Karty graficzne
Artykuł
Piotr Gołąb, Poniedziałek, 14 sierpnia 2017, 15:00

AMD Radeon RX Vega 64 – test wydajności: Project CARS

Gra Project CARS początkowo bardzo słabo współpracowała z układami AMD. Z biegiem czasu, wraz z kolejnymi łatkami i wersjami sterowników, sytuacja stopniowo się polepszała, aż wydajność stała się jako tako do przyjęcia. Byliśmy bardzo ciekawi, jak tym razem AMD poradzi sobie z tak trudną grą.

Niestety, rezultat nie jest najlepszy, a wręcz słabszy, niż mogą sugerować wyniki testów, często bowiem następują denerwujące mikrozacięcia i zauważalne spadki płynności animacji. Podczas jazdy w słońcu Vega jest wolniejsza od GTX-ów 1070, a w rozdzielczości 4K średnia liczba klatek na sekundę spada nawet poniżej osiągów GTX-a 1060.

Dopiero kiedy zmieniają się warunki pogodowe i wymagana jest większa moc obliczeniowa, AMD Radeon RX Vega odrabia straty. W rozdzielczości 4K nawet się zbliża do GTX-a 1080.

Niestety, minimalna liczba klatek na sekundę cały czas jest dokuczliwie mała. Żeby cieszyć się grą z użyciem modelu Radeon RX Vega, trzeba poczekać na nowsze sterowniki i/lub łatkę do gry... albo uzbroić się w cierpliwość i poczekać na Project CARS 2, który ma być gotowy już w najbliższych tygodniach.

Radeon RX Vega 64

Radeon RX Vega 64

Radeon RX Vega 64

Radeon RX Vega 64

Radeon RX Vega 64

Radeon RX Vega 64

Ocena artykułu:
Ocen: 24
Zaloguj się, by móc oceniać
Artykuły spokrewnione
Aktualności spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane