Hitman: Absolution

Najnowszy Hitman jest oparty na silniku Glacier 2. To rozbudowane narzędzie pozwala animować mimikę postaci w technice motion capture, a także renderować tłum 1200 NPC z użyciem zasobów zwykłej konsoli do gier. To pozwalało sądzić, że wymagania nie będą zbyt wygórowane.

Kierując poczynaniami Agenta 47, obserwujemy świat z perspektywy trzeciej osoby, podążającej tuż za plecami głównego bohatera. Poszczególne misje można wykonywać w przeróżny sposób. Niestrudzeni wojownicy chaosu mogą biec przed siebie z bronią palną w ręku, eliminując kolejnych wrogów, i o ile takie podejście czasem się sprawdzi (choć tylko na niższych poziomach trudności), to raczej nie zapewni zbyt wiele satysfakcji. Znacznie lepszym pomysłem jest zabijać po cichu, pozostając niezauważonym, ale... wystarczy chwilowe niedomaganie sprzętu (np. zacięcie animacji lub jej spowolnienie) – i zaczynamy od początku. Jaki sprzęt jest więc potrzebny według producenta?