Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
lolek.olo (2012.05.29, 17:26)
Ocena: 33
#2

0%
A ja uważam, że im się należy.
'Trinity' to naprawdę duże zaskoczenie na PLUS jak dla mnie.
W zasadzie ma same zalety (patrząc z punktu widzenia przeciętnego użytkownika).

Co do zeszłorocznej nagrody dla 'Llano' to już bym taki pewny nie był.
Nie żeby były to złe APU, ale od razu najlepszy wybór ?
Suchy211 (2012.05.29, 17:48)
Ocena: 23
#3

0%
No bez wdawania się w zbędne dyskusje trzeba przyznać, że rzeczywiście jest to produkt udany.
McMenel (2012.05.29, 18:04)
Ocena: 15
#5

0%
Trinity to dobry produkt na rynku jedno z lepszych osiągnięć na rynku. A gdyby nie poprzednia generacja APU Intel nadal proponowałby słabowite układy zintegrowane ze swoim CPU. AMD pchnęło rynek laptopów nieco do przodu gdzie Intel mimo dużej wydajności paradoksalnie stał w miejscu oferując tylko i wyłącznie mocne CPU.
raximus (2012.05.29, 18:13)
Ocena: 16
#6

0%
Niech wreszcie wydadzą Trinity dla PC.
Assassin (2012.05.29, 18:54)
Ocena: 4
#8

0%
Dziwne, że w zeszłym roku wygrało Llano, trochę to stawia pod znakiem zapytania wartość tego wyróżnienia. Llano to był ciekawy produkt, ale bez przesady. W testach Trinity wypada jednak bardzo dobrze, więc może tym razem nagroda jest w pełni zasłużona, a nie 'na zachętę'?..

Mnie najbardziej denerwuje, że tak wolno producentom notebooków przychodzi wprowadzenie gotowych konstrukcji na Trinity, bo właśnie jestem na etapie wymiany wiekowego notka z Celeronem.

McMenel @ 2012.05.29 18:04  Post: 574753
A gdyby nie poprzednia generacja APU Intel nadal proponowałby słabowite układy zintegrowane ze swoim CPU. AMD pchnęło rynek laptopów nieco do przodu gdzie Intel mimo dużej wydajności paradoksalnie stał w miejscu oferując tylko i wyłącznie mocne CPU.

1) akurat HD3000 było przed Llano;
2) i co z tego, skoro i tak wszyscy wkładają zewnętrzne GPU (dual graphics w przypadku APU).
sevae (2012.05.29, 19:06)
Ocena: 1
#10

0%
Hashi @ 2012.05.29 18:57  Post: 574773
Taipei to to miasto w Tajwanie?

Na Tajwanie, w to może być w Republice Chińskiej.
gregory003 (2012.05.29, 19:08)
Ocena: 1
#11

0%
Hashi @ 2012.05.29 18:57  Post: 574773
Taipei to to miasto w Tajwanie?

Tak, Tajpej to miasto na wyspie Tajwan, prowincji w Republice Chińskiej (ze stolicą w Nankin), przez władze Chińskiej Republiki Ludowej uznawanej za jedną ze swoich autonomicznych prowincji.
fotoryba.chrys (2012.05.29, 19:12)
Ocena: 4
#12

0%
Dzięki Llano, a teraz Trinity Intel oddał kawałek rynku AMD, by nie być tak do końca monopolistą, albo AMD 'wyrąbała' w rynku swą część torciku. To smaczny kawałek i o wiele bardziej opłacalny cena/możliwości od tego co proponuja niebiescy. Zaraz wysyp małych i większych maszynek nie udających ultrabooków za 800-1200€, tylko zwykłych w plastiku za 380-600€ z Trinity.
sevae (2012.05.29, 19:12)
Ocena: 4
#13

0%
gregory003 @ 2012.05.29 19:08  Post: 574778
Hashi @ 2012.05.29 18:57  Post: 574773
Taipei to to miasto w Tajwanie?

Tak, Tajpej to miasto na wyspie Tajwan, prowincji w Republice Chińskiej (ze stolicą w Nankin), przez władze Chińskiej Republiki Ludowej uznawanej za jedną ze swoich autonomicznych prowincji.

Z tym, że Republika Chińska uważa, że Chińska Republika Ludowa do nich należy (bez Tybetu, ale za to z Mongolią) :P
gregory003 (2012.05.29, 19:17)
Ocena: 3
#14

0%
sevae @ 2012.05.29 19:12  Post: 574780
gregory003 @ 2012.05.29 19:08  Post: 574778
(...)

Tak, Tajpej to miasto na wyspie Tajwan, prowincji w Republice Chińskiej (ze stolicą w Nankin), przez władze Chińskiej Republiki Ludowej uznawanej za jedną ze swoich autonomicznych prowincji.

Z tym, że Republika Chińska uważa, że Chińska Republika Ludowa do nich należy (bez Tybetu, ale za to z Mongolią) :P

Zgadza się. Przypomniały mi się też wyczytane w ''Wyborczej'', w czasie niedawnego zaostrzenia stosunków Tajwan-Chiny, lamenty jakiegoś ''znafcy'' tematu, że jeśli Tajwan ogłosi niepodległość(sic), na pewno dojdzie do chińskiej inwazji.
Che che, ''ogłosi niepodległość'' - dobre.
rcicho (2012.05.29, 21:13)
Ocena: 1
#15

0%
Nie trolujcie, tu nie temat o Tajwanie czy Chinach lecz o Trinity - rzeka w USA :)
Raphael1 (2012.05.29, 22:45)
Ocena: 2
#16

0%
Długo trzeba było czekać ale jak widać opłacało się.
Czekam na ACER-a z serii Ferrari ze skórzaną tapicerką ;p
Amitoza (2012.05.30, 01:01)
Ocena: 6
#18

0%
szefons @ 2012.05.30 00:49  Post: 574846
McMenel @ 2012.05.29 18:04  Post: 574753
Trinity to dobry produkt na rynku jedno z lepszych osiągnięć na rynku.


Nie no, 'jedno z', jedno z dwóch ha ha, gdzie to zajmuje miejsce 2.

To tak jak napisać o wyścigu 2 sportowców, że ten co przegrał jest jest z najlepszy w biegu.

a co masz lepszego? Core i7 2 do 3x drożesze?
Amitoza (2012.05.30, 09:24)
Ocena: 9
#20

0%
szefons @ 2012.05.30 02:14  Post: 574858
Amitoza @ 2012.05.30 01:01  Post: 574851

a co masz lepszego? Core i7 2 do 3x drożesze?

Tak oczywiście z grubej rury dowal, tymczasem w świecie rzeczywistym, co powiadasz i7 ha ha, przecież to ledwo i3 dogania, może zacytuję :

'...mimo wszystko nie jest szybszy od Core i3 Sandy Bridge, a za rogiem Ivy Bridge!'

Cena lapa ta sama, a dorzucając troszkę masz i5 i pozamiatane, cokolwiek sądzisz, intel jest lata przed amd, nie jestem fanbojem, to źle dla konsumenta, ale takie są fakty i nie ma co zaprzeczać, to jest krok do przodu, ale wśród produktów amd, bo do intela wciąż brakuje i wciąż gonią.

A nawet jeśli droższe to co? Wydajność panie wyższa. I po co ten i7 wywlekasz, ty porównujesz trinity do i7, nie ta liga panie, to uwłacza i7.

Pozdro & poćwicz
tak? A GPU przebija to w i3 2 czy 3 krotnie? ;) APU to nie tylko CPU.

Dorzucam troszkę do i5 i.... mam 2x mniej FPS w grach. No genialnie. Dopiero ivy bridge na i3 i i5 będa mogły cenowo i wydajnościowo nawiązać walkę z trinity. Sam mam notebooka z gołym i5 bez dodatkowego GPU i czasami żałuję, że nie poczekałem kilka tygodni z zakupem, bo mimo, że wydajność mnie w miarę satysfakcjonuje, to mimo wszystko czasami lubię pograć, a te ponad 2x więcej FPS w grach to całkiem kusząca opcja.

fakty są takie - grając zauważysz, że masz 20FPS, a nie 40FPS, a wykonując zadania na CPU typu kompresja, konwertowanie materiału video/audio będzie to co najwyżej różnica czasowa (względem i3 jej nie będzie, a względem i5 będzie mała). Ale nie zespuje to komfortu tak bardzo jak 2x mniej FPS w grze.

Mogę to samo napisać o porównaniu i3 do trinity - bo w grach to nie ta liga i 'uwłacza to' trinity.


Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Wskazuje na to zarezerwowany przez firmę znak towarowy. 1
System można już testować w ramach dystrybucji Release Preview. 2
Kolejny monitor dla graczy. 6
Dla tych, którzy uważają DualShocka 4 za zbyt duży kontroler. 8
Najlepsze gogle Windows Mixed Reality nie dla mieszkańców Starego Kontynentu. 3
AMD chce zachęcić do zakupu swojego sprzętu. 25
Sprzęt uzyskał kilka nowych możliwości. 5
Najmniejszy na świecie GTX 1080 Ti chłodzony cieczą. 7
NEC zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu monitora MultiSync EA295WMi, przeznaczonego do zastosowań profesjonalnych. 9
Xbox odkryje, że jest pecetem. 29
"Poor Volta, ekhm, Vega", chciałoby się rzec. 24
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Szef Apple radzi, w którym kierunku warto się rozwijać. 27
Microsoft reanimuje trupa. Firma wprowadziła właśnie swoją najnowszą przeglądarkę Edge do sklepu Play. 35
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Snapdragon 835 pod pokładem. 19
Ktoś chyba się właśnie obudził. 35
Bardziej kolorowy Windows. 15
Było źle i wciąż jest źle. 31
Może na dobre, może na złe. Humble Bundle funkcjonuje już od 2010 roku. 17
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
W tym przypadku liczy się cisza. 9
Nie tylko się odbił, ale wręcz przebił najśmielsze prognozy. 70
Nowa paczka z nowościami. 14
Duże zmiany w BIOS-ach. 131
Trochę dziwak, trochę ekscentryk. 11
Zakrzywiony monitor z FreeSync. 12
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Bardziej kolorowy Windows. 15
To bardzo duże usprawnienie, szczególnie dla mniej zaawansowanych użytkowników. 23
Facebook
Ostatnio komentowane