Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
blondasek (2017.07.13, 10:28)
Ocena: 13
#1

0%
Łaaaaał, kolejna myszka :)
To już piąta, od końca kwietnia. Za miesiąc test jakiegoś LG? I tak co miesiąc, test myszki dla graczy? :) To ta nowa, lepsze zmiana? Bo wiecie, myszka wyszła już 3 miesiące temu i można było zamiast 3 'artykułów', zrobić jeden większy, za to z rzeczywistym porównaniem różnych modeli. Bo do czego mamy my, czytelnicy, te dane sobie porównać? Mamy szukać w czeluściach testów sprzed kilku tygodni i karty zmieniać?


mfuker (2017.07.13, 11:09)
Ocena: 9
#2

33%
blondasek @ 2017.07.13 10:28  Post: 1080464
Łaaaaał, kolejna myszka :)
To już piąta, od końca kwietnia. Za miesiąc test jakiegoś LG? I tak co miesiąc, test myszki dla graczy? :) To ta nowa, lepsze zmiana? Bo wiecie, myszka wyszła już 3 miesiące temu i można było zamiast 3 'artykułów', zrobić jeden większy, za to z rzeczywistym porównaniem różnych modeli. Bo do czego mamy my, czytelnicy, te dane sobie porównać? Mamy szukać w czeluściach testów sprzed kilku tygodni i karty zmieniać?

No i zaraz Ci napiszą, że się czepiasz, czy też dopier... . :E

Dobra zmiana startuje bardzo powoli. Nie raz najdłuższy pas startowy jest za krotki aby sprostać wyzwaniu. Takie czasy, taka pogoda, zatruta woda.
blondasek (2017.07.13, 12:27)
Ocena: 8
#4

0%
Duchu @ 2017.07.13 12:13  Post: 1080503

Pikaczu nominuję cie do cotygodniowej nagrody 'Ban dla trola'


Odnośnie samej myszki... Rynek jest już nasycony i Corsair zdecydowanie przespał okres gdy wszyscy wypuszczali nowe gejmerskie sprzęty. Zdejmowana nakładka to żaden super ficzer a same gabaryty zmałpowane z Deathaddera. Ja za takiego klona nie zapłaciłbym 350zł. zwłaszcza że gigabyte ma świetną porównywalną myszkę.

Pozdr.


Człowieku, jakiego trolla? Wejdź na http://web.archive.org/ wklep http://pclab.pl/art.html i zobacz jakie były artykuły 5 lat temu, czy nawet 4. Ile ich było i o czym.
Przez ostatnie 3 miesiące, były myszki, laptopy (w większości szrot +5000 miedziaków, nic wartego polecenia), test ultranieprzydatnych pamięci hybrydowych SSD do 'przyspieszenia HDD' (gdzie bardziej opłaca się kupno po prostu SSD) i z tych wszystkich testów sprzętu, tylko monitory były ok (chociaż dawanie w zaletach beznadziejnej matrycy IPS, tylko dlatego, że to IPS, zakrawa na żart). I jeszcze test NAS-ów. Sam zobacz, sprawdź...
Edytowane przez autora (2017.07.13, 12:28)
TępicielFermentu (2017.07.13, 13:18)
Ocena: 4
#5

100%
blondasek @ 2017.07.13 12:27  Post: 1080507
Duchu @ 2017.07.13 12:13  Post: 1080503

Pikaczu nominuję cie do cotygodniowej nagrody 'Ban dla trola'


Odnośnie samej myszki... Rynek jest już nasycony i Corsair zdecydowanie przespał okres gdy wszyscy wypuszczali nowe gejmerskie sprzęty. Zdejmowana nakładka to żaden super ficzer a same gabaryty zmałpowane z Deathaddera. Ja za takiego klona nie zapłaciłbym 350zł. zwłaszcza że gigabyte ma świetną porównywalną myszkę.

Pozdr.


Człowieku, jakiego trolla? Wejdź na http://web.archive.org/ wklep http://pclab.pl/art.html i zobacz jakie były artykuły 5 lat temu, czy nawet 4. Ile ich było i o czym.
Przez ostatnie 3 miesiące, były myszki, laptopy (w większości szrot +5000 miedziaków, nic wartego polecenia), test ultranieprzydatnych pamięci hybrydowych SSD do 'przyspieszenia HDD' (gdzie bardziej opłaca się kupno po prostu SSD) i z tych wszystkich testów sprzętu, tylko monitory były ok (chociaż dawanie w zaletach beznadziejnej matrycy IPS, tylko dlatego, że to IPS, zakrawa na żart). I jeszcze test NAS-ów. Sam zobacz, sprawdź...


Inni to chociaż coolery testują, a tu bryndza :(
Masketta Man (2017.07.13, 14:21)
Ocena: 10
#6

0%
1000 pkt szybkostrzelności

urocze ;) jak schładzacz
Vendeur (2017.07.13, 14:21)
Ocena: 12
#7

0%
TępicielFermentu @ 2017.07.13 13:18  Post: 1080519

Inni to chociaż coolery testują, a tu bryndza :(


PcLab nigdy coolerów nie testował, tu testuje się 'schładzacze' ;). Tzn. testowało w poprzednich latach...
Wenez (2017.07.13, 20:14)
Ocena: 1
#8

0%
Trzy chwyty i łeb odkryty ! :)
nietopyrz (2017.07.13, 20:16)
Ocena: 2
#9

0%
blondasek @ 2017.07.13 12:27  Post: 1080507
...
Przez ostatnie 3 miesiące, były myszki, laptopy...

Rozumiem co chcesz powiedzieć. 'Za mało sprzętu core PC'. Ale człowieku, po co się czepiać, że są testy myszek i peryferii komputerowych? Przecież nie przerobisz na szybko dobrego recenzenta gryzoni na testera schładzaczy! Ja jeszcze pamiętam czasy, jak był płacz, że myszek i klawiatur nie ma na portalu, a jak się pojawiały, to testy wyglądały bardziej na opinię. Zacznij, więc płakać w odpowiednim miejscu i z bardziej logiczną myślą w głowie.
Edytowane przez autora (2017.07.13, 20:17)
Pentium D (2017.07.14, 04:22)
Ocena: 0
#10

0%
Wolałbym testy coolerów CPU, większość i tak kupuje myszki do 100 zł a nie za 350 zł.
matekmz (2017.07.14, 07:04)
#12

0%
Ile tu jest multikont, to się w głowie nie mieści.

Testy innych komponentów są w drodze, cierpliwości ;)
blondasek (2017.07.14, 08:18)
Ocena: 4
#13

0%
matekmz @ 2017.07.14 07:04  Post: 1080743
Ile tu jest multikont, to się w głowie nie mieści.

Testy innych komponentów są w drodze, cierpliwości ;)


Ale do czego cierpliwości?.. Przecież te myszki można było wcisnąć w jeden art i dorzucić jakiś test głośników, jakichś ergonomicznych klawiatur do pracy - jest tyle sprzętu, którego na pclabie nie było od wieków... Trzy miesiące temu pisałeś, że 'już za chwilę', 'już zaraz' i nie ma żadnych tego efektów. Jak i procedur testowych, które 'już zaraz będą opracowane'. FFS.
nietopyrz (2017.07.14, 08:18)
Ocena: -3
#14

0%
matekmz @ 2017.07.14 07:04  Post: 1080743
Ile tu jest multikont, to się w głowie nie mieści.
...
Ban po IP. Jak cierpliwy troll, to trzeba być bardziej cierpliwym od niego. Osobiście poblokowałbym VPNy albo chociaż dopisał w regulaminie, że używający je jest narażony na perma bez podania przyczyny. I zero tolerancji. Nie jakieś tam 7 dni, od razu perm. Trolle trollują, gdyż szukają jakiejkolwiek atencji oraz wydaje im się, że są anonimowi i bezkarni.
matekmz (2017.07.14, 09:08)
#15

0%
blondasek @ 2017.07.14 08:18  Post: 1080755
matekmz @ 2017.07.14 07:04  Post: 1080743
Ile tu jest multikont, to się w głowie nie mieści.

Testy innych komponentów są w drodze, cierpliwości ;)


Ale do czego cierpliwości?.. Przecież te myszki można było wcisnąć w jeden art i dorzucić jakiś test głośników, jakichś ergonomicznych klawiatur do pracy - jest tyle sprzętu, którego na pclabie nie było od wieków... Trzy miesiące temu pisałeś, że 'już za chwilę', 'już zaraz' i nie ma żadnych tego efektów. Jak i procedur testowych, które 'już zaraz będą opracowane'. FFS.


Jeżeli nie zauważyłeś żadnych zmian to polecam kupić większe okulary. Pojawia się znacznie więcej newsów komponentowych, są o wiele bardziej rozbudowane, do tego mieliśmy w skali tych 3 miesięcy MNÓSTWO testów komponentów, w tym procesorów i kart graficznych, sprawdzaliśmy zachowania różnych gier czy testowaliśmy dyski twarde i nowe rodzaje pamięci. Dzieje się mnóstwo, a to, że teraz w sezonie ogórkowym wskakują testy myszek czy laptopów, to kwestia tego, co dzieje się na rynku. Za chwilę będą Vegi, Threadrippery i masa innych treści z tym związanych, wiec Twoje potrzeby entuzjasty PC zostaną zaspokojone.
blondasek (2017.07.14, 09:50)
Ocena: 5
#16

0%
Matek, do diaska. PC to nie tylko GPU, CPU. Jakie to inne komponenty były testowane?
Jakie dyski twarde? Aż Ci listę artykułów od początku kwietnia wkleję:

Intel Optane SSD DC P4800X 375 GB i pamięć Optane
Zotac GeForce GTX 1080 Mini – test wydajności
Test 35 procesorów w 73 laptopach
Mass Effect: Andromeda - test kart graficznych
Acer Aspire VX5-591G-58TC - test laptopa dla graczy
AMD Ryzen 5 1600X i Ryzen 5 1500X – test
Netis WF2780F – test rutera klasy AC1200 z Fiber WAN
Asus ROG Swift PG258Q – test 240-hercowego monitora dla graczy
Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti Gaming – test wydajności
MD Radeon RX 580 i 570 – test nowych Polarisów
Samsung Galaxy S8+
Roccat Isku+ Force FX – test klawiatury ze strefą klawiszy czułych na nacisk
Genesis Krypton 500 – test myszy dla graczy
SteelSeries Rival 300 kontra Xtrfy XG-M3 – test porównawczy
Razer Ornata Chroma – test klawiatury hybrydowej
HP Omen 17-w172nw – test laptopa dla graczy
Toshiba Portégé X20W-D – test konwertowalnego ultrabooka
LG G6 – test flagowca LG o cienkich ramkach
AMD Radeon RX 550 – test wydajności
Asus ROG Strix GL553VE-FY022T – test laptopa
Synology DS216J i QNAP TS-231P
Hyperbook N131BU
Prey – test wydajności kart graficznych
Asus Transformer Book T101HA-GR030T – test hybrydy typu 2w1
HTC U11 - rzut oka na nowego flagowca HTC
Gigabyte Aero 14 – test laptopa dla graczy
GeForce GTX 1080 Ti – porównanie kart niereferencyjnych
Test płyt głównych AM4
AMD Ryzen 5 1600 i Ryzen 5 1400 – test
MSI GS43 7RE Phantom Pro – test laptopa dla graczy
Rzut oka: Rise of the Tomb Raider
Intel Optane 32 GB – test pamięci
Nowa, szybsza pamięć w kartach GeForce GTX 1060 i GTX 1080 - test
Roccat Leadr – test bezprzewodowej myszy dla graczy
Sony Xperia XZ Premium – ekran Ultra HD i 960 kl./sek. w smartfonie
Radeon RX 560 - karta dla graczy e-sportowych ARTYKUŁ SPONSOROWANY
lextor M8SeGN 512 GB – test SSD NVMe
Lenovo Legion Y520 – test laptopa dla graczy
Dirt 4 – porównanie wydajności kart graficznych
Mysz dla gracza MMO – test modeli Corsair Scimitar Pro RGB i Razer Naga Chroma
Felieton o testowaniu wydajności sprzętu w grach
Test 24-calowych monitorów w cenie do 700 zł
AMD przedstawia serwerowe procesory Epyc
Plextor S3G 256 GB i Delock 89379 – test
Get Even – porównanie wydajności kart graficznych
HTC U11 – test smartfona, który chce być ściskany
Intel Core i9-7900X oraz Core i7-7740X
Zewnętrzna stacja eGPU ROG XG Station 2 – test
Lenovo Yoga 720-13 – test laptopa konwertowalnego
Rzut Oka – jak sprawdzić WiFi w domu za pomocą smartfona?
Surface Pro – raczej ewolucja niż rewolucja
Corsair Glaive RGB – test myszy z wymiennymi uchwytami pod kciuk

Podsumowanie:
7 myszek w 5 'artykułach'
3 pamięci (Oktan, Intel/Oktan i Plex)
11 lapków (wliczam ultra i note) - godne polecenia - dwa.
5 telefonów
4 gry
aplikacje mobilne
kilka testów kart
kilka testów procków (w tym jeden świetny art z prockami w laptopach, i wciąż brakuje poboru mocy i9 po OC)
test monitorów do 700pln, prawie idealny
jeden art o metodologii testowania
2 klawiatury

To gdzie są te dyski twarde? To są te rozbudowane newsy? Czy może liczysz tego newsa z notebookami Samsunga, które nie są dostępne w Europie?

Jak napisałem wyżej, wejdź na wayback machine, wklep sobie link do artów i zobacz jak to wyglądało 4-5-6 lat temu. Potem mi tutaj pisz, czego to nie przetestowaliście.
Edytowane przez autora (2017.07.14, 09:55)
matekmz (2017.07.14, 10:22)
#17

0%
Oczywiście, że to nie tylko GPU i CPU, dlatego jak widzisz, jest przekrój przez wiele różnych produktów.

Był też test płyt głównych pod Ryzeny, testy dwóch dysków SSD, test NAS czy, trochę dalej, płyt głównych pod Z270 czy mini komputera.

Wiem, jak to wyglądało 5-6 lat temu i widzę, co ludzi interesuje. Chcę przywrócić więcej treści publicystycznych, ale dziś jest dramatyczna sytuacja na rynku autorów, którzy mogliby takie teksty przygotować. Znalezienie osoby dobrze piszącej, o dużej wiedzy i umiejętnościach jest szalenie trudne, a ludzie z naszego laboratorium zajęci są bieżącymi testami. Dlatego tym bardziej doceniam tych, którzy potrafią sklecić poprawnie kilka zdań.

Newsy, to nie artykuły, w swoim wywodzie nie wymieniłeś ani jednego.
Edytowane przez autora (2017.07.14, 10:24)
Solmyrek (2017.07.14, 11:03)
Ocena: 1
#18

0%
Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Znana maksyma, a sprawdza się we wszystkich dziedzinach.

Ja rozumiem ekipę z PCLab. Nie każdy potrafi pisać i ma wiedzę. A jak już się taki znajdzie to siedzi w laboratorium, testuje i nie ma czasu, bo się nie rozdwoi.
Ja tam wolę żeby testował, a wyniki jego testów ktoś skleił do kupy w porządny art niż żeby zaniedbywał czas na testy pisząc arty. Ale to moja osobista opinia i możecie się z nią nie zgadzać.
blondasek (2017.07.14, 11:05)
Ocena: 2
#19

0%
matekmz @ 2017.07.14 10:22  Post: 1080798
Oczywiście, że to nie tylko GPU i CPU, dlatego jak widzisz, jest przekrój przez wiele różnych produktów.

Był też test płyt głównych pod Ryzeny, testy dwóch dysków SSD, test NAS czy, trochę dalej, płyt głównych pod Z270 czy mini komputera.

Wiem, jak to wyglądało 5-6 lat temu i widzę, co ludzi interesuje. Chcę przywrócić więcej treści publicystycznych, ale dziś jest dramatyczna sytuacja na rynku autorów, którzy mogliby takie teksty przygotować. Znalezienie osoby dobrze piszącej, o dużej wiedzy i umiejętnościach jest szalenie trudne, a ludzie z naszego laboratorium zajęci są bieżącymi testami. Dlatego tym bardziej doceniam tych, którzy potrafią sklecić poprawnie kilka zdań.

Newsy, to nie artykuły, w swoim wywodzie nie wymieniłeś ani jednego.


Testy płyt pod Ryzeny? Wypisałem wszystkie artykuły z zakładki artykuły, od 1 kwietnia do teraz. I jak najbardziej, testy NAS, monitorów, procków w laptopach są super, tylko to jest 1 artykuł godny polecenia miesięcznie...
Zamiast tych 11 laptopów, z czego większość to gnioty, można było przetestować zasilacze, czy cokolwiek innego, czego rzeczywiście brakuje.

Piszesz o problemie ze znalezieniem ludzi - to ich wyszkolcie. Przecież to nie tak, że Ci ludzie z drzewa spadają. Vega pewnie też nie od razu miał swój styl.
To czego mi brakuje, to braku własnej opinii w większości artów. Poza obiektywną recenzją i porównaniami, tylko Vega dosypuje szczyptę swoich przemyśleń. To pozwala identyfikować się z twórcami strony.
A artykuł z testowania dwóch dysków SSD, to wiesz...

Newsów nie wymieniłem, odniosłem się tylko w osobnym akapicie do Twojego wtrącenia:
'Pojawia się znacznie więcej newsów komponentowych, są o wiele bardziej rozbudowane, ' i do tej pory nie wiem, które to newsy są tak bardzo rozbudowane, poza Vegowymi. I czym one są rozbudowane.

Dołączenie do grupy onet miało pomóc się Wam rozwinąć, a nie zwinąć...
Zgodnie ze stroną:
http://pclab.pl/redakcja.html
to macie więcej niż 15 osób piszących. To gdzie są tego efekty? Bo przecież test 1 laptopa do grania to kwestia 3 dni roboczych, a i można testować dwa na raz - i zrobić porównanie w jednym arcie.
PClab jest teraz zwykłą korporacją. Dlatego konkurencja zyskuje i w końcu kliki się przestaną tutaj zgadzać.

PS. a jak narzekacie na ilość osób umiejących pisać, to poza szkoleniem jak w gimnazjum, możecie zwyczajnie dać więcej $$.
Edytowane przez autora (2017.07.14, 11:08)
matekmz (2017.07.14, 12:18)
#20

0%
Według danych którymi dysponujemy, kliki zgadzają się o wiele bardziej niż kiedykolwiek - rok do roku mamy ponad 60% czytelników więcej, a w ostatnich miesiącach notujemy regularny wzrost.

Przeganiamy naszą najmocniejszą konkurencję prawie czterokrotnie według badań Gemiusa, a ilość osób odwiedzających stronę jest bardzo wysoka i stabilna. Ludzi nam nie ubywa.

Problem polega na tym, że wyszkolenie ludzi też kosztuje. Napisanie artykułu, który sprostałby oczekiwaniom czytelników PCLabu nie jest proste, a jednocześnie wymaga wielu dni przygotowań. Jestem świadom rzeczy, które musimy i powinniśmy wdrożyć i nie stoimy w miejscu. Kwestia doboru priorytetów. Stopkę redakcyjną musimy zaktualizować, bo sporo się w niej pozmieniało.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Całkiem mocna odpowiedź na słabą ofertę Microsoftu. 7
Firma chwali się też dobrymi wynikami finansowymi. 11
Wysoka wytrzymałość i całkiem interesujący wygląd. 14
A kuku! W sieci pojawiło się zdjęcie mające przedstawiać referencyjną kartę graficzną Radeon RX Vega. 27
Wtyczka, która zmieniła internet. 27
Koniec z czasem na herbatkę lub papierosa (ew. pół paczki). 50
Wtyczka, która zmieniła internet. 27
Świetny wynik platformy Azure, bardzo słaby działu mobilnego. 22
HDR jak niegdyś 3D - magnes na konsumentów. 30
Miniaturowy komputer z Apollo Lake. 18
Obudowa do najbardziej rozbudowanych zestawów komputerowych. 13
Intel traci ważnego specjalistę. 47
Testy próbki inżynieryjnej. 53
Wtyczka, która zmieniła internet. 27
A kuku! W sieci pojawiło się zdjęcie mające przedstawiać referencyjną kartę graficzną Radeon RX Vega. 27
Koniec z czasem na herbatkę lub papierosa (ew. pół paczki). 50
Intel traci ważnego specjalistę. 47
Nowy laptop hybrydowy z procesorem Intel Coffee Lake. 1
HDR jak niegdyś 3D - magnes na konsumentów. 30
Facebook
Ostatnio komentowane