Komentarze
Komentarzy na stronę
1
rauf (2016.06.13, 15:51)
Ocena: 27
#1

0%
Więcej testów monitorów, nawet jak nie dla graczy.
Art385 (2016.06.13, 16:23)
Ocena: 1
#3

0%
Jaka prawilna recka Arek, widać nikt nie poganiał xD łap 5 gwiazdek
Sandmann (2016.06.13, 16:26)
#4

0%
dario_j @ 2016.06.13 16:14  Post: 981108
Ten monitor na pierwszym obrazku to trochę mały jak na 32 cale, może 26 w porywach. Pod 32 calami to powinny się zmieścić dwie całe klawiatury ustawione obok siebie. Poza tym to nawet całkiem niezłe parametry.

Szerokokątny obiektyw, zdjęcie z bliska i perspektywa zaczyna wariować :)
someI (2016.06.13, 17:03)
Ocena: 1
#5

0%
dario_j @ 2016.06.13 16:14  Post: 981108
Ten monitor na pierwszym obrazku to trochę mały jak na 32 cale, może 26 w porywach. Pod 32 calami to powinny się zmieścić dwie całe klawiatury ustawione obok siebie. Poza tym to nawet całkiem niezłe parametry.


Niby jak? Typowa klawitura ma 43-44 cm szerokości, ten monitor ma 74 cm.
stig (2016.06.13, 18:41)
Ocena: 0
#6

0%
dario_j @ 2016.06.13 16:14  Post: 981108
Ten monitor na pierwszym obrazku to trochę mały jak na 32 cale, może 26 w porywach. Pod 32 calami to powinny się zmieścić dwie całe klawiatury ustawione obok siebie.
Co ty chłopie bredzisz? Jak chcesz sobie wykoncypować, gdzie popełniłeś błąd w rozumowaniu, to weź pod uwagę, że szerokość monitora nie przyrasta identycznie ze wzrostem ilości cali jego przekątnej ekranu. Nooo, ale żeby to pojąć, trzeba chociaż podstawówkę skończyć z jako-takimi wynikami… ;)
Edytowane przez autora (2016.06.13, 18:44)
Zacietrzewiony Puchacz (2016.06.13, 18:55)
Ocena: 2
#7

0%
Recka pełna profesja.
Mam za to inne pytanie: co tam w tle robi sprzęt Apple? Czy redakcja faktycznie zdradziła #PCMR?
King Arthas (2016.06.13, 19:20)
Ocena: 2
#8

0%
Genialna recenzja, dzięki.
Doczytam na tftcentral resztę testów.
Mariusch (2016.06.13, 19:57)
Ocena: 7
#9

0%
rauf @ 2016.06.13 15:51  Post: 981094
Więcej testów monitorów, nawet jak nie dla graczy.


Popieram. Planuję zakup taniego (do 1000zł) 23-24 calowego monitora, lecz przez brak testów nie potrafię nic znaleźć. Największym problemem z tego co zauważyłem to brak pełnych danych. Ani sklep ani producent nie podali np. czy ekran jest matowy, a komentarze użytkowników często bywają sprzeczne.

Chętnie zobaczyłbym jakiś wielki test monitorów (tak z 20 monitorów) z podanymi wszystkimi ważnymi informacjami (np. czy jest możliwość regulacji wysokości, praca w trybie portretu, czy jest matowy itd.).
crysis993 (2016.06.13, 21:20)
Ocena: 0
#10

0%
rauf @ 2016.06.13 15:51  Post: 981094
Więcej testów monitorów, nawet jak nie dla graczy.


Mariusch @ 2016.06.13 19:57  Post: 981204
rauf @ 2016.06.13 15:51  Post: 981094
Więcej testów monitorów, nawet jak nie dla graczy.


Popieram. Planuję zakup taniego (do 1000zł) 23-24 calowego monitora, lecz przez brak testów nie potrafię nic znaleźć. Największym problemem z tego co zauważyłem to brak pełnych danych. Ani sklep ani producent nie podali np. czy ekran jest matowy, a komentarze użytkowników często bywają sprzeczne.

Chętnie zobaczyłbym jakiś wielki test monitorów (tak z 20 monitorów) z podanymi wszystkimi ważnymi informacjami (np. czy jest możliwość regulacji wysokości, praca w trybie portretu, czy jest matowy itd.).

Dokładnie. Ja także planuje zakup monitora, ale do 500zł jako dodatkowy do obecnego 27'' i nie wiem co wybrać :P
b00 (2016.06.13, 23:48)
Ocena: 0
#11

0%
O, wreszcie nauczyliście się korzystać z dispcala (a w sumie to teraz displayCALa :P )
HΛЯPΛGŌN (2016.06.14, 04:07)
Ocena: 0
#12

0%
Jak na te parametry i przekątną to cena jest dość atrakcyjna. Nie ufam jednak Asusowi przez ten ich lipny serwis gwarancyjny.
A. U. Mortis (2016.06.14, 08:42)
Ocena: 2
#13

0%
Nie wiem jak NEC, ale Eizo póki co może raczej spać spokojnie - 5 lat gwarancji na ich monitory w polskiej dystrybucji to nie w kij dmuchał ;) osobiście wolałbym dopłacić do sprzętu sprawdzonego producenta znanego z produktów przeznaczonych dla profesjonalistów, aniżeli kupować monitor od 'gejmingowca'. Z całym szacunkiem dla Asusa oczywiście :)
losarturos (2016.06.14, 11:41)
Ocena: -2
#14

0%
Mariusch @ 2016.06.13 19:57  Post: 981204
rauf @ 2016.06.13 15:51  Post: 981094
Więcej testów monitorów, nawet jak nie dla graczy.


Popieram. Planuję zakup taniego (do 1000zł) 23-24 calowego monitora, lecz przez brak testów nie potrafię nic znaleźć. Największym problemem z tego co zauważyłem to brak pełnych danych. Ani sklep ani producent nie podali np. czy ekran jest matowy, a komentarze użytkowników często bywają sprzeczne.

Chętnie zobaczyłbym jakiś wielki test monitorów (tak z 20 monitorów) z podanymi wszystkimi ważnymi informacjami (np. czy jest możliwość regulacji wysokości, praca w trybie portretu, czy jest matowy itd.).


Tak w zasadzie za trochę ponad 1000 można już dostać monitorek 25' WQHD. ;-) Monitora nie kupuje się na 3 miesiące więc teraz raczej bym się już nie rozglądał za FullHD jako podstawowym monitorem.
Bono[UG] (2016.06.14, 14:04)
Ocena: 4
#15

0%
A ja tam standardowo ponarzekam na 16:9 ;)
Flagowiec powinien być 16:10, dodatkowa przestrzeń dla profesjonalisty zawsze się przyda. Dodatkowe 240px to np. dodatkowy zasobnik z narzędziami lub kilkanaście linii kodu więcej.
Mariusch (2016.06.14, 14:43)
Ocena: 1
#16

0%
losarturos @ 2016.06.14 11:41  Post: 981450

Tak w zasadzie za trochę ponad 1000 można już dostać monitorek 25' WQHD. ;-) Monitora nie kupuje się na 3 miesiące więc teraz raczej bym się już nie rozglądał za FullHD jako podstawowym monitorem.


Jeśli ktoś myśli, że powinno się kierować rozdzielczością to znaczy, że marketingowcy zrobili dobrą robotę.
FullHD + 23-24 cale to idealna opcja. WQHD lub jak kto woli 2,5K nadają się do 27 cali. Przy monitorze pracuje się z odległości ponad 30cm. Przy takim dystansie nie widać pojedynczych pikseli w fullHD zatem WQHD nie ma sensu. Dodatkowo 2,5K zwiększa obciążenie GPU. Innym powodem czemu ta rozdzielczość nie ma sensu to brak filmów w tej rozdzielczości. Dla grafików 2,5K też nie ma sensu, gdyż ważne jest prawidłowe odzwierciedlenie kolorów. Dla programistów (którym jestem) wspomniana rozdzielczość jest ok pod warunkiem, że wielkość ekranu jest większa i tutaj wspomniane 27 cali to minimum.
Pieterman1982 (2016.06.14, 16:05)
Ocena: 0
#17

0%
Mam w stacjonarnym 30' i 2560. Czekam z wymianą do czasu, aż 4k będzie w okolicach 1k$. Widać, że ceny lecą, także mam nadzieję z końcem roku sprawić sobie prezencik :)
SunTzu (2016.06.14, 21:56)
Ocena: 0
#18

0%
jak wygląda kwestia smużenia :P
Alart (2016.06.15, 18:28)
Ocena: 2
#19

0%
stig @ 2016.06.13 18:41  Post: 981180
dario_j @ 2016.06.13 16:14  Post: 981108
Ten monitor na pierwszym obrazku to trochę mały jak na 32 cale, może 26 w porywach. Pod 32 calami to powinny się zmieścić dwie całe klawiatury ustawione obok siebie.
Co ty chłopie bredzisz? Jak chcesz sobie wykoncypować, gdzie popełniłeś błąd w rozumowaniu, to weź pod uwagę, że szerokość monitora nie przyrasta identycznie ze wzrostem ilości cali jego przekątnej ekranu. Nooo, ale żeby to pojąć, trzeba chociaż podstawówkę skończyć z jako-takimi wynikami… ;)

Owszem, przyrasta proporcjonalnie. Stosunek długości przekątnej do boku dłuższego dla monitora 16:9 jest stały i wynosi ok. 1,147.
Powierzchnia ekranu przyrasta z kwadratem.
Edytowane przez autora (2016.06.15, 18:29)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Baza danych SiSoft zdradza kolejne tajemnice. 23
Firma zaczęła wprowadzać zapowiadane zmiany. 15
Wszystkie dane na temat nowego sprzętu. 11
Pierwsze komputery Corsaira trafiają na rynek. 15
Pierwszy desktop w rodzinie ROG Strix. 11
Aspire VX w wersji z procesorem Kaby Lake. 16
Koegzystencja zamiast konkurencji. 71
Google przygotowuje małe, ale istotne usprawnienie dla usługi Mapy. 17
Idealne do zapisu materiałów w 4K. 17
Facebook poszerza dostępność funkcji Live. 3
Dobry miesiąc dla posiadaczy Xbox One. 9
Koegzystencja zamiast konkurencji. 71
To tylko początek walki AMD o swoją własność intelektualną. 39
Android O w wersji testowej jest już dostępny do pobrania. 8
Samsung rzuca wyzwanie Intelowi. 21
Według doniesień takie procesory pojawią się najdalej za pół roku. 55
Garść nowych informacji na temat systemu Android O. 29
Intel Optane SSD DC P4800X 375 GB to pierwszy nośnik SSD wykorzystujący rewolucyjne moduły pamięci 3D XPoint. 17
Także dla firm kontrolowanych przez państwo. 28
Smok (chyba) nie będzie w zestawie. 23
Duża aktualizacja oprogramowania. 15
Micro ATX dla fanów bieli. 13
Samsung rzuca wyzwanie Intelowi. 21
Według doniesień takie procesory pojawią się najdalej za pół roku. 55
To tylko początek walki AMD o swoją własność intelektualną. 39
Aspire VX w wersji z procesorem Kaby Lake. 16
Kolejne API do porównania. 23
Duża aktualizacja oprogramowania. 15
Smok (chyba) nie będzie w zestawie. 23
Radeony RX serii 500 odsłoniły już parę szczegółów na swój temat. 71
Koegzystencja zamiast konkurencji. 71
Facebook