Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7
Backspacer (2016.01.03, 11:46)
Ocena: 15
#1

0%
Brakło wam słowa 'mokry' przed 'sen' w tytule.
HΛЯPΛGŌN (2016.01.03, 11:52)
Ocena: 5
#2

0%
Zdjęcia są niezłe, ale jak na moje oko nie wychodzą ponad to co oferuje 1020. Za to ta nowa Lumia bardzo dobrze kręci filmy. Nie tylko pozytywnie zaskoczyła mnie jakość obrazu, ale i płynność filmu. Nie powiem, postarali się, choć ten W10 wewnątrznie mnie zniechęca.
Pawelek6 (2016.01.03, 12:06)
Ocena: 4
#4

0%
Pierwsza strona artykuły i kafelek w lewym dolnym narożniku. Jakże na czasie.

:E
pawel054 (2016.01.03, 12:06)
Ocena: 14
#5

0%
Kazio1616 @ 2016.01.03 12:02  Post: 938343
Testowałem ten telefon w pracy i moja ocena to 4/10. Do niedawna posiadałem Lumie 640 (w mojej ocenie mocne 3/10), chciałem dać MS szansę i nawet byłbym skłonny dać te 2,5k za dobry telefon ale tam nic nie działa! Windows Phone 8.1 vs 10 to w sumie to samo tylko nakładki się zmieniły. Nadal brak podstawowych aplikacji, mega toporny na polecenia system i masa ale to masa błędów. Wróciłem do Androida i nie polecam nikomu WP. WP można polecić osobą, które szukają dobrego aparatu i w sumie prostoty (nic nie da się zepsuć i w sumie dobrze działa tylko dzwonienie i wysyłanie sms)

Dziwne mam dokładnie odwrotne wrażenia po przesiadce z Androida na WP. Na Androida już nigdy nie wrócę. Mam lumię 640 i bardzo podoba mi się to jak działa system. Nigdy żadnych zwiech, przycięć. Wszystkie opcje w jednym miejscu, a nie żeby coś ustawić trzeba wszędzie grzebać i czegoś szukać. W dodatku nie ma problemu z płynnością aplikacji do wysyłania sms'ów gdy mamy ich kilka tysięcy w historii (androidowe aplikacje bardzo mocno się cięły gdy mieliśmy 'wątek' z ponad 1000 smsów, trzeba było je archiwizować i kasować, dopiero wtedy dobrze działało - na Lumii ani razu nie musiałem tego robić i aplikacja działała tak samo szybko jak na początku mimo kilku czy nawet kilkunastu tyś wiadomości w historii).
Jakbym obecnie miał wybrać dowolny smartphone to byłaby to własnie lumia 950.

Do redakcji -
Bardzo żałuję, że nie podaliście jak działa system audio w telefonie (albo przeoczyłem może). Co z wyjściem słuchawkowym itp? Bo 'przyzwoite' nic nie mówi. Lepsze/Gorsze/Takie same jak te w Lumii 640? Jakieś porównanie z telefonem konkurencji?
Edytowane przez autora (2016.01.03, 12:09)
kZn1 (2016.01.03, 12:12)
Ocena: 2
#6

0%
Dobrze, że sprzedałem swoją Lumię kilka miesięcy temu <3
Myślałem aby dać szansę i poczekać na 10 ale przeżyłem z moją Lumią ze 3 updejty i nic się nie zmieniało poza wyglądem. Założyłem, że jak nie naprawiają błędów a zmieniają wygląd to w 10 będzie to samo lub gorzej. Nie myliłem się. He.
rops (2016.01.03, 12:38)
Ocena: 13
#8

0%
Hmm, dla kogo to telefon? Powiem szczerze, że nie widzę grupy docelowej. No chyba, że biznes, ale skoro do teraz się Lumią nie interesował to raczej to się nie zmieni.
szefons (2016.01.03, 12:54)
Ocena: 13
#10

0%
Test sklepu - pustynia. Taka moc na co? Na marne apki? Bez jaj.
Za sklep to jest całkowita dyskwalifikacja, bezużyteczny sprzęt, coś jak mieć superkomputer, który jak wiemy nie odpali crysisa...
Edytowane przez autora (2016.01.03, 17:30)
markoni.ostr (2016.01.03, 13:07)
Ocena: 5
#11

0%
Witam, ja też proszę o więcej informacji na temat układu dżwiękowego (jaki, jak działa z...., lub w porównaniu do...), oraz przetestowanie złącza usb c w działaniu z zewnętrznym DAC-iem. Może pan Dawid Grzyb mógłby pomóc. Pozdrawiam.
operatorkomputera (2016.01.03, 13:13)
Ocena: 8
#12

0%
szefons @ 2016.01.03 12:54  Post: 938351
Test sklepu - pustynia. Tak moc na co? Na marne apki? Bez jaj.
Za sklep to jest całkowita dyskwalifikacja, bezużyteczny sprzęt, coś jak mieć superkomputer, który jak wiemy nie odpali crysisa...


Prawda. Aplikacji na lumie nir ma tyle co na androida.

Ale to telefon dla ludzi szukających prostoty. Dzwonie. Smsuje. Przeglądam neta. Emaile podpięte. Dokumenty otworze.

Czego nie ma? Miliona aplikacji w skepie? Może i dobrze. Bo telefon jest niezawodny. Nie zawiesił mi się ani razu. Mam lumie 735. Nie tnie nic.

Mialem wczesniej nokie n900 z otwartym systemem. Mogłem robic na niej co chciałem wgrać co chciałem. I wiesz co?

Po miesiącu juz sluzyla do tego samego co Lumia. Sms dzwonienie i net.

Większość użytkowników androida wgrywa te gierki i aplikacje ze sklepu na zasadzie bo sa to wgram. Telefon tnie i je usuwają. I nie korzystają z nawet ulamka możliwości otwartego systemu. I sie wkurzają bo Tel tnie. I kupują nowy. Mocniejszy. Żeby nie cial.

Sa ludzie ktorym telefon nie sluzy do gier i nie musza na nim miec ich dostępnych tysięcy.

I dla nich idealna jest lumia.
phantom23 (2016.01.03, 13:35)
Ocena: 14
#13

0%
1. Jak tam wygląda sprawa szybkości działania? Bo 950 nie ma się czym pochwalić:
https://www.youtube.com/watch?v=-wne8m9qCFs
2. Ekran w 950 również minimalnie świeci nawet wyświetlając czerń. Kontrast wynosi ok. 1:25000 więc jest to niemal niezauważalne, ale jest.

@operatorkomputera
Tylko w takim razie do kogo adresnowana jest Lumia 950 za 2500zł? Dla kogoś kto szuka telefonu do dzwonienia i smsów?
Edytowane przez autora (2016.01.03, 13:36)
Dan Slenders (2016.01.03, 13:55)
Ocena: 10
#14

0%
operatorkomputera @ 2016.01.03 13:13  Post: 938353
szefons @ 2016.01.03 12:54  Post: 938351
Test sklepu - pustynia. Tak moc na co? Na marne apki? Bez jaj.
Za sklep to jest całkowita dyskwalifikacja, bezużyteczny sprzęt, coś jak mieć superkomputer, który jak wiemy nie odpali crysisa...


Prawda. Aplikacji na lumie nir ma tyle co na androida.

Ale to telefon dla ludzi szukających prostoty. Dzwonie. Smsuje. Przeglądam neta. Emaile podpięte. Dokumenty otworze.

Czego nie ma? Miliona aplikacji w skepie? Może i dobrze. Bo telefon jest niezawodny. Nie zawiesił mi się ani razu. Mam lumie 735. Nie tnie nic.

Mialem wczesniej nokie n900 z otwartym systemem. Mogłem robic na niej co chciałem wgrać co chciałem. I wiesz co?

Po miesiącu juz sluzyla do tego samego co Lumia. Sms dzwonienie i net.

Większość użytkowników androida wgrywa te gierki i aplikacje ze sklepu na zasadzie bo sa to wgram. Telefon tnie i je usuwają. I nie korzystają z nawet ulamka możliwości otwartego systemu. I sie wkurzają bo Tel tnie. I kupują nowy. Mocniejszy. Żeby nie cial.

Sa ludzie ktorym telefon nie sluzy do gier i nie musza na nim miec ich dostępnych tysięcy.

I dla nich idealna jest lumia.


Niektórzy fani WP ciągle żyją w 2012 roku, przynajmniej pod kątem spojrzenia na Androida.

Ale skoro lubimy tak się bawić, to proszę:
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...rYzydSpEp0sDzvw
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...HKxd5yDyex7oSTQ
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...oT8Ke16iiH7tr2A
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...eee1TNv_MQV-lwA
http://www.gsmmaniak.pl/468180/udzialy-sys...-windows-phone/
http://www.gsmmaniak.pl/489782/iphone-6s-g...scie-szybkosci/
I najnowsza świeżynka:
http://www.businessinsider.com/satya-nadel...etshare-2015-12
Assassin (2016.01.03, 13:57)
Ocena: 21
#15

0%
operatorkomputera @ 2016.01.03 13:13  Post: 938353
Prawda. Aplikacji na lumie nir ma tyle co na androida.

Ale to telefon dla ludzi szukających prostoty. Dzwonie. Smsuje. Przeglądam neta. Emaile podpięte. Dokumenty otworze.

Tylko czy osoba szukająca prostoty potrzebuje telefonu za ponad 2500 zł? Z taką mocą obliczeniową? Z ekranem o wyższej rozdzielczości niż laptop ze średnio-wyższej półki?

Sam mam Lumię, lubię ten telefon, ale jednak uważam, że MS porwał się z motyką na księżyc starając się zostać drugim Apple'em. Powinni albo zapewnić zgodność z Androidem, albo wejść w sojusz z Intelem i zapewnić pełną kompatybilność z Windowsem x64. Lumie powinny się czymś wyróżniać (nie tylko niekompatybilnym z niczym systemem).
Edytowane przez autora (2016.01.03, 14:01)
motiff (2016.01.03, 14:13)
Ocena: -1
#16

0%
Powiem tak, niech ten koszmar powoli się kończy, nie ma sensu męczyć te lumie.
SoundsGreat (2016.01.03, 14:24)
Ocena: 5
#17

0%
Panie Mieszko Krzykowski - pytanie dla mnie zasadnicze. Jak mocne jest wyjście słuchawkowe? Czy idzie tym telefonem wysterować słuchawki z przedziału 300-1000 zł z przetwornikami 40-60 mm? Czy idzie moc i dynamikę Lumii porównać z tym co HTC serwuje we flagowcach, czy bardziej iPhone czy może tylko LG/Samsung i reszta? Czy dostępne są korektory dźwięku na WP10? Czy urządzenie wspiera podłączenie zewnętrznego wzmacniacza słuchawkowego wraz z DAC poprzez USB OTG, czy zostaje nam tylko wyjście analogowe jack?

Nie zapominajcie o tych kwestiach przy testach telefonów. Jest wiele osób, w tym ja, które chcą parować takie urządzenia z podobnym cenowo sprzętem słuchawkowym. Skoro kupuję telefon za 2,3,4 tyś zł, to stać mnie też na słuchawki za 1000 czy chociaż te 500 zł, a przecież już od 300 zł możemy kupić bardzo mocne, bogate dźwiękowo słuchawki, w zależności od naszych preferencji gatunkowych oczywiście. Do tej pory jestem skazany na HTC, z którego jestem co raz mniej zadowolony, iPhona nie kupie z zasady, a alternatyw brak.
Edytowane przez autora (2016.01.03, 14:25)
operatorkomputera (2016.01.03, 14:24)
Ocena: -1
#18

0%
Dan Slenders @ 2016.01.03 13:55  Post: 938357
operatorkomputera @ 2016.01.03 13:13  Post: 938353
(...)


Prawda. Aplikacji na lumie nir ma tyle co na androida.

Ale to telefon dla ludzi szukających prostoty. Dzwonie. Smsuje. Przeglądam neta. Emaile podpięte. Dokumenty otworze.

Czego nie ma? Miliona aplikacji w skepie? Może i dobrze. Bo telefon jest niezawodny. Nie zawiesił mi się ani razu. Mam lumie 735. Nie tnie nic.

Mialem wczesniej nokie n900 z otwartym systemem. Mogłem robic na niej co chciałem wgrać co chciałem. I wiesz co?

Po miesiącu juz sluzyla do tego samego co Lumia. Sms dzwonienie i net.

Większość użytkowników androida wgrywa te gierki i aplikacje ze sklepu na zasadzie bo sa to wgram. Telefon tnie i je usuwają. I nie korzystają z nawet ulamka możliwości otwartego systemu. I sie wkurzają bo Tel tnie. I kupują nowy. Mocniejszy. Żeby nie cial.

Sa ludzie ktorym telefon nie sluzy do gier i nie musza na nim miec ich dostępnych tysięcy.

I dla nich idealna jest lumia.


Niektórzy fani WP ciągle żyją w 2012 roku, przynajmniej pod kątem spojrzenia na Androida.

Ale skoro lubimy tak się bawić, to proszę:
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...rYzydSpEp0sDzvw
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...HKxd5yDyex7oSTQ
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...oT8Ke16iiH7tr2A
https://www.google.pl/url?sa=t&source=...eee1TNv_MQV-lwA
http://www.gsmmaniak.pl/468180/udzialy-sys...-windows-phone/
http://www.gsmmaniak.pl/489782/iphone-6s-g...scie-szybkosci/
I najnowsza świeżynka:
http://www.businessinsider.com/satya-nadel...etshare-2015-12
Klikam w 1 link: Autor żali się ze na lumii nie ma dużo aplikacji i ze nie można personalizowac. No i? W androidzie masz milion aplikacji i personalizacje. Ile z tego korzystasz? Ilu aplikacji używasz codziennie?

Zapewne niewielu. Ale masz. I ok. Ja nie mam na lumii i tez ok. Na lumii mam:

Smsy.
Dzwonienie.
Podpięte maile.
Internet.
Aplikacje do fb.

I tyle. Jakie aplikacje inne mam miec? Instagram? Przerabianie zdjęć? Na androida jest dużo aplikacji pierdolowatyxh. Pare funkcji i juz aplikacja.

Android daje duże możliwości. Oxywiscie. Ale 90% użytkowników zapycha go gierkami i aplikacjami z których później nie korzysta.

Tedt: Ile masz aplikacji na telefonie. Z ilu korzystales dzisiaj. No właśnie. Masz żeby miec.
operatorkomputera (2016.01.03, 14:28)
Ocena: 0
#19

0%
Assassin @ 2016.01.03 13:57  Post: 938359
operatorkomputera @ 2016.01.03 13:13  Post: 938353
Prawda. Aplikacji na lumie nir ma tyle co na androida.

Ale to telefon dla ludzi szukających prostoty. Dzwonie. Smsuje. Przeglądam neta. Emaile podpięte. Dokumenty otworze.

Tylko czy osoba szukająca prostoty potrzebuje telefonu za ponad 2500 zł? Z taką mocą obliczeniową? Z ekranem o wyższej rozdzielczości niż laptop ze średnio-wyższej półki?

Sam mam Lumię, lubię ten telefon, ale jednak uważam, że MS porwał się z motyką na księżyc starając się zostać drugim Apple'em. Powinni albo zapewnić zgodność z Androidem, albo wejść w sojusz z Intelem i zapewnić pełną kompatybilność z Windowsem x64. Lumie powinny się czymś wyróżniać (nie tylko niekompatybilnym z niczym systemem).


Ten telefon to troche w imię zasady: Trzeba wypuścić cod żeby nie stać w miejscu. Ja pisałem ogólnie o systemie. Nie o tym konkretnym modelu. Oczywiście ze moc ma duza i pewnie jej nie wykorzystasz. Ale tak jak mowie, zapychają rynek bo musza.

Inna sprawa: Dla kogo byl blackberry za 2000 zl modele? Biznesowy telefon za 2000? A jednak.

Dla mnie sam system jaki jest na linii jest idealny. Prosty ale daje możliwości. Jesli będzie więcej aplikacji i gier to ok. Jak nie to się nie zastrzelę. Nie mam 15 lat żeby z telefonu robic Zabawkę.
HoZar (2016.01.03, 14:30)
Ocena: 8
#20

0%
o - widzę zaokrąglone rogi, będzie pozew :E
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 3
W sklepie Play pojawił się przycisk "wypróbuj teraz". 3
Szef Valve ma się czym pochwalić. 14
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 66
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 11
Mały komputer z Kaby Lake-U. 6
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 11
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 66
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
Facebook
Ostatnio komentowane