plastik fantastik to ok, ale tutaj 4 i to Vegi...
Upatrywałbym w zagraniu firmy prężenia muskuł. Taki pokaz możliwości i żeby w ofercie posiadać ekstremalnie wydajne rozwiązania.
Garwar (2017.08.30, 15:54)
Ocena: 8
#13

0%


PGE RWE Tauron i Enea już czynią inwestycje aby sprostać wymaganiom komputera Acera.
Edytowane przez autora (2017.08.30, 15:55)
aavil (2017.08.30, 15:54)
Ocena: 1
#14

0%
dysan112 @ 2017.08.30 13:59  Post: 1091704
Komputer dla osób które mają dużo siana proste. Ale pewnie zaraz będzie gadka w stylu typowego Polaka wiecznie narzekającego.

Komp fajny i tyle


Ciekawe co dzieje się na polskim forum motoryzacyjnym jak wychodzi nowy Pagani itd :D masz rację, kogoś nie stać to nie kupuje.
Trantigne (2017.08.30, 16:27)
Ocena: 6
#15

0%
dysan112 @ 2017.08.30 13:59  Post: 1091704
Komputer dla osób które mają dużo siana proste. Ale pewnie zaraz będzie gadka w stylu typowego Polaka wiecznie narzekającego.

Komp fajny i tyle


Fajnie wygląda i to w zasadzie tyle. Jak ktoś ma dużo siana to złoży sobie coś o podobnej wydajności za ułamek ceny tego komputera. Nie wiem jak skalują się 4 Vegi, ale doświadczenia z poprzednich generacji podpowiadają że powyżej dwóch kart nie ma sensu montować w PC, bo przyrost mocy jest niewielki (górnictwo pomijam celowo). Jak napisał nietopyrz ten blaszak to pokaz możliwości firmy a nie coś, na co rzucą się (bardzo) bogaci ludzie.
Edytowane przez autora (2017.08.30, 16:28)
ja__ (2017.08.30, 18:30)
Ocena: 3
#16

0%
Trantigne @ 2017.08.30 16:27  Post: 1091729
dysan112 @ 2017.08.30 13:59  Post: 1091704
Komputer dla osób które mają dużo siana proste. Ale pewnie zaraz będzie gadka w stylu typowego Polaka wiecznie narzekającego.

Komp fajny i tyle


Fajnie wygląda i to w zasadzie tyle. Jak ktoś ma dużo siana to złoży sobie coś o podobnej wydajności za ułamek ceny tego komputera. Nie wiem jak skalują się 4 Vegi, ale doświadczenia z poprzednich generacji podpowiadają że powyżej dwóch kart nie ma sensu montować w PC, bo przyrost mocy jest niewielki (górnictwo pomijam celowo). Jak napisał nietopyrz ten blaszak to pokaz możliwości firmy a nie coś, na co rzucą się (bardzo) bogaci ludzie.



Jak ktoś ma duzo siana, to zwykle zajmuje sie zarabianiem tego siana. Zwykle wiec nie ma ochoty na dopasowywanie i składnie. Idzie do sklepu i kupuje.

Nie mówimy o pasjonatach ofc,
HΛЯPΛGŌN (2017.08.30, 22:29)
Ocena: 3
#17

0%
Cztery Vegi lub dwie 1080. I to wiele wyjaśnia :)
mlokos (2017.08.31, 08:15)
Ocena: 3
#18

0%
Trantigne @ 2017.08.30 16:27  Post: 1091729
dysan112 @ 2017.08.30 13:59  Post: 1091704
Komputer dla osób które mają dużo siana proste. Ale pewnie zaraz będzie gadka w stylu typowego Polaka wiecznie narzekającego.

Komp fajny i tyle


Fajnie wygląda i to w zasadzie tyle. Jak ktoś ma dużo siana to złoży sobie coś o podobnej wydajności za ułamek ceny tego komputera. Nie wiem jak skalują się 4 Vegi, ale doświadczenia z poprzednich generacji podpowiadają że powyżej dwóch kart nie ma sensu montować w PC, bo przyrost mocy jest niewielki (górnictwo pomijam celowo). Jak napisał nietopyrz ten blaszak to pokaz możliwości firmy a nie coś, na co rzucą się (bardzo) bogaci ludzie.

Nie masz pojecia o bogatych ludziach lol... taki czlowiek nie bawi sie w wymyslanie zestawu I skladanie kompa. Ma nieograniczony budzet i wybiera ze sklepu cos najlepszego a ten sprzęt takim będzie. Nie zastanawia się czy może bardziej się opłaca takie czy takie rozwiązanie albo ile prądu to zużywa...to myślenie takich jak my a nie bogaczy u trzeba to sobie uzmysłowic.
sequence80 (2017.08.31, 13:27)
Ocena: 1
#19

0%
Gr0T @ 2017.08.30 14:01  Post: 1091705
Ciekaw jestem co stopi się pierwsze, procek czy karty :E


najpierw kieszeń się mocno stopi ;)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Pozostało już tylko kilka dni do zakończenia naszego plebiscytu Tech Awards 2017. 3
Poznaliśmy też cenę w przedsprzedaży. 8
Płyty gotowe na następne serie procesorów. 17
W Humble Bundle jest niemała gratka dla graczy i fanów heavy-metalu, w postaci gry Brutal Legend, która jeszcze przez kilkadziesiąt godzin będzie dostępna całkowicie za darmo. 6
Stal i hartowane szkło. 3
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 26
Duża metamorfoza znanej przeglądarki. 94
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 54
Było wzgórze i nie ma wzgórza. 22
Blizzard, zgodnie z obietnicą, udostępnił jedną ze swoich popularnych gier, StarCraft II, zupełnie za darmo, a więc w formie free-2-play. 17
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 26
Wygląda to naprawdę ładnie. 24
Niedroga hybryda z Core M3. 21
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Facebook
Ostatnio komentowane