Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7
mlody_tarnow (2009.10.31, 22:29)
Ocena: -3
#1

0%
'łał' [ironia]
Rafał. (2009.10.31, 22:30)
Ocena: 0
#2

0%
Wideo nie działa ;)

Edit:Już jest ok. :)
Gilas (2009.10.31, 22:30)
Ocena: 1
#3

0%
No łady obiekt, nie powiem robi wrażenie.
pila (2009.10.31, 22:34)
#4
Rafał. @ 2009.10.31 22:30  Post: 310579
Wideo nie działa ;)

Poprawione! Już powinno działać!
Codename. (2009.10.31, 22:34)
Ocena: 0
#5

0%
e tam mam podobny bo torrenta :P . A tak na serio to to cudo pewnie TVN sponsorował albo coś bo onet sam nie dał by rady na taka budowle . Chlopaki musza założyć Floada bo na benzynke do tych silników moze im nie starczyc :P
Rafał. (2009.10.31, 22:35)
Ocena: 0
#6

0%
pila @ 2009.10.31 22:34  Post: 310582
Rafał. @ 2009.10.31 22:30  Post: 310579
Wideo nie działa ;)

Poprawione! Już powinno działać!

Działa. :) Zabieram się za oglądanie!
Piter:) (2009.10.31, 22:40)
Ocena: 0
#7

0%
mam wrazenie, ze juz to czytalem :)
ciekawie to wyglada
staffer (2009.10.31, 22:40)
Ocena: 0
#8

0%
codename1 @ 2009.10.31 22:34  Post: 310583
Chlopaki musza założyć Floada bo na benzynke do tych silników moze im nie starczyc :P

Caterpille w gruncie rzeczy są w stanie pracować prawie na każdym paliwie, diesel to tylko jedno z nich ;)
Piła zapomniałeś napisać o zabezpieczeniach chroniących przed podkopami i kradzieżą danych w ten sposób... Ponieważ nie ma u nas trzęsień to może czujniki drgań? :E ;)
Piter:) @ 2009.10.31 22:40  Post: 310585
mam wrazenie, ze juz to czytalem :)
ciekawie to wyglada

Też miałem takie wrażenie, ale w tamtym arcie za dużo o środku nie było powiedziane :)
dareeek (2009.10.31, 22:42)
Ocena: 0
#10

0%
A już myślałem, że same pomieszczenia serwerowni będą komorami próżniowymi, gdzie to w razie pożaru wypompowuje się powietrze :P
kollek (2009.10.31, 22:50)
Ocena: 0
#11

0%
dareeek @ 2009.10.31 22:42  Post: 310589
A już myślałem, że same pomieszczenia serwerowni będą komorami próżniowymi, gdzie to w razie pożaru wypompowuje się powietrze :P

Zazwyczaj sie wpompowuje ale co2.
typowy1 (2009.10.31, 22:54)
Ocena: 0
#12

0%
Nieźle panowie :P ITI się niemało wykosztowało :)

Czy można tam urządzać wycieczki szkolne? Przyjechałbym z moją klasą z Technikum...

P.S.
Jak pomyślę że jak nacisnę 'Wyślij komentarz', to przeze mnie jedna z tych zielonych diodek zamiga... Fajne uczucie :P
21mateuszek (2009.10.31, 22:55)
Ocena: 1
#13

0%
I to u nas w Polsce? Nie wierzę...
ScottyPL (2009.10.31, 22:56)
Ocena: 0
#14

0%
To wszystko .. robi wrażenie :)
ZastrzykHD (2009.10.31, 22:56)
Ocena: 0
#15

0%
moje mazenie :D pracowac o gdzieś tam XD!
XGwizdekX (2009.10.31, 23:03)
Ocena: 1
#16

0%
Serwerownia za 70mln i już brak błędu 404. :E
bielas (2009.10.31, 23:04)
Ocena: 0
#17

0%
fajna muza w załączonym filmiku
kollek (2009.10.31, 23:05)
Ocena: 0
#18

0%
Tak btw przypomniala mi sie wizyta partnera mojej firmy ze wschodu. Wszystkie zabezpieczenia w naszych serwerowniach mu sie podobaly ale nie do pomyslenia dla niego bylo ze nie ma do tego kolesia z kalachem przy drzwiach, u nich jest to norma.
*Konto usunięte* (2009.10.31, 23:05)
Ocena: 0
#19
No zgodnie z prośbą zostaniemy z wami, zostaniemy...tylko najpierw nauczcie się robić konkursy bez oszustw i z jasno sprecyzowanymi zasadami oraz dotrzymujcie terminów podawania ich wyników.
cytod (2009.10.31, 23:07)
Ocena: 1
#20

0%
Szkoda że nie zaprzęgli tego do podgrzewania wody np w basenie...
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Prototypowy egzemplarz ujawniony. 12
Czas na szybkie płatności online. 2
Firma myśli tylko o tym, jak wyciągnąć od klientów więcej pieniędzy. 23
Firma nawiązała współpracę z Microsoftem. 2
Sterowniki z obsługą nadchodzących hitów. 8
Użytkownicy flagowego smartfona Google mają na co narzekać. 22
To dobra okazja, żeby kupić urządzenie. 14
Rynek monitorów przeznaczonych dla graczy rośnie jak na drożdżach. 15
Windows, jako usługa, znowu zmorą użytkowników. 68
Nie jest to jednak rozwiązanie, na które czekają użytkownicy. 30
Jeszcze trochę ponad doba by złapać okazję. 12
Wieśka dycha to duża okazja. 9
Wprowadzenie płatności w złotówkach coraz bliżej. 15
Urządzenie zapowiedział CEO firmy. 4
Aktualizacja sprawia pierwsze problemy. 40
Wszyscy gotowi, można zaczynać? 39
Może będzie taniej, ale, no właśnie, ale. 24
Prototypowy egzemplarz ujawniony. 12
Facebook
Ostatnio komentowane