Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
motiff (2016.02.06, 14:51)
Ocena: 7
#3

0%
Nie każdy używa socjal guana, ale nawet jako samograj to wydajność i cena słabo.
SunTzu (2016.02.06, 14:54)
Ocena: 10
#4

0%
Miło, że Samsung postawił na jakość ale to co wyniosło Samsunga to dobra jakość przy niskiej cenie... Kiedyś za taką sumę można było dostać top pół roku po premierze. Wystarczyło dać snapa 800, by telefon dało się jakoś w tej cenie przełknąć. Przy aktualnej konkurencji z Chin ten telefon po prostu będzie miał ciężko...
... można też pomyśleć o S5 (bez NEO), który powinien być tańszy.

krawędzie są bardziej kanciaste (co nam się bardzo podoba),

Czemu? Z mojego doświadczenia telefon gorzej leży w dłoni im bardziej są kanciaste, przykład galaxy s1-3>Xperia Z. Nie jest to dość dobre rozwiązanie.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 15:08)
wuzetkowiec (2016.02.06, 14:54)
Ocena: 41
#5

0%
Ari93 @ 2016.02.06 14:19  Post: 947855
SebZMC @ 2016.02.06 14:10  Post: 947851
Zalety:
bezproblemowe i szybkie działanie
:E

dzień bez samsunga dniem straconym


2GB RAM? na +... ale gdzieś wyczytałem że wolne z tego po restarcie zostaje jakieś 350MB... Dla Was 350MB wystarcza do bezproblemowego i szybkiego działania? Czy tego RAMU zostaje normalna ilość czyli 1,2-1,3GB? Wszyscy wiemy ile FB pozera zasobów a gdzie tu reszta apek...

Masz zerowe pojęcie o działaniu Androida, więc radzę nie mędrkować, bo się zwyczajnie kompromitujesz. Możesz mieć nawet 4GB RAMu, a wtedy na starcie będzie zajęte ok 3 GB i zwalniane w razie potrzeby. Wolny RAM, to zmarnowany RAM, dlatego tkwią w nim ''uśpione'' aplikacje i usługi, gotowe momentalnie wystartować. Bez czekania związanego z komunikatami o ''wznawianiu/ładowaniu'' jak w WP.
ZnaFcy podobni do ciebie stosują wszelakiej maści ''RAM Killery'', bo im też ciągle mało RAMu, a następnie płaczą, że Andrut do bani, bo rzekomo laguje. Trudno żeby nie lagował, jak bez przerwy ubijane procesy, bez przerwy wznawiają działanie i tak w koło Macieju.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 15:07)
ProVis (2016.02.06, 15:14)
Ocena: 5
#8

0%
Samsung robi niezle zamieszanie. Nie dosc, ze maja 100 milionow roznych modeli to wprowadzaja praktycznie inny telefon o tej samej nazwie... Fuc.. logic.
SunTzu (2016.02.06, 15:16)
Ocena: 6
#9

0%
Ari93 @ 2016.02.06 15:08  Post: 947866
wuzetkowiec @ 2016.02.06 14:54  Post: 947864
(...)

Masz zerowe pojęcie o działaniu Androida, więc radzę nie mędrkować, bo się zwyczajnie kompromitujesz. Możesz mieć nawet 4GB RAMu, a wtedy na starcie będzie zajęte ok 3 GB i zwalniane w razie potrzeby. Wolny RAM, to zmarnowany RAM, dlatego tkwią w nim ''uśpione'' aplikacje i usługi, gotowe momentalnie wystartować. Bez czekania związanego z komunikatami o ''wznawianiu/ładowaniu'' jak w WP.


mylisz pojęcia, po restarcie NIE DZIAŁAJĄ żadne aplikacje więc jeśli nie działają żadne aplikacje to chyba coś jest nie tak czyż nie? 350MB to ja mam wolne po ok 4-5 dniach przy łącznej ilości 3GB. I skompromitowałeś się Ty: 'dlatego tkwią w nim ''uśpione'' aplikacje i usługi' owszem, tak się dzieje jak je najpierw uruchomisz a nie na gołym systemie po restarcie. Przy 350MB w tle praktycznie nic nie będzie działać, wszystko będzie non stop przeładowywane i ubijane przez androida.
'Możesz mieć nawet 4GB RAMu, a wtedy na starcie będzie zajęte ok 3 GB' Znajdź mi telefon który po restarcie zajmuje 3/4 pamięci RAM znawco...

Btw; Xiaomi MI2 2GB RAM + ciężkie MIUI po reboocie jest 1,4GB wolne. Nie wiem co by trzeba poinstalować żeby zapachać taką ilość RAMu.

edit.
'ZnaFcy podobni do ciebie stosują wszelakiej maści ''RAM Killery'', bo im też ciągle mało RAMu, a następnie płaczą, że Andrut do bani, bo rzekomo laguje. Trudno żeby nie lagował, jak bez przerwy ubijane procesy, bez przerwy wznawiają działanie i tak w koło Macieju.'
Lagi to może mieć internet... RAM Killery i wszystkie inne dziadowskie antywiry staram się każdemu mojemu klientowi odradzać, ilość poinstalowanych tego typ aplikacji u ludzi jest wręcz porażająca... :(


Nie spinajcie się tak...
Oczywiście, że po restarcie 'nie działają' aplikacje i usługi-> ale są one i tak w pamięci ram. Samsung ma dużo aplikacji i dużo usług, więc będzie sporo ich w pamięci, miui ma relatywnie mało usług, mało aplikacji-> więc nie będzie nawet czego buforować.

Nie do końca masz rację. Te procesy nie lagują, nie 'zamyka' się tych procesów w takim przypadku, bo te procesy już są nieaktywne- one są uśpione, nie trzeba czekać aż aplikacja się zamknie i nie trzeba aplikacji w kółko otwierać, bo ona będzie nieaktywna do momentu aż będzie potrzebna.

Android po uruchomieniu pewne usługi uruchamia raz i te aplikacje będą w ramie do momentu aż się zapełni, a jak się wywalą z ramu to tam nie wrócą do momentu aż aplikacja/użytkownik będzie chciał je uruchomić.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 15:24)
Ari93 (2016.02.06, 15:29)
Ocena: 6
#11

0%
SunTzu @ 2016.02.06 15:16  Post: 947868

Nie spinajcie się tak...
Oczywiście, że po restarcie 'nie działają' aplikacje i usługi-> ale są one i tak w pamięci ram. Samsung ma dużo aplikacji i dużo usług, więc będzie sporo ich w pamięci, miui ma relatywnie mało usług, mało aplikacji-> więc nie będzie nawet czego buforować.

Nie do końca masz rację. Te procesy nie lagują, nie 'zamyka' się tych procesów w takim przypadku, bo te procesy już są nieaktywne- one są uśpione, nie trzeba czekać aż aplikacja się zamknie i nie trzeba aplikacji w kółko otwierać, bo ona będzie nieaktywna do momentu aż będzie potrzebna.

Android po uruchomieniu pewne usługi uruchamia raz i te aplikacje będą w ramie do momentu aż się zapełni, a jak się wywalą z ramu to tam nie wrócą do momentu aż aplikacja/użytkownik będzie chciał je uruchomić.


Oczywiście że się zgadzam, ale jeśli normalne systemy po restarcie potrzebują 600-1000MB a taki TouchWiz wciąga 1600MB to chyba cos jest nie tak... dlatego jestem ciekawy czy to jest prawda czy to był pojedynczy przypadek. Niedawno miałem trenda który po 3tyg od zakupu nie był w stanie uruchomić sklepu play, wszystkie aplikacje w tle non stop się przeładowywały. Aplikacje w tle czyli te systemowe typu klawiatura, launcher, usługi google... po prostu system był jakiś felerny.
operatorkomputera (2016.02.06, 15:38)
Ocena: 1
#12

0%
Czemu w tabelce na dole jest dużo wad a w podsumowaniu żadnych poza cena?

Dobra reklama. Nie zawodzicie Samsunga. Jest z was dumny.
Dan Slenders (2016.02.06, 15:50)
Ocena: -3
#13

0%
W aspekcie trzymania apek w RAMie A5 (2016) jest rozkładany na łopatki w porównaniu ze smartfonami z 1.5 GB RAMu, więc sorry, ale to co się dzieje z nowym TouchWizem to jakaś paranoja...

,,Zwyczajnie stwierdzamy fakt, że rozwój smartfonowych procesorów doszedł do momentu, gdy coraz mniej osób naprawdę potrzebuje tych najmocniejszych jednostek centralnych''

To stwierdzenie równie dobrze mogło paść przy testowaniu smartfonu ze stajni Honor/Huawei, a jednak padło dopiero przy testowaniu Samsunga. Ciekawe...
smilehunter (2016.02.06, 16:18)
Ocena: 4
#14

0%
Ari93 @ 2016.02.06 15:29  Post: 947872

Oczywiście że się zgadzam, ale jeśli normalne systemy po restarcie potrzebują 600-1000MB a taki TouchWiz wciąga 1600MB to chyba cos jest nie tak...

Touchwizz jest tak samo normalny, jak miui i inne. Od producenta już zależy, jak zostanie skonfigurowany 'androidowy' natywny task killer (LMK - low memory killer oraz OOM - out of memory killer).

Samsung widocznie pozwala, by pamięć była zajęta i to jest normalne zjawisko. Pamięć będzie potrzebna, to się zwolni.

Pomijam już kwestie SWAP/zRAM na którym teraz często gęsto się bazuje. Dlatego m.in. też 1GB motorole znośnie działają - bo mają po 250MB SWAPu.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 16:19)
Dan Slenders (2016.02.06, 16:24)
Ocena: 3
#15

0%
wuzetkowiec @ 2016.02.06 14:54  Post: 947864
Ari93 @ 2016.02.06 14:19  Post: 947855
(...)


2GB RAM? na +... ale gdzieś wyczytałem że wolne z tego po restarcie zostaje jakieś 350MB... Dla Was 350MB wystarcza do bezproblemowego i szybkiego działania? Czy tego RAMU zostaje normalna ilość czyli 1,2-1,3GB? Wszyscy wiemy ile FB pozera zasobów a gdzie tu reszta apek...

Masz zerowe pojęcie o działaniu Androida, więc radzę nie mędrkować, bo się zwyczajnie kompromitujesz. Możesz mieć nawet 4GB RAMu, a wtedy na starcie będzie zajęte ok 3 GB i zwalniane w razie potrzeby. Wolny RAM, to zmarnowany RAM, dlatego tkwią w nim ''uśpione'' aplikacje i usługi, gotowe momentalnie wystartować. Bez czekania związanego z komunikatami o ''wznawianiu/ładowaniu'' jak w WP.
ZnaFcy podobni do ciebie stosują wszelakiej maści ''RAM Killery'', bo im też ciągle mało RAMu, a następnie płaczą, że Andrut do bani, bo rzekomo laguje. Trudno żeby nie lagował, jak bez przerwy ubijane procesy, bez przerwy wznawiają działanie i tak w koło Macieju.


Jakoś we wszystkich innych smartfonach z inną nakładką niż TouchWiz po starcie zostaje więcej wolnego RAMu. Mój Honor 4X też ma 2 GB i na start zostaje 1.1 GB, więc co jak co, ale coś nie tak jest z A5 (2016).

Smartfony Samsunga w każdych speed testach świetnie spisują się przy otwieraniu apek, ale przy wczytywaniu ich z pamięci dostają po czterech literach i z A5 nie jest inaczej.

smilehunter @ 2016.02.06 16:18  Post: 947879

Samsung widocznie pozwala, by pamięć była zajęta i to jest normalne zjawisko. Pamięć będzie potrzebna, to się zwolni.


I jest zwalniana prawie bez przerwy, bo w pamięci nic nie zostaje na dłużej. Ciągle przeładowania apek to nie komfort i wygoda. Tak to wygląda w rzeczywistości:

https://youtu.be/Yyq2TWMv5XE
Edytowane przez autora (2016.02.06, 16:32)
Telvas (2016.02.06, 17:51)
Ocena: 5
#18

0%
Sam mam A3 i jestem bardo zadowolony. Ludzie mnie straszyli, że to Szajsung, ze Android, ze zamula, że 'gunwo', że podzespoły sprzed 100 lat, etc. etc. etc.

A tymczasem telefon po prostu... działa :) Nie zamula, skromnie i elegancko wygląda, mocy wystarcza nawet do grania w 3D, na baterii 4 dni oszczędnego, ale normalnego używania. Kosztuje też nieźle, jeśli się umie poszukać sensownych ofert.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 17:52)
SunTzu (2016.02.06, 17:53)
Ocena: 3
#19

0%
Telvas @ 2016.02.06 17:51  Post: 947896
Sam mam A3 i jestem bardo zadowolony. Ludzie mnie straszyli, że to Szajsung, ze Android, ze zamula, że 'gunwo', że podzespoły sprzed 100 lat, etc. etc. etc.

A tymczasem telefon po prostu... działa :) Nie zamula, skromnie i elegancko wygląda, mocy wystarcza nawet do grania w 3D, na baterii 4 dni oszczędnego, ale normalnego używania. Kosztuje też nieźle, jeśli się umie poszukać sensownych ofert.

Bardzo dobry telefon tylko chodzi o to, że drogi. W tej cenie po prostu Samsung mógł obniżyć cenę, bo wiemy ile kosztuje sprzęt, wiemy za ile można zrobić taki konfig... z chęcią dopłacimy te 15% ceny za wykonanie i 'soft' dopracowany, a nie 700zł.

unknown_solider @ 2016.02.06 15:29  Post: 947871
Fakt faktem, ze internet na pelnym windows 8.1 bing z 1 gb ram o ile startuje sie goly system dziala znacznie lepiej niz na tablecie z androidem 1-1.5 gb ram. Winic za to mozna uslugi google, ale bez przesady przeciez windows tez startuje swoje uslugi.

Fakt MS poczynił ogromne postępy tu od czasu Visty. Pod tym względem 8.1 jest rewelacyjny. Jednak nawet z nakładkami sprawa jest porównywalna... Goły Android działa już dużo lepiej.
Zależy też co rozumiesz przez działa lepiej. Przy 1GB Androidowy TaskKiller ma małe możliwości i wywala nawet launcher z drugiej strony ma możliwość uwolnienia większej ilości RAM-u.
Przy 1,5GB ramu jest lepiej nawet z nakładkami.
Edytowane przez autora (2016.02.06, 18:00)
phantom23 (2016.02.06, 18:55)
Ocena: 4
#20

0%
Niby nie najgorszy telefon, ale w tej cenie po prostu zbyt drogi. Za te same pieniądze można kupić Huaweia P8, który będzie równie świetnie wykonany, a przy okazji wydajniejszy, z lepszym aparatem i dużo lepszym zarządzaniem pamięcią RAM.
SunTzu @ 2016.02.06 14:54  Post: 947863
Miło, że Samsung postawił na jakość ale to co wyniosło Samsunga to dobra jakość przy niskiej cenie...

Raczej dobre podzespoły przy akceptowalnej cenie, ale i niskiej jakości wykonania. ESki wcale nie był tanie, S4 na starcie kosztował 2699zł, dwa lata później S6 podrożał tylko o 300zł (
2999zł).
Edytowane przez autora (2016.02.06, 18:57)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 1
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 2
Szef Valve ma się czym pochwalić. 10
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Mały komputer z Kaby Lake-U. 6
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Bardziej kolorowy Windows. 15
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Xbox odkryje, że jest pecetem. 31
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 9
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 64
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane