Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
SysOper (2012.06.11, 12:35)
Ocena: 0
#1

0%
Czemu nie build pvr? XBMC nabiera sensu dopiero w buildach pvr. Zobaczymy jak rozwinie się razem z Raspberry Pi.
Telvas (2012.06.11, 12:46)
Ocena: 9
#2

0%
1500 zł za netbooka bez klawiatury, touchpada i ekranu? Pfff... Za tyle można mocniejszego laptopa kupić, który przecież jeszcze do tego będzie miał ekran, klawiaturę, itp. Nie kumam tego przedrażania nettopów... To ma być jakiś japkowy towar luksusowy, czy co?
Bogie (2012.06.11, 12:56)
Ocena: 1
#3

0%
Moja Ariva HD 210 Może tak ładnie nie wygląda, ale po poprawkach w oprogramowaniu czyta mi z sieci wszystkie moje filmy/muzykę/zdjęcia, może nie działa tak szybko i nie ma takiego fajnego menu, ale robi to co ma robić, przy koszcie wielokrotnie mniejszym. Za 1500zł można kupić telewizor 42' z wbudowanym odtwarzaczem czytającym pliki hd (z dysku USB).
Mat48 (2012.06.11, 13:03)
#4

0%
Telvas @ 2012.06.11 12:46  Post: 577406
1500 zł za netbooka bez klawiatury, touchpada i ekranu? Pfff... Za tyle można mocniejszego laptopa kupić, który przecież jeszcze do tego będzie miał ekran, klawiaturę, itp. Nie kumam tego przedrażania nettopów... To ma być jakiś japkowy towar luksusowy, czy co?
I tego laptopa powiesisz za tv czy postawisz obok?
obcy (2012.06.11, 13:20)
Ocena: 0
#5

0%
Jak jest z tym bitstreamingiem HD - Jest czy nie ma - W wadach XBMC, że go nie ma, w zaletach (np. AD02 - jest)
kasek_mdc (2012.06.11, 13:21)
Ocena: -1
#6

0%
Jak już testujecie programy do HTPC to może następnym razem skupicie się na Mediaportalu?
gambiting (2012.06.11, 13:21)
Ocena: 1
#7

0%
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...v=4NR57ELY28s#!
Jak widać na raspberry Pi działa też bardzo ślicznie, czekam tylko aż wypuszczą źródła do tego buildu,na razie na swoim testowałem pod Debianem i idzie wszystko bez problemu ;-)
Kazubin (2012.06.11, 13:21)
Ocena: -1
#8

0%
Wsparcie dla tunerów dvb jest ? :)
ext73 (2012.06.11, 13:45)
Ocena: -1
#9

0%
Co do zarządzania energia ... da się tu sporo nadrobić ;) = odpowiednie zarządzanie zasobami ;)
SunTzu (2012.06.11, 14:00)
Ocena: 1
#10

0%
Z tego co widzę to OpenELEC nie umożliwia oglądania TV, więc nie jest to dość kompletne rozwiązanie, które podaliście, szkoda, że taki aspekt pominęliście zwłaszcza gdy jakiś czas temu był całkiem fajny art o DVB-T. (Dopiero wersja beta to umożliwia, ale 'beta' )

Co prawda wyłączyliśmy w nim Hyper-Threading, turbo, układ dźwiękowy, ograniczyliśmy liczbę rdzeni do dwóch i nie używaliśmy zintegrowanego układu graficznego, ale „sfabrykowany” w ten sposób układ nadal był sporo na wyrost.


Czemu nie obniżyć zegara do <1,5GHz, zmniejszyć napięcia, uwolnić rdzenie-> prędzej to niż to co wy zrobiliście. 2600x4 ustawiony na 1GHz dalej powinien być wydajniejszy od wszystkiego w teście, a pobór energii powinien być rzędu paru wat.
Dwa...
skoro blokujecie tak procesor to po grzyba 2600k+520tka. To nielogiczne, jeżeli symulować taki procesor i to na platfomie H61 to już wypadałoby stosować integrę i nie wiem czy tu się da, też zastosować UV i obniżyć zegary.
Gość niedzielny (2012.06.11, 14:27)
Ocena: 0
#11

0%
Bogie @ 2012.06.11 12:56  Post: 577408
Moja Ariva HD 210 Może tak ładnie nie wygląda, ale po poprawkach w oprogramowaniu czyta mi z sieci wszystkie moje filmy/muzykę/zdjęcia, może nie działa tak szybko i nie ma takiego fajnego menu, ale robi to co ma robić, przy koszcie wielokrotnie mniejszym. Za 1500zł można kupić telewizor 42' z wbudowanym odtwarzaczem czytającym pliki hd (z dysku USB).

Taaaa za 1500 chyba gówno z Manty jedynie kupisz. Bo za normalny 'prawdziwy TV' musizsz dać dwa razy tyle.
gambiting (2012.06.11, 14:51)
Ocena: 1
#12

0%
Gość niedzielny @ 2012.06.11 14:27  Post: 577425
Bogie @ 2012.06.11 12:56  Post: 577408
Moja Ariva HD 210 Może tak ładnie nie wygląda, ale po poprawkach w oprogramowaniu czyta mi z sieci wszystkie moje filmy/muzykę/zdjęcia, może nie działa tak szybko i nie ma takiego fajnego menu, ale robi to co ma robić, przy koszcie wielokrotnie mniejszym. Za 1500zł można kupić telewizor 42' z wbudowanym odtwarzaczem czytającym pliki hd (z dysku USB).

Taaaa za 1500 chyba gówno z Manty jedynie kupisz. Bo za normalny 'prawdziwy TV' musizsz dać dwa razy tyle.

wystarczy zmniejszyć wielkość:
http://www.amazon.co.uk/LG-32LK450U-32-inc...9006&sr=8-5
32 cale, odtwarza wszystko z pamięci USB.
ntt_system (2012.06.11, 15:08)
Ocena: 0
#13

0%
mam takiego malego brzdaca w samochodzie + 8' ekran dotykowy , fajna recka!
SysOper (2012.06.11, 15:54)
Ocena: 0
#14

0%
Kazubin @ 2012.06.11 13:21  Post: 577415
Wsparcie dla tunerów dvb jest ? :)

Nie, jest klient dla PVR musisz mieć np. tvheadend. U mnie działa na strychu tvheadend na debianie, a klienta mam pod winda.

@SunTzu - jest wersja openelec z dvb-t. Nie wiem czemu art jest o wersji bez pvr.
SunTzu (2012.06.11, 16:06)
Ocena: 2
#15

0%
SysOper @ 2012.06.11 15:54  Post: 577442
Kazubin @ 2012.06.11 13:21  Post: 577415
Wsparcie dla tunerów dvb jest ? :)

Nie, jest klient dla PVR musisz mieć np. tvheadend. U mnie działa na strychu tvheadend na debianie, a klienta mam pod winda.

@SunTzu - jest wersja openelec z dvb-t. Nie wiem czemu art jest o wersji bez pvr.

To jest beta. Wersja stabilna jest pozbawiona wsparcia dla TV. Openelec nie ma wsparcia dla DVB-T jako tako. Ma wsparcie dla klienta PVR. Natomiast serwer PVR to osobny soft, który nie ma nic wspólnego 'Openelec'. Może być na innym kompie, może być na innym OSie, w wirtualnej maszynie...

Tak, więc najtrudniejszą rzecz pclab ominął szerokim łukiem.
Borat1 (2012.06.11, 20:13)
Ocena: 0
#16

0%
gambiting @ 2012.06.11 14:51  Post: 577432
Gość niedzielny @ 2012.06.11 14:27  Post: 577425
(...)

Taaaa za 1500 chyba gówno z Manty jedynie kupisz. Bo za normalny 'prawdziwy TV' musizsz dać dwa razy tyle.

wystarczy zmniejszyć wielkość:
http://www.amazon.co.uk/LG-32LK450U-32-inc...9006&sr=8-5
32 cale, odtwarza wszystko z pamięci USB.

42 cale a 32 to jednak spora różnica
n3rgal (2012.06.11, 20:20)
Ocena: 1
#17

0%
Gość niedzielny @ 2012.06.11 14:27  Post: 577425
Bogie @ 2012.06.11 12:56  Post: 577408
Moja Ariva HD 210 Może tak ładnie nie wygląda, ale po poprawkach w oprogramowaniu czyta mi z sieci wszystkie moje filmy/muzykę/zdjęcia, może nie działa tak szybko i nie ma takiego fajnego menu, ale robi to co ma robić, przy koszcie wielokrotnie mniejszym. Za 1500zł można kupić telewizor 42' z wbudowanym odtwarzaczem czytającym pliki hd (z dysku USB).

Taaaa za 1500 chyba gówno z Manty jedynie kupisz. Bo za normalny 'prawdziwy TV' musizsz dać dwa razy tyle.


Rok temu kupiłem 42' plazme LG za 1400zł gniecie jakoscia obrazu kazde LCD na ledach do 2500zł
Zimo (2012.06.11, 20:55)
Ocena: 0
#18

0%
Port COM wam śmierdzi? A jak ktoś będzie chciał podłączyć się konsolą do powiedzmy switcha Cisco? :D
cienislaw (2012.06.11, 20:59)
#19

0%
obcy @ 2012.06.11 13:20  Post: 577412
Jak jest z tym bitstreamingiem HD - Jest czy nie ma - W wadach XBMC, że go nie ma, w zaletach (np. AD02 - jest)

sprzęt ma taką możliwość, ale żeby jeszcze XBMC to potrafiło, to trzeba będzie poczekać na v12 Frodo.
cienislaw (2012.06.11, 21:06)
#20

0%
SunTzu @ 2012.06.11 16:06  Post: 577445

To jest beta. Wersja stabilna jest pozbawiona wsparcia dla TV. Openelec nie ma wsparcia dla DVB-T jako tako. Ma wsparcie dla klienta PVR. Natomiast serwer PVR to osobny soft, który nie ma nic wspólnego 'Openelec'. Może być na innym kompie, może być na innym OSie, w wirtualnej maszynie...

OpenELEC ma dodatek z serwerem Tvheadend, co pozwala umieścić go na tej samej maszynie. do tego dodatek z klientem Tvheadend z oficjalnego repo z dodatkami i masz komplet. Drugi komp przyda się w takim przypadku do konfiguracji serwera, która w całości jest robiona przez przeglądarkę.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Szykuje się większa ofensywa HEDT? 18
8K za ponad 20 tysięcy złotych. 16
Podświetlenie RGB i ciekawa kolorystyka. 10
YouTube będzie bardziej przyjazny dla osób niesłyszących. 7
Microsoft ma już finalną wersję Windowsa 10 Creators Update. 19
Facebook ugiął się pod presją użytkowników. 12
Google przygotowuje nową aplikację społecznościową. 1
Podstawka LGA 1151 i obsługa do 32 GB pamięci RAM. 7
Baza danych SiSoft zdradza kolejne tajemnice. 55
Firma zaczęła wprowadzać zapowiadane zmiany. 25
Koegzystencja zamiast konkurencji. 76
To tylko początek walki AMD o swoją własność intelektualną. 40
Baza danych SiSoft zdradza kolejne tajemnice. 55
Android O w wersji testowej jest już dostępny do pobrania. 8
Samsung rzuca wyzwanie Intelowi. 21
Według doniesień takie procesory pojawią się najdalej za pół roku. 55
Firma zaczęła wprowadzać zapowiadane zmiany. 25
Garść nowych informacji na temat systemu Android O. 29
Microsoft ma już finalną wersję Windowsa 10 Creators Update. 19
Intel Optane SSD DC P4800X 375 GB to pierwszy nośnik SSD wykorzystujący rewolucyjne moduły pamięci 3D XPoint. 17
Także dla firm kontrolowanych przez państwo. 28
Duża aktualizacja oprogramowania. 15
8K za ponad 20 tysięcy złotych. 16
Micro ATX dla fanów bieli. 14
Samsung rzuca wyzwanie Intelowi. 21
Szykuje się większa ofensywa HEDT? 18
Według doniesień takie procesory pojawią się najdalej za pół roku. 55
To tylko początek walki AMD o swoją własność intelektualną. 40
Duża aktualizacja oprogramowania. 15
Aspire VX w wersji z procesorem Kaby Lake. 16
Radeony RX serii 500 odsłoniły już parę szczegółów na swój temat. 71
Facebook