Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
fineash (2016.08.03, 14:26)
Ocena: 19
#3

33%
nadal brak testów w grach typu League of Legends, HOTS, Diablo 3, WoT, Dota 2 i innych popularnych multiplayer. Ludzie piszą o tym w komentarzach od chyba roku, a wy to nadal w dupie macie, i nadal nie wiem czy taki 2w1, czy ultrabook czy co spełniłoby moje wymagania.
uniqe15 (2016.08.03, 14:48)
Ocena: 4
#5

0%
Randall_Memphis @ 2016.08.03 14:09  Post: 994942
I ma wady wszystkich Acerów:
na papierze ładnie wygląda, cena korzystna, a po roku sie rozpada.

Nie wiem dlaczego cie zminusowali ale masz rację, plastik fantastik, jedyne laptopy które po roku się nie rozpadają, nie wypadają przyciski i nic nie trzeszczy to laptopy biznesowe a ich ceny zaczynają się od ceny tego tabletolaptopa i są pewnie bardziej użyteczne niż to. Mam dell e7440 i polecam ;)
mfuker (2016.08.03, 15:15)
Ocena: 5
#6

33%
uniqe15 @ 2016.08.03 14:48  Post: 994965
... Mam dell e7440 i polecam ;)

Dell podciągnął się w jakosci. Wypieram Dell-ami laptopy Toshiby i Lenovo w firmie.
polityk2 (2016.08.03, 15:22)
Ocena: 9
#7

0%
12-calowe tablety z dwurdzeniowymi prockami, bez wyjścia hdmi i dedykowanej karty za 4, a nawet 5 tysięcy. Bardzo chciałbym wiedzieć kto i na co takie rzeczy kupuje.
jarecki3460 (2016.08.03, 15:43)
Ocena: 5
#8

0%
@up takie tablety kupuje wąskie grono odbiorców. Poza tym wyniki Surface Pro mówią same za siebie, ludzie to kupują, więc jest popyt. Sam chciałbym takiego kupić.
b00 (2016.08.03, 15:55)
Ocena: 0
#9

0%
Z jednej strony faktycznie 2000 złotych kusi, ale z drugiej zestawy to obiektywnie:

- gorsza rozdzielczość
- gorsze odwzorowanie kolorów
- gorsze pokrycie przestrzeni sRGB
- punkt bieli na 9500K

Dla typowego użytkownika niewiele to zmienia, ale dla osoby związanej z grafiką to już bardzo duża różnica.

- gorszy kickstand
- gorsze głośniki
- gorsza klawiatura i trackpad
- gorsze wykonanie

Niby niewiele, ale w używaniu na co dzień właśnie takie rzeczy wpływają na komfort i przyjemność użytkowania.

Takich drobiazgów pewnie znajdzie się jeszcze mnóstwo, a to one sprawiają, że ze sprzętu korzystamy z przyjemnością albo z poczuciem 'może lepiej było dopłacić...'.

Standardowo - YMMV! Czyli na polski - każdemu wedle potrzeb. Ja bym Acera nie wziął mimo niższej ceny.
Mglisty (2016.08.03, 16:56)
Ocena: 1
#10

0%
Tak, acery się rozpadają, co jeszcze. Jakoś nikt na ultrabooki od Acera nie narzeka że w rękach się rozpadają.

Jest nieco gorszy od Surface'a, ale czy to uzasadnienie by wydać 2000zł więcej? W żadnym wypadku. Ekran i tak jest dużo lepszy od każdego taniego, pod USB C podepniesz przejściówkę do DP, głośniki jeśli faktycznie chcesz dobre podepniesz zewnętrzne, albo słuchawki.

Rewelka ;)

(i piszę to jako posiadacz della 7440 ;P)
Witekkk (2016.08.03, 17:08)
Ocena: -2
#11

0%
Mglisty @ 2016.08.03 16:56  Post: 995007
Tak, acery się rozpadają, co jeszcze. Jakoś nikt na ultrabooki od Acera nie narzeka że w rękach się rozpadają.

Jest nieco gorszy od Surface'a, ale czy to uzasadnienie by wydać 2000zł więcej? W żadnym wypadku. Ekran i tak jest dużo lepszy od każdego taniego, pod USB C podepniesz przejściówkę do DP, głośniki jeśli faktycznie chcesz dobre podepniesz zewnętrzne, albo słuchawki.

Rewelka ;)

(i piszę to jako posiadacz della 7440 ;P)


Sam posiadam jakiegoś taniego tableta od Acera (P3-171, kupiłem używany za 800 zł). Oprócz tego, ze kupiłem go trochę porysowanego od ich etui które jest fatalne, złego zdania o wykonaniu nie mogę powiedzieć.
ziCk_lodz (2016.08.03, 17:19)
Ocena: 7
#12

0%
Przeleciałem na szybko i nie znalazłem, jest napisane w jakiej technologii ten opcjonalny rysik? Bo już ten Surfaceowy połowa softu ma problem z obsługą (wszystko w branży jest robione przede wszystkim pod Wacomy)

Bo jak rysik gówniany to i konkurencja dla Surface żadna. Rysik definiuje Surface - bez niego jest tona mniej lub bardziej udanych konstrukcji typu TabletPC.
Edytowane przez autora (2016.08.03, 17:22)
Amitoza (2016.08.03, 17:51)
Ocena: 5
#13

0%
Mglisty @ 2016.08.03 16:56  Post: 995007
Tak, acery się rozpadają, co jeszcze. Jakoś nikt na ultrabooki od Acera nie narzeka że w rękach się rozpadają.

Jest nieco gorszy od Surface'a, ale czy to uzasadnienie by wydać 2000zł więcej? W żadnym wypadku. Ekran i tak jest dużo lepszy od każdego taniego, pod USB C podepniesz przejściówkę do DP, głośniki jeśli faktycznie chcesz dobre podepniesz zewnętrzne, albo słuchawki.

Rewelka ;)

(i piszę to jako posiadacz della 7440 ;P)

Rysik. uzasadnienie wystarczające.
Mglisty (2016.08.03, 20:47)
Ocena: -1
#14

0%
Amitoza @ 2016.08.03 17:51  Post: 995041
Mglisty @ 2016.08.03 16:56  Post: 995007
Tak, acery się rozpadają, co jeszcze. Jakoś nikt na ultrabooki od Acera nie narzeka że w rękach się rozpadają.

Jest nieco gorszy od Surface'a, ale czy to uzasadnienie by wydać 2000zł więcej? W żadnym wypadku. Ekran i tak jest dużo lepszy od każdego taniego, pod USB C podepniesz przejściówkę do DP, głośniki jeśli faktycznie chcesz dobre podepniesz zewnętrzne, albo słuchawki.

Rewelka ;)

(i piszę to jako posiadacz della 7440 ;P)

Rysik. uzasadnienie wystarczające.


Faktycznie, zapomniałem o rysiku. Zatem jeśli potrzebujesz rysika, bierz surface. Jeśli nie - Acera.
bumbadil (2016.08.03, 21:27)
Ocena: 5
#15

0%
Największą zaletą Surface jest ekran, lepszego do dzisiaj nie widziałem, włączając urządzenia od Apple, a Acer, no cóż to taki Surface dla ubogich; wróć, dla uboższych :)
bumbadil (2016.08.03, 21:28)
Ocena: 2
#16

0%
polityk2 @ 2016.08.03 15:22  Post: 994973
12-calowe tablety z dwurdzeniowymi prockami, bez wyjścia hdmi i dedykowanej karty za 4, a nawet 5 tysięcy. Bardzo chciałbym wiedzieć kto i na co takie rzeczy kupuje.


Ktoś dla kogo 5 tys. jest jak dla Ciebie 500 :)
Gonzop (2016.08.04, 09:58)
Ocena: 3
#17

0%
Ten artykuł właśnie mnie przekonał, że dobrze zrobiłem inwestując w Surface Pro 4, a nie w sprzęt typu Acer. Dlaczego?
Trzeba sobie zadać pytanie dla kogo jest ten sprzęt. Jest to wąska grupa osób ,która potrzebuje wysokiej mobilności przy dostępie do profesjonalnych aplikacji, na pewno nie gracz, ani ktoś kto korzysta z tego sprzętu zazwyczaj w domu (sam system 'stojaka' jest mało wygodny w porównaniu do ultrabooka).
Sam osobiście potrzebuje sprzęt do pracy, przy częstych podróżach, w warunkach polowych, często na dworze. Ultrabook był zbyt masywny i nadal za duży, więc wybrałem taką hybrydę.
No i teraz przechodzimy do szczegółów; Za Surface Pro 4 z klawiaturą zapłaciłem 4400, ze słabszym prockiem (core M). Acer niby tańszy, ale bez kluczowego akcesorium, czyli rysika. Można dokupić, ale wtedy cena jest porównywalna.
Oczywiście mój Surface ma nadal słabszy procek przy podobnej cenie, ale Core M jest chłodzony pasywnie (dla tych, dla których to ważne). Co więcej do 99% potrzeb nie jest mi nic więcej potrzebne. Używam Office, AutoCAD i jeszcze kilka aplikacji wspierających projektowanie, wszystko chodzi wystarczająco szybko przy takiej mobilności.
Za to mam kilka sporych przewag nad tym Acerem;
Po pierwsze Surface to sprzęt dla biznesu i przy ciężkim użytkowaniu nie rozleci się zbyt szybko. Nie ufałbym tak bardzo Acerowi, który raczej jest projektowany pod domowe zastosowania.
Po drugie w Surface jest znacznie lepszy ekran - każdy kto pracował na dworze wie, że maksymalna jasność jest równie ważna jak kontrast dla wygodnej pracy, a tą Surface ma znacznie lepszą
Po trzecie Surface na Win10 Pro
Po czwarte klawiatura S4P jest genialna, bo będąc klawiaturą okładkową pozwala na normalną, długotrwałą pracę, po za tym jest podświetlona, co jest kluczowe dla wygodnej pracy w podróży. Miałem okazję testować klawiaturę tego Acera i choć nie jest zła to przy tej z Surface to 2-3 klasy niżej

Tak więc Acer to nie jest zły sprzęt, tylko nie za bardzo wiem dla kogo. Zwykły użytkownik domowy raczej nie kupi takiego wynalazku, kiedy taniej może mieć lekkiego ultrabooka z tymi samymi parametrami. A ktoś, kto potrzebuje sprzęt do pracy, też go raczej nie wybierze, z powodów które przytoczyłem powyżej, a które dla profesjonalisty są kluczowe.
nehm (2016.08.04, 20:19)
Ocena: 2
#18

0%
polityk2 @ 2016.08.03 15:22  Post: 994973
12-calowe tablety z dwurdzeniowymi prockami, bez wyjścia hdmi i dedykowanej karty za 4, a nawet 5 tysięcy. Bardzo chciałbym wiedzieć kto i na co takie rzeczy kupuje.


Ja kupuję i nie wiem co w tym złego. W domu do pracy mam wydajny PC z dwoma monitorami.
Taka hybryda 12' jest do korzystania poza domem i w domu jako tablet do przeglądania internetu na kanapie. Wrzucam do torby razem z innymi rzeczami i mi nie przeszkadza. Podzespoły ma na tyle dobre, że prawie wszystko można w razie potrzeby zrobić.
borizm (2016.08.06, 08:55)
Ocena: -4
#19

0%
nehm @ 2016.08.04 20:19  Post: 995398
polityk2 @ 2016.08.03 15:22  Post: 994973
12-calowe tablety z dwurdzeniowymi prockami, bez wyjścia hdmi i dedykowanej karty za 4, a nawet 5 tysięcy. Bardzo chciałbym wiedzieć kto i na co takie rzeczy kupuje.


Ja kupuję i nie wiem co w tym złego. W domu do pracy mam wydajny PC z dwoma monitorami.
Taka hybryda 12' jest do korzystania poza domem i w domu jako tablet do przeglądania internetu na kanapie. Wrzucam do torby razem z innymi rzeczami i mi nie przeszkadza. Podzespoły ma na tyle dobre, że prawie wszystko można w razie potrzeby zrobić.

Problem w tym, że dobra komórka ma zbliżone parametry do tego Acera - np. ilość RAM. Komputer bez co najmniej 16GB RAM, to nie komputer, a zabawka nie nadająca się nawet do dłuższego serfowania po Internecie gdy ma tylko 4GB RAM.
borizm (2016.08.06, 09:03)
Ocena: 2
#20

0%
Ja czekam na coś taką hybrydę albo ultrabook z flipem na plecy, ale koniecznie z 16GB albo 32GB RAM. Dobrze jak by miał nowoczesne SoC APU od AMD.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 3
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 3
Szef Valve ma się czym pochwalić. 14
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 66
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 11
Mały komputer z Kaby Lake-U. 6
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 11
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 66
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane