Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
MercilessSinner (2017.07.29, 09:42)
Ocena: 5
#1

0%
Co do galaretowatego wyświetlacza, problemem jest zainstalowanie ekranu do góry dnem, a ściskanie i rozciąganie obrazu wynika ze specyfiki ekranów OLED, które odświeżają treść od góry do dołu i ludzkie oko dostrzega różnicę.
wuzetkowiec (2017.07.29, 10:15)
Ocena: 9
#3

0%
AlexHel @ 2017.07.29 10:04  Post: 1084148
A ja myślę że ten telefon można by podsumować inaczej. Ten telefon jest po prostu jedyną sensowną alternatywą dla nieprawdopodobnie drogich SGS8 i iPhone'ów. Żadne HTC i Xperia nie mają startu do tego telefonu i taki jest target tego telefonu. Kto chce SGS i tak wybierze Samsunga to samo z iPhone'm. A reszta powinna kupić to, bo Huawei jednak droższe i wcale nie jest lepszy... Za dużo narzekacie czasem ale to dobrze bo pokazuje dokładnie jak niewielkie są problemy z ty. Telefonem i jak niewiele się traci w stosunku do najlepszych i prawie 2 krotnie (!!) Droższych innych flagowców... ;)

Zapomniałeś o taniejącym w oczach LG G6. Obecnie bezproblemowo do wyrwania za 2 kafle. Jeśli ktoś nie potrzebuje tegorocznego top prcka, to moim zdaniem lepszy wybór.


''Ale jeśli często fotografujesz jedzenie w kiepsko oświetlonych barach, szybko dojdziesz do wniosku, że jest do kitu. ''

ha ha ha :) Co się z tym światem porobiło. Wróciłem właśnie z wakacji i widząc ludzi fotkujących talerze w knajpach, nie wiedziałem czy się śmiać, czy płakać. Oto taka sytucja: paczta, jem flądrę, jem gofra itd :D
dTech (2017.07.29, 10:40)
Ocena: 2
#4

0%
AlexHel @ 2017.07.29 10:04  Post: 1084148
A ja myślę że ten telefon można by podsumować inaczej. Ten telefon jest po prostu jedyną sensowną alternatywą dla nieprawdopodobnie drogich SGS8 i iPhone'ów. Żadne HTC i Xperia nie mają startu do tego telefonu i taki jest target tego telefonu. Kto chce SGS i tak wybierze Samsunga to samo z iPhone'm. A reszta powinna kupić to, bo Huawei jednak droższe i wcale nie jest lepszy... Za dużo narzekacie czasem ale to dobrze bo pokazuje dokładnie jak niewielkie są problemy z ty. Telefonem i jak niewiele się traci w stosunku do najlepszych i prawie 2 krotnie (!!) Droższych innych flagowców... ;)



Za 2200zł Masz S7 Edge, a za 2900zł masz S8 z Amazon. Pełna 2 letnia gwarancja.
cichy45 (2017.07.29, 10:42)
Ocena: 14
#5

0%
Redakcjo, zróbcie test Xiaomi Mi6. Nie dość, że chyba najwydajniejszy telefon ze snapem 835 to oprócz średniego aparatu chyba nie ma żadnej wady, a kosztuje mniej od tego OP5.
stark2991 (2017.07.29, 10:45)
Ocena: -2
#6

0%
MercilessSinner @ 2017.07.29 09:42  Post: 1084143
Co do galaretowatego wyświetlacza, problemem jest zainstalowanie ekranu do góry dnem, a ściskanie i rozciąganie obrazu wynika ze specyfiki ekranów OLED, które odświeżają treść od góry do dołu i ludzkie oko dostrzega różnicę.

Nie. Po pierwsze nie do góry dnem, tylko do góry nogami :)
A po drugie nie chodzi o specyfikę działania ekranów OLED, tylko ekranów w ogóle.. KAŻDY ekran odświeża się od jednego rogu do drugiego (tego po przekątnej). Łatwo sprawdzić - odwróć swój telefon z ekranem LCD i zobaczysz że jelly też na nim występuje. Niektórzy testowali nawet laptopy i także do góry nogami obraz faluje.
stark2991 (2017.07.29, 10:50)
Ocena: -3
#7

0%
@AlexHel
Zgadza się. Kto patrzy na OnePlusa ma raczej konkretne wymagania i inne telefony go niezbyt interesują.

@wuzetkowiec
G6 też szału nie robi. Ma taki sobie ekran, aparat niekoniecznie lepszy od OP5, baterię też. Jest wolniejszy, ma cięższą nakładkę, obudowę ze szkła no i to LG - nie wiadomo kiedy padnie od bootloopa albo jeszcze czegoś innego. Nie jest to taki świetny deal.

@dTech
OnePlusy kupuje się głównie dla szybkości i płynności działania, a Samsungi na tym polu nie mają do niego startu. Ekran, aparat - owszem, mają lepsze. Ale to nie zawsze jest najważniejsze.
macieqq (2017.07.29, 11:15)
Ocena: 0
#8

0%
Co prawda jesteśmy dalecy od stwierdzenia, że ekran jest kiepski, a rozdzielczość 1080p – niewystarczająca, i wielu użytkowników zapewne będzie w pełni zadowolonych z obrazu, ale brak jakiegokolwiek postępu to lekka przesada i pewien nietakt.

O co wam chodzi, FHD OLED na 5,5calach wam nie pasuje?!
stark2991 (2017.07.29, 11:18)
Ocena: 9
#9

0%
Z tym wyglądem w poprzednich modelach to nie jest tak różowo. Pierwsze dwie generacje miały swój styl, ale 3 i 3T? Przecież to jest miks HTC i Huawei, już zapomnieliście? Dla mnie OP5 wygląda dużo ciekawiej niż 3T, po pierwsze dlatego, że w końcu jest jakiś inny kolor niż kolor czystego metalu, a po drugie dlatego, że mam HTC właśnie, który mi się już opatrzył, a 3T to prawie to samo z wyglądu :)
Jeśli chodzi o soft to popieram pochwały, ale jednocześnie zwracam uwagę że Oxygen znów (bo to samo było przy OP3) jest pełen błędów na start. Od drenażu baterii, przez crashe i rebooty, po kiepskie wi-fi. To ostatnie może się zachowywać różnie - albo pokazuje dobry zasięg, ale nie ma internetu, albo zrywa połączenie, albo działa z niską prędkością mimo dobrego zasięgu. Wam się trafiła chyba ostatnia opcja. Pytałem posiadaczy - anteny nie są słabsze niż u rywali. Niektórym na problemy pomagała zmiana ustawień wi-fi, ale nie wiem jakich. W każdym razie jest to poważny problem póki co.
Jeśli chodzi o jelly screen, o którym wspominacie to winny jest odwrotnie zamontowany wyświetlacz (z powodu braku miejsca na złącze) i wygląda na to, że tak już zostanie. KAŻDY OP5 ma problem z 'jelly', ale nie każdy to zauważa. Ci, co go widzą mówią o dyskomforcie, bólu oczu i głowy lub po prostu irytacji. I mogę to potwierdzić.
Czas pracy waha się między 4 a 8h SoT, zależnie od szczęścia i używanych aplikacji. Podobno aktualizacja do OOS 4.6 ma przynieść sporą poprawę, ale niezbyt w to wierzę. Bateria jest litowo-polimerowa o nominalnym napięciu 3.85V (taka ciekawostka).
W akapicie o wydajności piszecie, że 3T jest niemal tak samo szybki na co dzień. Nie do końca to prawda. Znam kilka osób, które zmieniły 3T na 5 i wszyscy piszą, że nowy model działa zauważalnie szybciej (ku ich zaskoczeniu).
A w podsumowaniu piszecie, że nie stoi tak daleko od 3T. Owszem, tylko 3T już nie można dostać, a na Allegro kupno normalnej sztuki to istne polowanie na okazję, bo jest ich bardzo mało. Tak więc nie ma za bardzo wyjścia.
OP5 mimo wielu wad znajduje swoich fanów, bo ma też mocne strony. Należy pamiętać o cenie - taki S8 jest o wiele bardziej wypasiony, ale też więcej kosztuje. Mi6 jest tańszy, ale również ma sporo wad, być może bardziej istotnych niż te w OP5. Coś za coś, i ja uznaję cenę piątki za adekwatną do jego możliwości.
stark2991 (2017.07.29, 11:20)
Ocena: 8
#10

0%
macieqq @ 2017.07.29 11:15  Post: 1084157
Co prawda jesteśmy dalecy od stwierdzenia, że ekran jest kiepski, a rozdzielczość 1080p – niewystarczająca, i wielu użytkowników zapewne będzie w pełni zadowolonych z obrazu, ale brak jakiegokolwiek postępu to lekka przesada i pewien nietakt.

O co wam chodzi, FHD OLED na 5,5calach wam nie pasuje?!

Bo konkurencja ma QHD to tu też musi być, inaczej będzie gorszy :)
Z punktu widzenia użytkownika poważnym problemem jest tutaj PenTile - po przejściu z ekranu QHD staje się to mocno widoczne
wrekawek (2017.07.29, 11:21)
Ocena: 5
#11

0%
stark2991 @ 2017.07.29 10:50  Post: 1084155


@wuzetkowiec
G6 też szału nie robi. Ma taki sobie ekran, aparat niekoniecznie lepszy od OP5, baterię też. Jest wolniejszy, ma cięższą nakładkę, obudowę ze szkła no i to LG - nie wiadomo kiedy padnie od bootloopa albo jeszcze czegoś innego. Nie jest to taki świetny deal.

Pozwolę sobie ze swojego G2 odpisać, że nie ma sensu demonizować LG - chyba tylko z G4 jakoś więcej problemów było. Choć G6 też bym nie brał teraz - bo G5 jest tańszy, ma podobno bardzo fajne aparaty i wymienną baterię. A procek praktycznie taki sam.
SunTzu (2017.07.29, 11:34)
Ocena: 4
#12

67%
Ok... chyba nie jest to killer.
Vendeur (2017.07.29, 11:44)
Ocena: 6
#13

0%
cichy45 @ 2017.07.29 10:42  Post: 1084153
Redakcjo, zróbcie test Xiaomi Mi6. Nie dość, że chyba najwydajniejszy telefon ze snapem 835 to oprócz średniego aparatu chyba nie ma żadnej wady, a kosztuje mniej od tego OP5.


Pamiętasz jakikolwiek news o telefonie Xiaomi, nie wspominając o teście, na tym portalu? ;). Tu się pisze tylko o konkretnych markach i jest to aż nadto widoczne. Szkoda, że portal w ten sposób przestaje być obiektywny. Skoro już zajmują się działem telefonów, wypadałoby pisać o wszystkich, a nie tylko wybranych.

I nie chodzi tylko o Xiaomi, choć akurat ta marka się najbardziej rzuca w oczy, gdyż w ostatnim okresie wprowadzała na rynek świetne urządzenia, o których rozpisywano się na łamach innych serwisów, a tutaj cisza...

Pozostaje mieć tylko nadzieję, że to się zmieni.
wrekawek (2017.07.29, 11:59)
Ocena: 8
#14

0%
Vendeur @ 2017.07.29 11:44  Post: 1084163

Pamiętasz jakikolwiek news o telefonie Xiaomi, nie wspominając o teście, na tym portalu? ;)

Redmi note 3 ze snapdragonem.
GrLT (2017.07.29, 13:29)
Ocena: 6
#16

0%
Rozważałem kupno O+5, ale brak OIS i wodoszczelności przesądził sprawę na korzyść HTC u11. Owszem zapłaciłem 600pln więcej, ale oprócz wspomnianych zalet dostałem też szybszą pamięć, USB c, lepszy ekran, no i edge-sense ;) Ściskanie daje radę ale korzystam z tego może raz dziennie.
Vendeur (2017.07.29, 13:32)
Ocena: 0
#17

0%
wrekawek @ 2017.07.29 11:59  Post: 1084168
Vendeur @ 2017.07.29 11:44  Post: 1084163

Pamiętasz jakikolwiek news o telefonie Xiaomi, nie wspominając o teście, na tym portalu? ;)

Redmi note 3 ze snapdragonem.


Masz rację, jednak to test z zeszłego roku, a mi chodzi głównie o ostatnio okres. Jakkolwiek jeszcze w 2015 i 2016 pisano tu o tej marce w dziedzinie GSM, tak w tym roku jakby 'zapomniano'.
dTech (2017.07.29, 13:35)
Ocena: -2
#18

0%
AlexHel @ 2017.07.29 13:03  Post: 1084186
wuzetkowiec @ 2017.07.29 10:15  Post: 1084150
(...)

Zapomniałeś o taniejącym w oczach LG G6. Obecnie bezproblemowo do wyrwania za 2 kafle. Jeśli ktoś nie potrzebuje tegorocznego top prcka, to moim zdaniem lepszy wybór.


''Ale jeśli często fotografujesz jedzenie w kiepsko oświetlonych barach, szybko dojdziesz do wniosku, że jest do kitu. ''

ha ha ha :) Co się z tym światem porobiło. Wróciłem właśnie z wakacji i widząc ludzi fotkujących talerze w knajpach, nie wiedziałem czy się śmiać, czy płakać. Oto taka sytucja: paczta, jem flądrę, jem gofra itd :D

Z tym że ten LG jest jednak gorszy od tego telefonu... ;)
dTech @ 2017.07.29 10:40  Post: 1084152
(...)



Za 2200zł Masz S7 Edge, a za 2900zł masz S8 z Amazon. Pełna 2 letnia gwarancja.

Ten 1 to ZESZŁOROCZNY telefon, więc nie porównuj bo nie o to chodzi. Mozna też przecież kupić zeszłoroczny model 1+ który nie jest wiele gorszy i też dużo taniej go mieć... A ten drugi jak już wspominałem dużo droższy mimo wszystko. Jedyny sens porównań jest przy telefonach z tego samego okresu czasowego. Jak ktoś chce nowy telefon z tego roku a nie stać go na Samsunga lub iPhone to jego wybór ogranicza się do tego w zasadzie... ;)


S7 jest zeszloroczny i co z tego? Bo jesli chodzi o wsparcie to oneplus 5 niekoniecznie musi miec dłuższe.
Eclipse (2017.07.29, 16:01)
Ocena: 2
#20

0%
Jako posiadacz Oneplus3 (wiec jestem obiektywny) nastepcy nie kupie bo:
1. Brak stabilizacji optycznej co skutkuje bardzo slabymi fotami i wiekszosc wyglada jak ruszona. Moj stary Jiayu S3 na soczewce Sony ze stabilizacja robi o niebo lepsze foty. To jest najwieksza wada. I nie dajcie sie nabrac na bajki ze to wcale nie jest dokuczliwe. Jest i to dyskwaifikuje telefon nawet jesli foty robi sie rzadko. (rzadko i polowa ruszano)
2. Slaby ekran albo inaczej ledwo wystarczajacy. W sloncu slabo widoczny.
3. Brak kontrolera usb 3.0 kopiowanie wkurza w jedna i w druga strone.

Wydajnosc jak wydajnosc. Jest klasa ale poprzednik tez jest pikielnie szybki. Reszata to detale. Tel fajny ale tak jak powiedzialem. Posaidacz op3 nie kupi nastepcy. Smutne bo calym sercem wspieram te firme
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 7
Niedrogi monitor z funkcją „HDR”. 11
Tajwańczycy nie wycofają się jednak z rynku smartfonów. 4
Grunt to gonić króliczka. 34
Producenci mają puste półki. 24
Niskoprofilowe systemy chłodzenia dla Ryzena. 1
Produkty z najwyższej półki z długą gwarancją. 20
Podstawowy model droższy od wersji Project Scorpio. 29
Czekamy już tylko na oficjalne potwierdzenie transakcji. 16
Gdy liczy się zarówno wygląd, jak i możliwości. 8
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Zapowiada się całkiem przyzwoita jednostka. 24
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Horror wojny coraz bliżej. 16
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Grunt to gonić króliczka. 34
Producenci mają puste półki. 24
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 11
Facebook