Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6
Hans (2003.02.26, 22:32)
Ocena: 0
#1

0%
Reklamy z boku czy z góry rewelacyjnie omija się wzrokiem - jest to tylko kwestia wprawy. Wy wyświetliliście - ja nie zauważyłem, wszyscy zadowoleni ?



Ale pop-upów i pół/pełno-ekranowych flashy niestety nie strawię.



H.
Toudi (2003.02.26, 22:33)
Ocena: 0
#2

0%
... aż mi łezka pociekła smilies/sad.gif ide kliknąć w baner smilies/smile.gif
Pitreck (2003.02.26, 22:47)
Ocena: 0
#3

0%
Strasznie pesymistyczny artykul, ale jasno przedstawia obraz sytuacji. Nie wiem jak Piotr Bulski ale ty piszesz czasami cos dla Entera i za to kase dostajesz(jaka to suma zapewne sie nie przyznasz), niemniej jednak PCLab.pl to twoje glowne zrodlo dochodu. Drugiego takiego jak PC.com.pl upadku bym chyba nie zniosl wiec rowniez sie przylaczam do prosby o nie blokowanie obrazkow i bannerow pochodzacych z pecelaba. Ja mam w mozi wlaczone jedynie blokowanie pop-upsow i chociaz sa tam opcje blokowania obrazkow to z nich nie korzystam, ale na reklamy raczej zadko klikam smilies/sad.gif

Co do desperackich form ratunku to jezeli zajdzie taka koniecznosc jestem w stanie placic za korzystanie z servisu pod warunkiem ze nie bedzie to wiecej jak 2 zeta/miesiac i jezeli bylo by to mozliwe poprzez SMS pod numer 72xx.
nightlife (2003.02.26, 22:52)
Ocena: 0
#4

0%
No jak na razie nie udaje sie blokowac reklam we Flashu. Trzeba jednak pamietac ze dzialaja one slabiutko na kompach klaty pentiummmx. Pamietam reklame z pewnego czatu ktora kiedys moja k6.233 prawie zawieszala. Wyskakujące nowe bajery takie we flashu (chyba) z kolei w mozilli nie daja sie zamknac i zaslaniaja strone.

W przypadku PcLab'a minusem jest to ze wchodzacy tu ludzie wiedza jak omijac reklamy.



Mozliwosc1: Może byłoby rozwiązaniem wstawianie tekstów reklamowych - z wyraznym zaznaczeniem "tekst sponsorowany". Mnie osobiści strasznie denerwuja migajace banery - rozpraszaja...



Mozliwosc druga: po jednej stronie rubryka z cenami ze sklepu internetowego, opłacona oczywiście. Albo z cenami giełdowymi z danego stoiska. Naprawde myśle ze nie tylko tematyka reklamy ale i tez jej rodzaj powinien byc dostosowany do czytelnika (raczej stonowany i tekstowy niz wyzywajacy i migajacy - to nie bravo girl).



Mozliwosc3. Może jakaś hurtownia komputerowa podpisala by umowe na testowanie nowego sprzetu i prawa do "przedruku" artykułów na swoją www. Plus prezentacja cen..
*Konto usunięte* (2003.02.26, 22:54)
Ocena: 0
#5
Nie uważam aby ta drobna niedogodność jaką są banery reklamowe na waszej stronie ( najlepszej o tematyce komputerowej) mogła kogokolwiek denerwować, bo cóż tam, taki drobny banerek. Dopiero zacznę blokować banery na PCLab jak będą wyskakiwały gołe baby, tego nie ścierpię chociaż lubię kobitki.
*Konto usunięte* (2003.02.26, 23:00)
Ocena: 0
#6
Osobiście nie blokuje wyświetlania reklam, ale jeżeli pclab wprowadzi rodzaj reklam flashowych stosowanych nagminnie na wielkich portalach tj. onet czy wp, to je wtedy będe wyłączał. Nigdy nie zapomne, jak słuchając muzyki na trochę rozkręconych głośnikach, po wejściu na wp, odpaliła mi się pełnoekranowa reklama pewnej kawy (po złości jej nie pije od tej pory smilies/wink.gif) z efektem dźwiękowym podobnym do tego jak obraz w TV zanika. No 3 godziny huczało mi w uszach.

Co do opłat, popieram wprowadzenie opłat za korzystanie z serwisu, nawet 2-5 złotych tygodniowo, ale bez reklam. Korzystam już z tego rodzaju udogodnień (via SMS) na cronixie, więc dodatkowy wydatek mnie nie zubozy (i tak firma płaci za komórkę;-))
Verbatino (2003.02.26, 23:10)
Ocena: 0
#7

0%
Trzy słówka dla kochanego rednacza : PIŁA NIE ŚWIRUJ !!! smilies/bigsmile.gif
*Konto usunięte* (2003.02.26, 23:28)
Ocena: 0
#8
Pila co rozumiesz pod pojeciem server z dedykowanym łaczem?? komp na którym stoi tylko pclab i ma dostep do np 10Mbit/s ??
*Konto usunięte* (2003.02.26, 23:40)
Ocena: 0
#9
popieram w 100% hansa, bo mnie tez nie denerwuja reklamy na pclab.pl, ale niestety ni mozna tych usunac a innych nie , majac wlaczona opcje ad blocking myslaem glownie otych reklamach z portali flash itp. One mnie po prostu wkurwiaja i nic na to nie poradze. Jak chcesz to umiesc liki tekstowe gdzies z boczku, a ja z chcęcią poklikam:)

tylko nie wiem czy bedziesz mogl tak zrobic
ITI (2003.02.26, 23:48)
Ocena: 0
#10

0%
Na roznych zagranicznych serwisach zauwazylem, ze maja tam takie cos, ze kto chce, ten moze dofinansowac dana strone wplacajac pare groszy na odpowiednie konto. Moze i tutaj tak zrobic? Zastanowcie sie nad tym.

Mozecie takze zrobic serwis SMS, np. naglowki newsow beda wysylane na komorke, jak sie wysle SMSa pod numer 79xx lub jakis tanszy smilies/smile.gif
jano (2003.02.26, 23:52)
Ocena: 0
#11

0%
a ja jakoś siedze na PCLAbie po kilka godzin czasami smilies/smile.gif i jakoś żyje, po prostu zjeżdzam paskiem w dół i już nie widać bannerka smilies/smile.gif ale mam propozycje która może załagodzi sprawę, może by te bannery nie musiały tak mrugać? wiem, że majaą zwracać uwagę, lae można stworzyć banner który zwraca uwagę swoim wyglądem a nie mruganiem, wiem też, że dostajesz (Pila) te bannerki gotowe z MSI ale może dałoby się dogadać? może zaproponuj im, że my im wykonamy banner a oni akceptują ? przecież na 100% znajdzie się dużo chętnych (w tym ja) do pomocy. A PCLabikowi nie pozwolimy odejść tak jak to miało miejsce PC.comem



PS.klikać na banner !!!!!!
tygrysek (2003.02.26, 23:52)
Ocena: 0
#12

0%
chyba tak mniej więcej...
Endi (2003.02.27, 00:10)
Ocena: 0
#13

0%
Z checia zaplace nawet 5zl na miesiac za korzystanie z serwisu (przelewem, smsem, karta przez PayU...). No problem. Na 'Gazete Wyborcza' idzie w moim domu ponad 10zl na tydzien...

W zamian mozna by wprowadzic jakies udogodnienia, np. zlikwidowac dla placacych limity ftp oraz dodatkowe info przy nicku 'Ten czlowiek nas wspiera' albo cos w tym guscie;) Jak jeszcze zrobisz konkursy tylko dla placacych, to starczy na lacze 10Mb...smilies/smile.gif
Qazzy (2003.02.27, 01:17)
Ocena: 0
#14

0%
osobiscie nie mam nic przeciwko banerom 'tradycyjnym', pop-up'ow jednak nie trawie i mam nadzieje ze nie pojawia sie na tej stronie (i tak mam wlaczone blokowanie pop-up). czasem nawet zdarza mi sie kliknac w banerek (wlasnie w ten msi) zeby obadac co za zwierz jest reklamowany smilies/smile.gif nigdy nie probowalem bawic sie w blokowanie 'tradycyjnych' banerkow, dla mnie one stanowia normalna czesc strony. jak juz wspominalem - byle nie pop'upy. taki 'sliczny' zolty banerek pewnego systemu pre-paid zalewajacy caly ekran przyprawial mnie kiedys o palpitacje serca smilies/wink.gif

co do platnosci za korzystanie z serwisu - wolalbym zeby byl darmowy (kto by nie chcial?), ale jestem realista i wiem, ze niedlugo i tak bedziecie zmuszeni wprowadzic oplaty albo zamknac serwis. jestem gotow zaplacic za pomoca sms np.2 zlote/tydzien (lub np. 5-6 zlotych/miesiac). mysle ze to jest stawka, ktora pozwoli rozwijac serwis, a z powodu zaplacenia ktorej budzet domowy sie nie zalamie. to przeciez tylko jedno piwo smilies/wink.gif i pc.lab bedzie zyw i narod trzezwiejszy ;]

wielkie dzieki i pozdrowienia dla autorow serwisu smilies/smile.gif
*Konto usunięte* (2003.02.27, 01:30)
Ocena: 0
#15
W gardle mnie ścisnęło, gdyż sytuacja o której pisze Piła nie jest dla mnie jakąś egzotyką - zresztą pracowaliśmy dla tego samego pracodawcy (Ontel) tyle, że na innych serwisach.

Panowie, koledzy, szanowni forumowicze, nie oszukujmy się, sytuacja jaka jest każdy widzi. te GROSZE, tak, tak grosze, naprawde minimalne kwoty z bannerów faktycznie ledwo ledwo mogą starczyć na cokolwiek. To nie czasy sprzed "crashdotcoma" parę lat temu....niestety.

Zawsze staram się klikać na bannery na witrynach, co mi szkodzi? W końcu, ktoś do jasnej cholery natrudził się nad tym czymś i jeżeli TO jest dobre, to mam na tyle przyzwoitości żeby kliknąć raz czy dwa - włos mi przez to z głowy nie spadnie, a wysiłek też żaden.... na PCLaba bannery klikam namiętnie i z premedytacją jak tylko na niego wchodzę. Dlaczego? Bo powietrzem człek samym nie wyżyje i ja to rozumiem. Skoro Piła robi COŚ dla nas, zróbmy coś do kurvy nędzy ( sięm uniosłem ale nie wycinać bo będę prał!) dla niego i PCLaba!!

Dlatego, tak jestem ZA opłatami SMS'em, jestem ZA nawet PORNO reklamami ( A CO TO cnotki z nas jakieś przypadkiem?), jestem ZA opłatami - chociaż opłaty takie jak na gry-online uważam za.... przegięcie, chociaż w OSTATECZNOŚCI!!!) i TAK jestem ZA PŁACENIEM. Mamy kapitalizm, nikt tu nie będzie za przeproszeniem kolegów harował za życzliwe słowo "dziękuję" - co też jest ważne, ale rachunków uśmiechem, życzliwością i dobrym słowem nie opłacisz...

Jestem też za rozwiązaniem, które tu nie padło, albo go nie zauważyłem, a które nie raz i nie dwa widziałem na zagranicznych stronach i serwisach swego czasu - podać bankowe konto na które możnaby dobrowolnie wpłacać dane kwoty. Sam po pierwszym wpłaciłbym kilka dyszek - klnę się na Borutę, ze jak numer konta dostanę, albo adres jakowyś to sypne groszem. Jeśli kłamię możecie mnie Tfu psia mać publicznie wybatożyć!

NIE ŻARTUJĘ!!!!
*Konto usunięte* (2003.02.27, 01:52)
Ocena: 0
#16
No to wale w ten banerek.
*Konto usunięte* (2003.02.27, 01:56)
Ocena: 0
#17
Dobrze ze to w koncu napisales... jush jak pccompl mial padac to Ci o tym wspominalem...



jak chcecie czytac newsy i artykuly to zrobcie cos dla ludzi ktorzy poswiecaja na to swoj czas.



jestem za ujawnieneim kont abankowego.



GL pclab smilies/wink.gif
*Konto usunięte* (2003.02.27, 05:21)
Ocena: 0
#18
a gdyby baner byl nie tylko banerem?

gdyby za klikniecie oferowal cos wiecej niz wejscie na strone reklamodawcy?

moze gry on-line za to ze nie wylaczamy banerow lub cos w tym stylu?

zaznaczenie ankiety na banerze za dostep np 2 dniowy do pclab? itd itp

bo jak wszyscy zaczniemy wylaczac np flasha na stronach to w niektorych serisach 70% strony nie zobaczymy smilies/wink.gif
Demo (2003.02.27, 07:11)
Ocena: 0
#19

0%
bez jaj smilies/sad.gif chyba nie jest az tak zle. Ten art. zwrocil moja uwage ba te reklamy. One tu sa !!! Wczesniej zupelnie nie zwracalem na nie uwagi, wiec innym tez chyba nie przeszkadzaja ( a przynajmniej tylko troche ). Przynajmniej bede w zgodzie z wlasnym sumieniem smilies/sad.gif Kliknij w banerek !!!
gibs0n (2003.02.27, 07:42)
Ocena: 0
#20

0%
server - w tym wypadku pclab.pl ktory bedzie jako jedyny podpiety do lacza X mb/s i nic innego niz sam pclab.pl nie bedzie tego lacza zapychalo smilies/wink.gif chyba ze pila sobie bedzie chcial sciagnac jakies divXy z szybkiego lacza smilies/smile.gif
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane