Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Adi_C (2016.11.18, 15:43)
Ocena: 9
#1

0%
Ktoś to sprawdził?
Labovsky (2016.11.18, 16:23)
Ocena: 2
#5

0%
Ufff.... na szczęście to nie jest gra na jeden wieczór, o której zapomina się po miesiącu od premiery. Cywilizacja V jest wciąż w czubie najczęściej granych gier na Steam.
aqvario (2016.11.18, 16:31)
Ocena: 11
#7

0%
@up, po iluś patchach szóstka też nie będzie. Dlatego nie kupuje się gry na premierę, a po około 2 latach, gdy już wszystko lub prawie wszystko jest naprawione ;P
Jacek1991 (2016.11.18, 18:36)
Ocena: -4
#10

0%
Labovsky @ 2016.11.18 16:23  Post: 1019630
Ufff.... na szczęście to nie jest gra na jeden wieczór, o której zapomina się po miesiącu od premiery. Cywilizacja V jest wciąż w czubie najczęściej granych gier na Steam.

bo civ6 jest bidna :P
ZIB2000 @ 2016.11.18 17:49  Post: 1019643
Labovsky @ 2016.11.18 16:23  Post: 1019630
Ufff.... na szczęście to nie jest gra na jeden wieczór, o której zapomina się po miesiącu od premiery. Cywilizacja V jest wciąż w czubie najczęściej granych gier na Steam.


że co?ta gra jest tak nudna w obecnym wydaniu że po jednej sesji ma sie dość

vox populi
Edytowane przez autora (2016.11.18, 18:37)
SunTzu (2016.11.18, 20:43)
Ocena: 0
#11

0%
Będzie recenzja?
Bogie (2016.11.18, 21:27)
Ocena: 4
#12

0%
U mnie na lapku (15W i5 i 850m) fps wzrosło o 1/3. Plus poprawiono denerwujące bugi. Jak w Korei N - nie mogę narzekać ;)
Gyndylf (2016.11.18, 23:17)
Ocena: 8
#13

0%
'Jedną z najciekawszych nowości jest dodanie do gry obsługi API DirectX 12, na co czekało z pewnością wielu użytkowników komputerów.'

Nie wiem, na jakim świecie żyje Adrian Kotowski, ale wątpię, że więcej niż 1% osób, które grało w premierową wersję CiVa 6 wyczekiwało dodania wsparcia dla DX12.
Śmiem twierdzić, że nikogo to nie obchodziło i wszyscy czekali na patch AI i to właśnie dostaliśmy. Efekty trzeba teraz przetestować.


No i oczywiście zero komentarza, że Keplery zostały pominięte (o Fermi to już nikt nie pamięta) w obsłudze DX12, mimo, że NVidia wielokrotnie mówiła, że od Fermi wzwyż wsparcie będzie (wiadome, że optymalizacje dla GPU nie mogą zostać wykorzystane, bo są braki sprzętowe, ale optymalizacje komunikacji z procesorem powinny być dostępne).

Ostatnio jest to modne, więc dla bezpieczeństwa: mam NVidię i Intela.
Putout (2016.11.19, 01:06)
Ocena: 3
#16

0%
motiff @ 2016.11.19 00:33  Post: 1019722
Trzymali tego patcha, chyba znowu nie udało się wycisnąć coś z dx12, jeszcze mientcy nie zginęli, będzie pacz do dx hehe.


na Maxwellach. Radeony i Pascale wypadają przynajmniej tak jak na starym API. Aby DX12 dawał zysk w wydajności musi byś spełniony jeden z dwóch warunków:
a) procesor duszący kartę graficzną
b) sprzętowe ACE (Pascale go nie mają, ae mają inaczej zaprogramowany scheduler, który udaje że jest ACE więc jest profit).
jeśli warunki nie wystąpiły = brak wzrostu lub strata wydajności. Tego nie oszukasz. Jeśli ktoś jest balwanem i myślał, że DX12 magicznie da wzrost wydajności liczony w dziesiątkach procentów na każdej karcie, to teraz lata po forach i się wypłakuje 'jaki to ten DX12 zły'.
Zysk powinien być na dużej mapie przy wielu graczach + konfig typu i3-6100+RX 470. Ale może też go nie być, jeśli nowa Cywilizacja ma całkowicie skopaną doklejkę. Najlepiej byłoby poczekać na RZETELNY TEST na nowych sterownikach i z patchem DX12. Policzyć czas obliczania tury nr 800 na największej mapie przy dużej liczbie graczy i aktywnych jednostek. Przeprowadzanie testów TYLKO na małej mapie lub we wczesnych turach byłoby zwykłą manipulacją, zwłaszcza że wszyscy liczyli że DX12 przyśpieszy obliczanie tur właśnie w najpóxniejszych momentach gry.

Gyndylf @ 2016.11.18 23:17  Post: 1019709

No i oczywiście zero komentarza, że Keplery zostały pominięte (o Fermi to już nikt nie pamięta) w obsłudze DX12, mimo, że NVidia wielokrotnie mówiła, że od Fermi wzwyż wsparcie będzie (wiadome, że optymalizacje dla GPU nie mogą zostać wykorzystane, bo są braki sprzętowe, ale optymalizacje komunikacji z procesorem powinny być dostępne).


Taki portal ;) o EVGA wciąż cisza. DX12 dla starszych kart to tylko łatka kompatybilności i prawdopodobnie zysk wydajności byłby zerwoy. Chociaż możliwe że GF 400 i 500 odnotowałyby przyrost... czemu? Wystarcyz sobie przypomnieć o tym dlaczego te serie miał taki problem z TDP. Nvidia mogła przeprowadzić testy, z których wyniknęło, że Fermi maja zysk, a 600-900 nie i to byłaby potężna wizerunkowa wtopa.
Edytowane przez autora (2016.11.19, 01:09)
Markiz88 (2016.11.19, 07:57)
Ocena: 4
#17

0%
Putout @ 2016.11.19 01:06  Post: 1019728


na Maxwellach. Radeony i Pascale wypadają przynajmniej tak jak na starym API. Aby DX12 dawał zysk w wydajności musi byś spełniony jeden z dwóch warunków:
a) procesor duszący kartę graficzną
b) sprzętowe ACE (Pascale go nie mają, ae mają inaczej zaprogramowany scheduler, który udaje że jest ACE więc jest profit).
jeśli warunki nie wystąpiły = brak wzrostu lub strata wydajności. Tego nie oszukasz. Jeśli ktoś jest balwanem i myślał, że DX12 magicznie da wzrost wydajności liczony w dziesiątkach procentów na każdej karcie, to teraz lata po forach i się wypłakuje 'jaki to ten DX12 zły'.
Zysk powinien być na dużej mapie przy wielu graczach + konfig typu i3-6100+RX 470. Ale może też go nie być, jeśli nowa Cywilizacja ma całkowicie skopaną doklejkę. Najlepiej byłoby poczekać na RZETELNY TEST na nowych sterownikach i z patchem DX12. Policzyć czas obliczania tury nr 800 na największej mapie przy dużej liczbie graczy i aktywnych jednostek. Przeprowadzanie testów TYLKO na małej mapie lub we wczesnych turach byłoby zwykłą manipulacją, zwłaszcza że wszyscy liczyli że DX12 przyśpieszy obliczanie tur właśnie w najpóxniejszych momentach gry.

żaden dx12 nie przyspieszy przeliczanie tury, ponieważ mechanizmy do obliczania grafiki i obliczenia tur zostały rozdzielone już w civ5 tutaj mamy tylko kontynuacje tego procesu, czyli jak pamiętam nadal wykorzystanie tylko dwóch wątków.
Kriss_Hietala (2016.11.19, 10:45)
Ocena: -4
#18

0%
Gry pownni optymalizować pod 8watkow a nie 2.
CzikiTikiTa (2016.11.19, 11:38)
Ocena: 1
#19

0%
Lepiej za balans jednostek by się wzieli i AI bo sama grafa nic nie da jak gra skopana do Civ5 to nie ma startu a MP to juz wogóle dramat.
Gyndylf (2016.11.19, 13:54)
Ocena: 2
#20

0%
Markiz88 @ 2016.11.19 07:57  Post: 1019738

żaden dx12 nie przyspieszy przeliczanie tury, ponieważ mechanizmy do obliczania grafiki i obliczenia tur zostały rozdzielone już w civ5 tutaj mamy tylko kontynuacje tego procesu, czyli jak pamiętam nadal wykorzystanie tylko dwóch wątków.


Ty również nic nie rozumiesz. Nie da się rozłożyć na więcej wątków liczenia SI w grze turowej, gdzie każdy z definicji robi ruch jeden po drugim. Jedyne, co można by spróbować zrobić, to liczenie na raz takich dupereli jak ulepszenia miast, zarządzanie robotnikami itp, ale i tak zawsze trzeba by sprawdzić, czy ruchy poprzednich graczy by nie zmienili wyboru SI i wówczas zysk w końcowych latach przy wojnie totalnej i tak byłby bardzo mały, albo zerowy, a to właśnie tam brakuje prędkości, a nie w początkowej fazie gry, gdzie wszystko jest liczone bardzo szybko.
Przerzucenie tego na GPU też nie pomoże, bo siła GPU jest właśnie w obliczeniach równoległych, gdzie nie ma konfliktu danych, a to w tym wypadku nic nam nie daje.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Wydajnie i drogo. Microsoft ogłosił dzisiaj wprowadzenie do sprzedaży urządzenia 2 w 1 Surface Book 2. 13
Firma postawiła też na mocną specyfikację techniczną. ZTE zapowiedziało smartfona z... dwoma ekranami. 2
Gigabyte stawia na sprawdzone rozwiązania. 7
Kolejne problemy ze sprzętem Google. 9
Obudowa dla wymagających. 5
Obudowa z lakierowanym frontem. 6
Firma obiecuje duży wzrost mocy CPU. 8
Niewielka płyta główna dla chipów Intel Core X. 34
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Analitycy prognozują przełom na rynku pamięci masowej. 17
Microsoft reanimuje trupa. Firma wprowadziła właśnie swoją najnowszą przeglądarkę Edge do sklepu Play. 35
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Snapdragon 835 pod pokładem. 19
Ktoś chyba się właśnie obudził. 35
Bardziej kolorowy Windows. 15
Było źle i wciąż jest źle. 31
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Gigabyte stawia na sprawdzone rozwiązania. 7
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Facebook nie jest jedyną platformą rozpowszechniającą fałszywe informacje. 15
Nowa paczka z nowościami. 14
Współtwórcą przeglądarki Opera i współzałożycielem firmy Opera Software. 17
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook