Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
uniqe15 (2016.11.18, 13:19)
Ocena: 21
#2

0%
dysan112 @ 2016.11.18 13:09  Post: 1019576
I zaraz zacznie się narzekanie na cenę... a za luksus się płaci

Toż to żaden luksus a raczej prototyp.
RaThek (2016.11.18, 13:46)
Ocena: 20
#3

0%
Fractal Design NODE 605 i mam własny 'Steam Machine'.
keiran (2016.11.18, 14:18)
Ocena: 17
#4

0%
Jedna uwaga. Steam Controller nie posiada głośnika. Dźwięk jest generowany przez to wibrujące coś co odczuwamy na płytkach dotykowych. Wot magia!
Eclipse (2016.11.18, 14:29)
Ocena: 16
#5

0%
Zwykly pecet dla niepoznaki nazwany 'Steam Machine' To prawie jak wspolczesne konsole pecety z APU zapakowane w stylowe obudowy.

Wlasciwie trudno jest wskazac target tego sprzetu. Pecetowcy tego nie kupia bo po co? Maja to samo w kompie najwyzej wsadza starego hdd i zainstaluja system. Konsolarze tez nie tkna bo po co.

O ile sam steam zrewolucjonizowal dystrubucje gier o tyl nie uda mu sie byc motorem rozwoju takiej platformy.
Edytowane przez autora (2016.11.18, 14:30)
motiff (2016.11.18, 14:49)
Ocena: 6
#6

100%
Nie sprawdził się, bo jako pecet na linuksie może nie jest bardzo drogi, ale do konsol nie ma startu i jako pecet 'tego już się tyle nie kupuje '.
Czy naprawdę nie są zrobić wydajnego peceta za 600 dolca jak cena konsoli topowej?
radek.avia (2016.11.18, 15:15)
#7

0%
keiran @ 2016.11.18 14:18  Post: 1019591
Jedna uwaga. Steam Controller nie posiada głośnika. Dźwięk jest generowany przez to wibrujące coś co odczuwamy na płytkach dotykowych. Wot magia!

Słuszna uwaga, dzięki! :) Aż trudno uwierzyć, że te haptyczne siłowniczki są w stanie tak działać :O :)
yendrek (2016.11.18, 15:53)
Ocena: 6
#8

0%
W sumie - szału nie ma, ale dobrze że coś się dzieje w linuksie, i to w jego najsłabszym obszarze - grach. Może z czasem powstanie jakaś prawdziwa linuksowa alternatywa dla windows, bo M$ ze swoimi pomysłami zaczyna coraz mocniej odjeżdżać od rzeczywistości.
SunTzu (2016.11.18, 15:57)
Ocena: 8
#9

67%
'Biblioteka gier to zaledwie 25% całej zawartości gier dostępnych na Steamie'
Tu i w arcie trochę maurdzenie. Jeszcze spory czas temu (chyba!) focus?/łukasz? pisał o zaledwie paru grach na linuksa...
Gdy pisałem, że to nie prawda (bo gier już wtedy było dużo), byłem minusowany, bo nie przechodziło przez myśl, że gier@linuksa jest na steamie ogromna ilość (bo to były nowe porty). 25% to już świetny wynik...
Pomijam jakość portów, bo i tak 25% to świetny wynik. To druga rzecz, którą trzeba załatwić (aka port W2)

Dość marne porównanie zrobiliście. Skoro 25% bazy to moglibyście się postarać i przynajmniej z 10 gier wrzucić.... część z nich testowaliście zresztą.
Jeśli dobrze pamiętam całkiem niezły port był Empire? (któryś TW).... i parę średnich

Szczerze nie wiem o czym jest art...
Nie ociera się nawet o test np. CPU. Po przeczytaniu nie potrafię wyrobić sobie zdania o Dellu jako sprzęcie do pracy? (po to test aplikacji?, których mało), sprzęcie do grania? (mało gier)
Tego wszystkiego powinno być dużo więcej.

Naprawdę ciężko mi wyrazić sobie zdanie. W kluczowym teście mamy dwie gry od Valve i DIRT-a.
Edytowane przez autora (2016.11.18, 16:06)
iwanme (2016.11.18, 17:27)
Ocena: 7
#10

0%
25% to już świetny wynik...

Pytanie jakie to są gry bo tysiące indyków nabijają tylko pustą statystykę. Żeby nie było - bardzo się cieszę że jest coraz więcej gier działających na linuksie, ale liczą się tak naprawdę głównie tytuły AAA.


Jeśli chodzi o Steam Controller - to bardzo fajna sprawa - kupiłem sobie do Dark Soulsów i gra się fajnie (mimo mojego z gruntu antypadowego nastawienia) do tego jest nawet użyteczny jako narzędzie do obsługi komputera gdy się leży wygodnie w fotelu - poza wpisywaniem tekstu oczywiście.
Ale nie wiem czy bym go kupił ponownie - przede wszystkim jest niekompatybilny z innymi urządzeniami (np. sprzęt na Androidzie, konsole etc.) i nie działa bez steam. Mogli też dać obsługę po zwykłym BT a nie przez ten dongiel...

Nie wiem o co chodzi z dostępnością w PL. Ja kupiłem pada przez Steam i po kilku dniach przyszedł kurierem - cena bodajże 34.99 Eurasów była.
tracer123 (2016.11.18, 17:31)
Ocena: 1
#11

0%
Gtx 960 ma wersję 3 gb?
binniebin (2016.11.18, 17:40)
Ocena: 1
#12

0%
To jak ktoś ma dobrego kompa już lepiej kupić Steam link lub shield
kamilord (2016.11.18, 18:34)
Ocena: 5
#13

0%
nie wiem skad ta cena bo normalnie kupujac pada przez steam placi sie krocie a nie jak lab podaje 150-200zl !?! ktos tu liczyc nie potrafi lub niedoinformowal sie w temacie bo:
1. pad kosztuje 55 euro
2. wysylka do polski to 10 euro (za kazda sztuke nie da sie zamowic jednorazowo wiecej w tej samej cenie)
czyli 65 euro = 288,7 zł + narzut wiekszego kursu z karty kredytowej czy platniczej czyli prawie 300 zł !?! a sam pad jest po prostu niewypalem porownujac go do xbox one
aha, wiem co mowie bo tego pada juz mialem 2x i za kazdym razem go pozniej sprzedawalem, zreszta u znajomych ten sam temat byl mielony ... nikt go nie zostawia sobie ;)
Edytowane przez autora (2016.11.18, 18:35)
iwanme (2016.11.18, 18:40)
Ocena: -3
#14

0%
nie wiem skad ta cena

Co jakiś czas na steam są promocje. Ostatnio był po 35 Euro, z przesyłką poniżej 200 zł dało radę się zmieścić.

sam pad jest po prostu niewypalem porownujac go do xbox one

Bez przesady. Mój brat ma tego do XOne i ogólnie SC jest bardziej uniwersalny - można się pokusić o granie w jakieś strzelanki, a obsługa kamery żyroskopem jest całkiem spoko. Do tego SC można fajnie używać do poza growej obsługi kompa.

Natomiast minus ma taki, ze wymaga Steama i nie działa z androidowym sprzętem itp.

Edytowane przez autora (2016.11.18, 18:40)
Dthlfwp (2016.11.18, 19:49)
Ocena: 5
#15

0%
kamilord @ 2016.11.18 18:34  Post: 1019652
nie wiem skad ta cena bo normalnie kupujac pada przez steam placi sie krocie a nie jak lab podaje 150-200zl !?! ktos tu liczyc nie potrafi lub niedoinformowal sie w temacie bo:
1. pad kosztuje 55 euro
2. wysylka do polski to 10 euro (za kazda sztuke nie da sie zamowic jednorazowo wiecej w tej samej cenie)
czyli 65 euro = 288,7 zł + narzut wiekszego kursu z karty kredytowej czy platniczej czyli prawie 300 zł (...)

No właśnie, skąd te '150-200 zł' w artykule? I jeszcze napisane, że do niedawna był za 120 zł... W promocji kosztował 35 albo 40 euro + kw, więc będzie to co najmniej 200 zł.
Fonzie (2016.11.18, 20:01)
Ocena: -4
#16

0%
iwanme @ 2016.11.18 17:27  Post: 1019639
25% to już świetny wynik...

Pytanie jakie to są gry bo tysiące indyków nabijają tylko pustą statystykę. Żeby nie było - bardzo się cieszę że jest coraz więcej gier działających na linuksie, ale liczą się tak naprawdę głównie tytuły AAA.


Jeśli chodzi o Steam Controller - to bardzo fajna sprawa - kupiłem sobie do Dark Soulsów i gra się fajnie (mimo mojego z gruntu antypadowego nastawienia) do tego jest nawet użyteczny jako narzędzie do obsługi komputera gdy się leży wygodnie w fotelu - poza wpisywaniem tekstu oczywiście.
Ale nie wiem czy bym go kupił ponownie - przede wszystkim jest niekompatybilny z innymi urządzeniami (np. sprzęt na Androidzie, konsole etc.) i nie działa bez steam. Mogli też dać obsługę po zwykłym BT a nie przez ten dongiel...

Nie wiem o co chodzi z dostępnością w PL. Ja kupiłem pada przez Steam i po kilku dniach przyszedł kurierem - cena bodajże 34.99 Eurasów była.

Spróbuj podłączyć tego dongla przez OTG powinno zadziałać.
(ja czasami w podróży podłączam pod G3 pada od PS2 po oTg i naparzam w Tetrisa :E )
SunTzu (2016.11.18, 20:08)
Ocena: 2
#17

67%
iwanme @ 2016.11.18 17:27  Post: 1019639
25% to już świetny wynik...

Pytanie jakie to są gry bo tysiące indyków nabijają tylko pustą statystykę. Żeby nie było - bardzo się cieszę że jest coraz więcej gier działających na linuksie, ale liczą się tak naprawdę głównie tytuły AAA.


Jeśli chodzi o Steam Controller - to bardzo fajna sprawa - kupiłem sobie do Dark Soulsów i gra się fajnie (mimo mojego z gruntu antypadowego nastawienia) do tego jest nawet użyteczny jako narzędzie do obsługi komputera gdy się leży wygodnie w fotelu - poza wpisywaniem tekstu oczywiście.
Ale nie wiem czy bym go kupił ponownie - przede wszystkim jest niekompatybilny z innymi urządzeniami (np. sprzęt na Androidzie, konsole etc.) i nie działa bez steam. Mogli też dać obsługę po zwykłym BT a nie przez ten dongiel...

Nie wiem o co chodzi z dostępnością w PL. Ja kupiłem pada przez Steam i po kilku dniach przyszedł kurierem - cena bodajże 34.99 Eurasów była.

Wiesz indyki są naprawdę w modzie i dostarczają niezłej frajdy. Zresztą na nich polskie studia się wybijają poza wyjątkami (które zaczęły z nieco grubszej rury)
Np. jujuubee, bloober, infinity dreams....
Jest tego trochę.

Point is... jeszcze parę lat temu developerzy nawet nie robili prostych portów...
Gdyby przeszli na Vulkana to byłoby rewolucja fajna. OpenGL ma problem z kompatybilnością
Edytowane przez autora (2016.11.18, 20:10)
ZIB2000 (2016.11.18, 20:37)
Ocena: -3
#19

0%
wiedziałem od samego początku że cały ten steamos to będzie kicha i nic więcej
jedyne co im się jako tako udało to pad...

ale po tylu latach ględzenia to naprawdę mizerne osiągnięcie
SunTzu (2016.11.18, 20:40)
Ocena: 1
#20

67%
raximus @ 2016.11.18 20:21  Post: 1019668
SunTzu @ 2016.11.18 20:08  Post: 1019665

Point is... jeszcze parę lat temu developerzy nawet nie robili prostych portów...
Gdyby przeszli na Vulkana to byłoby rewolucja fajna. OpenGL ma problem z kompatybilnością

Gdyby babcia miała wąsy... to by była dziadkiem.

Gdyby DX12 był tak dobry to.... by nie było dyskusji, a że niestety...
... część gier działa nawet gorzej.
Edytowane przez autora (2016.11.18, 20:41)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 35
Pierwsze produkty już w tym roku. 1
Właściciele GeForce’ów gotowi na nadchodzące premiery. 3
Western Digital jest bardzo niepocieszony. 13
Jedną z największych zalet ma być funkcja Picture-in-Picture. 9
Niedrogi monitor z funkcją „HDR”. 17
Tajwańczycy nie wycofają się jednak z rynku smartfonów. 12
Grunt to gonić króliczka. 56
Producenci mają puste półki. 27
Niskoprofilowe systemy chłodzenia dla Ryzena. 1
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 35
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 35
Horror wojny coraz bliżej. 16
Pierwsze produkty już w tym roku. 1
Grunt to gonić króliczka. 56
Producenci mają puste półki. 27
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Facebook